Wat een kromme redenering. Er zijn mensen die Amsterdam een teringstad vinden, dus dan IS het ook een teringstad?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:40 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nogmaals, dan blijft het nog steeds een teringstad. Niet alleen van buiten Amsterdam is er kritiek, het argument dat dat alleen afgunst is, gaat niet op.
Je reactie zegt alweer genoeg. De beste man heeft namelijk een prima punt waar jij blijkbaar niets tegen kan inbrengen, gezien je reactie,quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:31 schreef gr8w8 het volgende:
Boehoe, gaan we nou kleine grammaticale dingetjes gebruiken?En vervolgens trachtten een verkapte belediging te uiten? Liev.
Gezien de "rot dan op" reacties lijkt het juist andersom te zijn. Kom dan eens met argumenten voor. Dan gaan we daar eens op in.
Als je dat vindt ,om het doodeenvoudige feit dat je niet terug leest waar wel argumenten genoemd zijn en je daar tevreden mee stelt, veel plezier.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je reactie zegt alweer genoeg. De beste man heeft namelijk een prima punt waar jij blijkbaar niets tegen kan inbrengen, gezien je reactie,.
ja en de anderen kunnen er niet mee leven dat sommigen het een teringstad vindenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Wat een kromme redenering. Er zijn mensen die Amsterdam een teringstad vinden, dus dan IS het ook een teringstad?
Dus als er mensen zijn die jou een eikel vinden, dan ben je dat ook? En nee, dit is geen persoonlijke aanval, maar gewoon een voorbeeld.
Jij lijkt er niet mee te kunnen leven dat er mensen zijn die Amsterdam een prima stad vinden.
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef HeatWave het volgende:
argumenten VOOr heb ik genoeg geven me dunkt. En als daar verder niemand inhoudelijk op ingaat kan je idd gewoon :!.
Het is geen grammaticaal dingetje, het is een redenering die jij gebruikt en die niet klopt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:31 schreef gr8w8 het volgende:
Boehoe, gaan we nou kleine grammaticale dingetjes gebruiken?En vervolgens trachtten een verkapte belediging te uiten? Liev.
Gezien de "rot dan op" reacties lijkt het juist andersom te zijn. Kom dan eens met argumenten voor. Dan gaan we daar eens op in.
Wat loop je nou over je wereldschaal te baselen man. In Nederland is Amsterdam gewoon de meest aantrekkelijke en veruit meest wereldse stad. Behalve wat frusti boeren uit gehuchten elders in het land wil iedereen er wel wonen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als werkelijke wereldburger geef ik A'dam een plaatsje op nr. 84.
Op wereldschaal stelt a'dam nl. geen drol voor, maar dat weten die boeren in a'dam nog niet.![]()
![]()
Deze reactie slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:36 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Als je dat vindt ,om het doodeenvoudige feit dat je niet terug leest waar wel argumenten genoemd zijn en je daar tevreden mee stelt, veel plezier.Wederom alleen persoonlijk aanvallen en geen argumenten over het wel of niet teringstad zijn van A'dam.
nou boehoehoequote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef HeatWave het volgende:
argumenten VOOr heb ik genoeg geven me dunkt. En als daar verder niemand inhoudelijk op ingaat kan je idd gewoon :!.
Verreweg de meeste cafees en uitgaansgelegenheden, veruit de mooiste uitgaansgelegenheden. Alle topmusea zitten in Amsterdam. De mooiste voetbalclub van het land zit er. De mooiste huizen en grachten van het land liggen er. De meeste theaters, inclusief het mooiste theater (carre)... tsja... ik zou ook niet weten waar mensen het vandaan halenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja en de anderen kunnen er niet mee leven dat sommigen het een teringstad vinden.
wat maakt amsterdam de leukste stad van nederland?
Beste gr8w8, wat ik doe is geen persoonlijke aanval. Ik ben alleen nieuwsgierig naar je beweegreden om Amsterdam diepe bagger te noemen en er toch jarenlang te wonen terwijl je net zo goed zou kunnen forensen. Die twee zijn zo integenspraak met elkaar. Daardoor heb ik het diee dat je Amsterdam toch niet zulke bagger vind als je hier beweert. That's all.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:32 schreef gr8w8 het volgende:
Doc, ik vind je een beetje eng worden. Kap 's met dat persoonlijk aan te vallen.
Ligt aan de redenering. Als mensen zeggen 'Amsterdam, ja dat ken ik daar zuip ik me 1 keer per jaar de tering, wat een smerige kutstad is dat met al die hoeren.' Ja kijk dat kan ik niet serieus nemen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja en de anderen kunnen er niet mee leven dat sommigen het een teringstad vinden.
Kijk daar gaat het in dit topic dus niet over! Alleen of het een kutstad is of niet.quote:wat maakt amsterdam de leukste stad van nederland?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Deze reactie slaat echt nergens op.
Je gaat niet eens inhoudelijk in op wat hij zegt. Terwijl hij een prima punt heeft. Maar dat probeer jij af te serveren als een aanval.
Beetje jammer, ga er eens op in. En nee, dat heeft 0.0 te maken met eerder genoemde argumenten.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:21 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Wat een kromme redenering. Er zijn mensen die Amsterdam een teringstad vinden, dus dan IS het ook een teringstad?
Dus als er mensen zijn die jou een eikel vinden, dan ben je dat ook? En nee, dit is geen persoonlijke aanval, maar gewoon een voorbeeld.
Jij lijkt er niet mee te kunnen leven dat er mensen zijn die Amsterdam een prima stad vinden.
Zijn punt: een klein grammaticaal dingetje wat ik wel degelijk noem. Vervolgens ga ik daar wel op in, ik vraag namelijk om zijn argumenten vóór. Ook op zijn laatste zin, geef ik antwoord. Het lijkt inderdaad andersom te zijn. Ik val ieg niemand persoonlijk aan of ga zeuren om zijn situatie.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:31 schreef gr8w8 het volgende:
Je mag best kritiek hebben, maar ALLEEN maar kritiek is vreemd. Anders snap ik niet dat je er woont terwijl het niet zou hoeven. Van mij mag je blijven, maar ik snap niet in dat iemand jarenlang vrijwillig woont in een stad die hij ALLEEN maar diepe bagger vindt. Forsensen IS een optie. Als je Amsterdam zo'n bagger vind, waarom doe je DAT niet? Nogmaals - dit is geen persoonlijke aanval netzomin als een "rot dan maarop", maar een vraag!quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:40 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dude.![]()
Nogmaals, dan blijft het nog steeds een teringstad. Niet alleen van buiten Amsterdam is er kritiek, het argument dat dat alleen afgunst is, gaat niet op. Kritiek is niet altijd gelijk aan klagen, maar blijkbaar is er een haast religieuze overtuiging bij de Amsterdammers van hun gelijk dat het praten tegen ze alsof je tegen een muur lult. Alsof je een Jehova een technofeest probeert aan te praten. Discussie onmogelijk, men wordt direct persoonlijk, maar argumenten komen er niet. Alleen maar "dan rot je toch op?"
die snap ik niet....quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Dat is het hem idd, tegen Marokkanen mag je niet generaliseren, maar Amsterdam is niets meer dan een verzamelplek van hoeren en dealers.
Hoe kortzichtig kan de proviciaal eigenlijk worden???
Dit vind ik een uiterst kortzichtige visie! Dus mensen die van Amsterdam houden kennen de rest van het land niet? Rot op! Ik heb op meerdere plekken in het land gewoond en ken allerlei steden behoorlijk goed. Toch blijf ik Amsterdam met kop en schouders boven de rest vinden uitsteken, ondanks dat andere steden misschien ook wel iets charmants hebben...quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die snap ik niet....
en provincialen zijn in veel gevallen juist niet kortzichtig, juist omdat ze de rest van nederland dondersgoed kennen.
je kon het ook sarcastisch lezen.... ik ben namelijk fel anti provinciaal... althans, tegen die terminologie die hier gehanteerd wordt: je ziet in dit topic veel keren vanuit amsterdammers gezegd: kutboeren, provincialen, als ze het hebben over mensen buiten amsterdam. en dat slaat imo nergens op... daarom maakte ik een sarcastische opmerking erover...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dit vind ik een uiterst kortzichtige visie! Dus mensen die van Amsterdam houden kennen de rest van het land niet? Rot op! Ik heb op meerdere plekken in het land gewoond en ken allerlei steden behoorlijk goed. Toch blijf ik Amsterdam met kop en schouders boven de rest vinden uitsteken, ondanks dat andere steden misschien ook wel iets charmants hebben...
Provincialen schijnen te denken dat Amsterdammers hun stad nooit hebben verlaten terwijl zij de wereldreizigers zijn ofzo... ik denk eerlijk gezegd dat het het tegenovergestelde is
Naja, je vraagt je wel steeds af hoe mensen het in hun hoofd schijnen te halen dat amsterdam de mooiste stad is en op welke grond dan wel niet... dat heb ik je dus uitgelegd vanuit mijn perspectief.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je kon het ook sarcastisch lezen.... ik ben namelijk fel anti provinciaal... althans, tegen die terminologie die hier gehanteerd wordt: je ziet in dit topic veel keren vanuit amsterdammers gezegd: kutboeren, provincialen, als ze het hebben over mensen buiten amsterdam. en dat slaat imo nergens op... daarom maakte ik een sarcastische opmerking erover...
mjwa klopt wel, aan de andere kant, ik kom zo vaak mensne uit de randstad tegen die het daarbuiten allemaal zo ondergewaardeerd en primitief vinden, terwijl dat niet zo is, en dan krijg je daar weer allergische reacties van.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:32 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Naja, je vraagt je wel steeds af hoe mensen het in hun hoofd schijnen te halen dat amsterdam de mooiste stad is en op welke grond dan wel niet... dat heb ik je dus uitgelegd vanuit mijn perspectief.
Boeren en provincialen is iets wat je als amsterdammer volgens mij alleen hanteert tegen mensen die vrijwel nooit in amsterdam komen, maar er wel ongefundeerd op lopen kankeren. Dat is iets waar je al snel allergisch voor word, want dat soort kneuzen kom je maar al te vaak tegen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |