quote:
quote:
Allemaal uit het topic: Rouw hier om Pimquote:Op maandag 9 mei 2005 12:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja tuurlijk. want hoe je het ook wendt of keert, het blijft een geweldige actie van volkert.
Ik kots op mensen zoals jijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:42 schreef Kaalhei het volgende:
Waarom nu nog treuren om de dood van een paar miljoen joden? Ze zijn verdomme al 60 jaar dood. Get over it!
Ga maar ergens anders over zeuren!
[afbeelding]
Tuurlijk.... die je bent...quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:03 schreef PJORourke het volgende:
Kaalhei heeft gelijk.
Zouden opmerking over het herdenken van de holocaust in dezelfde trend (60e feestdag, goed dat ze er niet meer zijnquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:03 schreef Kaalhei het volgende:
Laat ik mijn punt nog iets verder illusteren. Ik pak het eerste topic over PF dat ik tegenkom. Het ging over het feit dat PF 3 jaar geleden is vermoord:
[..]
[..]
[..]
Allemaal uit het topic: Rouw hier om Pim
Hoe is het op het VMBO?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:18 schreef skippy22 het volgende:
Kaalhei je moet je muil houden klote puber met je grafkop de ops en admins doen toch niks dus kan ik je ook wel uitschelden in dit topic Walgelijk figuur![]()
![]()
![]()
Doe ons allemaal een plezier en pleegzelf moord zijn we van je af parasiet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou wat ben ik dan?quote:
Daar komt nog bij dat je Armenen probleemloos mag afslachten, en op Fok mag je dit nog ontkennen ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:42 schreef Kaalhei het volgende:
Waarom nu nog treuren om de dood van een paar miljoen joden? Ze zijn verdomme al 60 jaar dood. Get over it!
Ja, maar die jongen gebruikt drugs.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:03 schreef Kaalhei het volgende:
Laat ik mijn punt nog iets verder illusteren. Ik pak het eerste topic over PF dat ik tegenkom. Het ging over het feit dat PF 3 jaar geleden is vermoord:
[..]
[..]
[..]
Allemaal uit het topic: Rouw hier om Pim
Een stuk slimmer dan Vassili_Z.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:08 schreef PJORourke het volgende:
Nou wat ben ik dan?
Hey its alive.....quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja, maar die jongen gebruikt drugs.![]()
Ongelooflijk trouwens dat een Yvonne een Mao gewoon toestaat als foto en dan wel huilen over de holocaust. Dan val je voor mij echt zwaar door de mand.
Ik denk dat men Chinezen gewoon minder waard vindt dan joden. In het beste geval, kwestie ver-van-mijn-bed show.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ongelooflijk trouwens dat een Yvonne een Mao gewoon toestaat als foto en dan wel huilen over de holocaust. Dan val je voor mij echt zwaar door de mand.
Het gaat erom dat bepaalde vormen van geweld hier probleemloos verheerlijkt mogen worden, en dat men pas op scherp staat als het woord "holocaust" of "jood" gebruikt wordt. Weerzinwekkend.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:11 schreef Drugshond het volgende:
Maar je kunt de moord van PF toch niet langs dezelfde meetlat leggen als de entlosung van de joden.
Die vergelijking is net zo krom als met appels en peren een kernfusie proberen op gang brengen.
Maar dat betekent nog niet dat je dan zo'n dictator lekker als avatar kunt nemen of laat Hitler dan ook gewoon toe. De hypocrisie voorbij. Het getuigt van een puberaal onderontwikkeld vermogen als je het argument ver-van-mijn-bed gebruikt, want dat is de Holocaust dan ook...quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik denk dat men Chinezen gewoon minder waard vindt dan joden. In het beste geval, kwestie ver-van-mijn-bed show.
Ja, dat schoot mij echt verkeerd in mijn keelgat en heeft Yvonne zwaar in achting doen dalen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het gaat erom dat bepaalde vormen van geweld hier probleemloos verheerlijkt mogen worden, en dat men pas op scherp staat als het woord "holocaust" of "jood" gebruikt wordt. Weerzinwekkend.
Dat is nou de dubbele moraal. Maar je slaat wel de spijker op zijn kop.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:13 schreef PJORourke het volgende:
Ik denk dat men Chinezen gewoon minder waard vindt dan joden. In het beste geval, kwestie ver-van-mijn-bed show.
Wat als ik nou een hakenkruis als avatar neem? Het is een hindoe vruchtbaarheidssymbool en een symbool dat door de oude Grieken als perfectie gezien werd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Maar dat betekent nog niet dat je dan zo'n dictator lekker als avatar kunt nemen of laat Hitler dan ook gewoon toe. De hypocrisie voorbij. Het getuigt van een puberaal onderontwikkeld vermogen als je het argument ver-van-mijn-bed gebruikt, want dat is de Holocaust dan ook...
Vooral toen ze met bannetjes gingen strooien.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja, dat schoot mij echt verkeerd in mijn keelgat en heeft Yvonne zwaar in achting doen dalen.
Nee, doe maar niet, maar Mao of Stalin is helemaal okay. CCCP roels!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat als ik nou een hakenkruis als avatar neem? Het is een hindoe vruchtbaarheidssymbool en een symbool dat door de oude Grieken als perfectie gezien werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |