quote:
quote:
Ik meen niet dat er douches waren, slechts smerige toiletten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:48 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
"Wie is op Kaalhei vermoord? Feyenoord!" vroeger was kaalhei zelf een concentratiekmap toen roda nog goed voetbalde!
bij wijze van spreken, peer!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:52 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik meen niet dat er douches waren, slechts smerige toiletten.![]()
Echt??quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
Oh ik lees nu pas de OP. Hij bedoelt die van de joden natuurlijk
Ik meen dat je die op de Armeniers nog steeds straffeloos mag ontkennen op FOk!, hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
Oh ik lees nu pas de OP. Hij bedoelt die van de joden natuurlijk
Goeie hongerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:57 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
hoe heet het eigenlijk als je 6 miljoen jodenkoeken opeet?
Tessjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:57 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Hoe heet het als je 6 miljoen fokkers een lelijk T-shirt probeert aan te smeren?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:57 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Hoe heet het als je 6 miljoen fokkers een lelijk T-shirt probeert aan te smeren?
HoT ShiT CausT
Waaromquote:
Goorocaustquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:57 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
he dit is geen mop!!! ik vraag het serieus!!!!quote:
Tevens werd de holocaust mede als reden aangedragen voor het zomaar innemen van een land dat niet van hen was. Hoe vreselijk ook wat er gebeurd is 60 jaar geleden, de Joden lieten zich (onder supervisie van het Westen) vervolgens ook wel van een heel erg menselijke (lees: wraakzuchtige) kant zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nou ja, kijk, het is wel ZEER ERG wat er gebeurd is, maar dat sommige joodse mensen de holocaust gebruiken om de Duitse staat herhaaldelijk af te persen voor steeds meer geld is natuurlijk niet goed voor het joodse imago in het algemeen.
Tsja, daar zit wat in. Maar ik zag 't woord Holocaust in een klaagbaak-topic. 1 + 1 = 2 gezien de holocaust-bans enzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom
Wat is precies het verschil tussen dit topic en het Pim Fortuyn topic?
Niet te vergeten het Willem van Oranje-huilies topicquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom
Dan is het dezequote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:01 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
he dit is geen mop!!! ik vraag het serieus!!!!
quote:
Ik vond het bijna te flauw om te postenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]Ik moest om dit antwoord lachen.
Het woord mag toch gebruikt wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
Tsja, daar zit wat in. Maar ik zag 't woord Holocaust in een klaagbaak-topic. 1 + 1 = 2 gezien de holocaust-bans enzo.
biertje?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:02 schreef Ondergrond het volgende:
Kaalhei,
Ik wil graag even gebruik maken van dit massa-medium waarop wij ons hedendaags bevinden. Het is mij niet onopgemerkt gebleven dat U, hoogstwaarschijnlijk zonder hierbij na te denken, dit medium gebruikt om berichten te plaatsen van zulks komaf, dat Uw anonimiteit U lief is.
Ik vind het behoorlijk laaghartig en volkomen in de diepte gezakt, dat U zich schuldig maakt aan het niet repecteren des doden.
- edit, ook in de quote gaat dit tver -![]()
.
goed gesproken!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:02 schreef Ondergrond het volgende:
Kaalhei,
Ik wil graag even gebruik maken van dit massa-medium waarop wij ons hedendaags bevinden. Het is mij niet onopgemerkt gebleven dat U, hoogstwaarschijnlijk zonder hierbij na te denken, dit medium gebruikt om berichten te plaatsen van zulks komaf, dat Uw anonimiteit U lief is.
Ik vind het behoorlijk laaghartig en volkomen in de diepte gezakt, dat U zich schuldig maakt aan het niet repecteren des doden.
-ook in de quote gaat dit tever-![]()
.
Een paar miljoen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom
a) is het ene lemming en om aan te tonen dat de boel behoorlijk scheef ligt,quote:
Dus het aantal is het criterium. Het ontkennen van een andere genocide, het roepen dat het wel mee viel onder Stalin of de gruweldaden van de Spanjaarden in de 16e eeuw in Latijns-Amerika bagetelliseren mag ook niet?quote:
Tenzij bij een opperwezen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
a) is het ene lemming en om aan te tonen dat de boel behoorlijk scheef ligt,
en b) is "U" zoals hier gebruikt foutief, "u" is gewoon met een kleine letter.
Hou eens op met het posten van grappen en grollen, dat kan je beter aan mijn persoontje overlaten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:06 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dus het aantal is het criterium. Het ontkennen van een andere genocide, het roepen dat het wel mee viel onder Stalin of de gruweldaden van de Spanjaarden in de 16e eeuw in Latijns-Amerika bagetelliseren mag ook niet?
U heeft dus aanstonds opgemerkt dat mijn wulpse vocabulair zomaar uit de lucht getrokken blijkt te zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
a) is het ene lemming en om aan te tonen dat de boel behoorlijk scheef ligt,
en b) is "U" zoals hier gebruikt foutief, "u" is gewoon met een kleine letter.
Nu ben je heel veel, maar dat toch nietquote:
katholiek??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu ben je heel veel, maar dat toch niet
Toch?
TOCH?!?!, of moet ik me als keurig katholiek meisje zorgen gaan maken dat je de terugkeer etc, en dat we je altijd ontkent hebben ?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hou eens op met het posten van grappen en grollen, dat kan je beter aan mijn persoontje overlaten.
Er is een verschil tussen erover klagen en ze herdenken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:42 schreef Kaalhei het volgende:
Waarom nu nog treuren om de dood van een paar miljoen joden? Ze zijn verdomme al 60 jaar dood. Get over it!
Ga maar ergens anders over zeuren!
[afbeelding]
Als Katholieke Meid zou je dat niks moeten uitmaken, dan zit je per definitie aan de juist kant, desnoods kun je een aflaat halen of gaan biechten ... Katholicisme is verder natuurlijk een License to Zondequote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:08 schreef yvonne het volgende:
TOCH?!?!, of moet ik me als keurig katholiek meisje zorgen gaan maken dat je de terugkeer etc, en dat we je altijd ontkent hebben ?
Denk dat je dan vrij weinig over de impact en de massaliteit van WW2 weet.. want het is echt bizár geweest.. echt waar.. het duurde (maar) 5 jaar.. maar als ik nu terugkijk op hetgeen wat heeft plaatsgevonden.. kan ik niet begrijpen dat het slechts (dan neem ik het even ruim..) +- 70 jaar geleden heeft plaats gevonden.. zó bizar is WW2 geweest..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:18 schreef McCarthy het volgende:
Ik wordt ook kotsziek van WW2. Hoelang blijven we daar mee bezig. Kukel op zeg.
Wie is Mao DeZong?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen erover klagen en ze herdenken.
Dat ze nog steeds herdacht worden is op zich wel een goed punt. Want de Joden vervolging is een synoniem waar een uber kwaad regime toe in staat is.
Of de bevolking hier weet van heeft is een dicutabel punt.
Maar zo zijn er veel ideologische leiders geweest die doelbewust een andere etnische doelgroep over de krim heeft gejaagd.
Josef Stalin, Mao DeZong, Pol Pot, Adolf Hitler (en nog vele anderen)
Het is gewoon een vast gegeven in de recente geschiedenis. Genocide is een altijd terugkerende maatschappelijke pest waarvoor we bedachtzaam moeten zijn opdat het niet nogmaals zal gebeuren. En dat er weinig voor nodig is, hebben we gezien met de oorlog in Joegeslavie. Een (burger)oorlog kan het ergste in de mens losmaken.
Is het een principekwestie of mis je Pim?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:18 schreef Kaalhei het volgende:
Maar komt er nog een crew-reactie op de vraag die dit topic opwekt (dus niet het topic an sich) in relatie met het andere topic, of wordt het afgedaan met een ban en een verwijdering van deze post?
Ik mis hemquote:
Je vergeet woonwagenbewoners, homosexuelen, moslims, bejaarden....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:42 schreef Kaalhei het volgende:
Waarom nu nog treuren om de dood van een paar miljoen joden? Ze zijn verdomme al 60 jaar dood. Get over it!
Ga maar ergens anders over zeuren!
[afbeelding]
Of bang voor een evt. gebrek aan bewijsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:34 schreef Wokkel1982 het volgende:
Die Endlosung, een bitter feit. Maar er bestaan nog veel leugens rond en het verhaal wordt steeds nog aan elkaar gepraat met allerlei niet vaststaande feiten. Om even duidelijk te zijn ik twijfel niet aan de jodenvervolging.
Neem als voorbeeld het gedenkmonument in Oswicim (Auswitsch) waarbij het dodenaantal van 6 miljoen naar 1,4 miljoen is bijgesteld. Er werd in het journaal maar kort aandacht aan besteed. Maar iedereen heeft het nog over 6 miljoen. Ook is het natuurlijk schandalig dat er geen gedegen onderzoek kan plaatsvinden. Misschien bang voor sommige feiten?![]()
Adi Amin ....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:22 schreef snijder het volgende:
Overigens coole avatar om dan zo te reageren, Mugabe toch?
Wat is acceptabel gedrag tegen het licht van de geschiedenis en wat nietquote:Gisteren waren er twee topics over mijn Mao avatar, omdat ze hem ongepast vonden.
avatar van Mao. Dat kan toch niet
Mag mussolini dan ook?
Het is natuurlijk erg wat er gebeurd is, maar door de keuze van een andere avatar maakt het de gruwel vanwege de foute ideologie die erachter zit niet minder om.
Maar past wel in de lijn van dit topic![]()
De totale oorlog meer dan 25 miljoen.. alleen omdat een korperaal joden wilde doden en een beetje levend stratego wilde spelen .....dat vindt ik dan toch wel weer het herdenken waard....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:26 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
zeg ik heb een serieus boek, van Eric Hobsbawm (een marxist) die ook stelt dat die 6 miljoen wat hoog geschat is. het zullen er wel iets minder geweest zij. Als dat het minder erg maakt, maar ja dat begrijpen die Holocaustontkenhuilies natuurlijk niet
Je hebt mensen die een verschrikkelijke gebeurtenis herdenken, en mensen die al die poeha erg overdreven vinden. Dat laatste is op zich voer voor een KLB-topic. Moet kunnen denk ik. Bij Fortuyn is de aanleiding tot klagen zeer duidelijk, vanwege het argument "wat stelde Fortuyn nu helemaal voor om zo massaal overdreven aanbeden/herdacht te worden?". Dat argument gaat natuurlijk niet op voor de holocaust en vandaar is dit statement niet erg treffend, maar het heeft wel een duidelijke boodschap over hoe het ongenuanceerd klagen over rouwende mensen misschien toch niet heel sociaal is. Misschien had je dat ook in dergelijke bewoordingen kunnen melden in het Fortuyn-topic, in plaats dit nieuwe topic.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:18 schreef Kaalhei het volgende:
Maar komt er nog een crew-reactie op de vraag die dit topic opwekt (dus niet het topic an sich) in relatie met het andere topic, of wordt het afgedaan met een ban en een verwijdering van deze post?
Die maakte zijn tegenstanders niet alleen dood, hij at ze ook op.quote:
1,4 miljoen is veel te laag...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:34 schreef Wokkel1982 het volgende:
Die Endlosung, een bitter feit. Maar er bestaan nog veel leugens rond en het verhaal wordt steeds nog aan elkaar gepraat met allerlei niet vaststaande feiten. Om even duidelijk te zijn ik twijfel niet aan de jodenvervolging.
Neem als voorbeeld het gedenkmonument in Oswicim (Auswitsch) waarbij het dodenaantal van 6 miljoen naar 1,4 miljoen is bijgesteld. Er werd in het journaal maar kort aandacht aan besteed. Maar iedereen heeft het nog over 6 miljoen. Ook is het natuurlijk schandalig dat er geen gedegen onderzoek kan plaatsvinden. Misschien bang voor sommige feiten?![]()
Dat monument betreft het aantal doden in Auschwitz zelf, kort na de oorlog was dat nogal slordig op 4 miljoen gesteld, eigenlijk omdat men niet echt een duidelijk overzicht had, het aantal van 4 miljoen doden in Auschwitz is zelfs gebruikt tijdens de Neurenberger Processen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:34 schreef Wokkel1982 het volgende:
Pas op, zometeen gaat Kaalhei de dood van Fortuyn ontkennen in een nieuw te starten topic.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:57 schreef PvtRyan het volgende:
Holocaust? Leugens.
Ach mens, ga toch koken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Pas op, zometeen gaat Kaalhei de dood van Fortuyn ontkennen in een nieuw te starten topic.
Doodsverwensing is niet okayquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:18 schreef skippy22 het volgende:
Kaalhei je moet je muil houden klote puber met je grafkop de ops en admins doen toch niks dus kan ik je ook wel uitschelden in dit topic Walgelijk figuur![]()
![]()
![]()
Doe ons allemaal een plezier en pleegzelf moord zijn we van je af parasiet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Let je op je interpunctie, lieve schat?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:18 schreef skippy22 het volgende:
Kaalhei je moet je muil houden klote puber met je grafkop de ops en admins doen toch niks dus kan ik je ook wel uitschelden in dit topic Walgelijk figuur![]()
![]()
![]()
Doe ons allemaal een plezier en pleegzelf moord zijn we van je af parasiet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, ik denk dat dat niet de crux is van dit topic. Alhoewel ik begrijp dat het niet correct over kan komen, heb ik absoluut niet de intentie te menen hetgene in de OP staat. Het topic is geinspireerd, sterker nog: het is bijna 1-op-1 overgenomen, op een van de vele PF-topics (in casu: Pim Fortuyn huilies ). De grove, beledigende teksten die ik daar aantref vind ik zeer ongepast en niet passen op dit forum. Alles moet maar kunnen, homohaat jegens PF, Volkertje prijzen, de boel bagatelliseren, etc. Een ander goed voorbeeld is de Armeense genocide die op dit forum fanatiek wordt ontkend door de dames/heren Turken op dit forum, ook dit moet maar allemaal kunnen. Aan de andere kant is een half woord over de holocaust,al dan niet toegeschreven, voldoende voor een ban, het verwijderen van posts en meer van dat fraais.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Inderdaad even on topic:
Zit nu die docu te kijken op België Een en met afschuw hoor. En dat is precies wat men in stand moet houden, dat elke nieuwe generatie ziet hoe afschuwelijk de holocaust en alles daaromheen is geweest.
Ik zal je een digitale vuistslag voor je grafkop geven En ik ben je schat niet interpunctie hmmmm iets doet me vermoeden dat jij daar niet op kan komen woordenboek ??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:38 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Let je op je interpunctie, lieve schat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |