Kok is een populistquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:17 schreef Molluck het volgende:
Die man zou anders wel Minister-President geworden zijn hoor! Vraag maar aan Kok![]()
Neen, ik heb een paar dagen onder een steen geleefd, en zag in de krant dat hij weer herdacht was.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:18 schreef BB-King het volgende:
Waarom rakel je Pim Fortuyn op... lul je doet precies hetzelfde!!
Nou ja, bedankt? Uhm, ze zouden Volkert een nekschot moeten geven omdat hij die mediahype eromheen heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:19 schreef Fuckin_Innocent het volgende:
Volkert bedankt denk ik dan atlijd.
Jij gaat vanaf nu even heel braaf reageren en posten... Dergelijk postst worden hier niet geduld.....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:21 schreef Borknagar het volgende:
[..]
Nou ja, bedankt? Uhm, ze zouden Volkert een nekschot moeten geven omdat hij die mediahype eromheen heeft gemaakt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:24 schreef RM-rf het volgende:
Ik troost Fortuyn-huilies altijd met een gemoedelijke klop op de schouders, en een opmerking als:
"Maar jullie hebben nu toch Matt Herben, ik vind dat die heel goed en respectvol is opgetreden na die lafhartige moord en sindsdien de Partij van Pim met sterke hand leidt ...
Je moet het zo zien, als Pim niet was vermoord, was matt misschien wel altijd in zijn schaduw blijven staan ..."
Wat een charismatische leider is het trouwens ook he.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:24 schreef RM-rf het volgende:
Ik troost Fortuyn-huilies altijd met een gemoedelijke klop op de schouders, en een opmerking als:
"Maar jullie hebben nu toch Matt Herben, ik vind dat die heel goed en respectvol is opgetreden na die lafhartige moord en sindsdien de Partij van Pim met sterke hand leidt ...
Je moet het zo zien, als Pim niet was vermoord, was matt misschien wel altijd in zijn schaduw blijven staan ..."
[afbeelding] [afbeelding]
Mooi, maar mijn vogel zou de potentie ook hebben, als hij zou kunnen praten en allemaal problemen beschrijft zonder dat hij een oplossing geeft.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:39 schreef Omkron het volgende:
Nee.. idd nog weinig gemaakt.. maar het gaat om de potentie die vermoord is door VvdG.. Zelf een kleuter van 4 zou dat in kunnen zien..
Binnen jouw optiek.. maar we hebben het hier niét over jouw optiek.. snap je..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:41 schreef Borknagar het volgende:
[..]
Mooi, maar mijn vogel zou de potentie ook hebben, als hij zou kunnen praten en allemaal problemen beschrijft zonder dat hij een oplossing geeft.
Nee, door de optiek van het "domme" volkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:43 schreef Omkron het volgende:
[..]
Binnen jouw optiek.. maar we hebben het hier niét over jouw optiek.. snap je..![]()
Wat stem je?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:44 schreef Borknagar het volgende:
[..]
Nee, door de optiek van het "domme" volk![]()
Ikzelf ga uit van het politieke programma, en de potentie om de problemen op te kunnen volgen.
Ik ben er deze keer nog zeker niet uit, ook niet betreft Europese grondwet. Eerst de volledige grondwet lezen, en dat telt hetzelfde voor de partijprogramma's van elke politieke partij.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |