abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26889126
Waarom nu nog treuren om de dood van Pim Fortuyn? Hij is verdomme al 3 jaar dood. Get over it! Die man heeft niets gemaakt, en zelfs mijn hamster kan een betere politieke partij oprichten.

Ga maar ergens anders over zeuren!

Demon to some, angel to others
pi_26889139
je hebt niet eens een hamster
de mensheid zorgt voor zn eigen ondergang.
pi_26889145
Stop zelf eens met zeuren man. Jaloers dat Pim zoveel aandacht krijgt en jij niet ?
-Geen referrer links, ook niet in je sig-
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:17:44 #4
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_26889168
Die man zou anders wel Minister-President geworden zijn hoor! Vraag maar aan Kok
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_26889169
Net als de Metro die weigert een nieuwe columnist aan te nemen
pi_26889190
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:17 schreef Molluck het volgende:
Die man zou anders wel Minister-President geworden zijn hoor! Vraag maar aan Kok
Kok is een populist
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:18:46 #7
15600 BB-King
Long live the King!
pi_26889191
Waarom rakel je Pim Fortuyn op... lul je doet precies hetzelfde!!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_26889195
Wie treurt er dan nog?
pi_26889212
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:18 schreef BB-King het volgende:
Waarom rakel je Pim Fortuyn op... lul je doet precies hetzelfde!!
Neen, ik heb een paar dagen onder een steen geleefd, en zag in de krant dat hij weer herdacht was.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:19:54 #10
119321 Fuckin_Innocent
They're out to get me...
pi_26889228
Niet dus......
Normaal reageren, of niet reageren, hier zitten we niet op te wachten...

[ Bericht 77% gewijzigd door buzzer op 10-05-2005 20:30:41 (off topic verwijderd) ]
I'm Fuckin_Innocent...
pi_26889256
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:19 schreef Fuckin_Innocent het volgende:
Volkert bedankt denk ik dan atlijd .
Nou ja, bedankt? Uhm, ze zouden Volkert een nekschot moeten geven omdat hij die mediahype eromheen heeft gemaakt.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:22:08 #12
119321 Fuckin_Innocent
They're out to get me...
pi_26889293
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:21 schreef Borknagar het volgende:

[..]

Nou ja, bedankt? Uhm, ze zouden Volkert een nekschot moeten geven omdat hij die mediahype eromheen heeft gemaakt.
Jij gaat vanaf nu even heel braaf reageren en posten... Dergelijk postst worden hier niet geduld.....

[ Bericht 14% gewijzigd door buzzer op 10-05-2005 20:29:31 (ongeneeslijke ziekte verwijderd) ]
I'm Fuckin_Innocent...
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:24:27 #13
33189 RM-rf
1/998001
pi_26889360
Ik troost Fortuyn-huilies altijd met een gemoedelijke klop op de schouders, en een opmerking als:

"Maar jullie hebben nu toch Matt Herben, ik vind dat die heel goed en respectvol is opgetreden na die lafhartige moord en sindsdien de Partij van Pim met sterke hand leidt ...
Je moet het zo zien, als Pim niet was vermoord, was matt misschien wel altijd in zijn schaduw blijven staan ..."

"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_26889381
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:24 schreef RM-rf het volgende:
Ik troost Fortuyn-huilies altijd met een gemoedelijke klop op de schouders, en een opmerking als:

"Maar jullie hebben nu toch Matt Herben, ik vind dat die heel goed en respectvol is opgetreden na die lafhartige moord en sindsdien de Partij van Pim met sterke hand leidt ...
Je moet het zo zien, als Pim niet was vermoord, was matt misschien wel altijd in zijn schaduw blijven staan ..."
pi_26889446
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:24 schreef RM-rf het volgende:

[afbeelding] [afbeelding]
Wat een charismatische leider is het trouwens ook he.
pi_26889800
Ze dunnen trouwens wel uit, de groep aanhangers van Fortuyn, op zijn 3e sterfdag was het alweer een stuk rustiger.

Gelukkig is er Wilders nog.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26889812
Nee.. idd nog weinig gemaakt.. maar het gaat om de potentie die vermoord is door VvdG.. Zelf een kleuter van 4 zou dat in kunnen zien..
pi_26889833
29 Mei.. algemene ledenvergadering jonge fortynisten..

[ Bericht 5% gewijzigd door Omkron op 10-05-2005 18:51:33 ]
pi_26889863
Even nog niet.. eerst wil ik even naar zijn bus komen om te horen waarom ik tegen moet stemmen..
pi_26889866
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:39 schreef Omkron het volgende:
Nee.. idd nog weinig gemaakt.. maar het gaat om de potentie die vermoord is door VvdG.. Zelf een kleuter van 4 zou dat in kunnen zien..
Mooi, maar mijn vogel zou de potentie ook hebben, als hij zou kunnen praten en allemaal problemen beschrijft zonder dat hij een oplossing geeft.
pi_26889884
Och, hij schreef wel aardige dingen in de Elsevier, vroeger. Vanaf het moment dat hij zonodig de politiek in moest ging het mis.
pi_26889886
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:41 schreef Borknagar het volgende:

[..]

Mooi, maar mijn vogel zou de potentie ook hebben, als hij zou kunnen praten en allemaal problemen beschrijft zonder dat hij een oplossing geeft.
Binnen jouw optiek.. maar we hebben het hier niét over jouw optiek.. snap je..
pi_26889920
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:43 schreef Omkron het volgende:

[..]

Binnen jouw optiek.. maar we hebben het hier niét over jouw optiek.. snap je..
Nee, door de optiek van het "domme" volk
Ikzelf ga uit van het politieke programma, en de potentie om de problemen op te kunnen volgen.
pi_26889933
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:44 schreef Borknagar het volgende:

[..]

Nee, door de optiek van het "domme" volk
Ikzelf ga uit van het politieke programma, en de potentie om de problemen op te kunnen volgen.
Wat stem je?
pi_26889969
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:45 schreef nozem het volgende:

[..]

Wat stem je?
Ik ben er deze keer nog zeker niet uit, ook niet betreft Europese grondwet. Eerst de volledige grondwet lezen, en dat telt hetzelfde voor de partijprogramma's van elke politieke partij.
pi_26890038
Hmmm.. nergens voor nodig om naar te gaan lopen doen enzo.. maar ik merk dat wij beide redelijk uit een andere hoek komen..

Uiteindelijk zou ik je kunnen overtuigen aan de hand van harde feiten.. maar aangezien de communicatie via een forum loopt.. is het toch wat lastig om voldoende respons.. feiten kennis over te dragen..

Ik stel dan ook voor om je mee te nemen naar de ALV van de fortynisten..
pi_26890076
ik zag een reclamespotje van de LPF, was zo'n kerel bij die helemaal niet kon praten [keelkanker gehad ofzo] waarom doe je zo'n vent in een reclame spotje
pi_26890101
url..?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:52:46 #29
33189 RM-rf
1/998001
pi_26890116
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:45 schreef nozem het volgende:

[..]

Wat stem je?
Ik zou bijna gokken op SP (misschien groenlinks)

tja, dat is het grootste nadeel van Marijnissen cq Halsema, dat ze nooit eens door een langslopende bomenknuffelaar een kogel in hun kop geplaceerd hebben gekregen ...

dat alles in tegenstelling tot onze helden van de Partij van PIm, waar recentelijk nog gewoon een Fax vol dreigementen aan onze Herben binnenkwam, maar goed dat ze de dader snel gepakt hebben, en groot was de schrok toen het bleek de eigen LPF-secretaris te zijn, ... zo zie je maar weer hoever de (s)linkse bomenknuffelaars zich in de Partij genesteld hebben
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_26890204
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:49 schreef Omkron het volgende:
Hmmm.. nergens voor nodig om naar te gaan lopen doen enzo.. maar ik merk dat wij beide redelijk uit een andere hoek komen..

Uiteindelijk zou ik je kunnen overtuigen aan de hand van harde feiten.. maar aangezien de communicatie via een forum loopt.. is het toch wat lastig om voldoende respons.. feiten kennis over te dragen..

Ik stel dan ook voor om je mee te nemen naar de ALV van de fortynisten..
Neen, dat aanbod sla ik af, omdat je dan toch geen neutraal beeld krijgt van de feiten.
pi_26890221
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:52 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ik zou bijna gokken op SP (misschien groenlinks)

tja, dat is het grootste nadeel van Marijnissen cq Halsema, dat ze nooit eens door een langslopende bomenknuffelaar een kogel in hun kop geplaceerd hebben gekregen ...

dat alles in tegenstelling tot onze helden van de Partij van PIm, waar recentelijk nog gewoon een Fax vol dreigementen aan onze Herben binnenkwam, maar goed dat ze de dader snel gepakt hebben, en groot was de schrok toen het bleek de eigen LPF-secretaris te zijn, ... zo zie je maar weer hoever de (s)linkse bomenknuffelaars zich in de Partij genesteld hebben
Nee, he gadverdamme, stomme boomknuffelaars!
pi_26890260
Nee, mijn politieke voorkeur is centraal rechts
pi_26890279
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:56 schreef Borknagar het volgende:

[..]

Nee, he gadverdamme, stomme boomknuffelaars!
je doet het anders maar al te graag
de mensheid zorgt voor zn eigen ondergang.
pi_26890298
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:58 schreef MOBO666 het volgende:

[..]

je doet het anders maar al te graag
Omdat jij Boom heet ja
pi_26890474
[sentimentele modus]
De eerste lemming op een topic van mij:
Holocaust huilies
[/sentimentele modus]
pi_26890490
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:56 schreef Borknagar het volgende:

[..]

Neen, dat aanbod sla ik af, omdat je dan toch geen neutraal beeld krijgt van de feiten.
Even een korte les.. :

Je hebt 'Gegevens' - Hoop gegevens.. wellicht niet interessant voor je.. maar wel veel 'data'

En je hebt 'Informatie' - Uit de 'data' haal je dingen die voor jou relevant zijn.. (niet meer en niet minder)

Vervolgens hebben we óók nog 'feiten' : Feiten.. zijn gegevens of data.. die controleerbaar zijn.. en dus op waarheid berusten..

In mijn belevingswereld.. zijn feiten.. feiten.. 1=1 hard=hard.. neutraal.. zou dus een kleuring geven aan het feit..

Kan niet.. snappie..
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:05:59 #37
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_26890497
Die afbeelding
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_26890663
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:05 schreef Omkron het volgende:

[..]

Even een korte les.. :

Je hebt 'Gegevens' - Hoop gegevens.. wellicht niet interessant voor je.. maar wel veel 'data'

En je hebt 'Informatie' - Uit de 'data' haal je dingen die voor jou relevant zijn.. (niet meer en niet minder)

Vervolgens hebben we óók nog 'feiten' : Feiten.. zijn gegevens of data.. die controleerbaar zijn.. en dus op waarheid berusten..

In mijn belevingswereld.. zijn feiten.. feiten.. 1=1 hard=hard.. neutraal.. zou dus een kleuring geven aan het feit..

Kan niet.. snappie..
Schnappie
Begrijp me niet verkeerd, iedereen heeft het recht om te stemmen op wat ze willen. en over je les. Ik heb het boek databaseontwikkeling ook, en daar staat exact hetzelfde in.

En jou dagje fortuynisten, zal er waarschijnlijk hetzelfde uitzien als het europese grondwet foldertje van de regering. Alleen maar positieve dingen. Daarnaast heb je nog de boomknuffelaars: alleen maar negatieve dingen. Ik vind het alleen irritant dat er mensen nog steeds over liggen te 'janken'. Ik was het ook eens met een paar ideeën van Pim, maar de oplossing, daar gaat het bij mij om. En die feiten kunnen simpelweg niet bestaan, omdat hij ze niet in uitvoer heeft kunnen brengen.

En als ze er wel waren geweest, had een andere partij ze wel overgenomen.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:12:31 #39
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_26890701
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:17 schreef Molluck het volgende:
Ja, Kok is een betrouwbare bron, .
pi_26890861
We zullen het nooit weten... en juist dát maakt het zo zuur.. maar Pim.. had gewonnen.. dat gevoel heb ik ook.. :|
pi_26890899
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:17 schreef Omkron het volgende:
We zullen het nooit weten... en juist dát maakt het zo zuur.. maar Pim.. had gewonnen.. dat gevoel heb ik ook.. :|
Ik denk niet dat hij gewonnen had, maar het is inderdaad zuur. Maar we hebben een nieuwe held
pi_26891167
Zoals ik al zei.. (en zoals jij al liet blijken..) we zullen het nooit weten..

Even dit terzijde.. ik ben overigens zeer hoopvol omtrent Groep Wilders.. Klaarblijkelijk ook een een Genie..
pi_26891259
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:25 schreef Omkron het volgende:
Zoals ik al zei.. (en zoals jij al liet blijken..) we zullen het nooit weten..

Even dit terzijde.. ik ben overigens zeer hoopvol omtrent Groep Wilders.. Klaarblijkelijk ook een een Genie..
Hmm... ik zie het anders... maar dat was denk ik al bekend.
pi_26891296
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:28 schreef Borknagar het volgende:

[..]

Hmm... ik zie het anders... maar dat was denk ik al bekend.
Kijk:
Albert Einstein: Genie
Alexander G. Bell: Genie
enz.

Pim en Geert.... tja...

vandale.nl:
quote:
ge·nie2 (het ~, ~ën)
1 buitengewone begaafdheid => genialiteit
2 iem. die buitengewoon begaafd is
buitengewoon:
quote:
van het gewone afwijkend
gewoon:
quote:
ge·woon1 (bn.)
1 gebruikelijk, algemeen aangenomen => courant, gangbaar, gemeen, habitueel, normaal, ordinair, regulier, standaard; <=> ongewoon
2 van de meest bekende soort
3 niet opvallend, alledaags <=> ongewoon
4 vertrouwd met => gewend
Hieruit blijkt dus uit dat ik een genie ben.... dat naar mijn mening niet het geval is.

Iedereen boven het gemiddelde is eigenlijk een genie....
pi_26919866
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:29 schreef Borknagar het volgende:

[..]

Kijk:
Albert Einstein: Genie
Alexander G. Bell: Genie
enz.

Pim en Geert.... tja...

vandale.nl:
[..]

buitengewoon:
[..]

gewoon:
[..]

Hieruit blijkt dus uit dat ik een genie ben.... dat naar mijn mening niet het geval is.

Iedereen boven het gemiddelde is eigenlijk een genie....
Ach, jij bent weer 'anders' omdat je met wat omgekeerde kruisjes smijt. Net zo anders als iedereen die hetzelfde als jij doet.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_26920091
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:39 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Ach, jij bent weer 'anders' omdat je met wat omgekeerde kruisjes smijt. Net zo anders als iedereen die hetzelfde als jij doet.
Tja... sommige mensen zijn dan ook weer 'anders' omdat ze een headbanger in hun avatar hebben... ook net zoals anderen doen.
  woensdag 11 mei 2005 @ 18:04:58 #47
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_26920609
"Zo had Pimmetje het gewild"

fortuynisten
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_26920674
Gelukkig is hij er niet meer

Mooie herdenking ook, van wat ik op tv zag waren er wel 30 mensen komen opdagen
Nothing to see here, carry on
  woensdag 11 mei 2005 @ 18:15:01 #49
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_26920866
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 18:07 schreef RijstNatie het volgende:
Gelukkig is hij er niet meer

Mooie herdenking ook, van wat ik op tv zag waren er wel 30 paupers komen opdagen
*fixed
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
  woensdag 11 mei 2005 @ 18:23:17 #50
92039 A.J.
His Royal Dudeness
pi_26921122
De massa is dom. Dat is gewoon een feit en die geldt niet alleen voor Nederland. Pim wist de massa heel goed om te leiden en achter zich te krijgen. Met de paar mongolide stratenmakers die hem nog steeds herdenken zou je bijna medelijden krijgen
The Dude: Nobody calls me Lebowski. You got the wrong guy. I'm the Dude, man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')