quote:
quote:
Ik meen niet dat er douches waren, slechts smerige toiletten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:48 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
"Wie is op Kaalhei vermoord? Feyenoord!" vroeger was kaalhei zelf een concentratiekmap toen roda nog goed voetbalde!
bij wijze van spreken, peer!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:52 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik meen niet dat er douches waren, slechts smerige toiletten.![]()
Echt??quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
Oh ik lees nu pas de OP. Hij bedoelt die van de joden natuurlijk
Ik meen dat je die op de Armeniers nog steeds straffeloos mag ontkennen op FOk!, hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
Oh ik lees nu pas de OP. Hij bedoelt die van de joden natuurlijk
Goeie hongerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:57 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
hoe heet het eigenlijk als je 6 miljoen jodenkoeken opeet?
Tessjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:57 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Hoe heet het als je 6 miljoen fokkers een lelijk T-shirt probeert aan te smeren?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:57 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Hoe heet het als je 6 miljoen fokkers een lelijk T-shirt probeert aan te smeren?
HoT ShiT CausT
Waaromquote:
Goorocaustquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:57 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
he dit is geen mop!!! ik vraag het serieus!!!!quote:
Tevens werd de holocaust mede als reden aangedragen voor het zomaar innemen van een land dat niet van hen was. Hoe vreselijk ook wat er gebeurd is 60 jaar geleden, de Joden lieten zich (onder supervisie van het Westen) vervolgens ook wel van een heel erg menselijke (lees: wraakzuchtige) kant zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nou ja, kijk, het is wel ZEER ERG wat er gebeurd is, maar dat sommige joodse mensen de holocaust gebruiken om de Duitse staat herhaaldelijk af te persen voor steeds meer geld is natuurlijk niet goed voor het joodse imago in het algemeen.
Tsja, daar zit wat in. Maar ik zag 't woord Holocaust in een klaagbaak-topic. 1 + 1 = 2 gezien de holocaust-bans enzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom
Wat is precies het verschil tussen dit topic en het Pim Fortuyn topic?
Niet te vergeten het Willem van Oranje-huilies topicquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom
Dan is het dezequote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:01 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
he dit is geen mop!!! ik vraag het serieus!!!!
quote:
Ik vond het bijna te flauw om te postenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]Ik moest om dit antwoord lachen.
Het woord mag toch gebruikt wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
Tsja, daar zit wat in. Maar ik zag 't woord Holocaust in een klaagbaak-topic. 1 + 1 = 2 gezien de holocaust-bans enzo.
biertje?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:02 schreef Ondergrond het volgende:
Kaalhei,
Ik wil graag even gebruik maken van dit massa-medium waarop wij ons hedendaags bevinden. Het is mij niet onopgemerkt gebleven dat U, hoogstwaarschijnlijk zonder hierbij na te denken, dit medium gebruikt om berichten te plaatsen van zulks komaf, dat Uw anonimiteit U lief is.
Ik vind het behoorlijk laaghartig en volkomen in de diepte gezakt, dat U zich schuldig maakt aan het niet repecteren des doden.
- edit, ook in de quote gaat dit tver -![]()
.
goed gesproken!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:02 schreef Ondergrond het volgende:
Kaalhei,
Ik wil graag even gebruik maken van dit massa-medium waarop wij ons hedendaags bevinden. Het is mij niet onopgemerkt gebleven dat U, hoogstwaarschijnlijk zonder hierbij na te denken, dit medium gebruikt om berichten te plaatsen van zulks komaf, dat Uw anonimiteit U lief is.
Ik vind het behoorlijk laaghartig en volkomen in de diepte gezakt, dat U zich schuldig maakt aan het niet repecteren des doden.
-ook in de quote gaat dit tever-![]()
.
Een paar miljoen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |