Vond idd ook dat het te veel gericht was op alles er rond om heen en niet op het koken zelf.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:59 schreef Euc- het volgende:
Was wel leuk om te kijken idd, maar die stem! Die alles aanelkaar moet praten, wat eentonig zeg bah. Jammer dat er weinig koken in te zien was, en veel gepraat (maar dat komt waarschijnlijk omdat ik kok ben)
Kortom een slap aftreksel. Ik vond het niet echt boeiend, Gordon zag je tenminste echt over z'n nek gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:54 schreef arieopmuzieksafari het volgende:
Vond het behoorlijk tegenvallen eigenlijk.
Je trekt toch de vergelijking met Gordon Ramsay: Oorlog In De Keuken; en daar kan het toch echt niet aan tippen. Het is exact een kopie ervan, maar dan op alle punten net iets minder.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:20 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat een klootzakken hč Golfer?
Je wil het gewoon niet weten. Echt golfer, het is overal zo, ze doen maar wat.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:32 schreef golfer het volgende:
En als je dan na gaat hoeveel er waarschijnlijk niet is uitgezonden van die bende van Frans.
Dat jochie die bedient is een jaar of 16 en kan niet eens een eenvoudig menu uit zijn hoofd leren om aan de gasten te vertellen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:16 schreef Freak187 het volgende:
Tja die kerel die de baas hoort te zijn kan het niet overbrengen. Ook die bediening is matig. Beetje aandoenlijk, maar het stelt niet zoveel voor. Zo moeilijk is het toch niet om een menukaart uit je hoofd te leren?
Voor de rest is het middelmaat troef.
We zijn weer genaaid door RTL: het was de herhaling van de allereerste uitzending van vorig seizoen.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:21 schreef Euc- het volgende:
Was het wat? Ik zat in het PSV stadion, toch wel een tikkeltje leuker
Real Life Soaps en Docusoaps staan ook in SHO.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:31 schreef Euc- het volgende:
Soaps, Showbizz en Sterren??? Wat heeft dat in godsnaam met een tv programma te maken???
Dat is het wel, daarom staat het ook hier.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:56 schreef Chielus het volgende:
maar goed, dit is zowel geen Real life soap en ook geen Docusoap, doe hem dan in Cul, daar loopt ook Keuringsdienst van Waarden en Grazend Nederland.
Gemist!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:42 schreef Boe-man het volgende:
Ik knal hem even om hoog,
Vanavond 21:30 op RTL 5
volgens mij is de definitie van een soap een serie waarin enige vorm van verhaallijn door de diverse afleveringen is te vinden, hier hebben we het over een programma dat elke x een andere kwestie aan de kaak wordt gezet. zo kun je van alles onder een RLS zetten.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat is het wel, daarom staat het ook hier.
Het heeft niks met koken an sich te maken, maar met alle rompslomp er omheen.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:16 schreef golfer het volgende:
Blijkbaar toch nu weer nieuwe afleveringen, want die ellende van die zaak in Drente van vanavond had ik nog niet eerder gezien.
Jammer dat ik vorige week gemist heb.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:34 schreef Euc- het volgende:
Sinds vorige week nieuwe afleveringen
Vorige week was Quatre Mains in Haarlem, en dat heet nu.. ik moet het je schuldig blijven..
Maar het was daar een zooitje joh, die eigenaar helemaal aan het schelden en vloeken op zijn chef omdat die niet met elkaar op konden schieten (eigenaar zelfs in tranen). Is uiteindelijk maar zozo goed gekomen.
Precies! Was ook een idee van herman, nieuwe naamquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer dat ik vorige week gemist heb.
Quatre Mains in Haarlem heet tegenwoordig de Coninckshoek, geloof ik.
Eens en ik schop hem naar CUL.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:56 schreef Chielus het volgende:
maar goed, dit is zowel geen Real life soap en ook geen Docusoap, doe hem dan in Cul, daar loopt ook Keuringsdienst van Waarden en Grazend Nederland.
Ik heb het gezien en ik vond het een heel interessant programmaquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:34 schreef Euc- het volgende:
Sinds vorige week nieuwe afleveringen
Vorige week was Quatre Mains in Haarlem, en dat heet nu.. ik moet het je schuldig blijven..
Maar het was daar een zooitje joh, die eigenaar helemaal aan het schelden en vloeken op zijn chef omdat die niet met elkaar op konden schieten (eigenaar zelfs in tranen). Is uiteindelijk maar zozo goed gekomen.
Aflevering van vandaag: als ze het op die manier doorzetten: toppie! Maar wat een afschuwelijke zooi was dat daar zeg, en de mensen in de keuken mogen geen (pakjes)koks genoemd worden. Gelukkig heel wat beter geworden.
Is het niet mogelijk om em zowel in TV als in CUL te laten lopen?quote:Op woensdag 16 november 2005 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Eens en ik schop hem naar CUL.
Veel plezier ermee Martijn77.
Na overleg met de modjes uit het desbetreffende topic. Weer een schop terug.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Eens en ik schop hem naar CUL.
Veel plezier ermee Martijn77.
Blijf er gewoon met je fikken vanaf; dit soort series lopen altijd in SHO.quote:
Zat er ook wel aan te komen met die tvquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Nou dat viel dus mee, goed opgepikt, ik dacht echt dat het niets zou worden.
En de TV heeft het niet overleefd
Dat soort dingen zouden bij mij ook heel erg scoren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Die spaghetti in die enorme geflambeerde parmezaan
Goed zaakje denk ik zo.
Ook heel erg leuk om te zien die anti-pasti op dat karretje.
Ik zou ook behoorlijk gestresst raken als mijn menu in 1 keer werd omgegooid. 4 weken later was het al een stuk beter, dus volgens mij heeft ie het al geredquote:Op woensdag 14 december 2005 15:59 schreef Utrecht het volgende:
Ik vond die kok een mega stress kikker, volgens mij gaat ie het niet redden.
Dan moet je vooral niet meer kijken.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:04 schreef BennyNL het volgende:
Wat een dramatisch slecht aftreksel van Ramsey's programma...die bolle kok probeert een beetje met dezelfde toon als GR te praten, maar faalt jammerlijk. Waar GR echt zeer direct is, doet die bolle alleen een beetje bijdehand en meestal heeft de persoon tegen wie hij het heeft nog lak aan em ook
nee dit is 3x niks
Voorlopig zijn ze nog steeds door aan het gaan met het consept van Den Blijker en bestaan ze nog:quote:Op woensdag 14 december 2005 15:59 schreef Utrecht het volgende:
Ik vond die kok een mega stress kikker, volgens mij gaat ie het niet redden.
ehm Winschoten is een stad.......(eg wa)quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:35 schreef Chielus het volgende:
erg leuke aflevering, echt een hele andere weg gekozen, al betwijfel ik of dit in een dorp als winschoten lang stand kan houden
wat dacht jij dan opa?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je vooral niet meer kijken.![]()
Ik heb toch altijd medelijden met die koks.. maar hij weet het toch altijd erg leuk te brengen, ook voor die mensen zelf.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:44 schreef golfer het volgende:
Vandaag dus een restaurant in Vlissingen met veel voorverpakte/vacuum vis/garnalen/mosselen.
Benieuwd wat hij daarvan weet te maken.
Mooi he, die gigantische vishallen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:20 schreef rashudo het volgende:
Wat is Spanje toch een heerlijk land..![]()
Dank je! RTL 5 zie ik op de website.quote:Op zondag 25 december 2005 18:12 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond om 22.10 uur weer een aflevering.
Staat niet in de gidsenVandaar deze reminder
Dus wel een herhaling.quote:Op zondag 25 december 2005 18:27 schreef golfer het volgende:
Hopelijk is het niet weer een herhaling die ze er tussendoor gooien.
Bij mij dus niet. Als ik ga eten bij zo een restaurant, ga je ook deels omdat dat restaurant juist van die bepaalde kok is. Als die er vervolgens nooit is maar het werk aan anderen laat doen..quote:Op zondag 25 december 2005 23:35 schreef H.Flick het volgende:
Prachtige TV. En het zorgt ervoor dat ik binnenkort bij een van de restaurants van Herman ga eten
Ja, maar je gaat toch juist omdat het herman zijn restaurant is? Dan is het m.i. wel een domper als ie er zelf niet is.quote:Op maandag 26 december 2005 11:45 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga er gewoon vanuit dat de andere koks net zo goed zijn omdat hij de standaard hoog wil houden.
Ja, met speciale kerst-aflevering.quote:
Oftewel het wordt een Hart in Aktie afleveringquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, met speciale kerst-aflevering.
Hij gaat koken bij het Leger des Heils.
De runderij dacht ik.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:14 schreef Utrecht het volgende:
Hoe heette die tent ook al weer van vrolijke Frans
Alweer een herhaling.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:30 schreef MissHobje het volgende:
Schop zometeen is it(rtl5 om 21.30 )
Ik vind dat er niks veranderd is..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ja maar ik had hem nog niet gezien.
Leuk zo'n restaurant met alleen half gare softies
Huis ten Bosch, toch?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:53 schreef Ole het volgende:
Volgens mij "Huis ter Duin"of iets in die richting.
Ja Geweldigquote:
'Je rukt zelfs macrobiotisch'quote:
Toch vraag ik me af in hoeverre zijn bezoek op de lange termijn lucratief blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:34 schreef tong80 het volgende:
Geweldige aflevering. Die man heeft het weer geflikt.
yepquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:12 schreef pdiscs het volgende:
Ik ken dit programma pas sinds kort. Ik neem aan dat ik herhalingen zit te kijken?
Eigenlijk zouden ze een jaar later ook nog eens bij die bedrijven moeten gaan kijken.quote:
Kutquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vandaag weer een nieuwe aflevering.
Dat is eigenlijk best een leuk ideequote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:59 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze een jaar later ook nog eens bij die bedrijven moeten gaan kijken.
Misschien moeten wij (de fokkers) dat doen en hier verslag doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |