Dank je! RTL 5 zie ik op de website.quote:Op zondag 25 december 2005 18:12 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond om 22.10 uur weer een aflevering.
Staat niet in de gidsenVandaar deze reminder
Dus wel een herhaling.quote:Op zondag 25 december 2005 18:27 schreef golfer het volgende:
Hopelijk is het niet weer een herhaling die ze er tussendoor gooien.
Bij mij dus niet. Als ik ga eten bij zo een restaurant, ga je ook deels omdat dat restaurant juist van die bepaalde kok is. Als die er vervolgens nooit is maar het werk aan anderen laat doen..quote:Op zondag 25 december 2005 23:35 schreef H.Flick het volgende:
Prachtige TV. En het zorgt ervoor dat ik binnenkort bij een van de restaurants van Herman ga eten
Ja, maar je gaat toch juist omdat het herman zijn restaurant is? Dan is het m.i. wel een domper als ie er zelf niet is.quote:Op maandag 26 december 2005 11:45 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga er gewoon vanuit dat de andere koks net zo goed zijn omdat hij de standaard hoog wil houden.
Ja, met speciale kerst-aflevering.quote:
Oftewel het wordt een Hart in Aktie afleveringquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, met speciale kerst-aflevering.
Hij gaat koken bij het Leger des Heils.
De runderij dacht ik.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:14 schreef Utrecht het volgende:
Hoe heette die tent ook al weer van vrolijke Frans
Alweer een herhaling.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:30 schreef MissHobje het volgende:
Schop zometeen is it(rtl5 om 21.30 )
Ik vind dat er niks veranderd is..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ja maar ik had hem nog niet gezien.
Leuk zo'n restaurant met alleen half gare softies
Huis ten Bosch, toch?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:53 schreef Ole het volgende:
Volgens mij "Huis ter Duin"of iets in die richting.
Ja Geweldigquote:
'Je rukt zelfs macrobiotisch'quote:
Toch vraag ik me af in hoeverre zijn bezoek op de lange termijn lucratief blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:34 schreef tong80 het volgende:
Geweldige aflevering. Die man heeft het weer geflikt.
yepquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:12 schreef pdiscs het volgende:
Ik ken dit programma pas sinds kort. Ik neem aan dat ik herhalingen zit te kijken?
Eigenlijk zouden ze een jaar later ook nog eens bij die bedrijven moeten gaan kijken.quote:
Kutquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vandaag weer een nieuwe aflevering.
Dat is eigenlijk best een leuk ideequote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:59 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze een jaar later ook nog eens bij die bedrijven moeten gaan kijken.
Misschien moeten wij (de fokkers) dat doen en hier verslag doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |