Waar heb je dat vandaan???quote:
Zal wel nachtwerk wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:34 schreef devv05 het volgende:
Hoelaat beslissen ze vandaag over het logo?
Wat een kul.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:26 schreef jimjim1983 het volgende:
en als we straks het oude logo terug hebben dan winnen we vast en zeker de CL
daar had ik dat stukje ook vandaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:30 schreef P0RN0STAR het volgende:
Mensen, stem allen nog even op de poll van ArieAFCA.web-log.nl![]()
Dat je het weetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:07 schreef Doc het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX!
http://sikkiesajax.web-log.nl/quote:Ajax en Tottenham overeen over De Ridder
Ajax en Tottenham Hotspur lijken een overeenkomst te hebben bereikt met betrekking tot een transfer van Daniël de Ridder. De twintig jarige rechtsbuiten die uit de Ajax jeugd komt, zou een transfer naar het Premiership wel zien zitten. De Ridder zou de Londenaren circa 3,8 miljoen euro moeten kosten. Onder de coaches Ronald Koeman en Danny Blind maakte De Ridder wel enige indruk te maken, maar hij slaagde er nooit in om een basisplaats te veroveren. De Ridder moet nog wel zelf met de club van trainer Martin Jol om de tafel, voor een contract. Hij speelde dit seizoen 14 wedstrijden voor de Amsterdammers, waarin hij 1 keer scoorde.
Vooral even hardop roepen, dan krijgen we dat bedrag nooitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://sikkiesajax.web-log.nl/
3.8 miljoen is wel veel als je voor VDV maar 4 kan krijgen![]()
Ajax zal er voetballend geen baat bij hebben als de grasmat niet elke twee weken tot een losse lapjes groen worden gestampt? Lijkt me wel hoor. 41 grasmatten sinds 1996, ik vind het nogal wat.quote:Waarom? Daar gaat Ajax ook niet beter van voetballen hoor? Maar dat die optiefen en de stoeltjes de juiste kleuren krijgen vind je wel belangrijk. Ik ook, daar niet van, maar met het oude logo is het net zo. De huidige stoeltjeskleuren zijn geen gezicht, en ik vind het huidige logo óók geen gezicht
Die heeft volgens mij in de winterstop nog bijgetekend tot 2007.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:38 schreef PyTh het volgende:
Had De Ridder ook nog maar een contract voor 1 seizoen?
Dat verklaart dan ook de in mijn optiek redelijk hoge transfersom voor de ridder.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij in de winterstop nog bijgetekend tot 2007.
De laatste CL werd gewonnen nadat een oud-Ajacied met een geweldige staat van dienst (Frank Rijkaard dus) terugkeerde in Amsterdam, wie weet lukt dit ook nu (Edgar Davids) weer...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:49 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zie nu trouwens een groep uit elkaar vallen die voor mijn gevoel de CL had kunnen winnen
Geloof dat het betekent dat Ajax zelfs op zijn sokken nog wint.......quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawi(of iemand anders), wat was het nut van die schoenen nou?
Zie jij Davids serieus volgend seizoen bij ajax terugkeren?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:55 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
De laatste CL werd gewonnen nadat een oud-Ajacied met een geweldige staat van dienst (Frank Rijkaard dus) terugkeerde in Amsterdam, wie weet lukt dit ook nu (Edgar Davids) weer...
Als het aan de passiviteit van Ajax ligt niet, want die lopen liever geen blauwtje...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zie jij Davids serieus volgend seizoen bij ajax terugkeren?
Ik dacht laatst gehoord/gelezen te hebben dat Davids al benaderd was door zowel ajax als PSV maar dat hij door liet schemeren een terugkeer in Nederland absoluut nog niet te zien zitten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:02 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Als het aan de passiviteit van Ajax ligt niet, want die lopen liever geen blauwtje...
Waarom niet benaderen??? Nee heb je, ja kan je krijgen! Toch???
Maar goed, Ajax neemt genoegen met de middelmaat (Sikora, Soetaars, Anastasiou) van de HCE...
Ik reageer enkel op welke personen ik hier zie pleiten voor dat oude logo, niet op wat er op een vergadering is gezegd. Ik blijf het onzin vinden, dat de jonge generatie nu ineens terug verlangt naar het oude logo, en blijf het meeloperij vinden met de personen die die periode wel bewust hebben meegemaakt. Stoerdoenerij.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:48 schreef PLAE@ het volgende:
twi je praat wel een hoop poep. Was je op de vergadering met v Eijden en Jaakke? Heb je gezien wie er daar voor hebben gepleit om het oude logo weer in te voeren? Heb je daar ook de discussie over stoeltjes gehoord?
Beide werd flink op ingegaan.
Ach, dat laatste wordt zo overdreven. Eerst wordt die relatie erbij gehaald, en daarna wordt gezegd dat 'ie dus niet naar Ajax zou willen maar wel naar PSV zou gaan. Nota bene naar de club waar de coach zit die het hoofdprobleem van Davids tijdens dat EK was. Maar daar wordt nooit een woord over gerept, alleen over Danny Blind.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik dacht laatst gehoord/gelezen te hebben dat Davids al benaderd was door zowel ajax als PSV maar dat hij door liet schemeren een terugkeer in Nederland absoluut nog niet te zien zitten.
eerst nog ergens ff zakken vullen dus
Ook zou zijn minder goede relatie met Blind een reden zijn dat hij een terugkeer naar ajax niet ziet zitten.
Fijne woordspelingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, dat laatste wordt zo overdreven. Eerst wordt die relatie erbij gehaald, en daarna wordt gezegd dat 'ie dus niet naar Ajax zou willen maar wel naar PSV zou gaan. Nota bene naar de club waar de coach zit die het hoofdprobleem van Davids tijdens dat EK was. Maar daar wordt nooit een woord over gerept, alleen over Danny Blind.
Probeer ik m'n fantastische gevoel voor humor voor 1 keertje achterwege te laten in een post, glipt dit er onbewust weer doorheenquote:
Die problemen met Hiddink zijn daarna dacht ik meer dan goed uit gesproken, de problemen die hij met blind had niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, dat laatste wordt zo overdreven. Eerst wordt die relatie erbij gehaald, en daarna wordt gezegd dat 'ie dus niet naar Ajax zou willen maar wel naar PSV zou gaan. Nota bene naar de club waar de coach zit die het hoofdprobleem van Davids tijdens dat EK was. Maar daar wordt nooit een woord over gerept, alleen over Danny Blind.
nou...misschien gaat Davids wel naar Feyenoord vanwege de uitstraling en naam van Gullitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:35 schreef P0RN0STAR het volgende:
Hugo Borst heeft de interesse van PSV in Edgar Davids de wereld ingeholpen en Johan Derksen wist even later zelfs te melden dat Feyenoord interesse zou hebben, alsof ze zo ongeloofwaardig mogelijk willen proberen over te komen...
Hugo is over het algemeen wel goed geinformeerd voordat hij iets dergelijks naar buiten brengt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:35 schreef P0RN0STAR het volgende:
Hugo Borst heeft de interesse van PSV in Edgar Davids de wereld ingeholpen en Johan Derksen wist even later zelfs te melden dat Feyenoord interesse zou hebben, alsof ze zo ongeloofwaardig mogelijk willen proberen over te komen...
Liever VdV en De Ridder dan Lindgren en Rosales.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:00 schreef methodmich het volgende:
VdV en De Ridder mis je niet echt, eigenlijk.
De huidige VdV en de De Ridder tot nu toe.
ik heb wel liever Lindgren dan V.d.Vaart, V.dVaart is natuurlijk een veel beter voetballer maar hij moet nu echt weg bij Ajax anders komt ie misschien nooit meer op een hoger niveau.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:02 schreef Radegast het volgende:
[..]
Liever VdV en De Ridder dan Lindgren en Rosales.
Stekelenburgquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:27 schreef methodmich het volgende:
Ajax volgend seizoen:
Stekelenburg
? - Grygera - Escudé - ?
De Jong - Maduro - Sneijder
Pienaar - Charisteas - Babel
Iemand andere gedachten?
Als bijna 40-jarige (jawel!) sta ik 100% achter de campagne 'Geef Ajax z'n gezicht terug!'.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik reageer enkel op welke personen ik hier zie pleiten voor dat oude logo, niet op wat er op een vergadering is gezegd. Ik blijf het onzin vinden, dat de jonge generatie nu ineens terug verlangt naar het oude logo, en blijf het meeloperij vinden met de personen die die periode wel bewust hebben meegemaakt. Stoerdoenerij.
Het was een reactie op die "*insert doodsverwensing* reactie van JaWi. Dan denk ik, flikker op, een 20-jarig broekie dat anderen gaat vertellen dat het oude logo zoveel beter is. Als ik zelf helemaal niks heb met dat oude logo, ga me dat dan ook niet lopen opdringen hier, laat staan er zo op reageren als iemand anders denkt. Dat vind ik triest, en dat meld ik dan hier.
En dus snap ik ook bijvoorbeeld niet dat dat soort mensen zich drukker maken om een logo, dan op een naar de kloten vertrapt veld waarbij de American Football-lijnen op de zondagmiddag nog duidelijk te zien zijn.
Kan me even geen betere, haalbare linksbuiten bedenken...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:37 schreef methodmich het volgende:
Geen Kenneth Perez toch zeker??
Hoera! Weer kampioen!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:34 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Stekelenburg
Heitinga - Grygera - Maduro - Escudé
De Jong - Davids - Sneijder
Pienaar - Babel - Perez
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:46 schreef MadMaster het volgende:
Kromkamp of Heitinga op rechtsback misschien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:27 schreef methodmich het volgende:
Ajax volgend seizoen:
? - Grygera - Escudé - ?
Jan Kromkamp is niet te betalen voor Ajax, ik hoop die Alcides (ofzoiets) en anders gewoon Johnny...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kromkamp of Heitinga op rechtsback misschien.
Ach ajax heeft dadelijk weer een miljoentje of 12 te besteden als vdv, de jong trabelsi en pienaar vertrokken zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:13 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Jan Kromkamp is niet te betalen voor Ajax, ik hoop die Alcides (ofzoiets) en anders gewoon Johnny...
Hoezo dat ineens?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz ik begin zo'n gevoel te krijgen dat Raffie volgend jaar in Eindhoven speelt
Alcides werd al vaker genoemd ja. Ken jij hem?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:13 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Jan Kromkamp is niet te betalen voor Ajax, ik hoop die Alcides (ofzoiets) en anders gewoon Johnny...
Ik snap dat ook niet echt. Of zou PSV echt bereid zijn om meer dan 2.4 miljoen euro te betalen aan 'm op jaarbasis? Met alle gevolgen binnen de selectie van PSV van dien. Ik bedoel, leuke sfeer is leuk, maar als er iemand tussen loopt die nieuw bij de groep 3 keer zo veel als 't gemiddelde verdient, is dat toch niet echt goed voor je gevoel.quote:
Is niet ineens hoorquote:
Mwa, Van Bommel verdient ook een flink bedrag dus het geld zullen ze er wel voor hebben. Verder weet ik niet of dat zoveel uitmaakt. VDV staat op een kruispunt: als hij naar het buitenland vertrekt en hij komt niet of heel weinig aan spelen toe, dan is zijn talent verkwist. Op dat gebied is PSV een ideale keuze: hij kan in eigen land blijven en karakter tonen in een beschermde omgeving. Maar het is geen makkelijke weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet echt. Of zou PSV echt bereid zijn om meer dan 2.4 miljoen euro te betalen aan 'm op jaarbasis? Met alle gevolgen binnen de selectie van PSV van dien. Ik bedoel, leuke sfeer is leuk, maar als er iemand tussen loopt die nieuw bij de groep 3 keer zo veel als 't gemiddelde verdient, is dat toch niet echt goed voor je gevoel.
Ik denk dat vdv bij PSV ook met een stuk minder genoegen zal nemen zolang hij die vrije rol krijgt die hij ooo zo graag wil.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet echt. Of zou PSV echt bereid zijn om meer dan 2.4 miljoen euro te betalen aan 'm op jaarbasis?
Dat was er niet. Maar het is wel grappigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawi(of iemand anders), wat was het nut van die schoenen nou?
Ajax ging er denk ik ook vanuit heel veel voor hem te kunnen vangen!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat vdv bij PSV ook met een stuk minder genoegen zal nemen zolang hij die vrije rol krijgt die hij ooo zo graag wil.
ajax is (zoals ze achteraf ook wel zullen willen toegeven) veel te gortig geweest met zijn salaris. ajax had zoiets van we hebben het grootste talent van de afgelopen 15 jaar in de gelederen, die geven we een megacontract zodat hij niet snel zal verkassen.
Van Bommel verdiende 6 ton minider als ik de laatste lijstjes moet geloven. 6 ton voor een speler die na 6 jaar PSV zijn sporen wel heeft verdiend.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat vdv bij PSV ook met een stuk minder genoegen zal nemen zolang hij die vrije rol krijgt die hij ooo zo graag wil.
ajax is (zoals ze achteraf ook wel zullen willen toegeven) veel te gortig geweest met zijn salaris. ajax had zoiets van we hebben het grootste talent van de afgelopen 15 jaar in de gelederen, die geven we een megacontract zodat hij niet snel zal verkassen.
Ach we zullen zien twi, ik denk dat hij wel zal moeten inleveren, is het niet bij PSV dan wel bij een andere club waar hij zal gaan spelen want denk dat er maar weinig clubs zijn die een jaarsalaris van 2.4 miljoen Euro willen betalen voor een bankzitter van de Nr. 2 van Nederland.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Van Bommel verdiende 6 ton minider als ik de laatste lijstjes moet geloven. 6 ton voor een speler die na 6 jaar PSV zijn sporen wel heeft verdiend.
Daarnaast zal van der Vaart wel echt gestoord zijn als hij met minder genoegen neemt, het feit dat 'ie nog een jaar 2.4 miljoen kan verdienen PLUS een jaar later nog eens een paar miljoen bij een move naar toch wat aardige clubs. PSV, de Spurs en HSV hebben zich nu gemeld, en het is net begin mei dus dat zullen vast niet de enige clubs worden die zich melden voor een speler die jaren heeft gegolden als een van de grootste talenten op de Europese velden.
Of denk je nou echt dat 'ie voor een jaar gemoedelijkheid of liefde voor Hiddink een miljoen in zal leveren, als 'ie gratis over een jaar clubs kan uitkiezen, waar eventueel een topper tussen zou kunnen zitten (zoals van Bommel dus zeg maar)?
Als hij dit jaar vertrekt (en daar ziet het toch echt naar uit) dan kost hij wel degelijk wat.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:59 schreef twi het volgende:
Hij kost helemaal niks, dat wordt dan meestal wel gecompenseerd met salaris. De gemiddelde subtopper in 't buitenland heeft veel meer te besteden dan de top drie van Nederland PSV en Ajax
2.4 Miljoenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:47 schreef twi het volgende:
het feit dat 'ie nog een jaar 2.4 miljoen kan verdienen
Ik denk dat zoiets best meevalt en echte clubliefde bestaat nauwelijks meer in een wereld die gebaseerd is op speculaties en transfers, Maldini en Del Peirro zijn bijv een unicum, maar vinden hun basis dan ook in een andere periode.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:47 schreef S-Two het volgende:
Sportief is het VDV denk ik beter als ie naar PSV gaat dan naar een middelmatige club als HSV, alleen ik denk niet dat de fans het van de beide clubs accepteren en dat VDV het daarom ook niet zal doen.
Mooie uitshirts, dat moet ik ze nageven...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:38 schreef HomerJ het volgende:
[afbeelding]
Damn, de nieuwe uitshirts van Ajax. Echt super mooi
Een hele verbetering t.o.v. dit seizoen IMO
Kunst is nooit uit de tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:04 schreef twi het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen als het oude logo terug zal komen, al zal ik er toch wel weer een paar jaar aan moeten wennen. Ik vind 'm niet lelijk, ik vind het alleen uit de tijd. Maar dat is mijn mening, als 23-jarige, die zich daardoor meer druk maakt over andere zaken.
Ideaal zou inderdaad zijn dat wanneer van der Vaart en Trabelsi vertrekken, ze samen lekker op Anfield een balletje gaan trappenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:31 schreef Doc het volgende:
Van mij mag VDV het wel bij LFC proberen. Als-ie aan Rafa the Gaffa zegt dat z'n moeder Spaans is heeft-ie zelfs een kansje
Ter voorbereiding op de uitkomst van de vergadering vanavond?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Doet het fanshop gedeelte van de Ajax site het niet
Stekelenburgquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:27 schreef methodmich het volgende:
Ajax volgend seizoen:
Stekelenburg
? - Grygera - Escudé - ?
De Jong - Maduro - Sneijder
Pienaar - Charisteas - Babel
Iemand andere gedachten?
AZ houdt heus niet vast aan 15 miljoen. Alcides zie ik het nut niet van in, die faalde bij Schalke al.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:13 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Hij is de afgelopen weken continue geblesseerd geweest. Prestaties kon hij zodoende niet leveren. Daarvoor heeft hij een tijd prima gespeeld. Vocht voor elke bal, liep zich een slag in rondte. Zou graag zien dat sommige spelers daar een voorbeeld aan namen!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Raffie heeft dat negativisme grotendeels aan zijn eigen prestaties en houding te danken natuurlijk...
v.d.vaart is geen speler die het moet hebben van zijn harde werken maar van zijn techniek en inzicht, en daar is steeds minder van gebleken de laatste jaren.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:41 schreef gras het volgende:
[..]
Hij is de afgelopen weken continue geblesseerd geweest. Prestaties kon hij zodoende niet leveren. Daarvoor heeft hij een tijd prima gespeeld. Vocht voor elke bal, liep zich een slag in rondte. Zou graag zien dat sommige spelers daar een voorbeeld aan namen!
En wat voor houding heeft hij dan, waaruit al dat negativisme voortkomt?
Slachtoffertje? Wanneer? Jankerd? Zou graag enkele quotes zien waaruit dat blijkt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Hij vindt zichzelf iets te snel een slachtoffertje... Hij is een beetje een jankerd, toen met Zlatan tegen Zweden, later wil ie niet in het teambelang hangend op links spelen enzovoort..
Dat zou je ook ontwikkeling kunnen noemen! Mijn inziens geen slechte ontwikkeling! Van hardwerkende voetballers ontbreken er namelijk nogal wat bij van Ajax.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
v.d.vaart is geen speler die het moet hebben van zijn harde werken maar van zijn techniek en inzicht, en daar is steeds minder van gebleken de laatste jaren.
en hoe vaak liep hij niet te zeuren dat hij niet begreep waarom hij gewisseld werdt.
Zlatan was zo gemeen tegen Raffie.... Nee, het hele seizoen door heeft ie al vaak genoeg de jankerd uitgehangen. Hebben we in oudere topics al vaker besproken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:57 schreef gras het volgende:
[..]
Slachtoffertje? Wanneer? Jankerd? Zou graag enkele quotes zien waaruit dat blijkt.
En dat niet hangend op links spelen, is een grote fabel. Koeman vroeg VDV of hij op links wil spelen. VDV antwoord, liever niet. (Mijn inziens niets mis mee.) Vervolgens gaat Koeman in media bazuinen dat VDV niet op links wil spelen om vervolgens z'n aanvoerdersband ook nog af te nemen!
Hoe dat? Is z'n coopertest zo slecht dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Hij is gewoon niet fit genoeg voor een moderne middenvelder.
Geschiedvervalsing is immers een gemeen goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zlatan was zo gemeen tegen Raffie.... Nee, het hele seizoen door heeft ie al vaak genoeg de jankerd uitgehangen. Hebben we in oudere topics al vaker besproken.
Lees mijn column er nog maar op na. Rafael heeft het loopvermogen niet dat nodig is op die plaats. Slechts hangend op links in een Ronaldinho-rol kan hij nog gered worden. HSV wil hem ook niet voor niets als spits kopen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:01 schreef gras het volgende:
[..]
Hoe dat? Is z'n coopertest zo slecht dan?
Rafael liep voor z'n blessure de steken dicht die Sneijder liet vallen. Wat vind je dan wel niet van Sneijders loopvermogen? Veel dramatischer dan die van Rafael kan niet, zou je denken?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lees mijn column er nog maar op na. Rafael heeft het loopvermogen niet dat nodig is op die plaats. Slechts hangend op links in een Ronaldinho-rol kan hij nog gered worden. HSV wil hem ook niet voor niets als spits kopen.
Sneijder heeft op dit moment een beter loopvermogen hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:10 schreef gras het volgende:
[..]
Rafael liep voor z'n blessure de steken dicht die Sneijder liet vallen. Wat vind je dan wel niet van Sneijders loopvermogen? Veel dramatischer dan die van Rafael kan niet, zou je denken?
Ja, samen met Van der Vaart. En ik vind Sneijder ook veel beter dan Van der Vaart, maar al dat negativisme rondom hem hoeft van mij niet. Is gewoon een prima speler, die niet mistaat bij elke willekeurige Europese (sub)topclub!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij moest Pienaar die gaten dichten. Ik vind Sneijder een veel betere speler dan Van der Vaart, maar dat mag duidelijk zijn.
Nu ook. Geen idee overigens, maar dat geldt voor iedereen van de huidige selectie!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Als hij weer op zijn oude niveau komt wel. Wat was zijn laatste moment van brille?
Ben blij dat er nog iemand reageert op m'n geniale opstelling op de vorige pagina!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:21 schreef Radegast het volgende:
Ik ben het met gras eens.
Niet zo erg. Valt onder ontwikkeling en geschiedvervalsing.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Maar bij Rafael valt het meer op, omdat hij altijd de man van de beslissende actie of pass was...
In de SW zegt De Ridder zelf dat hij niet heeft bijgetekend, maar dat in de winterstop zijn al tot 2007 lopende contract verbeterd is, omdat hij nog steeds een jeugdcontract had. Maar er is dus niks verlengd.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:49 schreef zjroentje het volgende:
Die heeft volgens mij in de winterstop nog bijgetekend tot 2007.
Bij de goal van Maxwell thuis tegen Auxerre.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Als hij weer op zijn oude niveau komt wel. Wat was zijn laatste moment van brille?
Ja, of niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:27 schreef methodmich het volgende:
Oh ja, met Maxie, die was mooi. Maar dat moet ie dus elke wedstrijd 3 x doen verdorie!
Of hard bikkelen om het balverlies van Sneijder te doen vergeten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:29 schreef Chadi het volgende:
Zijn acties hebben te weinig rendement de laatste tijden. Hij moet een verdediging open spelen ala bergkamp
Ik vind V.d.Vaart niet slecht maar zoals hij nu speelt (of tenminste voor zijn laatste blessure) is hij absoluut geen toegevoegde waarde en kan je zo 10 andere spelers op zijn plek neerzetten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:33 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, of niet.
Ik vind dat het verschil tussen top en flop te snel en vooral te gemakkelijk word gemaakt. Zo ook bij van der Vaart. 3 verkeerde hakballetjes en hij is weer de pisang. 1 penalty voor de katse kut en je bent weer een held...
onzinquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:33 schreef gras het volgende:
[..]
Of hard bikkelen om het balverlies van Sneijder te doen vergeten.
Geen toegevoegde waarde, maar wel bruikbaar. En tien betere zijn er niet. Of weet jij meer dan mij?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ik vind V.d.Vaart niet slecht maar zoals hij nu speelt (of tenminste voor zijn laatste blessure) is hij absoluut geen toegevoegde waarde en kan je zo 10 andere spelers op zijn plek neerzetten.
Sneijder in goede doen lijdt erg weinig balverlies. en om de bal terug te krijgen hebben we andere spelers.quote:
wel bruikbaar ja maar hij was ooit het grootste talent van nederland en nu is hij 'wel bruikbaar'.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:47 schreef gras het volgende:
[..]
Geen toegevoegde waarde, maar wel bruikbaar. En tien betere zijn er niet. Of weet jij meer dan mij?
Ja, in goede doen. Tot voor kort speelde Sneijder zowaar nog slechter dan van der Vaart!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Sneijder in goede doen lijdt erg weinig balverlies. en om de bal terug te krijgen hebben we andere spelers.
Lindgren liever dan van der Vaart. Mijn hemel, hoe is het mogelijk. Lindgren is zowaar nog trager dan van der Vaart. Voor het gemak laat ik voetballende kwaliteiten maar even buiten beschouwing.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wel bruikbaar ja maar hij was ooit het grootste talent van nederland en nu is hij 'wel bruikbaar'.
op dit moment heb ik liever dat Lindgren zich kan ontwikkelen, V.d.Vaart moet naar een nieuwe club dan denk ik wel dat hij weer gaat voetballen
Het is inderdaad te snel te zwart-wit.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:51 schreef Suijk het volgende:
Het is natuurlijk niet alsof vdv helemaal niet meer kan voetballen. Hij kan natuurlijk een stuk beter, of heeft een stuk beter gedaan, maar een prutser is het nou ook weer niet natuurlijk.
Jep, enige nuance is velen vreemd.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:55 schreef gras het volgende:
[..]
Het is inderdaad te snel te zwart-wit.
Een hype is ook zo gecreërd. Zowel in positieve als in negatieve zin. Zie De Jong en Charisteas nu bijvoorbeeld.
Sylviequote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:58 schreef The_Hives het volgende:
De topics gaan hard.
Jammer van VDV, die had ons de afgelopen jaren zo kunnen laten genieten. Waarom is het volgens jullie mis gegaan (en kom nou niet aan met: dat hij aldoor liep te janken)?
ik denk dat Sylvie er wel wat mee te maken heeft, zijn vele blessures natuurlijk en ik denk ook dat hij een beetje naast zijn schoenen is gaan lopen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:58 schreef The_Hives het volgende:
De topics gaan hard.
Jammer van VDV, die had ons de afgelopen jaren zo kunnen laten genieten. Waarom is het volgens jullie mis gegaan (en kom nou niet aan met: dat hij aldoor liep te janken)?
dus ook de pers en de trainer volgens jou? De pers die hem omhoog schrijft en een trainer die hem niet terug naar de aarde haalt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
k en ik denk ook dat hij een beetje naast zijn schoenen is gaan lopen.
yup. en als Sylvie dan ook nog je vriendinnetje wilt zijn..........quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dus ook de pers en de trainer volgens jou? De pers die hem omhoog schrijft en een trainer die hem niet terug naar de aarde haalt.
Als ze kleine tieten heeft wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:07 schreef gras het volgende:
Vinden jullie de vriendin van Maarten Stekelenburg ook de oorzaak van het mindere keepen van hem?
Koffie?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dit een chat of een topic?
Topic #156 in de reeks wetenswaardigheden over Ajax.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dit een chat of een topic?
Kan helaas geen foto's vinden.quote:
uuhh, Ajax rules?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Topic #156 in de reeks wetenswaardigheden over Ajax.
Had je zelf verder ook nog iets wetenswaardigs toe te voegen?
NV.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:56 schreef Chadi het volgende:
GVD het is geen voetbal club het lijkt wel een BV
Sterker nog..het is een NV.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:56 schreef Chadi het volgende:
NVquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:56 schreef Chadi het volgende:
Nou zoals een logo .. daar ga je op de beurs niet van op de klip. Het is iets van emotionele waarde voor de supporters. Wat voor kleur netten en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:03 schreef Suijk het volgende:
Wat bedoel je met 'voetbalzaken'? Bij een voetbalclub is dat nogal snel het geval...
Het is naar mijn gevoel misgegaan met VdV toen Sneijder doorbrak bij Ajax in 2003, toen is Koeman teveel gaan schuiven met VdV in het elftal waardoor VdV zijn vertrouwen en vorm verloor.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:58 schreef The_Hives het volgende:
De topics gaan hard.
Nou, het lijkt me toch dat de commerciële implicaties die het veranderen van een logo van een organisaties betreft nogal beursgevoelig is.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:05 schreef Chadi het volgende:
Nou zoals een logo .. daar ga je op de beurs niet van op de klip.
Ik hoop dat dat gezeik eens ophoudt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:34 schreef TimmyAsd het volgende:
Het nieuwe logo zal wel blijven..
Klinkt al een stuk beter.quote:Nigel de Jong: 'Blind gebruikt me niet als jojo'
10/5/2005 23:45
Nigel de Jong is de meest opvallende Ajacied, sinds Danny Blind als hoofdcoach Ajax onder zich heeft. In de nieuwe Voetbal International komt de international aan het woord.
Bijvoorbeeld over waarom het onder Blind nu beter gaat dan eerder dit seizoen onder oud-coach Ronald Koeman. 'Hij is begonnen met het geven van vertrouwen, dat is onmisbaar voor een speler.'
De Jong kreeg het vertrouwen door een vaste aanstelling als rechtshalf. 'Héél belangrijk. Ik was het beu om als een jojo door het elftal te worden geslingerd. Gelukkig is die tijd nu voorbij. Het is voor mij geen verrassing dat ik aardig speel op deze positie, want in het verleden heb ik vaak genoeg laten zien dat ik als rechtshalf prima uit de voeten kan.'
De laatste weken wordt De Jong in verband gebracht met allerlei clubs, zeker sinds hij wachtte met het verlengen van zijn in juni 2006 aflopende contract. 'Ajax wil verder met mij en dat is voor mij een prettige gedachte. Van de eventuele geïnteresseerden heb ik nog niets gehoord, pas als ik weet wat iedereen van plan is ga ik nadenken over de toekomst.'
Kennen we hem nog?quote:Oud-Ajacied jaar geschorst
De voetbalbond van Costa Rica heeft international Froylan Ledezma wegens wangedrag voor een jaar geschorst.
De oud-speler van Ajax liep eind maart boos weg bij de selectie omdat hij voor de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Trinidad & Tobago niet in de basis stond.
De straf geldt niet alleen voor het nationale elftal, de aanvaller mag ook een jaar niet uitkomen voor zijn club Alajuelense. Ledezma heeft nog tot vrijdag om beroep aan te tekenen tegen de straf.
Maar het bieuwe logo valt wel samen met de koerswijziging die Ajax begin jaren 90 heeft ingezet en gaat derhalve zeker de NV, danwel aandeelhouders aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou zoals een logo .. daar ga je op de beurs niet van op de klip. Het is iets van emotionele waarde voor de supporters. Wat voor kleur netten en dat soort dingen.
Middenweg, ook al iets uit het verleden....quote:
Dacht je dan werkelijk dat de supportersvereniging een serieuze onerhandelingspartner was voor het bestuur?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een halfbakken oplossing weer.
Of de oude terug of niets. Geen gelul met een nieuw oud logo..
Inderdaad. En alsof dat overleg met supporters iets gaat opleveren. Die willen toch maar een dingquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Middenweg, ook al iets uit het verleden....
Doe of het oude, of het nieuwe logo, maar ga nu gvd niet weer lopen klooien aan dat logo!
En dat is al helemaaaaaaaaaaal onzinquote:Bestuur en directie van Ajax zijn uitdrukkelijk van mening dat het oude logo in de oorspronkelijke vorm niet geschikt is en zo niet kan terug keren. Het oude logo past niet meer bij het huidige en toekomstige Ajax. Een aantal kenmerken van dit oude logo is sterk en heeft een grote uitstraling, maar andere zaken zoals compositie, typografie en indeling zijn in deze tijd niet geschikt.
het oude logo zorgt blijkbaar voor problemen op een vlak, welke weet ik niet, maar er wordt over gesproken, verder zou het gezichtsverlies betekenen voor Ajax NV en dat geeft de doorslag denk ik.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:35 schreef VoreG het volgende:
Weer een nieuw logo, doen dan gewoon het oude logo en je hebt iedereen tevreden, waarom nou weer met iets nieuws komen...
Wat willen ze dan gaan doen?quote:Het oude logo past niet meer bij het huidige en toekomstige Ajax.
De supporters lopen te zeiken over een logo, Ajax zelf niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:58 schreef Chadi het volgende:
We maken een nieuw logoFuck koop een goede tweede spits of zo
Het begint erop te lijken dat Ajax zichzelf voorbij gestreefd is en te log aan het worden is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:58 schreef Chadi het volgende:
We maken een nieuw logoFuck koop een goede tweede spits of zo
De supporters zijn het gezicht van Ajax en als die het oude willen hebben moeten ze dat gewoon doen. Niks vergadering.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:01 schreef twi het volgende:
[..]
De supporters lopen te zeiken over een logo, Ajax zelf niet.
Nu probeert Ajax te luisteren naar de supporters door ze te laten helpen met het aanpassen van het logo, en dan heeft Ajax het zelf gedaan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het begint erop te lijken dat Ajax zichzelf voorbij gestreefd is en te log aan het worden is.
Ze moeten niet zo zeuren..quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
De supporters zijn het gezicht van Ajax en als die het oude willen hebben moeten ze dat gewoon doen. Niks vergadering.
De supporters zijn de beleidsbepalers niet. Bij lange na niet, zelfs.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:02 schreef Chadi het volgende:
De supporters zijn het gezicht van Ajax en als die het oude willen hebben moeten ze dat gewoon doen. Niks vergadering.
Je overschat de rol van supporters anno 2005, dat zijn gewoon consuenten en eigenlijk niets anders dan bonuskaarthouders van een voetbalclub.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon afwachten ja. Alleen dit is een schrale tussenweg, met argumenten die niet te onderbouwen zijn. Ze doen het zelfs niet eensquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:06 schreef twi het volgende:
[..]
De supporters zijn de beleidsbepalers niet. Bij lange na niet, zelfs.
Bovendien zijn de supporters blijkbaar te beroerd om af te wachten met watvoor wijzigingen er gaan komen in 't logo. Wellicht wordt het een versimpeld oud logo wat er iets minder klassiek uit ziet, maar lang niet zo kaal is als die 11 lijntjes.
Tsja, ik weet 't niet, zo weinig keuze he. 't Kan die worden of deze:quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Is dit iets voor het nieuwe logo? Veel kleur en herkenbaar...
[afbeelding]
Die knakker is de voorzitter van OFA, en in feite vertegenwoordigen die de supporters. Maar wat is je punt?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je overschat de rol van supporters anno 2005, dat zijn gewoon consuenten en eigenlijk niets anders dan bonuskaarthouders van een voetbalclub.
Ik hoop dat de strijders die het oude logo willen niet vertegenwoordigd worden door die knakker die laatst bij Barend & van Dorp zat ivm de rellen bij Feyenoord-Ajax.
Het nieuwe logo zou minder erg opvallen als het gewoon goed zou gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:06 schreef twi het volgende:
[..]
De supporters zijn de beleidsbepalers niet. Bij lange na niet, zelfs.
En jij dacht dat wanneer het oude logo terug zou komen, het per direct in gevoerd zou worden? Doe niet zo naief joh, daar zou ook minstens een seizoen overheen moeten gaan. Het is niet even van "we leggen wat shirtjes met een stempel van het oude logo in de shop, en we gaan los".quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon afwachten ja. Alleen dit is een schrale tussenweg, met argumenten die niet te onderbouwen zijn. Ze doen het zelfs niet eens.
En nu komt er weer een commissie, daar gaan weer maanden inzitten, dus volgend seizoen zal er nog niets veranderd zijn.
Tuurlijk, het steekt veel supporters dat ze de binding met de club aan het verliezen zijn, de evolutie van ajax na de jaren 90 heeft vooralsnog geen succes gebracht en dan wordt alles kritisch bekeken, zoals de sfeer in de Arena, het salaris van bestuurders en het missen van de nostalgie> het logo.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het nieuwe logo zou minder erg opvallen als het gewoon goed zou gaan.
Dat zijn ze helaas wel verworden . Maar op het moment dat de Arena leeg staat verdwijnen ook de reclame borden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je overschat de rol van supporters anno 2005, dat zijn gewoon consuenten en eigenlijk niets anders dan bonuskaarthouders van een voetbalclub.
Ik hoop dat de strijders die het oude logo willen niet vertegenwoordigd worden door die knakker die laatst bij Barend & van Dorp zat ivm de rellen bij Feyenoord-Ajax.
Ten eerste is het het probleem van de supporters zelf dat ze de binding verliezen met de club, dat is namelijk gewoon triest als anderen die binding bij lange na niet verliezen. Ten tweede heeft Ajax aardig wat succes gehad na 1990, een CL, een CL finale, halve finale, kwartfinale, UEFA-Cup en een hand vol landstitels. Ten derde is het argument van het salaris van bestuurders invalide, het doet er niet toe. Waarom maak je je druk om die paar ton, terwijl van der Vaart waarschijnlijk meer verdient dan alle bestuurders bij elkaar. Onzin, dus.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:13 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Tuurlijk, het steekt veel supporters dat ze de binding met de club aan het verliezen zijn, de evolutie van ajax na de jaren 90 heeft vooralsnog geen succes gebracht en dan wordt alles kritisch bekeken, zoals de sfeer in de Arena, het salaris van bestuurders en het missen van de nostalgie> het logo.
Dat zeg ik ook helemaal niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:12 schreef twi het volgende:
[..]
En jij dacht dat wanneer het oude logo terug zou komen, het per direct in gevoerd zou worden? Doe niet zo naief joh, daar zou ook minstens een seizoen overheen moeten gaan. Het is niet even van "we leggen wat shirtjes met een stempel van het oude logo in de shop, en we gaan los".
En hoe valt dit:quote:En die argumenten, ondanks dat ze in 't korte bericht niet zijn onderbouwd, zullen echt wel te onderbouwen zijn. Of wil jij bijvoorbeeld weer terug naar die lelijke witte plakkaten midden op het shirt? Ik niet hoor, hou dat logo maar keurig netjes wit binnen de rode baan, vind ik schitterend.
quote:maar andere zaken zoals compositie, typografie en indeling zijn in deze tijd niet geschikt
Er zijn vakken die daar wat aan veranderen hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:17 schreef twi het volgende:
De sfeer in de ArenA is kut, maar wat zou je dan willen? Dat ze dan maar een nieuw stadion gaan bouwen ergens anders? Ajax moet veel meer doen in dat blok beton wil het een beetje sfeer gaan uitademen, maar door de bouw van dat ding zal dat vrij lastig zijn. Maar dat moet je niet alleen Ajax, alswel die 50.000 man die er zitten kwalijk nemen. Die zorgen namelijk voor het grootste gedeelte van de sfeer.
Het stadion stroom toch wel vol, als het erop aankomt zullen de meeste seizoenkaarthouders echt wel in het stadion zitten, zo werkt de mens.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat zijn ze helaas wel verworden . Maar op het moment dat de Arena leeg staat verdwijnen ook de reclame borden.
een paar vakken ja, de rest is kut.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Er zijn vakken die daar wat aan veranderen hoor.
Of was dat al gepost?quote:"Ik wil graag naar het buitenland, dus dan is PSV niet aan de orde"
Nee, ik zag het 3 minuten terug op Studio Sportquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:25 schreef twi het volgende:
Van der Vaart trouwens:
[..]
Of was dat al gepost?
Ja, ik vind de meeste discussie ook onzinnig, je neemt de club zoals die komt, maar iets te eisen heb je niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ten eerste is het het probleem van de supporters zelf dat ze de binding verliezen met de club, dat is namelijk gewoon triest als anderen die binding bij lange na niet verliezen. Ten tweede heeft Ajax aardig wat succes gehad na 1990, een CL, een CL finale, halve finale, kwartfinale, UEFA-Cup en een hand vol landstitels. Ten derde is het argument van het salaris van bestuurders invalide, het doet er niet toe. Waarom maak je je druk om die paar ton, terwijl van der Vaart waarschijnlijk meer verdient dan alle bestuurders bij elkaar. Onzin, dus.
De sfeer in de ArenA is kut, maar wat zou je dan willen? Dat ze dan maar een nieuw stadion gaan bouwen ergens anders? Ajax moet veel meer doen in dat blok beton wil het een beetje sfeer gaan uitademen, maar door de bouw van dat ding zal dat vrij lastig zijn. Maar dat moet je niet alleen Ajax, alswel die 50.000 man die er zitten kwalijk nemen. Die zorgen namelijk voor het grootste gedeelte van de sfeer.
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
een paar vakken ja, de rest is kut.
Denk maar eens aan die nieuwe stadions in Duitsland. Schalke, Gladbach, Dusseldorf, Hamburg. Allemaal groot en nieuw, en toch dicht op het veld.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:33 schreef twi het volgende:
Ik probeer trouwens inderdaad een stadion te bedenken wat de laatste 15 jaar is gebouwd waar wel sfeer is gebleven. Volgens mij kan dat alleen bij een typisch Engels stadion.
|Het bestuur is iets meer voor veiligheid bedoel je?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:38 schreef JaWi het volgende:
Toch is er bij de CL wel degelijk sfeer. Ook bij avondwedstrijden is het iets beter. Maar goed, het bestuur is nu ook niet echt van het aanmoedigen. Zo zijn fakkels / rookpotten etc. bijvoorbeeld niet toegestaan.
Mits correct gebruikt zijn deze dingen echt niet gevaarlijk of onveilig hoor. Het geeft een geweldig effect. Dat ze er bij Milan niet mee om kunnen gaan betekend nog niet dat het onveilig is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
|Het bestuur is iets meer voor veiligheid bedoel je?
Sfeer hangt niet alleen samen met het stadion en het publiek, maar ook de verbeelding. Hoe krakkemigger een stadion hoe gezelliger het er over het algemeen is, ook de nieuwe regelgeving helpt niet mee.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:33 schreef twi het volgende:
Ach, dat er concerten in een stadion worden gehouden vind ik niet erg. Dat gebeurt ook in De Kuip. Probleem vind ik alleen de stoeltjes, en de Admirals. En tsja, die grachten, maar dat is het enige waar je niets aan kunt doen.
Ik probeer trouwens inderdaad een stadion te bedenken wat de laatste 15 jaar is gebouwd waar wel sfeer is gebleven. Volgens mij kan dat alleen bij een typisch Engels stadion.
Heeft Schalke niet dat stadion met die achterlijk hoge muren rond het veld? Ik volg 't Duits voetbal eigenlijk nauwelijks, omdat ik er geen bal aan vindquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Denk maar eens aan die nieuwe stadions in Duitsland. Schalke, Gladbach, Dusseldorf, Hamburg. Allemaal groot en nieuw, en toch dicht op het veld.
Met die achterlijk hoge reclame borden, ik kijk dat voetbal echt nooit, niks aanquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:41 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft Schalke niet dat stadion met die achterlijk hoge muren rond het veld? Ik volg 't Duits voetbal eigenlijk nauwelijks, omdat ik er geen bal aan vind
Die rookpotten zijn ook best kut door dat dak.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:38 schreef JaWi het volgende:
Toch is er bij de CL wel degelijk sfeer. Ook bij avondwedstrijden is het iets beter. Maar goed, het bestuur is nu ook niet echt van het aanmoedigen. Zo zijn fakkels / rookpotten etc. bijvoorbeeld niet toegestaan.
Dat moeten ze er ook afslopenquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die rookpotten zijn ook best kut door dat dak.
Heeft het dak (behoudens dat mensen droog een feestje kunnen vieren) nu echt een meerwaarde eigenlijk?quote:
Het kost geloof ik ook 15.000 per keer om het open of dicht te doen. Het heeft, behalve misschien wat warmtebehoud, mijns inziens geen voordelen. Eerder nadelen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:59 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Heeft het dak (behoudens dat mensen droog een feestje kunnen vieren) nu echt een meerwaarde eigenlijk?
Dat het twee uur duurt voordat het dicht of open is vind ik al een manco.
Ach, laatst tegen RKC hagelde het als een gestoorde buiten, maar op 't veld was daar niks van te merken. En je hebt nooit last van zo'n besneeuwd veld, zoals afgelopen winter. Dat ding wordt echt niet dichtgeschakeld zodra het begint te regenen, maar meer op het weerbericht. Bovendien schijnt 't 35 minuutjes te duren.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:59 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Heeft het dak (behoudens dat mensen droog een feestje kunnen vieren) nu echt een meerwaarde eigenlijk?
Dat het twee uur duurt voordat het dicht of open is vind ik al een manco.
het ziet er leuk uit en het verkoopt goed, maar volgens mij is het een grote flater geworden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het kost geloof ik ook 15.000 per keer om het open of dicht te doen. Het heeft, behalve misschien wat warmtebehoud, mijns inziens geen voordelen. Eerder nadelen.
Is inderdaad zoiets. Kan technisch gezien nog sneller, maar dat zou zoveel stroom trekken, daarvoor moest dan wel een hele zware (en dure) installatie aangelegd worden, dus dat is maar niet gedaan. Heb ik mij laten vertellen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:05 schreef twi het volgende:
[..]
Bovendien schijnt 't 35 minuutjes te duren.
Tsja, dat was wel erg treurig ja, de grootste flater. Maargoed, wel begrijpelijk als er sneeuw van het dak dondert en de glasplaten daaronder in elkaar doet storten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:06 schreef Elgigante het volgende:
[..]
het ziet er leuk uit en het verkoopt goed, maar volgens mij is het een grote flater geworden.
Typerend vond ik nog wel de afgelasting van Ajax-Az ivm de sneeuw.
Het is verre van praktisch in elk geval.
Zoiets moet bij architecten en onderhoudslieden al lang bekend zijn, zodat ze de ochtend ervoor de sneeuw eraf hadden kunnen vegen of smelten, het kwam in elk geval amateuristisch over.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:08 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, dat was wel erg treurig ja, de grootste flater. Maargoed, wel begrijpelijk als er sneeuw van het dak dondert en de glasplaten daaronder in elkaar doet storten.
Nee, De Meer stond echt in hart van de stadquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:27 schreef Elgigante het volgende:
Dat de Arena ook in Duivendrecht staat ipv het centrum van Amsterdam helpt ook niet echt mee.
Hoe dichter de supporters tegen het veld aan zitten - hoe meer kans op sfeer tijdens de wedstrijd (alle tifo acties vooraf aan een wedstrijd ten spijt ...).quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:33 schreef twi het volgende:
Ach, dat er concerten in een stadion worden gehouden vind ik niet erg. Dat gebeurt ook in De Kuip. Probleem vind ik alleen de stoeltjes, en de Admirals. En tsja, die grachten, maar dat is het enige waar je niets aan kunt doen.
Tja daar kan ik mij wel iets bij voorstellenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:42 schreef PyTh het volgende:
Wat een gejank om dat logo zeg, een beetje triestig vind ik het wel.
Dat jullie maar eens een fatsoenlijk logo krijgenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:42 schreef PyTh het volgende:
Ik begin er ook wat moe van te wordenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:42 schreef PyTh het volgende:
ff serieus, dat is echt een van de lelijkste en saaiste logo's ooit.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef PyTh het volgende:
Ach ik vind gewoon dat er meteen geklaagt had moeten worden TOEN het logo jaren terug veranderd werd.
Nu zoveel jaren na dato gaan huilen dat het oude logo terug moet komen doet gewoon ietwat zielig aan.
Ons logo is natuurlijk top![]()
[afbeelding]
En wij klagen dan ook niet
En als jullie PSV-ers je nou is gaan bemoeien met je eigen club ipv bemoeien over hoe Ajax supporters over hun club en het logo denken...quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef PyTh het volgende:
Ach ik vind gewoon dat er meteen geklaagt had moeten worden TOEN het logo jaren terug veranderd werd.
Nu zoveel jaren na dato gaan huilen dat het oude logo terug moet komen doet gewoon ietwat zielig aan.
Maar wel met een verguld randjequote:Op woensdag 11 mei 2005 14:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ff serieus, dat is echt een van de lelijkste en saaiste logo's ooit.
Hier ben ik het toch wel mee eens. Waarom is er destijds niets over gezegd, of iets aan gedaan? Ik vind het gedoe rond het logo sterk overdreven..quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef PyTh het volgende:
Mogen anderen er geen mening over hebben dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En als jullie PSV-ers je nou is gaan bemoeien met je eigen club ipv bemoeien over hoe Ajax supporters over hun club en het logo denken...
Er was toen ook al protest. Zelfs van Cruijffquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hier ben ik het toch wel mee eens. Waarom is er destijds niets over gezegd, of iets aan gedaan? Ik vind het gedoe rond het logo sterk overdreven..
De wens is vader van de gedachte he...quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Echt een afschuwelijk logo dat van psv
quote:
Idd, een gemiddeld toto-divisie logo is nog mooier.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:17 schreef Againzender het volgende:
Verdomme PyTh, ik had al koppijn, kom je daarmee aanzetten
Sorry AGquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:17 schreef Againzender het volgende:
Verdomme PyTh, ik had al koppijn, kom je daarmee aanzetten
Zou vreemd zijn als Vonk blijft staan, hij stond er alleen voor de ervaring en nu kan de Steek mooi wat meer ervaring opdoen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Vonk eerste man blijft of Lobont in de etalage gaat.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef PyTh het volgende:
Ons logo is natuurlijk top![]()
[afbeelding]
En wij klagen dan ook niet
Ga jij ff lekker liedjes zingen in Oostenrijkquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga jij ff lekker liedjes zingen in Oostenrijk![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga jij ff lekker liedjes zingen in Oostenrijk![]()
Neej, Ajax is van ons en niet van een stel boertjes uit Eindhoven die zelf over het meest achterlijke logo van de werled bezitten. Zelfs dat logo van Feyenoord is mooier.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Mogen anderen er geen mening over hebben dan?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neej, Ajax is van ons en niet van een stel boertjes uit Eindhoven die zelf over het meest achterlijke logo van de werled bezitten. Zelfs dat logo van Feyenoord is mooier.
Volgens mij is Ajax van niemand, alleen heeft het een groep mensen die er graag naar kijken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neej, Ajax is van ons en niet van een stel boertjes uit Eindhoven die zelf over het meest achterlijke logo van de werled bezitten. Zelfs dat logo van Feyenoord is mooier.
Volgens mij is Ajax van de aandeelhoudersquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Volgens mij is Ajax van niemand, alleen heeft het een groep mensen die er graag naar kijken.
Je komt nogal dommig over..
Iets teveel van het goede, dat geld kan je beter gebruiken imo.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:10 schreef Nashje het volgende:
Markus Rosenberg moet 5 miljoen euro kosten.
Daar zal wel een design bureau op los gelaten worden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:23 schreef DeTolk het volgende:
Maar enig idee wat de aanpassingen zullen zijn??
Tot op een bepaalde hoogte wel ja, zij hebben beslissingsbevoegdheid maar de club is niet van hen en het is maar wat je onder 'de club' verstaat.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij is Ajax van de aandeelhouders
In overleg met de supporters.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daar zal wel een design bureau op los gelaten worden.
Dat lijkt me sterk, het is duidelijk wat de supporters willen.quote:
dat lijkt me niet, ze zullen iig voor de invoering kijken of de supporters het wel goed vinden he.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, het is duidelijk wat de supporters willen.
'het wel goed vinden'..quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat lijkt me niet, ze zullen iig voor de invoering kijken of de supporters het wel goed vinden he.
de supporters hebben er toch voor gezorgd dat er een nieuw(ish) logo komt?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:13 schreef Elgigante het volgende:
[..]
'het wel goed vinden'..
Stap nu eens af van het idee dat supporters iets te vertellen hebben, dat hebben ze namelijk niet.
Dit is een kleine knieval van de directie en verder gaan ze echt niet hoor.
Dat hebben ze inderdaad bewerkstelligd, maar dat lijkt me het laatste.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de supporters hebben er toch voor gezorgd dat er een nieuw(ish) logo komt?
en nee natuurlijk hebben de supporters niet heel veel invloed, dat zou ook een slechte zaak zijn.
nee ze zullen natuulijk ook hun goedkeuring moeten geven aan het nieuwe logo.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:19 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat hebben ze inderdaad bewerkstelligd, maar dat lijkt me het laatste.
Als we toch zover willen gaan kun je net zo goed een ontwerpwedstrijd (klinkt erg kinderachtig) houden waarin mensen een combinatie tussen het oude en nieuwe logo moeten maken en daarbij gebonden zijn aan enkele regels (waarom het oude logo niet in ere hersteld kon worden).quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee ze zullen natuulijk ook hun goedkeuring moeten geven aan het nieuwe logo.
maar ik denk niet dat iedereen mee gaat ontwerpen nee.
"zover willen gaan"quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:28 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als we toch zover willen gaan kun je net zo goed een ontwerpwedstrijd (klinkt erg kinderachtig) houden waarin mensen een combinatie tussen het oude en nieuwe logo moeten maken en daarbij gebonden zijn aan enkele regels (waarom het oude logo niet in ere hersteld kon worden).
Zou vreemd zijn als Steek wordt neergezet, als je een keeper op de tribune hebt die jaren lang fantastische inzet heeft getoond en deze zomer weg gaat, waardoor je 'm en in de etalage kunt zetten, en een soort van eerbetoon aan 'm kunt doen. Ik zou 't onbegrijpelijk vinden als Lobont die laatste wedstrijden niet zou keepen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zou vreemd zijn als Vonk blijft staan, hij stond er alleen voor de ervaring en nu kan de Steek mooi wat meer ervaring opdoen.
het lijkt mij dat de directie een 'take it or leave it'-offer heeft gedaan..quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
"zover willen gaan"
supporters klagen over logo, bestuur zegt er komt een nieuw logo, dan lijkt het mij logisch dat de supporters daar hun goedkeuring aan geven, zo ver gaat dat niet.
Het mag onderhand duidelijk zijn dat Ajax schijt heeft aan sentimentenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:42 schreef twi het volgende:
[..]
Zou vreemd zijn als Steek wordt neergezet, als je een keeper op de tribune hebt die jaren lang fantastische inzet heeft getoond en deze zomer weg gaat, waardoor je 'm en in de etalage kunt zetten, en een soort van eerbetoon aan 'm kunt doen. Ik zou 't onbegrijpelijk vinden als Lobont die laatste wedstrijden niet zou keepen.
Ik gun het Lobont wel, Ajax heeft niks meer te winnen of verliezen in de laatste twee wedstrijden en zo kun je het publiek ook de gelegenheid geven om afscheid te nemen van Lobont.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:42 schreef twi het volgende:
[..]
Zou vreemd zijn als Steek wordt neergezet, als je een keeper op de tribune hebt die jaren lang fantastische inzet heeft getoond en deze zomer weg gaat, waardoor je 'm en in de etalage kunt zetten, en een soort van eerbetoon aan 'm kunt doen. Ik zou 't onbegrijpelijk vinden als Lobont die laatste wedstrijden niet zou keepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |