Waar heb je dat vandaan???quote:
Zal wel nachtwerk wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:34 schreef devv05 het volgende:
Hoelaat beslissen ze vandaag over het logo?
Wat een kul.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:26 schreef jimjim1983 het volgende:
en als we straks het oude logo terug hebben dan winnen we vast en zeker de CL
daar had ik dat stukje ook vandaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:30 schreef P0RN0STAR het volgende:
Mensen, stem allen nog even op de poll van ArieAFCA.web-log.nl![]()
Dat je het weetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:07 schreef Doc het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX!
http://sikkiesajax.web-log.nl/quote:Ajax en Tottenham overeen over De Ridder
Ajax en Tottenham Hotspur lijken een overeenkomst te hebben bereikt met betrekking tot een transfer van Daniël de Ridder. De twintig jarige rechtsbuiten die uit de Ajax jeugd komt, zou een transfer naar het Premiership wel zien zitten. De Ridder zou de Londenaren circa 3,8 miljoen euro moeten kosten. Onder de coaches Ronald Koeman en Danny Blind maakte De Ridder wel enige indruk te maken, maar hij slaagde er nooit in om een basisplaats te veroveren. De Ridder moet nog wel zelf met de club van trainer Martin Jol om de tafel, voor een contract. Hij speelde dit seizoen 14 wedstrijden voor de Amsterdammers, waarin hij 1 keer scoorde.
Vooral even hardop roepen, dan krijgen we dat bedrag nooitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://sikkiesajax.web-log.nl/
3.8 miljoen is wel veel als je voor VDV maar 4 kan krijgen![]()
Ajax zal er voetballend geen baat bij hebben als de grasmat niet elke twee weken tot een losse lapjes groen worden gestampt? Lijkt me wel hoor. 41 grasmatten sinds 1996, ik vind het nogal wat.quote:Waarom? Daar gaat Ajax ook niet beter van voetballen hoor? Maar dat die optiefen en de stoeltjes de juiste kleuren krijgen vind je wel belangrijk. Ik ook, daar niet van, maar met het oude logo is het net zo. De huidige stoeltjeskleuren zijn geen gezicht, en ik vind het huidige logo óók geen gezicht
Die heeft volgens mij in de winterstop nog bijgetekend tot 2007.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:38 schreef PyTh het volgende:
Had De Ridder ook nog maar een contract voor 1 seizoen?
Dat verklaart dan ook de in mijn optiek redelijk hoge transfersom voor de ridder.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij in de winterstop nog bijgetekend tot 2007.
De laatste CL werd gewonnen nadat een oud-Ajacied met een geweldige staat van dienst (Frank Rijkaard dus) terugkeerde in Amsterdam, wie weet lukt dit ook nu (Edgar Davids) weer...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:49 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zie nu trouwens een groep uit elkaar vallen die voor mijn gevoel de CL had kunnen winnen
Geloof dat het betekent dat Ajax zelfs op zijn sokken nog wint.......quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawi(of iemand anders), wat was het nut van die schoenen nou?
Zie jij Davids serieus volgend seizoen bij ajax terugkeren?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:55 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
De laatste CL werd gewonnen nadat een oud-Ajacied met een geweldige staat van dienst (Frank Rijkaard dus) terugkeerde in Amsterdam, wie weet lukt dit ook nu (Edgar Davids) weer...
Als het aan de passiviteit van Ajax ligt niet, want die lopen liever geen blauwtje...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zie jij Davids serieus volgend seizoen bij ajax terugkeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |