Waar heb je dat vandaan???quote:
Zal wel nachtwerk wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:34 schreef devv05 het volgende:
Hoelaat beslissen ze vandaag over het logo?
Wat een kul.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:26 schreef jimjim1983 het volgende:
en als we straks het oude logo terug hebben dan winnen we vast en zeker de CL
daar had ik dat stukje ook vandaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:30 schreef P0RN0STAR het volgende:
Mensen, stem allen nog even op de poll van ArieAFCA.web-log.nl![]()
Dat je het weetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:07 schreef Doc het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX!
http://sikkiesajax.web-log.nl/quote:Ajax en Tottenham overeen over De Ridder
Ajax en Tottenham Hotspur lijken een overeenkomst te hebben bereikt met betrekking tot een transfer van Daniël de Ridder. De twintig jarige rechtsbuiten die uit de Ajax jeugd komt, zou een transfer naar het Premiership wel zien zitten. De Ridder zou de Londenaren circa 3,8 miljoen euro moeten kosten. Onder de coaches Ronald Koeman en Danny Blind maakte De Ridder wel enige indruk te maken, maar hij slaagde er nooit in om een basisplaats te veroveren. De Ridder moet nog wel zelf met de club van trainer Martin Jol om de tafel, voor een contract. Hij speelde dit seizoen 14 wedstrijden voor de Amsterdammers, waarin hij 1 keer scoorde.
Vooral even hardop roepen, dan krijgen we dat bedrag nooitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://sikkiesajax.web-log.nl/
3.8 miljoen is wel veel als je voor VDV maar 4 kan krijgen![]()
Ajax zal er voetballend geen baat bij hebben als de grasmat niet elke twee weken tot een losse lapjes groen worden gestampt? Lijkt me wel hoor. 41 grasmatten sinds 1996, ik vind het nogal wat.quote:Waarom? Daar gaat Ajax ook niet beter van voetballen hoor? Maar dat die optiefen en de stoeltjes de juiste kleuren krijgen vind je wel belangrijk. Ik ook, daar niet van, maar met het oude logo is het net zo. De huidige stoeltjeskleuren zijn geen gezicht, en ik vind het huidige logo óók geen gezicht
Die heeft volgens mij in de winterstop nog bijgetekend tot 2007.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:38 schreef PyTh het volgende:
Had De Ridder ook nog maar een contract voor 1 seizoen?
Dat verklaart dan ook de in mijn optiek redelijk hoge transfersom voor de ridder.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij in de winterstop nog bijgetekend tot 2007.
De laatste CL werd gewonnen nadat een oud-Ajacied met een geweldige staat van dienst (Frank Rijkaard dus) terugkeerde in Amsterdam, wie weet lukt dit ook nu (Edgar Davids) weer...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:49 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zie nu trouwens een groep uit elkaar vallen die voor mijn gevoel de CL had kunnen winnen
Geloof dat het betekent dat Ajax zelfs op zijn sokken nog wint.......quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawi(of iemand anders), wat was het nut van die schoenen nou?
Zie jij Davids serieus volgend seizoen bij ajax terugkeren?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:55 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
De laatste CL werd gewonnen nadat een oud-Ajacied met een geweldige staat van dienst (Frank Rijkaard dus) terugkeerde in Amsterdam, wie weet lukt dit ook nu (Edgar Davids) weer...
Als het aan de passiviteit van Ajax ligt niet, want die lopen liever geen blauwtje...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zie jij Davids serieus volgend seizoen bij ajax terugkeren?
Ik dacht laatst gehoord/gelezen te hebben dat Davids al benaderd was door zowel ajax als PSV maar dat hij door liet schemeren een terugkeer in Nederland absoluut nog niet te zien zitten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:02 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Als het aan de passiviteit van Ajax ligt niet, want die lopen liever geen blauwtje...
Waarom niet benaderen??? Nee heb je, ja kan je krijgen! Toch???
Maar goed, Ajax neemt genoegen met de middelmaat (Sikora, Soetaars, Anastasiou) van de HCE...
Ik reageer enkel op welke personen ik hier zie pleiten voor dat oude logo, niet op wat er op een vergadering is gezegd. Ik blijf het onzin vinden, dat de jonge generatie nu ineens terug verlangt naar het oude logo, en blijf het meeloperij vinden met de personen die die periode wel bewust hebben meegemaakt. Stoerdoenerij.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:48 schreef PLAE@ het volgende:
twi je praat wel een hoop poep. Was je op de vergadering met v Eijden en Jaakke? Heb je gezien wie er daar voor hebben gepleit om het oude logo weer in te voeren? Heb je daar ook de discussie over stoeltjes gehoord?
Beide werd flink op ingegaan.
Ach, dat laatste wordt zo overdreven. Eerst wordt die relatie erbij gehaald, en daarna wordt gezegd dat 'ie dus niet naar Ajax zou willen maar wel naar PSV zou gaan. Nota bene naar de club waar de coach zit die het hoofdprobleem van Davids tijdens dat EK was. Maar daar wordt nooit een woord over gerept, alleen over Danny Blind.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik dacht laatst gehoord/gelezen te hebben dat Davids al benaderd was door zowel ajax als PSV maar dat hij door liet schemeren een terugkeer in Nederland absoluut nog niet te zien zitten.
eerst nog ergens ff zakken vullen dus
Ook zou zijn minder goede relatie met Blind een reden zijn dat hij een terugkeer naar ajax niet ziet zitten.
Fijne woordspelingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, dat laatste wordt zo overdreven. Eerst wordt die relatie erbij gehaald, en daarna wordt gezegd dat 'ie dus niet naar Ajax zou willen maar wel naar PSV zou gaan. Nota bene naar de club waar de coach zit die het hoofdprobleem van Davids tijdens dat EK was. Maar daar wordt nooit een woord over gerept, alleen over Danny Blind.
Probeer ik m'n fantastische gevoel voor humor voor 1 keertje achterwege te laten in een post, glipt dit er onbewust weer doorheenquote:
Die problemen met Hiddink zijn daarna dacht ik meer dan goed uit gesproken, de problemen die hij met blind had niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, dat laatste wordt zo overdreven. Eerst wordt die relatie erbij gehaald, en daarna wordt gezegd dat 'ie dus niet naar Ajax zou willen maar wel naar PSV zou gaan. Nota bene naar de club waar de coach zit die het hoofdprobleem van Davids tijdens dat EK was. Maar daar wordt nooit een woord over gerept, alleen over Danny Blind.
nou...misschien gaat Davids wel naar Feyenoord vanwege de uitstraling en naam van Gullitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:35 schreef P0RN0STAR het volgende:
Hugo Borst heeft de interesse van PSV in Edgar Davids de wereld ingeholpen en Johan Derksen wist even later zelfs te melden dat Feyenoord interesse zou hebben, alsof ze zo ongeloofwaardig mogelijk willen proberen over te komen...
Hugo is over het algemeen wel goed geinformeerd voordat hij iets dergelijks naar buiten brengt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:35 schreef P0RN0STAR het volgende:
Hugo Borst heeft de interesse van PSV in Edgar Davids de wereld ingeholpen en Johan Derksen wist even later zelfs te melden dat Feyenoord interesse zou hebben, alsof ze zo ongeloofwaardig mogelijk willen proberen over te komen...
Liever VdV en De Ridder dan Lindgren en Rosales.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:00 schreef methodmich het volgende:
VdV en De Ridder mis je niet echt, eigenlijk.
De huidige VdV en de De Ridder tot nu toe.
ik heb wel liever Lindgren dan V.d.Vaart, V.dVaart is natuurlijk een veel beter voetballer maar hij moet nu echt weg bij Ajax anders komt ie misschien nooit meer op een hoger niveau.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:02 schreef Radegast het volgende:
[..]
Liever VdV en De Ridder dan Lindgren en Rosales.
Stekelenburgquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:27 schreef methodmich het volgende:
Ajax volgend seizoen:
Stekelenburg
? - Grygera - Escudé - ?
De Jong - Maduro - Sneijder
Pienaar - Charisteas - Babel
Iemand andere gedachten?
Als bijna 40-jarige (jawel!) sta ik 100% achter de campagne 'Geef Ajax z'n gezicht terug!'.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik reageer enkel op welke personen ik hier zie pleiten voor dat oude logo, niet op wat er op een vergadering is gezegd. Ik blijf het onzin vinden, dat de jonge generatie nu ineens terug verlangt naar het oude logo, en blijf het meeloperij vinden met de personen die die periode wel bewust hebben meegemaakt. Stoerdoenerij.
Het was een reactie op die "*insert doodsverwensing* reactie van JaWi. Dan denk ik, flikker op, een 20-jarig broekie dat anderen gaat vertellen dat het oude logo zoveel beter is. Als ik zelf helemaal niks heb met dat oude logo, ga me dat dan ook niet lopen opdringen hier, laat staan er zo op reageren als iemand anders denkt. Dat vind ik triest, en dat meld ik dan hier.
En dus snap ik ook bijvoorbeeld niet dat dat soort mensen zich drukker maken om een logo, dan op een naar de kloten vertrapt veld waarbij de American Football-lijnen op de zondagmiddag nog duidelijk te zien zijn.
Kan me even geen betere, haalbare linksbuiten bedenken...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:37 schreef methodmich het volgende:
Geen Kenneth Perez toch zeker??
Hoera! Weer kampioen!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:34 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Stekelenburg
Heitinga - Grygera - Maduro - Escudé
De Jong - Davids - Sneijder
Pienaar - Babel - Perez
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:46 schreef MadMaster het volgende:
Kromkamp of Heitinga op rechtsback misschien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:27 schreef methodmich het volgende:
Ajax volgend seizoen:
? - Grygera - Escudé - ?
Jan Kromkamp is niet te betalen voor Ajax, ik hoop die Alcides (ofzoiets) en anders gewoon Johnny...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kromkamp of Heitinga op rechtsback misschien.
Ach ajax heeft dadelijk weer een miljoentje of 12 te besteden als vdv, de jong trabelsi en pienaar vertrokken zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:13 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Jan Kromkamp is niet te betalen voor Ajax, ik hoop die Alcides (ofzoiets) en anders gewoon Johnny...
Hoezo dat ineens?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz ik begin zo'n gevoel te krijgen dat Raffie volgend jaar in Eindhoven speelt
Alcides werd al vaker genoemd ja. Ken jij hem?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:13 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Jan Kromkamp is niet te betalen voor Ajax, ik hoop die Alcides (ofzoiets) en anders gewoon Johnny...
Ik snap dat ook niet echt. Of zou PSV echt bereid zijn om meer dan 2.4 miljoen euro te betalen aan 'm op jaarbasis? Met alle gevolgen binnen de selectie van PSV van dien. Ik bedoel, leuke sfeer is leuk, maar als er iemand tussen loopt die nieuw bij de groep 3 keer zo veel als 't gemiddelde verdient, is dat toch niet echt goed voor je gevoel.quote:
Is niet ineens hoorquote:
Mwa, Van Bommel verdient ook een flink bedrag dus het geld zullen ze er wel voor hebben. Verder weet ik niet of dat zoveel uitmaakt. VDV staat op een kruispunt: als hij naar het buitenland vertrekt en hij komt niet of heel weinig aan spelen toe, dan is zijn talent verkwist. Op dat gebied is PSV een ideale keuze: hij kan in eigen land blijven en karakter tonen in een beschermde omgeving. Maar het is geen makkelijke weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet echt. Of zou PSV echt bereid zijn om meer dan 2.4 miljoen euro te betalen aan 'm op jaarbasis? Met alle gevolgen binnen de selectie van PSV van dien. Ik bedoel, leuke sfeer is leuk, maar als er iemand tussen loopt die nieuw bij de groep 3 keer zo veel als 't gemiddelde verdient, is dat toch niet echt goed voor je gevoel.
Ik denk dat vdv bij PSV ook met een stuk minder genoegen zal nemen zolang hij die vrije rol krijgt die hij ooo zo graag wil.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet echt. Of zou PSV echt bereid zijn om meer dan 2.4 miljoen euro te betalen aan 'm op jaarbasis?
Dat was er niet. Maar het is wel grappigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawi(of iemand anders), wat was het nut van die schoenen nou?
Ajax ging er denk ik ook vanuit heel veel voor hem te kunnen vangen!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat vdv bij PSV ook met een stuk minder genoegen zal nemen zolang hij die vrije rol krijgt die hij ooo zo graag wil.
ajax is (zoals ze achteraf ook wel zullen willen toegeven) veel te gortig geweest met zijn salaris. ajax had zoiets van we hebben het grootste talent van de afgelopen 15 jaar in de gelederen, die geven we een megacontract zodat hij niet snel zal verkassen.
Van Bommel verdiende 6 ton minider als ik de laatste lijstjes moet geloven. 6 ton voor een speler die na 6 jaar PSV zijn sporen wel heeft verdiend.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat vdv bij PSV ook met een stuk minder genoegen zal nemen zolang hij die vrije rol krijgt die hij ooo zo graag wil.
ajax is (zoals ze achteraf ook wel zullen willen toegeven) veel te gortig geweest met zijn salaris. ajax had zoiets van we hebben het grootste talent van de afgelopen 15 jaar in de gelederen, die geven we een megacontract zodat hij niet snel zal verkassen.
Ach we zullen zien twi, ik denk dat hij wel zal moeten inleveren, is het niet bij PSV dan wel bij een andere club waar hij zal gaan spelen want denk dat er maar weinig clubs zijn die een jaarsalaris van 2.4 miljoen Euro willen betalen voor een bankzitter van de Nr. 2 van Nederland.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Van Bommel verdiende 6 ton minider als ik de laatste lijstjes moet geloven. 6 ton voor een speler die na 6 jaar PSV zijn sporen wel heeft verdiend.
Daarnaast zal van der Vaart wel echt gestoord zijn als hij met minder genoegen neemt, het feit dat 'ie nog een jaar 2.4 miljoen kan verdienen PLUS een jaar later nog eens een paar miljoen bij een move naar toch wat aardige clubs. PSV, de Spurs en HSV hebben zich nu gemeld, en het is net begin mei dus dat zullen vast niet de enige clubs worden die zich melden voor een speler die jaren heeft gegolden als een van de grootste talenten op de Europese velden.
Of denk je nou echt dat 'ie voor een jaar gemoedelijkheid of liefde voor Hiddink een miljoen in zal leveren, als 'ie gratis over een jaar clubs kan uitkiezen, waar eventueel een topper tussen zou kunnen zitten (zoals van Bommel dus zeg maar)?
Als hij dit jaar vertrekt (en daar ziet het toch echt naar uit) dan kost hij wel degelijk wat.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:59 schreef twi het volgende:
Hij kost helemaal niks, dat wordt dan meestal wel gecompenseerd met salaris. De gemiddelde subtopper in 't buitenland heeft veel meer te besteden dan de top drie van Nederland PSV en Ajax
2.4 Miljoenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:47 schreef twi het volgende:
het feit dat 'ie nog een jaar 2.4 miljoen kan verdienen
Ik denk dat zoiets best meevalt en echte clubliefde bestaat nauwelijks meer in een wereld die gebaseerd is op speculaties en transfers, Maldini en Del Peirro zijn bijv een unicum, maar vinden hun basis dan ook in een andere periode.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:47 schreef S-Two het volgende:
Sportief is het VDV denk ik beter als ie naar PSV gaat dan naar een middelmatige club als HSV, alleen ik denk niet dat de fans het van de beide clubs accepteren en dat VDV het daarom ook niet zal doen.
Mooie uitshirts, dat moet ik ze nageven...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:38 schreef HomerJ het volgende:
[afbeelding]
Damn, de nieuwe uitshirts van Ajax. Echt super mooi
Een hele verbetering t.o.v. dit seizoen IMO
Kunst is nooit uit de tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:04 schreef twi het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen als het oude logo terug zal komen, al zal ik er toch wel weer een paar jaar aan moeten wennen. Ik vind 'm niet lelijk, ik vind het alleen uit de tijd. Maar dat is mijn mening, als 23-jarige, die zich daardoor meer druk maakt over andere zaken.
Ideaal zou inderdaad zijn dat wanneer van der Vaart en Trabelsi vertrekken, ze samen lekker op Anfield een balletje gaan trappenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:31 schreef Doc het volgende:
Van mij mag VDV het wel bij LFC proberen. Als-ie aan Rafa the Gaffa zegt dat z'n moeder Spaans is heeft-ie zelfs een kansje
Ter voorbereiding op de uitkomst van de vergadering vanavond?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Doet het fanshop gedeelte van de Ajax site het niet
Stekelenburgquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:27 schreef methodmich het volgende:
Ajax volgend seizoen:
Stekelenburg
? - Grygera - Escudé - ?
De Jong - Maduro - Sneijder
Pienaar - Charisteas - Babel
Iemand andere gedachten?
AZ houdt heus niet vast aan 15 miljoen. Alcides zie ik het nut niet van in, die faalde bij Schalke al.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:13 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |