Wordt een duur tripje dan jezus.quote:
Wie heeft Slowdive nog gezien op BKS? Ze waren supertof!quote:
Natuurlijk gezienquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:10 schreef AbXorb het volgende:
Wie heeft Slowdive nog gezien op BKS? Ze waren supertof!
Als ze heel rustig waren, wellicht wel. Dat laatste album is heel ingetogenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:11 schreef ranja het volgende:
[..]
Natuurlijk gezienErg gaaf inderdaad, toch kwam ik er wel achter dat ik ze minde rgoed kende dan ik dacht
Zaten wel wat nummers mij die me wat minder deden... misschien van het 3e album?
Hee, ik sta op die fotoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:46 schreef On het volgende:
Ze speelden werk van alle albums, inclusief een Syd Barrett cover als afsluiter.
http://www.setlist.fm/set(...)rlands-5bc04fb8.html
Het duurde natuurlijk veel te kort, ik had bijvoorbeeld graag nog een Alison gehoord. Vond het ook leuk om te zien hoe Rachel die inmiddels al een tijdje moeder is en al tientallen jaren niet echt meer in de spotlights stond zich weer zo opdofte met een glimmend jurkje. Alles aan het optreden voelde als een warm welkom, oude tijden herleven.
De bassist had ook al jaren geen basgitaar meer aangeraakt en maar een paar maanden de tijd gehad om te oefenen, maar het liep allemaal geweldig.
Tijdens Souvlaki Space Station waren er wat technische mankementen met de gitaar en een deel van het drumstel viel halverwege om, maar ben alsnog zeer blij dat ik ze, en vooral dat nummer, eindelijk live heb mogen aanschouwen.
De (samen)zang van Neil en Rachel was ook nog prachtig helder en de gitaren zowel vloeiend als messcherp. Vooral het einde, de Barrett Cover was bijna post-rock te noemen, zo groots werd het geluid.
Ik zag mensen huilen.
[ afbeelding ]
Toevallig! Ben jij die met die kale plek?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, en het was veel te kort. Ze speelden mijn vijf favorieten maar toch..
Bedankt voor de setlist, ik herkende sommige nummers al niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:46 schreef On het volgende:
Ze speelden werk van alle albums, inclusief een Syd Barrett cover als afsluiter.
http://www.setlist.fm/set(...)rlands-5bc04fb8.html
Het duurde natuurlijk veel te kort, ik had bijvoorbeeld graag nog een Alison gehoord. Vond het ook leuk om te zien hoe Rachel die inmiddels al een tijdje moeder is en al tientallen jaren niet echt meer in de spotlights stond zich weer zo opdofte met een glimmend jurkje. Alles aan het optreden voelde als een warm welkom, oude tijden herleven.
De bassist had ook al jaren geen basgitaar meer aangeraakt en maar een paar maanden de tijd gehad om te oefenen, maar het liep allemaal geweldig.
Tijdens Souvlaki Space Station waren er wat technische mankementen met de gitaar en een deel van het drumstel viel halverwege om, maar ben alsnog zeer blij dat ik ze, en vooral dat nummer, eindelijk live heb mogen aanschouwen.
De (samen)zang van Neil en Rachel was ook nog prachtig helder en de gitaren zowel vloeiend als messcherp. Vooral het einde, de Barrett Cover was bijna post-rock te noemen, zo groots werd het geluid.
Ik zag mensen huilen.
[ afbeelding ]
Ik ben iets jonger hoorquote:
Haha Chipgaze, had niet verwacht dat het zou werkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:28 schreef AbXorb het volgende:
Jongens die ik laatste heb ontdekt: The Depreciation Guild. Shoegaze met 8-bit invloed.
[..]
Alleen jammer dat ze uit elkaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |