Ajax in de schulden? Waar haal je het verdaan? Je reinste onzin.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
VDH hield altijd mooi de hand op de knip, wat zeer verstandig is als je het financieel niet breed hebt. Als wij een bestuur krijgen als dat van Ajax en PSV zouden wij zomaar ook in de schulden kunnen raken
De beste man probeert nog onder z'n gevangenisstraf uit te komen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:44 schreef Suijk het volgende:
Wat doet Herik eigenlijk nog? Je ziet/hoort hem nooit meer.
En ondertussen waarschijnlijk zijn kop nog bruiner aan het maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:45 schreef gras het volgende:
[..]
De beste man probeert nog onder z'n gevangenisstraf uit te komen...
Dat dacht ik. Niet dusquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:44 schreef gras het volgende:
[..]
Ajax in de schulden? Waar haal je het verdaan? Je reinste onzin.
Nee maar ze kunnen het wel maken om te zeggen zolang wij geen controle hebben om te zien of het geld werkelijk goed besteed wordt, door een door ons goedgekeurde persoon binnen de raad van bestuur investeren wij niet. Dit is wat GKL wel blokkeert natuurlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:19 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zie het ook niet gebeuren dat na het vertrek van Jorien de miljoenen opeens zullen binnenstromen. Qua inkomsten lopen we sowieso niet zo ver meer achter op de top 2...
Vertegenwoordigers van Shell/Unilever/whatever kunnen het richting de aandeelhouders echt niet maken om Feyenoord niet te gaan sponsoren wegens een persoonlijke vete met Jorien.
zo hebben we dallijk ook weer wat miljoenen erbij,en misschien nog wat spelers ookquote:Uitgegeven: 11 mei 2005 10:11
Laatst gewijzigd: 11 mei 2005 10:13
AMSTERDAM - Valencia heeft dinsdag met Feyenoord gesproken over een transfer van Salomon Kalou naar de Spaanse club. Volgens Marca reisde Eduardo Maciá, technisch manager van Valencia, dinsdag naar Rotterdam om een overgang van de aanvaller te bespreken. De uittredend kampioen van Spanje is al langer gecharmeerd van Kalou.
Marca noemt Chelsea als een concurrent van Valencia voor de diensten van de Ivoriaan, die hoopt op korte termijn een Nederlands paspoort te krijgen. De Spaanse krant schrijft dat Chelsea mondeling al twaalf miljoen zou hebben geboden. Valencia heeft een bod van acht miljoen euro op tafel gelegd en wil eventueel andere spelers betrekken in de transfer.
Die is druk bezig met het naar de klote helpen van Feyenoord en heeft derhalve geen tijd om op TV te komen met zijn kale schedel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:44 schreef Suijk het volgende:
Zit in de Middellandse Zee op zijn boot. Komt zelden nog in de Kuip. Dagelijkse leiding ligt ook niet bij hem maar bij JD Swart en zijn bende van ellende.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:44 schreef Suijk het volgende:
Ik denk dat dit niet geldt voor een shirtsponsor. Die hebben weinig te bepalen. Sowieso krijgen we nu al ongeveer evenveel knaken van Fortis als ajax en psv van hun sponsors. Bij een investeringsfonds is dit wel het geval.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:24 schreef snabbi het volgende:
[..]
Nee maar ze kunnen het wel maken om te zeggen zolang wij geen controle hebben om te zien of het geld werkelijk goed besteed wordt, door een door ons goedgekeurde persoon binnen de raad van bestuur investeren wij niet. Dit is wat GKL wel blokkeert natuurlijk.
Ik ben ook niet te naief om te denken dat ze allemaal staan te trappelen om dan miljoenen te pompen, maar ik ben wel naief om te denken dat de dingen binnen het bestuur niet fris zijn en dat GKL probeert te voorkomen dat mensen echt inzage krijgen in de gang van zaken.
Kan Gullit dat geld weer uitgeven aan spelersquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:29 schreef nossio het volgende:
Kalou naar Valencia?
[..]
zo hebben we dallijk ook weer wat miljoenen erbij,en misschien nog wat spelers ook
Mag hij het op de linksback positie proberenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:04 schreef Blikvanger het volgende:
Blik op Nieuws - Sport: Feyenoord wil Snoyl terughalen
Ferne Snoyl (20) keert volgend seizoen waarschijnlijk terug naar Feyenoord. De Rotterdammers hebben de verdediger voor dit seizoen verhuurd aan FC Den Bosch en overwegen Snoyl weer aan de selectie toe te voegen.
Voor de Brabanders kwam hij dit seizoen 24 keer in actie.
[afbeelding]
Als je naar Maduro en Vlaar kijkt kan dat welquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:20 schreef RedGuy het volgende:
Snoyl in Oranje.
AD.nlquote:Het kennersoog van 'aannemer' Jansen
Door Maarten Wijffels
Feyenoord is druk bezig Wim Jansen opnieuw bij de club te betrekken. De roep om hem heeft bijna een unaniem karakter.
Zijn komst zou moeten helpen bij het ombuigen van een tendens: minder kwantiteit en weer meer kwaliteit in Feyenoords aankoopbeleid.
,,Toen ik bij Feyenoord begon, was het eerste wat ik deed Peter Bosz aantrekken. Die had ik in drie jaar niet zien spelen, maar ik wilde hem per se hebben. Omdat ik wist dat hij precies de speler was die ik nodig had voor de balans van het Feyenoord in die dagen.''
Met dit antwoord begon Wim Jansen in 1998 een interview in Voetbal International. Wat volgde waren zes pagina's voetbalvisie waarvan de bevlogenheid en de vakkennis afdropen. Jansen was net kampioen geworden met Celtic, na een overheersing van liefst negen jaar door aartsrivaal Glasgow Rangers. Hij had in korte tijd de club gesaneerd. Zes spelers verkocht en voor drie miljoen pond netto, een dikke vier miljoen euro, een nieuw elftal opgebouwd. Voor Britse begrippen een schijntje.
De aannemer, werd hij in het VI-verhaal genoemd, als verwijzing naar zijn ervaring met de materie. Eind jaren 80 bouwde Jansen het inmiddels uit het betaald voetbal verdwenen SVV op. Daarna trok hij als coach naar het zieltogende Feyenoord. Na twee bekerzeges werd in 1993, met Jansen inmiddels als technisch directeur en Willem van Hanegem als trainer, een periode van wederopbouw bekroond met de landstitel.
Kopen is in de visie van aannemer Wim Jansen een kunst. De kunst van het zien. Van inschatten wie bij wie past. Overal waar Jansen werkte, zocht hij naar compenserende kwaliteiten. Dat is de kracht van elke ploeg. Spelers die elkaar aanvullen, het versterken van goede eigenschappen, het camoufleren van elkaars tekortkomingen. Voetbal in de top is in zijn beleving een mind game, een spel meer nog van de geest dan van het lichaam.
In zijn speurtocht vertrouwt Jansen op zijn eigen gevoel en intuïtie en een indrukwekkend persoonlijk archief. In zijn huis heeft hij ordners vol verzamelde informatie. Eigen ervaringen en opvattingen, opvattingen van anderen en soms een combinatie daarvan. Uitgeknipte artikelen, eigen invallen, analyses, opstellingen. Duizenden pagina's informatie uit de hele wereld verzameld. Hoe AC Milan speelt, Colombia. Alles over de kerstboomtactiek en de nervositeit aan de bal bij de spelers van het Japanse San Frecce.
Ruim 17 jaar geleden is hij ermee begonnen en nog altijd vult Jansen zijn levenswerk aan. Soms bladert hij erin, vertelde hij onlangs bij een toevallige ontmoeting in het Feyenoord-archief op Varkenoord. ,,Dat frist weer een beetje op. Het voorkomt een te nauwe kijk op dingen.''
Zo kan het dat overal waar Jansen werkte spelers binnenkwamen van wie iedereen in eerste instantie dacht: wat moeten we met hem? De Peter Bosz van Glasgow heette Paul Lambert. Een stofzuiger bij Borussia Dortmund, die bij Celtic veel meer moest doen. Jansen deed wat het allermoeilijkste is bij het scouten van spelers: hij keek door de rol, de positie en de op dat moment voor iedereen zichtbare kwaliteiten van Lambert heen. In zijn hoofd bracht hij juist de nog braakliggende potentie van de speler in kaart.
Goedbeschouwd schat Jansen in dat een linkshalf van Willem II de perfecte linksback bij Feyenoord kan zijn. ,,Bij iedere speler heb je een Hoop en Verwachtings-verhaal en bij niemand zit een garantiebewijs'', zei hij zelf ooit. ,,Aan welke transfer is nu geen gok verbonden? Je moet geluk hebben, maar misschien heb ik zo vaak geluk gehad dat het geen geluk meer is.''
Deze zomer staat Feyenoord op een belangrijk kruispunt. De club gaat zijn derde opeenvolgende jaar in zonder de broodnodige inkomsten uit de Champions League. In de laatste anderhalf jaar van technisch directeur Rob Baan kon nog voor zo'n 14 miljoen euro worden gespendeerd (met de zeven miljoen kostende en nog altijd niet volledig afbetaalde Danko Lazovic als uitschieter). Sinsdien is het steeds meer een kwestie van sappelen. Baans opvolger Mark Wotte heeft dit seizoen voor slechts drie miljoen euro een reeks spelers gehaald. Het brengt een voltreffer als Bart Goor samen met de grove missers Basto en Magrao.
Jansen keek laatst op verzoek van het onafhankelijke supportersfanzine Lunatic News naar het huidige Feyenoord. ,,Feyenoord stond altijd voor kwaliteit. Meer en meer is het een club van kwantiteit geworden'', oordeelde Jansen. ,,Dat zie je in de scouting- en aankoopbeleid. Feyenoord moet zich richten op die één of twee spelers die een directe, gerichte versterking zijn.'' Hij noemde Christian Gyan als het voorbeeld van een speler die elke keer maar weer mag blijven, terwijl hij het elftal niet beter maakt. Jansen: ,,En zo is na het vertrek van Ruud Heus de linksbackplaats ook nog altijd niet goed ingevuld.''Natuurlijk is niet gezegd dat het kennersoog van Jansen ineens dé oplossing biedt. Maar dat hij in staat is dingen te zien bij spelers die anderen niet zien, is zeker.
Dat hij al een aantal jaar uit het Nederlandse voetbal is, vindt hij zelf geen bezwaar. Wat hij heeft geleerd, is dat de dingen over een reeks van jaren niet veranderen. De basis blijft hetzelfde, alleen de benadering verandert steeds. Je kunt bijvoorbeeld duizenden trainingsvormen verzinnen, het gaat altijd om herhalen, herhalen, herhalen. Er zijn tendenzen, tactieken veranderen, de snelheid van het spel. Maar voor wie dagelijks bijblijft, registreert en archiveert, verandert er eigenlijk niets.
Hij mag de opvolger worden van Wotte, dan kan Van Hanegem Gullit opvolgenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:51 schreef methodmich het volgende:
Wimpie, mijn dorpsgenoot. Mooi stuk inderdaad. Maar zal hij wel een functie willen met Gullit?
Mja het werd al een paar keer eerder genoemd in deze topics, maar de titel is in mijn ogen wel fout... Feyenoord biedt een investeringsmogelijkheid en zoekt dan naar investeerders. Al met al denk ik dat het niet storm zal lopen. Laat ze eerst maar eens bezig gaan met saneren!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:54 schreef Blikvanger het volgende:
Blik op Nieuws - Sport: Investeerders zoeken Feyenoord op
Feyenoord wil via een Portugese groep investeerders aan de benodigde inkomstenbronnen komen om nieuwe spelers aan te trekken. Dit meldt de Voetbal International van deze week.
De groep genaamd First Portuguese heeft de Portugese topclubs Boavista, Sporting Lissabon en FC Porto al veel geld opgeleverd. Het brein achter dit gezelschap en directeur van First Portuguese, de Portugese zakenman Ricardo Reis, heeft zich inmiddels bij Feyenoord gemeld en de club warm gemaakt voor deze nieuwe manier van beleggen.
Lees verder...
[afbeelding]
en is de boodschap luid en duidelijk overgekomenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:24 schreef Blikvanger het volgende:
[..]
jaja... Een vriendelijke mede-forummer heeft me al geholpen!
hmm ostlund ben ik niet zo van onder de indruk, maar moet maar, snoyl prima.. hopelijk kunnen we simons voor ghaly verruilen wat ook goed zal zijn voor communicatie e.d. Lazovic.. tja dan liever een nederlands talentje eigenlijk en hem zo snel mogelijk dumpen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:25 schreef Sloggi het volgende:
Volgend jaar:
Babos
Ostlund - Saidi - Majstorovic (wishful thinking) - Snoyl
Castelen - Ghaly - Hofs - Goor
Kuyt - Lazovic
Alleen de verdediging staat redelijk op die manier.
We vragen het aan de expert: is Greene beter?quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:52 schreef methodmich het volgende:
Dat laatste is zeker. Verdedigend zie ik hem toch ook wel wat foutjes maken af en toe.
Wotte wil een "Arjen Robben-achtig bedrag" voor Kalou hebben en vindt 10 miljoen euro te weinig.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Ach ja, als ze echt veel geld voor Kalou kunnen krijgen, waarom niet....
En anders gewoon in Rotterdam Zuid houden!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wotte wil een "Arjen Robben-achtig bedrag" voor Kalou hebben en vindt 10 miljoen euro te weinig.
Onder de 15 miljoen zou ik hem ook gewoon houden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wotte wil een "Arjen Robben-achtig bedrag" voor Kalou hebben en vindt 10 miljoen euro te weinig.
Maar een droomtransfer moet je als club nooit dwars gaan liggen; Wat heb je aan ontevreden spelers?quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Onder de 15 miljoen zou ik hem ook gewoon houden.
Wat is er voor Robben betaald toen der tijd?quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
18 miljoen euroquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:01 schreef Moreno het volgende:
[..]
Wat is er voor Robben betaald toen der tijd?
Alsof Tomasson in Rotterdam wil voetballen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:15 schreef Sloggi het volgende:
Drijf de prijs maar op. Misschien kunnen we Kalou voor Tomasson ruilen + 6 miljoen ofzo.
Het crisis overleg van maandag ging NIET over de van Dop, maar over de positie van Gullit heb ik gisteren vernomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ook gisteren was hij niet aanwezig bij het 'crisis' overleg.
Net zoals die 'huddle' voor iedere wedstrijd. Vind het toch knap hoe ze met elkaar 1 miliseconde in een rondje kunnen blijven staan. Doe dan niks. Teamspirit is er inderdaad toch niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Het crisis overleg van maandag ging NIET over de van Dop, maar over de positie van Gullit heb ik gisteren vernomen.
Dat rondootje voor de wedstrijd kunnen ze trouwens ook wel mee stoppen, teamspirit is er totaal niet!
Dat ging ook niet om de positie van Gullit! Dat was gewoon een wekenlijkse vergadering. Maar die moest een dag eerder gehouden worden want vandaag zouden alle trainers en een aantal spelers naar het ziekenhuis gaan om daar wat zieke kinderen een leuke dag te bezorgen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Het crisis overleg van maandag ging NIET over de van Dop, maar over de positie van Gullit heb ik gisteren vernomen.
Dat rondootje voor de wedstrijd kunnen ze trouwens ook wel mee stoppen, teamspirit is er totaal niet!
whehehe, wie noemde wie nou een i-net hoolie...quote:
En dat overleg had niet na de training kunnen plaatsvinden?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:23 schreef Moreno het volgende:
[..]
Dat ging ook niet om de positie van Gullit! Dat was gewoon een wekenlijkse vergadering. Maar die moest een dag eerder gehouden worden want vandaag zouden alle trainers en een aantal spelers naar het ziekenhuis gaan om daar wat zieke kinderen een leuke dag te bezorgen.
Die bedoel ik.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:23 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Net zoals die 'huddle' voor iedere wedstrijd. Vind het toch knap hoe ze met elkaar 1 miliseconde in een rondje kunnen blijven staan. Doe dan niks. Teamspirit is er inderdaad toch niet.
En dan is GEEN van de trainers bij de training van de spelers.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:23 schreef Moreno het volgende:
[..]
Dat ging ook niet om de positie van Gullit! Dat was gewoon een wekenlijkse vergadering. Maar die moest een dag eerder gehouden worden want vandaag zouden alle trainers en een aantal spelers naar het ziekenhuis gaan om daar wat zieke kinderen een leuke dag te bezorgen.
Inderdaad, van ruilen komt huilen. Ze halen de pinpas maar tervoorschijn, chippen is niet mogelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:37 schreef mister_popcorn het volgende:
en ik EIS voor kalou de HOOFDPRIJS en niets minder dan de hoofdprijs. Niets geen 8 miljoen en een verlopen spelertje van valencia, gewoon keiharde pecunia. minimaal 12.5 mln, geen gezever.
Niet realistisch. Hij maakt veel doelpunten en heeft enorm veel talent, maar Kezman maakte in z'n eerste seizoen nog meer doelpunten en die vertrok ook niet voor 12,5 miljoen. Ik denk dat 10 miljoen euro een hele mooie prijs is voor Kalou.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:37 schreef mister_popcorn het volgende:
en ik EIS voor kalou de HOOFDPRIJS en niets minder dan de hoofdprijs. Niets geen 8 miljoen en een verlopen spelertje van valencia, gewoon keiharde pecunia. minimaal 12.5 mln, geen gezever.
Ik denk dat de teamspirit an sich wel goed is, ik bedoel ze maken elkaar niet af op de training of lichten elkaar niet op tijdens kaartspelletjesquote:
Das toch ook een onderdeel van teamspirit, ze hebben niks voor elkaar over, het gros loopt de kantjes ervan afquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:49 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik denk dat de teamspirit an sich wel goed is, ik bedoel ze maken elkaar niet af op de training of lichten elkaar niet op tijdens kaartspelletjes, maar tis meer de instelling die gewoon drie keer kanker is.
kezman was ouder, speelde in een beter team en speelde niets klaar in CL wedstrijden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet realistisch. Hij maakt veel doelpunten en heeft enorm veel talent, maar Kezman maakte in z'n eerste seizoen nog meer doelpunten en die vertrok ook niet voor 12,5 miljoen. Ik denk dat 10 miljoen euro een hele mooie prijs is voor Kalou.
Kalou is een stuk jonger dan Kezman in zijn eerste PSV seizoen was. Kezman was 21 en Kalou was 18 toen hij bij Feyenoord aan het seizoen begon.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet realistisch. Hij maakt veel doelpunten en heeft enorm veel talent, maar Kezman maakte in z'n eerste seizoen nog meer doelpunten en die vertrok ook niet voor 12,5 miljoen. Ik denk dat 10 miljoen euro een hele mooie prijs is voor Kalou.
Nee, Kalou was 19 toen hij bij Feyenoord aan het seizoen begon.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:03 schreef Moreno het volgende:
[..]
Kalou is een stuk jonger dan Kezman in zijn eerste PSV seizoen was. Kezman was 21 en Kalou was 18 toen hij bij Feyenoord aan het seizoen begon.
Je hoeft niet tegen grote clubs te spelen om te kunnen zien of het een grote word. Zijn manier van spelen zegt alles. Hij is snel, zijn techniek is goed, inzicht is goed, kan koppen en hij is zo koel als een kikker in de afronding. En als je hem ziet spelen zou je denken dat hij al een jaar of 25 is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, Kalou was 19 toen hij bij Feyenoord aan het seizoen begon.Maar wees ff realistisch: Zelfs Robinho is goedkoper dan wat Wotte voor Kalou wil hebben. En Kalou heeft zich alleen nog maar bewezen tegen relatief slechte clubs. Ik wil niet zeggen dat Kalou geen topper kan worden, misschien is hij het al, maar hij heeft het nog niet laten zien (bijv. tegen een club als Barcelona, Chelsea etc.), waardoor zijn marktwaarde nooit vergelijkbaar kan zijn met die van Arjen Robben
.
Met die Afrikanen weet je het maar nooit...quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:10 schreef Moreno het volgende:
[..]
En als je hem ziet spelen zou je denken dat hij al een jaar of 25 is.
Net als die Adu daar geloof je toch nooit van dat die gozer 15 isquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Met die Afrikanen weet je het maar nooit...![]()
Die vent blijft de rest van zijn leven nog 15 denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:17 schreef DrDentz het volgende:
Adu is al een paar jaar 15
Ik wil Di Vaio er wel voor terug hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:37 schreef mister_popcorn het volgende:
ja dat ontbrak nog in de selectie, iemand die fatsoenlijk pasta en spaghetti kan makenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik wil Di Vaio er wel voor terug hoor
Gullit heeft lang genoeg in Italië gespeeld om dat te kunnenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:51 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja dat ontbrak nog in de selectie, iemand die fatsoenlijk pasta en spaghetti kan maken
Dat doet Estelle toch wel voor m?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Gullit heeft lang genoeg in Italië gespeeld om dat te kunnen.
Ik hoop dat dit bij het spel hoort om een beter salaris af te dwingen, anders vind ik het maar een ondankbare hondquote:12-05-2005: Kalou: Valencia blijft zeer serieuze optie
[Bron: FR-Fans.nl / Telegraaf]
Salomon Kalou houdt nog steeds rekening met een transfer deze zomer naar Valencia. Volgens de aanvaller heeft de Spaanse topclub, zoals wij al meldden, zich opnieuw gemeld bij het management van de Rotterdammers. Vorige week legde Feyenoord een eerste bod van iets meer dan 7,5 miljoen euro naast zich neer.
,,Valencia is nog steeds heel serieus, zo begrijp ik'', aldus Kalou. ,,Het lijkt me een mooie club om voor te spelen. Natuurlijk ligt de bal eerst bij Feyenoord, maar wellicht moet ik binnenkort zelf ook een keuze maken.'' Kalou is eveneens met Feyenoord in gesprek over het openbreken van zijn contract. Dat loopt nu tot medio 2007. Feyenoord zet in op een verlenging tot medio 2009. De clubleiding wil zowel Kalou als Dirk Kuyt op korte termijn alleen laten gaan voor bedragen die PSV en Ajax afgelopen jaren ontvingen voor Arjen Robben en Cristian Chivu. Zij verlieten Nederland voor zo'n 18 miljoen euro.
Vanuit Engeland wordt gemeld dat ook Chelsea en Arsenal geïnteresseerd zijn in Kalou. Een directe overgang naar die clubs lijkt echter onmogelijk, gezien de status van de Ivoriaan. Hij is een niet-EU-speler, die nog geen reeks van A-interlands heeft afgewerkt.
Babos en Malkowski zijn van wereldklassequote:Op donderdag 12 mei 2005 12:38 schreef heiden6 het volgende:
Mja, ik vond het inzicht van Feyenoord qua keepers anders prima toen men Tim Howard afwees. Hij kan dan wel naar Manchester United zijn gegaan, maar hij presteert geen moer. Verder zit het met de keepers meestal wel goed.![]()
Nee, maar Lodewijks welquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Babos en Malkowski zijn van wereldklasse
Babos gaat weer de goede kant op naar z'n oude niveau dus dat wordt nog wel wat. Malkowski is weg na dit jaarquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Babos en Malkowski zijn van wereldklasse
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:24 schreef Cart_man het volgende:
Valt me tegen hoe Kalou openlijk zit te flirten met Valencia.
Geen paspoort voor hem. Rot maar op naar Spanje.
Ik ga een poster bestellenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:32 schreef Xenomaniac het volgende:
Zeg Cart_man, moet jij niet onderduiken?
Politie Rotterdam gaat 200 foto's publiceren van de Feijenoord hools n.a.v. de rellen tegen Ajax.
Dat zullen vermoedelijk jongens uit Valencia B zijn of spelers die ze nu hebben verhuurd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:33 schreef DivineJester het volgende:
Mooi stukkie over Jansen.
Welke spelers zou Valencia aan denken bij een koop/ruil van Kalou, is dat bekend?
En loopt daar nog iets overbodigs rond dat Feyenoord zou kunnen versterken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |