Hij mag de opvolger worden van Wotte, dan kan Van Hanegem Gullit opvolgenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:51 schreef methodmich het volgende:
Wimpie, mijn dorpsgenoot. Mooi stuk inderdaad. Maar zal hij wel een functie willen met Gullit?
Mja het werd al een paar keer eerder genoemd in deze topics, maar de titel is in mijn ogen wel fout... Feyenoord biedt een investeringsmogelijkheid en zoekt dan naar investeerders. Al met al denk ik dat het niet storm zal lopen. Laat ze eerst maar eens bezig gaan met saneren!quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:54 schreef Blikvanger het volgende:
Blik op Nieuws - Sport: Investeerders zoeken Feyenoord op
Feyenoord wil via een Portugese groep investeerders aan de benodigde inkomstenbronnen komen om nieuwe spelers aan te trekken. Dit meldt de Voetbal International van deze week.
De groep genaamd First Portuguese heeft de Portugese topclubs Boavista, Sporting Lissabon en FC Porto al veel geld opgeleverd. Het brein achter dit gezelschap en directeur van First Portuguese, de Portugese zakenman Ricardo Reis, heeft zich inmiddels bij Feyenoord gemeld en de club warm gemaakt voor deze nieuwe manier van beleggen.
Lees verder...
[afbeelding]
en is de boodschap luid en duidelijk overgekomenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:24 schreef Blikvanger het volgende:
[..]
jaja... Een vriendelijke mede-forummer heeft me al geholpen!
hmm ostlund ben ik niet zo van onder de indruk, maar moet maar, snoyl prima.. hopelijk kunnen we simons voor ghaly verruilen wat ook goed zal zijn voor communicatie e.d. Lazovic.. tja dan liever een nederlands talentje eigenlijk en hem zo snel mogelijk dumpen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:25 schreef Sloggi het volgende:
Volgend jaar:
Babos
Ostlund - Saidi - Majstorovic (wishful thinking) - Snoyl
Castelen - Ghaly - Hofs - Goor
Kuyt - Lazovic
Alleen de verdediging staat redelijk op die manier.
We vragen het aan de expert: is Greene beter?quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:52 schreef methodmich het volgende:
Dat laatste is zeker. Verdedigend zie ik hem toch ook wel wat foutjes maken af en toe.
Wotte wil een "Arjen Robben-achtig bedrag" voor Kalou hebben en vindt 10 miljoen euro te weinig.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Ach ja, als ze echt veel geld voor Kalou kunnen krijgen, waarom niet....
En anders gewoon in Rotterdam Zuid houden!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wotte wil een "Arjen Robben-achtig bedrag" voor Kalou hebben en vindt 10 miljoen euro te weinig.
Onder de 15 miljoen zou ik hem ook gewoon houden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wotte wil een "Arjen Robben-achtig bedrag" voor Kalou hebben en vindt 10 miljoen euro te weinig.
Maar een droomtransfer moet je als club nooit dwars gaan liggen; Wat heb je aan ontevreden spelers?quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Onder de 15 miljoen zou ik hem ook gewoon houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |