Wotte wil een "Arjen Robben-achtig bedrag" voor Kalou hebben en vindt 10 miljoen euro te weinig.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Ach ja, als ze echt veel geld voor Kalou kunnen krijgen, waarom niet....
En anders gewoon in Rotterdam Zuid houden!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wotte wil een "Arjen Robben-achtig bedrag" voor Kalou hebben en vindt 10 miljoen euro te weinig.
Onder de 15 miljoen zou ik hem ook gewoon houden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wotte wil een "Arjen Robben-achtig bedrag" voor Kalou hebben en vindt 10 miljoen euro te weinig.
Maar een droomtransfer moet je als club nooit dwars gaan liggen; Wat heb je aan ontevreden spelers?quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Onder de 15 miljoen zou ik hem ook gewoon houden.
Wat is er voor Robben betaald toen der tijd?quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
18 miljoen euroquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:01 schreef Moreno het volgende:
[..]
Wat is er voor Robben betaald toen der tijd?
Alsof Tomasson in Rotterdam wil voetballen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:15 schreef Sloggi het volgende:
Drijf de prijs maar op. Misschien kunnen we Kalou voor Tomasson ruilen + 6 miljoen ofzo.
Het crisis overleg van maandag ging NIET over de van Dop, maar over de positie van Gullit heb ik gisteren vernomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ook gisteren was hij niet aanwezig bij het 'crisis' overleg.
Net zoals die 'huddle' voor iedere wedstrijd. Vind het toch knap hoe ze met elkaar 1 miliseconde in een rondje kunnen blijven staan. Doe dan niks. Teamspirit is er inderdaad toch niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Het crisis overleg van maandag ging NIET over de van Dop, maar over de positie van Gullit heb ik gisteren vernomen.
Dat rondootje voor de wedstrijd kunnen ze trouwens ook wel mee stoppen, teamspirit is er totaal niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |