Wat is er voor Robben betaald toen der tijd?quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wotte wil een "Arjen Robben-achtig bedrag" voor Kalou hebben en vindt 10 miljoen euro te weinig.
18 miljoen euroquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:01 schreef Moreno het volgende:
[..]
Wat is er voor Robben betaald toen der tijd?
Alsof Tomasson in Rotterdam wil voetballen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:15 schreef Sloggi het volgende:
Drijf de prijs maar op. Misschien kunnen we Kalou voor Tomasson ruilen + 6 miljoen ofzo.
Het crisis overleg van maandag ging NIET over de van Dop, maar over de positie van Gullit heb ik gisteren vernomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ook gisteren was hij niet aanwezig bij het 'crisis' overleg.
Net zoals die 'huddle' voor iedere wedstrijd. Vind het toch knap hoe ze met elkaar 1 miliseconde in een rondje kunnen blijven staan. Doe dan niks. Teamspirit is er inderdaad toch niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Het crisis overleg van maandag ging NIET over de van Dop, maar over de positie van Gullit heb ik gisteren vernomen.
Dat rondootje voor de wedstrijd kunnen ze trouwens ook wel mee stoppen, teamspirit is er totaal niet!
Dat ging ook niet om de positie van Gullit! Dat was gewoon een wekenlijkse vergadering. Maar die moest een dag eerder gehouden worden want vandaag zouden alle trainers en een aantal spelers naar het ziekenhuis gaan om daar wat zieke kinderen een leuke dag te bezorgen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Het crisis overleg van maandag ging NIET over de van Dop, maar over de positie van Gullit heb ik gisteren vernomen.
Dat rondootje voor de wedstrijd kunnen ze trouwens ook wel mee stoppen, teamspirit is er totaal niet!
whehehe, wie noemde wie nou een i-net hoolie...quote:
En dat overleg had niet na de training kunnen plaatsvinden?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:23 schreef Moreno het volgende:
[..]
Dat ging ook niet om de positie van Gullit! Dat was gewoon een wekenlijkse vergadering. Maar die moest een dag eerder gehouden worden want vandaag zouden alle trainers en een aantal spelers naar het ziekenhuis gaan om daar wat zieke kinderen een leuke dag te bezorgen.
Die bedoel ik.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:23 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Net zoals die 'huddle' voor iedere wedstrijd. Vind het toch knap hoe ze met elkaar 1 miliseconde in een rondje kunnen blijven staan. Doe dan niks. Teamspirit is er inderdaad toch niet.
En dan is GEEN van de trainers bij de training van de spelers.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:23 schreef Moreno het volgende:
[..]
Dat ging ook niet om de positie van Gullit! Dat was gewoon een wekenlijkse vergadering. Maar die moest een dag eerder gehouden worden want vandaag zouden alle trainers en een aantal spelers naar het ziekenhuis gaan om daar wat zieke kinderen een leuke dag te bezorgen.
Inderdaad, van ruilen komt huilen. Ze halen de pinpas maar tervoorschijn, chippen is niet mogelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:37 schreef mister_popcorn het volgende:
en ik EIS voor kalou de HOOFDPRIJS en niets minder dan de hoofdprijs. Niets geen 8 miljoen en een verlopen spelertje van valencia, gewoon keiharde pecunia. minimaal 12.5 mln, geen gezever.
Niet realistisch. Hij maakt veel doelpunten en heeft enorm veel talent, maar Kezman maakte in z'n eerste seizoen nog meer doelpunten en die vertrok ook niet voor 12,5 miljoen. Ik denk dat 10 miljoen euro een hele mooie prijs is voor Kalou.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:37 schreef mister_popcorn het volgende:
en ik EIS voor kalou de HOOFDPRIJS en niets minder dan de hoofdprijs. Niets geen 8 miljoen en een verlopen spelertje van valencia, gewoon keiharde pecunia. minimaal 12.5 mln, geen gezever.
Ik denk dat de teamspirit an sich wel goed is, ik bedoel ze maken elkaar niet af op de training of lichten elkaar niet op tijdens kaartspelletjesquote:
Das toch ook een onderdeel van teamspirit, ze hebben niks voor elkaar over, het gros loopt de kantjes ervan afquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:49 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik denk dat de teamspirit an sich wel goed is, ik bedoel ze maken elkaar niet af op de training of lichten elkaar niet op tijdens kaartspelletjes, maar tis meer de instelling die gewoon drie keer kanker is.
kezman was ouder, speelde in een beter team en speelde niets klaar in CL wedstrijden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet realistisch. Hij maakt veel doelpunten en heeft enorm veel talent, maar Kezman maakte in z'n eerste seizoen nog meer doelpunten en die vertrok ook niet voor 12,5 miljoen. Ik denk dat 10 miljoen euro een hele mooie prijs is voor Kalou.
Kalou is een stuk jonger dan Kezman in zijn eerste PSV seizoen was. Kezman was 21 en Kalou was 18 toen hij bij Feyenoord aan het seizoen begon.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet realistisch. Hij maakt veel doelpunten en heeft enorm veel talent, maar Kezman maakte in z'n eerste seizoen nog meer doelpunten en die vertrok ook niet voor 12,5 miljoen. Ik denk dat 10 miljoen euro een hele mooie prijs is voor Kalou.
Nee, Kalou was 19 toen hij bij Feyenoord aan het seizoen begon.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:03 schreef Moreno het volgende:
[..]
Kalou is een stuk jonger dan Kezman in zijn eerste PSV seizoen was. Kezman was 21 en Kalou was 18 toen hij bij Feyenoord aan het seizoen begon.
Je hoeft niet tegen grote clubs te spelen om te kunnen zien of het een grote word. Zijn manier van spelen zegt alles. Hij is snel, zijn techniek is goed, inzicht is goed, kan koppen en hij is zo koel als een kikker in de afronding. En als je hem ziet spelen zou je denken dat hij al een jaar of 25 is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, Kalou was 19 toen hij bij Feyenoord aan het seizoen begon.Maar wees ff realistisch: Zelfs Robinho is goedkoper dan wat Wotte voor Kalou wil hebben. En Kalou heeft zich alleen nog maar bewezen tegen relatief slechte clubs. Ik wil niet zeggen dat Kalou geen topper kan worden, misschien is hij het al, maar hij heeft het nog niet laten zien (bijv. tegen een club als Barcelona, Chelsea etc.), waardoor zijn marktwaarde nooit vergelijkbaar kan zijn met die van Arjen Robben
.
Met die Afrikanen weet je het maar nooit...quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:10 schreef Moreno het volgende:
[..]
En als je hem ziet spelen zou je denken dat hij al een jaar of 25 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |