Bij mij is het denk ik serieus dat ik er gewoon even genoeg van heb. Het zijn geweldige films alleen heb ze een beetje te veel gezien de afgelopen 3 jaar.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat heeft iedereen opeens tegen The Lord of the Rings films?
Ik vind ze ietswat overrated, misschien wel door de overkill. Het zijn goeie films, maar ik ben meer liefhebber van de subtiliteit dan van het massa spectakel.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Misschien gaat de populariteit tijdens dit doort toernooien eenbeetje tegen staan?quote:Op maandag 16 mei 2005 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ach ja. Dat TTT eruit gaat tegen Mulholland Dr. is te verwachten. RotK tegen LiT is wat minder. LiT is sterk, maar nu ook weer niet zo sterk.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Misschien gaat de populariteit tijdens dit doort toernooien eenbeetje tegen staan?
Of ze staan gewoon tegen betere films, dat kan ook.
Overigens jammer dat de LOTR die ik het best vind er deze ronde waarschijnlijk als eerste van de 3 uitvliegt. Mede door een tegenstem van mij, dat wel...
Slechte loting vorige ronde. Maar ik vind Mulholland Dr gewoon wel een echt goeie film. Dat niet snappen valt ook wel mee alleen in het laatste kwartier wordt alles even op z'n kop gezetquote:Op maandag 16 mei 2005 13:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Straks wint dat "Ik begrijp er geen fuck van, dat zal dan wel briljant zijn of zo"-filmpje nog het tournament.
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
13. Ying xiong (Hero) - A Beautiful Mind => ABM is niet geweldig maar Hero is veel slechter.
Ik heb niks tegen de LotR-films, maar ik vind zowel Mulholland Drive als Almost Famous beter...quote:Wat heeft iedereen opeens tegen The Lord of the Rings films?
Heb je het nu over Mulholland Dr.?quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:42 schreef Khalein het volgende:
Enerzijds is de "what the fuck...? waarom krijgt die film zo weinig/veel stemmen" discussie wel te begrijpen, maar good grief hey....Smaken verschillen. Niets zo fijn voor dergelijke verkiezingen als persoonlijke voorkeuren.
Neuh, over alle opmerkingen in die richting. Het lijkt soms een misdaad om "tegen" een bepaalde film te stemmen, krijgt men ineens van meerdere kanten commentaar, So what als iemand Exit Wounds beter vindt dan Seven Samurai, weet je?quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:48 schreef laurenzo85 het volgende:
Heb je het nu over Mulholland Dr.?![]()
Overigens draait het ook alleen om persoonlijke voorkeuren, maar dat hoeft natuurlijk niet per se fijn te zijn![]()
Je hebt wel gelijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:58 schreef Khalein het volgende:
[..]
Neuh, over alle opmerkingen in die richting. Het lijkt soms een misdaad om "tegen" een bepaalde film te stemmen, krijgt men ineens van meerdere kanten commentaar, So what als iemand Exit Wounds beter vindt dan Seven Samurai, weet je?(extreem voorbeeld misschien, maar je snapt de insteek denk ik wel
![]()
) Deal with it and move on. Mijn persoonlijke favorieten vliegen ook om de haverklap uit dit soort toernooien. Maar hey: so be it!
De tegenovergestelde mening kan fijn zijn voor een discussie tussen twee filmliefhebbers over het grote waarom van gemaakte keuzes jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:11 schreef laurenzo85 het volgende:
Je hebt wel gelijk.. maar toch is het over het algemeen irritant als je favoriet eruit gestemd wordt. Gewoon net alsof iemand een tegenovergestelde mening heeft als jij, dat is ook discusiewaardig.. Meestal ben ik het ook meteen vergeten, maarja..
Maar zolang dat niet gebeurd discussieëren we hier lekker verder.quote:Op woensdag 18 mei 2005 02:16 schreef Khalein het volgende:
[..]
De tegenovergestelde mening kan fijn zijn voor een discussie tussen twee filmliefhebbers over het grote waarom van gemaakte keuzes jaMaar of het stemtopic daar de ideale plaats voor is? Lijkt me wel handig als tournaments een afzonderlijk discussietopic krijgen, eigenlijk.
Fok! Tournament * Slowchatquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Maar zolang dat niet gebeurd discussieëren we hier lekker verder.
Ik 3.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:08 schreef California het volgende:
Waarbij ik 6. eigenlijk nog de moeilijkste keuze vond.
Oh ja, dat kun je nu zo doenquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het gaat wel een stuk sneller met die nieuwe opmaak knopjes.
kutquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Oh ja, dat kun je nu zo doen.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:42 schreef Gorro het volgende:
2. [14- 3] Donnie Darko - Lilja 4-ever
3. [15-10] Memento - Dogville
Niet als je 'snel reageren' gebruikt...quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Oh ja, dat kun je nu zo doen.
Maar dan kun je sowieso niet quotenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:41 schreef ranja het volgende:
Niet als je 'snel reageren' gebruikt...
En je hebt geen PIquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:47 schreef California het volgende:
[..]
Maar dan kun je sowieso niet quoten.
Wel als je Firefox gebruikt en de juiste extensie installeertquote:
Ik mag geen extensies installeren van m'n reclasseringsambtenaar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:00 schreef California het volgende:
[..]
Wel als je Firefox gebruikt en de juiste extensie installeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |