Nee hoor. Dat had ik meteen gedaan. Toch bedankt dat je me eraan herinnertquote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:07 schreef Chielus het volgende:
Gorro, je moe nog even de TT opfrissen
Bij mij is het denk ik serieus dat ik er gewoon even genoeg van heb. Het zijn geweldige films alleen heb ze een beetje te veel gezien de afgelopen 3 jaar.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat heeft iedereen opeens tegen The Lord of the Rings films?
Ik vind ze ietswat overrated, misschien wel door de overkill. Het zijn goeie films, maar ik ben meer liefhebber van de subtiliteit dan van het massa spectakel.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Misschien gaat de populariteit tijdens dit doort toernooien eenbeetje tegen staan?quote:Op maandag 16 mei 2005 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ach ja. Dat TTT eruit gaat tegen Mulholland Dr. is te verwachten. RotK tegen LiT is wat minder. LiT is sterk, maar nu ook weer niet zo sterk.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Misschien gaat de populariteit tijdens dit doort toernooien eenbeetje tegen staan?
Of ze staan gewoon tegen betere films, dat kan ook.
Overigens jammer dat de LOTR die ik het best vind er deze ronde waarschijnlijk als eerste van de 3 uitvliegt. Mede door een tegenstem van mij, dat wel...
Slechte loting vorige ronde. Maar ik vind Mulholland Dr gewoon wel een echt goeie film. Dat niet snappen valt ook wel mee alleen in het laatste kwartier wordt alles even op z'n kop gezetquote:Op maandag 16 mei 2005 13:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Straks wint dat "Ik begrijp er geen fuck van, dat zal dan wel briljant zijn of zo"-filmpje nog het tournament.
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
13. Ying xiong (Hero) - A Beautiful Mind => ABM is niet geweldig maar Hero is veel slechter.
Ik heb niks tegen de LotR-films, maar ik vind zowel Mulholland Drive als Almost Famous beter...quote:Wat heeft iedereen opeens tegen The Lord of the Rings films?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |