STukjes in appelmoes? Dat heet toch appelcompote?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:49 schreef VoreG het volgende:
Het stukje met de appelmoes had er trouwens ook wel ingemogen
ja dat miste k ook, vooral hoe Alex die 2e pot afpakt van Gomesquote:Het stukje met de appelmoes had er trouwens ook wel ingemogen
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:50 schreef Stefkuh het volgende:
Hier verder..
[..]
STukjes in appelmoes? Dat heet toch appelcompote?
En die blik ookquote:Op zondag 8 mei 2005 23:51 schreef rubbereend het volgende:
van Voreg:
[..]
ja dat miste k ook, vooral hoe Alex die 2e pot afpakt van Gomes
En dan met zo'n big smile "maar ik wist niet dat er iemand dood was"quote:Op zondag 8 mei 2005 23:52 schreef pascalheister het volgende:
dat stukje over die zwarte band blijft geweldig, dat Alex denkt dat hij aanvoerder was
hmmz.. wanneer heb ik dat gemist?quote:
Hopelijk komt ie nog ergens online dan..quote:Op zondag 8 mei 2005 23:54 schreef twi het volgende:
[..]
Net voordat die tweede van Hammond erin vloog
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:54 schreef twi het volgende:
[..]
Net voordat die tweede van Hammond erin vloog
Als ajacied klinkt dat ook niet gekquote:Op zondag 8 mei 2005 23:54 schreef twi het volgende:
En toch blijft het filmpje van vorig jaar leuker
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:54 schreef twi het volgende:
En toch blijft het filmpje van vorig jaar leuker
Er was nog wat discussie hier. Dat was toch na het overlijden van Bernhard?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:52 schreef pascalheister het volgende:
dat stukje over die zwarte band blijft geweldig, dat Alex denkt dat hij aanvoerder was
Nummer van Ramses Shaffy is ook stukken beter (iig voor zo'n gelegenheidquote:Op zondag 8 mei 2005 23:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Als ajacied klinkt dat ook niet gek![]()
hmm ja.. kzou hem meer met kermit vergelijken dan denk..quote:
Jaaaa, Kermit....ik zat al te denkenquote:Op maandag 9 mei 2005 00:02 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
hmm ja.. kzou hem meer met kermit vergelijken dan denk..
zekersquote:Op zondag 8 mei 2005 23:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er was nog wat discussie hier. Dat was toch na het overlijden van Bernhard?
even offtopic:quote:Op maandag 9 mei 2005 00:02 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
hmm ja.. kzou hem meer met kermit vergelijken dan denk..
Ja.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
even offtopic:
Is het waar dat de Marokkaanse spelers van NAC het publiek hebben staan uitlachen na de verloren wedstrijd tegen RBC?
Erg politiek correct is dat natuurlijk niet. Ik hoor verhalen over een tweespalt bij NAC in de selectie.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:10 schreef Naccie het volgende:
[..]
Ja.
Had ook gehoopt dat Borst dat zou vermelden, maar helaas.
triestquote:Op maandag 9 mei 2005 00:10 schreef Naccie het volgende:
[..]
Ja.
Had ook gehoopt dat Borst dat zou vermelden, maar helaas.
Die Marokkanen zijn volgend jaar weg, alle 3. jammer van DIba, in potentie een goede speler. Boussaboun is gevlucht onder bewaking het stadion uit . Die zien we niet meer terug. ACh.. kan me weinig schelen... kan me weinig schele Aliquote:Op maandag 9 mei 2005 00:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Erg politiek correct is dat natuurlijk niet. Ik hoor verhalen over een tweespalt bij NAC in de selectie.
En die liep ook al weer te huilen in de telegraaf...en het niet weten waar het aan ligtquote:Op maandag 9 mei 2005 00:17 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Die Marokkanen zijn volgend jaar weg, alle 3. jammer van DIba, in potentie een goede speler. Boussaboun is gevlucht onder bewaking het stadion uit . Die zien we niet meer terug. ACh.. kan me weinig schelen... kan me weinig schele Ali
precies ja.. Colin, Mendes, Barkata, Diba en Boussaboun doen warming up.. en dan heb je de niet gekleurde mens. T'is echt vaag... Khoop dat Mendes blijft en er volgend jaar een heel nieuw elftal staat... je eigen supporters uitlachen... t'is toch van de gekke...quote:Op maandag 9 mei 2005 00:15 schreef Naccie het volgende:
Nouja je ziet groepjes bij de warming up van de "witte" en de "gekleurde" spelers maar dat is al het hele jaar zo, verder weet ik het niet precies, t zou me iig niets verbazen.
Ach ja kijk... sinds hij naar feyenoord ging is er iets in zijn koppie geknapt. Hij zegt zelf dat er niets aan zijn instelling is veranderd maard at is wel degelijk zo. Maar dan nog.. hij viel al op door zijn schwalbe partijen dit jaar ondanks zijn soms mooie momenten vond ik het al weinig meer.. des te verbaasd was ik tone ik hoorde dat hij anar de kuip ging, maargoed daar moeten ze volgend jaar ook weer kunnen zeggen "we snappen niet dat feyenoord van die B-spelers koopt" dat is ook daar al jaren traditie.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:18 schreef Naccie het volgende:
[..]
En die liep ook al weer te huilen in de telegraaf...en het niet weten waar het aan ligt![]()
ze verliezen met 1-2 van RBC en - net als een tijdje terug na NAC-Groningen, 1-4 en uit de hand gelopen protest - liep een paar honder supporters naar de Hoofdtribune om verhaal te halen. Daar is alles glas en kijk je zo naar binnen. Terwijl directeur mommers de supporters te woord stond, stonden bnnen veilig Barakat, Diba en Boussaboun te kijken naar het schouwspel te lachen en te dollen...quote:Op maandag 9 mei 2005 00:23 schreef APK het volgende:
Wat was de reden dat ze hun suporters uit gingen lachen
Hmmz, dat getuigt inderdaad niet van respect.quote:
yep, op harddisk, iets meer dan 10 MB.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:43 schreef D1 het volgende:
Heeft iemand trouwens nog dat filmpje van ajax zingt shaffy van vorig jaar?
Winzip maakt het slechts 2% kleiner, sorry.quote:
Will do.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:38 schreef D1 het volgende:
Is goed, laat het me maar weten
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Will do.
Nu weer ontopic.
Volgende week Guus Hiddink te gast dus.
Misschien gaat hij na het zien van de uitzending van vanavond wel mysterieus glimlachen als de naam van een bepaalde Braziliaanse spits genoemd wordt.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:45 schreef rubbereend het volgende:leuk dat we met PSV aan bod gaan komen, maar Guus zal weinig opzienbarends gaan vertellen
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien gaat hij na het zien van de uitzending van vanavond wel mysterieus glimlachen als de naam van een bepaalde Braziliaanse spits genoemd wordt.
(vrijwel) zeker gaan: Bommel, Vogel, Schaaf en Bogelund.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:51 schreef D1 het volgende:
Vraag me af wie nou werkelijk PSV gaan verlaten, en welke versterkingen ze daarvoor in gedachte hebben
Vogel en Van Bommel sowieso.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:51 schreef D1 het volgende:
Vraag me af wie nou werkelijk PSV gaan verlaten, en welke versterkingen ze daarvoor in gedachte hebben
Dat zou fantastisch zijnquote:Op maandag 9 mei 2005 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
(vrijwel) zeker gaan: Bommel, Vogel, Schaaf en Bogelund.
Sibon en Feher mogen ook uitzien naar een andre club.
hiddink heeft aangegeven zeker een rechtsback, 3 middenvelders en een spits erbij te willen halen.
Feher? Serieus!!??? Jezus zeg... wat een kut actie... feyenoord haalt onze beste man SChreuder weg die na een jaar weg mag, PSV haalt onze op een na beste man weg en die mag ook na ene jaar weer weg..quote:Op maandag 9 mei 2005 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
(vrijwel) zeker gaan: Bommel, Vogel, Schaaf en Bogelund.
Sibon en Feher mogen ook uitzien naar een andre club.
hiddink heeft aangegeven zeker een rechtsback, 3 middenvelders en een spits erbij te willen halen.
Feher is na een half jaar al verhuurd, dus die zal wel afgeserveerd worden, dat is trouwens wel de enige waarvan dat niet duidelijk naar buiten is gebracht. De rest is al eerder bekend gemaakt. Schaaf en Bogelund willen zelf weg en gaan dus.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:57 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Feher? Serieus!!??? Jezus zeg... wat een kut actie... feyenoord haalt onze beste man SChreuder weg die na een jaar weg mag, PSV haalt onze op een na beste man weg en die mag ook na ene jaar weer weg..
en bedankt...
ja topspelers van de subtop, dan is het logisch dat ze gaan. Maar vaak blijkt ook dat dat soort spelers de stap naar de top net niet kunnen maken, legio voorbeelden van.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:57 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Feher? Serieus!!??? Jezus zeg... wat een kut actie... feyenoord haalt onze beste man SChreuder weg die na een jaar weg mag, PSV haalt onze op een na beste man weg en die mag ook na ene jaar weer weg..
en bedankt...
ja snap ik allemaal wel... maar erg fijn voor ons... de beste spelers gaan, vaak transfervrij vaak tegen lage prijs want "ja zo'n kans kan je een speler niet ontnemen en een speler aan zijn contract houden levert een ongemotiveerde speler op" een jaar later worden ze weer aan de kant gezet, en heeft de subtopploeg (subtop..quote:Op maandag 9 mei 2005 02:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja topspelers van de subtop, dan is het logisch dat ze gaan. Maar vaak blijkt ook dat dat soort spelers de stap naar de top net niet kunnen maken, legio voorbeelden van.
Hm kee dan hoeft dat niet zo te zijn. Feher heeft namelijk toen zelf anagekaard op een jaar verhuren, dicht bij zijn familie en vrienden te zijn, om zich daarna weer volledig op PSv te gaan richten. Dacht dat je feiten zat op te lepelenquote:Op maandag 9 mei 2005 02:00 schreef rubbereend het volgende:
Feher is na een half jaar al verhuurd, dus die zal wel afgeserveerd worden, dat is trouwens wel de enige waarvan dat niet duidelijk naar buiten is gebracht.
mwah, volgens mij had Feher een beperkte transfersom in zn contract, hij koste iig maar iets van 7 ton.quote:Op maandag 9 mei 2005 02:08 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ja snap ik allemaal wel... maar erg fijn voor ons... de beste spelers gaan, vaak transfervrij vaak tegen lage prijs want "ja zo'n kans kan je een speler niet ontnemen en een speler aan zijn contract houden levert een ongemotiveerde speler op" een jaar later worden ze weer aan de kant gezet, en heeft de subtopploeg (subtop..we staan 14e
) een meestal veel mindere vervanger gekocht en kan met geen enkele mogelijkheid de oude top speler weer terughalen...
Feher is de enige waarschijnlijke zonder directe uitspraken. feit is wel dat Feher niet echt indruk heeft gemaakt bij PSV.quote:Op maandag 9 mei 2005 02:10 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Hm kee dan hoeft dat niet zo te zijn. Feher heeft namelijk toen zelf anagekaard op een jaar verhuren, dicht bij zijn familie en vrienden te zijn, om zich daarna weer volledig op PSv te gaan richten. Dacht dat je feiten zat op te lepelenMaar tzijn dus "waarschijnlijk te vertrekken spelers".
Die zit toch al in het buitenland?quote:Op maandag 9 mei 2005 02:13 schreef rubbereend het volgende:
Bogelund wil ook graag weg bij PSV en zegt naar het buitenland te willen.
idd vandaar ook mijnquote:
Nee, die paarse vampierquote:Op maandag 9 mei 2005 00:05 schreef twi het volgende:
Grover bedoel je
Check je mailbox, verzonden..quote:
Da's het lot van een Nederlandse club.quote:Op maandag 9 mei 2005 02:08 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ja snap ik allemaal wel... maar erg fijn voor ons... de beste spelers gaan, vaak transfervrij vaak tegen lage prijs want "ja zo'n kans kan je een speler niet ontnemen en een speler aan zijn contract houden levert een ongemotiveerde speler op" een jaar later worden ze weer aan de kant gezet, en heeft de subtopploeg (subtop..we staan 14e
) een meestal veel mindere vervanger gekocht en kan met geen enkele mogelijkheid de oude top speler weer terughalen...
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:24 schreef Moreno het volgende:
Verdonk een Jood?
He, niets mis met Verdonkquote:Op zondag 15 mei 2005 23:27 schreef tong80 het volgende:
De taalvan Verdonk het nationale kutwijf. :
'Meneer Kalou.'
In beton storten die doos.
Omdat bij Feyenoord maar 1 Nederlander speeltquote:Op zondag 15 mei 2005 23:27 schreef Moreno het volgende:
Waarom zit die stink van Baste bij Vitesse - Ajax en niet bij PSV - KUIJT?
Alles is mis aan haar waar ik voor sta.quote:
Moet je toch nog maar eens tellenquote:Op zondag 15 mei 2005 23:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat bij Feyenoord maar 1 Nederlander speelt
PSV speelde ook nog mee hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 23:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat bij Feyenoord maar 1 Nederlander speelt
Wat is daar nou weer mis mee...quote:Op zondag 15 mei 2005 23:27 schreef tong80 het volgende:
De taalvan Verdonk het nationale kutwijf. :
'Meneer Kalou.'
In beton storten die doos.
Ons wereldkampioen maken. Hij is even zwart als Babel dus daar kan je het verschil niet aan af zienquote:Op zondag 15 mei 2005 23:30 schreef Woffel het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee...![]()
En wat moet een Ivooriaan nou in Oranje,?!
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:31 schreef Moreno het volgende:
[..]
Ons wereldkampioen maken. Hij is even zwart als Babel dus daar kan je het verschil niet aan af zien![]()
Omdat ie van voetbal houdt?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:27 schreef Moreno het volgende:
Waarom zit die stink van Basten bij Vitesse - Ajax en niet bij PSV - KUIJT?
Leuk die stand over de laatste 5 wedstrijden.quote:
Wat is er met het ei van Gullitquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Was het pijnlijk om die stand van de afgelopen 5 wedstrijden te zien?
Nee maar het is een jood, dat zegt genoegquote:Op zondag 15 mei 2005 23:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Owww.. vandaar. Maar ken je hem persoonlijk?
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:46 schreef Moreno het volgende:
[..]
Nee maar het is een jood, dat zegt genoeg![]()
Noop Wenger beslist niet of hij door gaat, maar of hij bij Arsenal mag blijvenquote:Op zondag 15 mei 2005 23:46 schreef tong80 het volgende:
Who the fuck is Wenger ? Om ter beslissen dat Bergkamp door moet gaan of bniet.
Die kut fransman heeft godverdomme heel z'n carriere te danken aan Bergkamp.
Inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2005 23:46 schreef tong80 het volgende:
Uit jouw mond klinkt het als een compliment.quote:
Ik zag Mourad en Cas (??) ruzie makenquote:Op zondag 15 mei 2005 23:49 schreef Ambrosius het volgende:
Schandalig dat het duel om degradatie niet eens genoemd is.
Den Bosch zat niet eens in de samenvattingen als ik het goed heb.
Dat was het enige wat er over is gezegd, maar dat ging niet over de strijd om degradatie. Zo boeiend vond ik het niet.quote:
Komt volgende week nog welquote:Op zondag 15 mei 2005 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was het enige wat er over is gezegd, maar dat ging niet over de strijd om degradatie. Zo boeiend vond ik het niet.
Mja, dat is zo. Zal volgende week wel genoeg over worden gezegd.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was het enige wat er over is gezegd, maar dat ging niet over de strijd om degradatie. Zo boeiend vond ik het niet.
haha dan doet vogel iig nog 1 ding goedquote:Op zondag 15 mei 2005 23:52 schreef cultheld het volgende:
Vogel en Van Bommel hebben wel verstand van vrouwen
Dat denk ik ook wel. Is het enige wat nog ergens om gaat volgend weekend.quote:
Waarschijnlijk voor de zoveelste week op rij een paar minuten over waar Van Bommel heen gaat.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Is het enige wat nog ergens om gaat volgend weekend.
Dat zou jammer zijn...quote:Op zondag 15 mei 2005 23:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor de zoveelste week op rij een paar minuten over waar Van Bommel heen gaat.
Jawel, dat was met dat blije wisselen met die rtl boulevard tune.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:49 schreef Ambrosius het volgende:
Schandalig dat het duel om degradatie niet eens genoemd is.
Den Bosch zat niet eens in de samenvattingen als ik het goed heb.
Weet ik ook gelijk hoe ik je in moet schatten als "Arsenal-fan" zijndequote:Op zondag 15 mei 2005 23:46 schreef tong80 het volgende:
Klopt, nu weet ik het weer. Maar dan nog, ze hadden het er best even over kunnen hebben.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jawel, dat was met dat blije wisselen met die rtl boulevard tune.
Zo boeiend was het ook nietquote:Op maandag 16 mei 2005 00:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, nu weet ik het weer. Maar dan nog, ze hadden het er best even over kunnen hebben.
Nee, de vrouwen hebben verstand van geldquote:Op zondag 15 mei 2005 23:52 schreef cultheld het volgende:
Vogel en Van Bommel hebben wel verstand van vrouwen
dat is maar goed ook, die mannen zouden het maar vergokken of uitgeven aan dure auto's.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, de vrouwen hebben verstand van geld
eensquote:Op maandag 16 mei 2005 00:23 schreef Suijk het volgende:
Saaie uitzending.
Waarom zouden ze moeten stoppen ?quote:Op zondag 22 mei 2005 13:08 schreef fransie102 het volgende:
Stopt dit programma nou trouwens ook na dit seizoen?
Daar had Voetbal Insite nooit de beschikking over en dat ging ook prima.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:00 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze de beschikking over beelden hebben?
Ik gok op Porto. De club wilde het nog niet bekend maken. Portugal is één van de weinige competities waarin ze nog niet helemaal uitgespeeld waren tot vandaag.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:01 schreef ASSpirine het volgende:
We weten waar Co heengaat, roept Hugo.
Typisch iets van hem
zou me idd niet verbazenquote:Op zondag 22 mei 2005 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik gok op Porto. De club wilde het nog niet bekend maken. Portugal is één van de weinige competities waarin ze nog niet helemaal uitgespeeld waren tot vandaag.
Gran Canariaquote:Op zondag 22 mei 2005 23:01 schreef ASSpirine het volgende:
We weten waar Co heengaat, roept Hugo.
Typisch iets van hem
Helemaal nerges maar kvind t wel grappigquote:
Ja inderdaad.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:25 schreef golfer het volgende:
Co neemt weer op zijn geheel eigen wijze afscheid bij een club.
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:25 schreef golfer het volgende:
Co neemt weer op zijn geheel eigen wijze afscheid bij een club.
Ja precies, het zou goed kunnen.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:30 schreef ASSpirine het volgende:
Hij heeft idd eerder gezegd dat het om het geld ging bij hem.
"Kont in de broek"quote:Op zondag 22 mei 2005 23:37 schreef Suijk het volgende:
Zou Foppe wel eens een grapje maken?
Hij schrok er zelf van!quote:
hij zei net sjak van gelderquote:Op zondag 22 mei 2005 23:37 schreef Suijk het volgende:
Zou Foppe wel eens een grapje maken?
Zeker. Owusu speelt nu al bij Arsenalquote:Op zondag 22 mei 2005 23:39 schreef rubbereend het volgende:
als je die namen van de spelers van onder 20 hoort dan hebben we toch wel een heel goed team
Toch vind ik dit een prachtige aflevering.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:43 schreef Suijk het volgende:
Met voetbal heeft het allemaal niet zo veel te maken vandaag.
Ik vermaak me ook wel, hoor.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:43 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Toch vind ik dit een prachtige aflevering.
Jij hebt vandaag voor het laatst nederlands competitievoetbal gezien.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
leuk, even een bejaarde gaan betasten ...
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag voor het laatst nederlands competitievoetbal gezien.
Inderdaadquote:Op zondag 22 mei 2005 23:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nieuwe trend in voetbal: teruggaan naar je oude club.
V Bommel wil terug, Raffie wil terug, V Nistelrooy wil in 2008 terug ..... Cocu kwam al terug.
Ik vind het mooi
Had ik eigenlijk nog niet echt bij stilgestaanquote:Op zondag 22 mei 2005 23:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag voor het laatst nederlands competitievoetbal gezien.
wat vangt datquote:Op zondag 22 mei 2005 23:45 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik ook
ik ben nog op zoek naar andere mogelijkheden, zoals iemand die het op internet zet![]()
![]()
niemand die me wilt helpen?
Rijkaard is wel t meest suc6volle voorbeeldquote:Op zondag 22 mei 2005 23:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
V Bommel wil terug, Raffie wil terug, V Nistelrooy wil in 2008 terug ..... Cocu kwam al terug.
Ik vind het mooi
En hoequote:Op zondag 22 mei 2005 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rijkaard is wel t meest suc6volle voorbeeld
Veel zal er ook wel vanaf hangen wat De Mol doet, stel dat hij zelf zoiets brengt de zondagavond ...quote:Op zondag 22 mei 2005 23:47 schreef fransie102 het volgende:
Het lijkt wel of ze er stiekem over twijfelen of ze nog wel doorgaan.
iddquote:Op zondag 22 mei 2005 23:49 schreef numero_uno het volgende:
"Ik wil niet naast die sleutelhanger zitten"
Robben terug naar Groningen!quote:Op zondag 22 mei 2005 23:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik vind het mooi
idd zeer indrukwekkendquote:
Ruud gaat toch ook niet terug naar den bosch en bommel naar fortuna, ook Robben zal voor PSV kiezenquote:
Reken daar maar op. Het blijft gewoon studio sport maar dan met reclame tussendoor.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
stel dat hij zelf zoiets brengt de zondagavond ...
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:49 schreef numero_uno het volgende:
"Ik wil niet naast die sleutelhanger zitten"
Ik heb ook wel eens voor Bergkamp's carrière gevreesd, maar die speelt nog nu hij de 35 zelfs al gepasseerd is.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Robben die is dan invalide met al die blessures
Ben bang dat je gelijk hebt, maar je weet nooit.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ruud gaat toch ook niet terug naar den bosch en bommel naar fortuna, ook Robben zal voor PSV kiezen
je wil alleen niet weten hoe koud in de winterquote:Op zondag 22 mei 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
verstandige keuze, Shaktar, heb je gezien wat ze daar aan faciliteiten hebben? Weet je hoeveel geld....
idd maar zelfs Ronald Koeman kwam niet terug naar jullie, die ging liever naar Feyenoordquote:Op zondag 22 mei 2005 23:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk hebt, maar je weet nooit.![]()
Wat te denken van JC.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd maar zelfs Ronald Koeman kwam niet terug naar jullie, die ging liever naar Feyenoord
quote:
Die ging toch ook naar Feyenoord vrij aan het einde van z'n carrièrequote:Op maandag 23 mei 2005 00:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JC wilde wel bij ajax blijven maar mocht dat niet
Maar dat is ook een klootzak.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd maar zelfs Ronald Koeman kwam niet terug naar jullie, die ging liever naar Feyenoord
Totaan half augustus iig. Jack zei dat ze volgend jaar gewoon weer terugkwamen.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:06 schreef Moreno het volgende:
Gaat Studio Voetbal nu ook van de buis af?
idd zn laatste jaar, hij wilde graag nog een jaar bij ajax ballen maar dat wilde ajax niet, uit pure rancune heeft hij ng een jaar op zn tandvlees bij Feyenoord gespeeld en ze kampioen gemaakt.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die ging toch ook naar Feyenoord vrij aan het einde van z'n carrière
En terecht. Prachtig seizoen was dat.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd zn laatste jaar, hij wilde graag nog een jaar bij ajax ballen maar dat wilde ajax niet, uit pure rancune heeft hij ng een jaar op zn tandvlees bij Feyenoord gespeeld en ze kampioen gemaakt.
Psst, als je het nog niet moest weten: er zit een knop op je tv ...quote:Op maandag 23 mei 2005 00:10 schreef Moreno het volgende:
Wat jammer nou, moeten we nog steeds naar een Jood als Jack van Gelder aankijken
hij was erg lovend over Shaktar toen ze daar waren, tis daar echt bizar goed voor elkaar (het eerste heeft bijvoorbeeld al 4 trainingsvelden). En ze krijgen een heeel groot nieuw stadion. Club met veel potentie hoor!quote:Op maandag 23 mei 2005 09:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Leuke aflevering.
En ik zie Co niet naar Shaktar gaan.
Een club die ook veel beter kan dan hetgene ze tegen AZ lieten zien, AZ trof ze net in een periode vol met blessures en waar ze al een tijdje geen competitie meer hadden gespeeld , maar als je die ploeg zag spelen in de CL voorronde tegen Club Brugge (waar een halve andere ploeg op het veld stond dan tegen AZ) , dan zit daar toch serieus wat potentieel in ook hoor ...quote:Op maandag 23 mei 2005 12:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij was erg lovend over Shaktar toen ze daar waren, tis daar echt bizar goed voor elkaar (het eerste heeft bijvoorbeeld al 4 trainingsvelden). En ze krijgen een heeel groot nieuw stadion. Club met veel potentie hoor!
Altijd leuk, zeker nu hij met een charme offensief bezig lijkt te zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
Aanstaande zondag weer terug, met als gast:
Louis van Gaal.
Alleen maar mooi vind ik, zonder beelden. Tenminste geen samenvattingen meer die ik al gezien heb, maar puur lullen!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:29 schreef Yeahinho het volgende:
Jammer van die beelden idd. Dat had wel wat vond ik, van die samenvattingen met een glimlach.
Wantquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Aangezien ik Talpa zonder meer boycot, is er voor mij geen sprake van een keuze.
Want ik kots van de manier waarop het allemaal gespeeld wordt. Ze zoeken het maar lekker uit daar.quote:
Als je een videorecorder hebt is het niet moeilijk meer neequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Want ik kots van de manier waarop het allemaal gespeeld wordt. Ze zoeken het maar lekker uit daar.
Ik begrijp dat ik nu nog moet kiezen tussen Studio Voetbal en de Belg. Zal toch niet zo moeilijk zijn denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |