Had ik eigenlijk nog niet echt bij stilgestaanquote:Op zondag 22 mei 2005 23:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag voor het laatst nederlands competitievoetbal gezien.
wat vangt datquote:Op zondag 22 mei 2005 23:45 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik ook
ik ben nog op zoek naar andere mogelijkheden, zoals iemand die het op internet zet![]()
![]()
niemand die me wilt helpen?
Rijkaard is wel t meest suc6volle voorbeeldquote:Op zondag 22 mei 2005 23:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nieuwe trend in voetbal: teruggaan naar je oude club.
V Bommel wil terug, Raffie wil terug, V Nistelrooy wil in 2008 terug ..... Cocu kwam al terug.
Ik vind het mooi
En hoequote:Op zondag 22 mei 2005 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rijkaard is wel t meest suc6volle voorbeeld
Veel zal er ook wel vanaf hangen wat De Mol doet, stel dat hij zelf zoiets brengt de zondagavond ...quote:Op zondag 22 mei 2005 23:47 schreef fransie102 het volgende:
Het lijkt wel of ze er stiekem over twijfelen of ze nog wel doorgaan.
iddquote:Op zondag 22 mei 2005 23:49 schreef numero_uno het volgende:
"Ik wil niet naast die sleutelhanger zitten"
Robben terug naar Groningen!quote:Op zondag 22 mei 2005 23:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nieuwe trend in voetbal: teruggaan naar je oude club.
V Bommel wil terug, Raffie wil terug, V Nistelrooy wil in 2008 terug ..... Cocu kwam al terug.
Ik vind het mooi
idd zeer indrukwekkendquote:
Ruud gaat toch ook niet terug naar den bosch en bommel naar fortuna, ook Robben zal voor PSV kiezenquote:
Reken daar maar op. Het blijft gewoon studio sport maar dan met reclame tussendoor.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
stel dat hij zelf zoiets brengt de zondagavond ...
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:49 schreef numero_uno het volgende:
"Ik wil niet naast die sleutelhanger zitten"
Ik heb ook wel eens voor Bergkamp's carrière gevreesd, maar die speelt nog nu hij de 35 zelfs al gepasseerd is.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Robben die is dan invalide met al die blessures
Ben bang dat je gelijk hebt, maar je weet nooit.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ruud gaat toch ook niet terug naar den bosch en bommel naar fortuna, ook Robben zal voor PSV kiezen
je wil alleen niet weten hoe koud in de winterquote:Op zondag 22 mei 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
verstandige keuze, Shaktar, heb je gezien wat ze daar aan faciliteiten hebben? Weet je hoeveel geld....
idd maar zelfs Ronald Koeman kwam niet terug naar jullie, die ging liever naar Feyenoordquote:Op zondag 22 mei 2005 23:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk hebt, maar je weet nooit.![]()
Wat te denken van JC.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd maar zelfs Ronald Koeman kwam niet terug naar jullie, die ging liever naar Feyenoord
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |