iddquote:Op zondag 22 mei 2005 23:49 schreef numero_uno het volgende:
"Ik wil niet naast die sleutelhanger zitten"
Robben terug naar Groningen!quote:Op zondag 22 mei 2005 23:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nieuwe trend in voetbal: teruggaan naar je oude club.
V Bommel wil terug, Raffie wil terug, V Nistelrooy wil in 2008 terug ..... Cocu kwam al terug.
Ik vind het mooi
idd zeer indrukwekkendquote:
Ruud gaat toch ook niet terug naar den bosch en bommel naar fortuna, ook Robben zal voor PSV kiezenquote:
Reken daar maar op. Het blijft gewoon studio sport maar dan met reclame tussendoor.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
stel dat hij zelf zoiets brengt de zondagavond ...
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:49 schreef numero_uno het volgende:
"Ik wil niet naast die sleutelhanger zitten"
Ik heb ook wel eens voor Bergkamp's carrière gevreesd, maar die speelt nog nu hij de 35 zelfs al gepasseerd is.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Robben die is dan invalide met al die blessures
Ben bang dat je gelijk hebt, maar je weet nooit.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ruud gaat toch ook niet terug naar den bosch en bommel naar fortuna, ook Robben zal voor PSV kiezen
je wil alleen niet weten hoe koud in de winterquote:Op zondag 22 mei 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
verstandige keuze, Shaktar, heb je gezien wat ze daar aan faciliteiten hebben? Weet je hoeveel geld....
idd maar zelfs Ronald Koeman kwam niet terug naar jullie, die ging liever naar Feyenoordquote:Op zondag 22 mei 2005 23:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk hebt, maar je weet nooit.![]()
Wat te denken van JC.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd maar zelfs Ronald Koeman kwam niet terug naar jullie, die ging liever naar Feyenoord
quote:
Die ging toch ook naar Feyenoord vrij aan het einde van z'n carrièrequote:Op maandag 23 mei 2005 00:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JC wilde wel bij ajax blijven maar mocht dat niet
Maar dat is ook een klootzak.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd maar zelfs Ronald Koeman kwam niet terug naar jullie, die ging liever naar Feyenoord
Totaan half augustus iig. Jack zei dat ze volgend jaar gewoon weer terugkwamen.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:06 schreef Moreno het volgende:
Gaat Studio Voetbal nu ook van de buis af?
idd zn laatste jaar, hij wilde graag nog een jaar bij ajax ballen maar dat wilde ajax niet, uit pure rancune heeft hij ng een jaar op zn tandvlees bij Feyenoord gespeeld en ze kampioen gemaakt.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die ging toch ook naar Feyenoord vrij aan het einde van z'n carrière
En terecht. Prachtig seizoen was dat.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd zn laatste jaar, hij wilde graag nog een jaar bij ajax ballen maar dat wilde ajax niet, uit pure rancune heeft hij ng een jaar op zn tandvlees bij Feyenoord gespeeld en ze kampioen gemaakt.
Psst, als je het nog niet moest weten: er zit een knop op je tv ...quote:Op maandag 23 mei 2005 00:10 schreef Moreno het volgende:
Wat jammer nou, moeten we nog steeds naar een Jood als Jack van Gelder aankijken
hij was erg lovend over Shaktar toen ze daar waren, tis daar echt bizar goed voor elkaar (het eerste heeft bijvoorbeeld al 4 trainingsvelden). En ze krijgen een heeel groot nieuw stadion. Club met veel potentie hoor!quote:Op maandag 23 mei 2005 09:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Leuke aflevering.
En ik zie Co niet naar Shaktar gaan.
Een club die ook veel beter kan dan hetgene ze tegen AZ lieten zien, AZ trof ze net in een periode vol met blessures en waar ze al een tijdje geen competitie meer hadden gespeeld , maar als je die ploeg zag spelen in de CL voorronde tegen Club Brugge (waar een halve andere ploeg op het veld stond dan tegen AZ) , dan zit daar toch serieus wat potentieel in ook hoor ...quote:Op maandag 23 mei 2005 12:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij was erg lovend over Shaktar toen ze daar waren, tis daar echt bizar goed voor elkaar (het eerste heeft bijvoorbeeld al 4 trainingsvelden). En ze krijgen een heeel groot nieuw stadion. Club met veel potentie hoor!
Altijd leuk, zeker nu hij met een charme offensief bezig lijkt te zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
Aanstaande zondag weer terug, met als gast:
Louis van Gaal.
Alleen maar mooi vind ik, zonder beelden. Tenminste geen samenvattingen meer die ik al gezien heb, maar puur lullen!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:29 schreef Yeahinho het volgende:
Jammer van die beelden idd. Dat had wel wat vond ik, van die samenvattingen met een glimlach.
Wantquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Aangezien ik Talpa zonder meer boycot, is er voor mij geen sprake van een keuze.
Want ik kots van de manier waarop het allemaal gespeeld wordt. Ze zoeken het maar lekker uit daar.quote:
Als je een videorecorder hebt is het niet moeilijk meer neequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Want ik kots van de manier waarop het allemaal gespeeld wordt. Ze zoeken het maar lekker uit daar.
Ik begrijp dat ik nu nog moet kiezen tussen Studio Voetbal en de Belg. Zal toch niet zo moeilijk zijn denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |