Ons wereldkampioen maken. Hij is even zwart als Babel dus daar kan je het verschil niet aan af zienquote:Op zondag 15 mei 2005 23:30 schreef Woffel het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee...![]()
En wat moet een Ivooriaan nou in Oranje,?!
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:31 schreef Moreno het volgende:
[..]
Ons wereldkampioen maken. Hij is even zwart als Babel dus daar kan je het verschil niet aan af zien![]()
Omdat ie van voetbal houdt?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:27 schreef Moreno het volgende:
Waarom zit die stink van Basten bij Vitesse - Ajax en niet bij PSV - KUIJT?
Leuk die stand over de laatste 5 wedstrijden.quote:
Wat is er met het ei van Gullitquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Was het pijnlijk om die stand van de afgelopen 5 wedstrijden te zien?
Nee maar het is een jood, dat zegt genoegquote:Op zondag 15 mei 2005 23:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Owww.. vandaar. Maar ken je hem persoonlijk?
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:46 schreef Moreno het volgende:
[..]
Nee maar het is een jood, dat zegt genoeg![]()
Noop Wenger beslist niet of hij door gaat, maar of hij bij Arsenal mag blijvenquote:Op zondag 15 mei 2005 23:46 schreef tong80 het volgende:
Who the fuck is Wenger ? Om ter beslissen dat Bergkamp door moet gaan of bniet.
Die kut fransman heeft godverdomme heel z'n carriere te danken aan Bergkamp.
Inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2005 23:46 schreef tong80 het volgende:
Uit jouw mond klinkt het als een compliment.quote:
Ik zag Mourad en Cas (??) ruzie makenquote:Op zondag 15 mei 2005 23:49 schreef Ambrosius het volgende:
Schandalig dat het duel om degradatie niet eens genoemd is.
Den Bosch zat niet eens in de samenvattingen als ik het goed heb.
Dat was het enige wat er over is gezegd, maar dat ging niet over de strijd om degradatie. Zo boeiend vond ik het niet.quote:
Komt volgende week nog welquote:Op zondag 15 mei 2005 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was het enige wat er over is gezegd, maar dat ging niet over de strijd om degradatie. Zo boeiend vond ik het niet.
Mja, dat is zo. Zal volgende week wel genoeg over worden gezegd.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was het enige wat er over is gezegd, maar dat ging niet over de strijd om degradatie. Zo boeiend vond ik het niet.
haha dan doet vogel iig nog 1 ding goedquote:Op zondag 15 mei 2005 23:52 schreef cultheld het volgende:
Vogel en Van Bommel hebben wel verstand van vrouwen
Dat denk ik ook wel. Is het enige wat nog ergens om gaat volgend weekend.quote:
Waarschijnlijk voor de zoveelste week op rij een paar minuten over waar Van Bommel heen gaat.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Is het enige wat nog ergens om gaat volgend weekend.
Dat zou jammer zijn...quote:Op zondag 15 mei 2005 23:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor de zoveelste week op rij een paar minuten over waar Van Bommel heen gaat.
Jawel, dat was met dat blije wisselen met die rtl boulevard tune.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:49 schreef Ambrosius het volgende:
Schandalig dat het duel om degradatie niet eens genoemd is.
Den Bosch zat niet eens in de samenvattingen als ik het goed heb.
Weet ik ook gelijk hoe ik je in moet schatten als "Arsenal-fan" zijndequote:Op zondag 15 mei 2005 23:46 schreef tong80 het volgende:
Klopt, nu weet ik het weer. Maar dan nog, ze hadden het er best even over kunnen hebben.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jawel, dat was met dat blije wisselen met die rtl boulevard tune.
Zo boeiend was het ook nietquote:Op maandag 16 mei 2005 00:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, nu weet ik het weer. Maar dan nog, ze hadden het er best even over kunnen hebben.
Nee, de vrouwen hebben verstand van geldquote:Op zondag 15 mei 2005 23:52 schreef cultheld het volgende:
Vogel en Van Bommel hebben wel verstand van vrouwen
dat is maar goed ook, die mannen zouden het maar vergokken of uitgeven aan dure auto's.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, de vrouwen hebben verstand van geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |