Zelfde hier mijn vrouw ligt al op bed en ik moet eerst tot rust komenquote:Op zondag 8 mei 2005 23:23 schreef Oblivion het volgende:
nee...
Heb vandaag zoveel gedaan, dat ik te jumpy ben om te gaan liggen.
Zit al langzaam in te kakken...
oh, kom ik toch nooit...quote:Op zondag 8 mei 2005 23:30 schreef krakkemieke het volgende:
Eh, was het wao topic Obli, I got carried away...
Ja, dan heb ik er de hele nacht last van. Dan kan ik beter een uur achter de PC wat in kakken dan kost wat kost gaan proberen te slapen.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:33 schreef Oblivion het volgende:
@ Martijn: Ja, als je dat hebt kan je wel gaan liggen, maar je woelt je bed uit.
Nee, een of twee glazen Port en muziek van Enya op de achtergrond en wat Fokken werk bij mij perfektquote:Op zondag 8 mei 2005 23:35 schreef krakkemieke het volgende:
Yoga oid is het enige wat bij mij dan helpt Martijn....
Wat lief!quote:Op zondag 8 mei 2005 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga lekker naar m'n droomhuis (met frambozenstruiken) als ik niet kan slapen.
Je hebt toch wel de lichten uit gedaan en de deur achter te dichtgetrokken toen je het pand verliet?quote:
Daarna iets doen wat hij leuk vindt?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:39 schreef Oblivion het volgende:
Sterkte met de junk, Vork!
Zo vandaag ook weer aan de slag...![]()
Moet verder met de slaapkamer...
*kind meesleept...![]()
Hij wil niet...![]()
Hij wil fietsen!!!!
Hmmm, maar even een overeenkomst sluiten...![]()
Junks slapen nooit ergens zonderer een goor zootje van te maken, is mijn ervaring...quote:Op maandag 9 mei 2005 09:32 schreef Vork het volgende:
Dat van de politie had ik al toegevoegd. Die is inderdaad al een keer ingeschakeld en dat is ook het eerste wat ik ga doen. Kijk, ik vind het niet erg dat iemand daar in het verder niet gebruikte stukje onderdak een slaapplaats zoekt, maar dan liever wel zonder messen en zonder gespuit en zonder al die andere rommel die zo'n junk met zich meebrengt.
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Daarna iets doen wat hij leuk vindt?
Of saampjes koekjes bakken?
Je slaapt zoals je bentquote:Op maandag 9 mei 2005 09:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Junks slapen nooit ergens zonderer een goor zootje van te maken, is mijn ervaring...
Personeel is okay...quote:Op maandag 9 mei 2005 16:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah, dat is ook handig!
Meestal bedenk ik me wanneer ik wil gaan eten dat ik nog alles moet afwassen, snijden en klaarmaken...
Daar moet je gewoon personeel voor hebben eigenlijk
Yep, patattekes, jammie!quote:Op maandag 9 mei 2005 17:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Personeel is okay...![]()
Maar jij gaat patatekes eten vanavond?
En na het eten boodschappen gaan doen scheelt ook heel veelquote:Op maandag 9 mei 2005 17:48 schreef Oblivion het volgende:
Boodschapenlijstje maken, en je er aan houden...![]()
Valt de schade mee...![]()
*Aan het koken is...
Waarom ging ik ookalweer boodschappen doen? Oja omdat ik eten nodig had. Helaas, dat was dus even geen optiequote:Op maandag 9 mei 2005 18:58 schreef Martijn_77 het volgende:
En na het eten boodschappen gaan doen scheelt ook heel veel![]()
Oke maar voor je weekboodschappen vaak welquote:Op maandag 9 mei 2005 19:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Waarom ging ik ookalweer boodschappen doen? Oja omdat ik eten nodig had. Helaas, dat was dus even geen optie
Nog zoiets, ik doe niet aan week boodschappen. Ik ga dan ook bijna dagelijks naar de supermarkt. als deze zondag open was had ik ook nooit op zaterdag boodschappen gedaan voor twee dagen.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:16 schreef Martijn_77 het volgende:
Oke maar voor je weekboodschappen vaak wel![]()
Wij gaan ongeveer 2 tot 3 keer per week naar de supermarkt waarvan een keer voor de weekboodschappen en de andere keren voor vers spulquote:Op maandag 9 mei 2005 19:25 schreef Vork het volgende:
[..]
Nog zoiets, ik doe niet aan week boodschappen. Ik ga dan ook bijna dagelijks naar de supermarkt. als deze zondag open was had ik ook nooit op zaterdag boodschappen gedaan voor twee dagen.
Een Cola voor Obliquote:
Vandaag gewoon standaard AVG (Aardappels Vlees en Groenten)quote:Op maandag 9 mei 2005 23:12 schreef Oblivion het volgende:
Zo vandaag lekker gegeten!
Wat heb jij gegeten?
Waarom niet Obli? Is wel erg lekker een mals vleesquote:Op maandag 9 mei 2005 23:29 schreef Oblivion het volgende:
Kalfsvlees...![]()
Das nou 1 ding wat ik niet eet...![]()
Ook daar heb ik geen problemen mee s'middag mee zwemmen en s'avonds opeten totaal geen probleem.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:49 schreef Oblivion het volgende:
Oh, ik heb het wel geprobeerd! Ja, want anders kan je ook geen oordeel vellen.
Sterker nog, heb met mijn voeten aan de schitterende baai gestaan op Hawaii....
De snorkelman heeft me gesmeekt het water in te stappen, want ik zou spijt krijgen.
Het enige wat ik uit kon brengen. I eat fish, I don't swim with them...![]()
Jij bent een broekie...quote:Op maandag 9 mei 2005 23:54 schreef Euc- het volgende:
Jeetje wat gaan jullie altijd vroeg naar bed, ik lig er meestal pas rond half 1 in als ik de volgende dag naar school moet, in de vakanties nog later
Ik had die aanbieding ook zien staan (donner.nl en verwijs.nl), maar ik vond het niet zo duidelijk wat ze nou bedoelden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb net de dvd van nigella lawson gekocht voor 5 euro, bij de kooijker.
118 minuten nigella, moet toch wel wat zijn lijkt mij
Hahaha, ranzige site zeg, maar staan ook wel leuke/grappige dingen op.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:59 schreef Oblivion het volgende:![]()
Ik zocht op tarantula voor zoonlief, hij wilde wel eens een grote spin zien.
We kwamen op deze site...![]()
Niet lezen als je nog moet eten, of zit te eten.![]()
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, er zit een kaartje in die dvd.
ff kijken
Stokje erdoor en op de BBQquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:26 schreef Oblivion het volgende:
Gewoon een hele vieze dikke spin...![]()
En echt zelfs grote mannen waren er vies van...
Lees; Vriend en vader...
Ik heb 'm uiteindelijk maar dood gemaakt.
Hij was te groot.![]()
Je had mijn gezicht moeten zien toen ik dit las...quote:
De trein?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou, als je nu op de trein stapt ben je nog op tijd
Lekker veel variatie!quote:Voorgerechtje wordt denk ik de:
Rijst-pizza met pikante tomatensaus
Hoofdgerecht zit ik te twijfelen tussen eend uit de wok of konijn op verschillende manieren bereid...
En nagerecht wordt denk ik de:
Punch van rode wijn met een sabayon van oude jenever.
Dat lijkt me wel apart(en lekker)
Klopt, maar mannen hebben een extra probleem, vooral de wat jongere en fitterequote:Op woensdag 11 mei 2005 00:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
iedereen loopt daar bloot rond
dus daar is niks aan joh
quote:Two Fat Ladies Meatloaf
This meatloaf is adapted from the Two Fat Ladies. They called it hedgehog, probably because of its shape.
This makes a very pleasantly seasoned meatloaf that is reminiscent in flavour of a pate. Confirmed liver haters can omit the livers.
This makes one HUGE meatloaf. I like to make two smaller, torpedo shaped ones or divide the recipe by half and reduce the cooking time by 1/2 hour.
1/2 lb. mushrooms, diced
Butter
Salt
Freshly ground pepper
Grated nutmeg
1/2 lb. chicken livers
1 1/2 lbs. each ground beef, ground pork
1 pound sausage meat
1/2 cup finely diced onion
3 fat cloves garlic, crushed to a paste
1 tsp. ground coriander seeds
1 tsp. ground allspice
2 tsp. chopped fresh thyme or rosemary
2 eggs
1/2 lb. sliced bacon
Bay leaves
Branches of fresh rosemary
Sauté the mushrooms in butter until the juices run, then season with salt and pepper and nutmeg. Reserve. Remove the sinews from the livers. Lightly poach the livers in simmering water, just until they turn grey and firm up. Cool and dice. In a large bowl combine the ground meats, sausage, livers, onion, garlic, coriander, allspice and thyme leaves. Season with salt and pepper, keeping in mind that the sausage contains salt. Beat the eggs and add to the mixture together with the mushrooms. Mix with your hands thoroughly.
Oil a roasting pan and place all the mixture in it, molding it into an oval shape. Adorn with the bacon slices, criss-crossed, tucking the ends under the meat. Tuck some bay leaves and branches of rosemary into the bacon. Cook in a preheated oven at 450 degrees for 15 minutes, then lower the heat to 350ºF and cook for 1 1/2 hours.
When cooked, there will be lots of lovely juices in the bottom of the pan. Save them to flavor soup or stocks, and save the fat to fry eggs. Remove the loaf and place on a serving dish. Serve hot or cold.
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:07 schreef TiMmS het volgende:
Is dit een prive topic ?
Gezellig, kan wel wat aanspraak gebruiken nuquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:08 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, het is een kletstopic. Soms kletsen we on-topic en vergeten een vorig topic daardoor.
Is dat even een aparte maaltijd, ben je wel verzadigd nou ?!quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
Krakje heeft gedineerd met toastjes brie
T-A wilde toch wat lekkers eten wat niet "duh" is? Dit is lekkerquote:
Oooooooooh... Ik miste het punt dus compleet...quote:Op donderdag 12 mei 2005 07:52 schreef Beaker het volgende:
[..]
T-A wilde toch wat lekkers eten wat niet "duh" is? Dit is lekkeren niet duh
Geeft niks hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oooooooooh... Ik miste het punt dus compleet...![]()
tja, het is echt weer even wennen als je in Nederland komt, ik wil echt al die lekkere dingen zelf gaan maken, maar het ontbreekt vaak een beetje aan de ingredientenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:06 schreef Oblivion het volgende:
Jou miste ik al van de week...![]()
Klinkt allemaal heel erg lekker...![]()
Ik heb net ontzettend lekkere pomorodi-tomaten gekocht op de marktquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:19 schreef Chielus het volgende:
[..]
tja, het is echt weer even wennen als je in Nederland komt, ik wil echt al die lekkere dingen zelf gaan maken, maar het ontbreekt vaak een beetje aan de ingredienten
Gaat het ook over. Gaat over het aanschaffen van een nieuwe auto voor mij.quote:
Penis, Martijn een penis...quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Gaat het ook over. Gaat over het aanschaffen van een nieuwe auto voor mij.
Maakt hoor totaal niks uit is volgens haar voor de man toch maar een verlengstuk van de....
Was het zwaar?quote:
Ja dat wel maar zij moet hem ook wel mooi vinden. Gaat over een paar jaar haar auto vervangenquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Penis, Martijn een penis...![]()
Maakt toch niks uit, dan kies jij lekker...![]()
Nee, nee, nee zo werkt dat niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:46 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja dat wel maar zij moet hem ook wel mooi vinden. Gaat over een paar jaar haar auto vervangen
Is al gemeld.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
hm, dr is hier n scheve topicvernaaiende banner
die van dayzers
Weer zo'n typische vrouwen opmerkingquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:48 schreef Oblivion het volgende:
Niet zo moeilijk doen hoor, tis maar een auto...![]()
Nou als je dat wil doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
morgen ga ik lekker n chocoladetaart bakken
zal ook t recept even neerplempen dan
Uhm... ik herken mezelf hierinquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Weer zo'n typische vrouwen opmerking![]()
Zo doen jullie dat ook altijd is de mannen gekookt hebben....
Nee, het is net zo goed een mannen opmerking.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Weer zo'n typische vrouwen opmerking![]()
Zo doen jullie dat ook altijd is de mannen gekookt hebben....
* Mr.Noodle vandaag weer nieuwe auto krijgtquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:46 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja dat wel maar zij moet hem ook wel mooi vinden. Gaat over een paar jaar haar auto vervangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |