Personeel is okay...quote:Op maandag 9 mei 2005 16:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah, dat is ook handig!
Meestal bedenk ik me wanneer ik wil gaan eten dat ik nog alles moet afwassen, snijden en klaarmaken...
Daar moet je gewoon personeel voor hebben eigenlijk
Yep, patattekes, jammie!quote:Op maandag 9 mei 2005 17:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Personeel is okay...![]()
Maar jij gaat patatekes eten vanavond?
En na het eten boodschappen gaan doen scheelt ook heel veelquote:Op maandag 9 mei 2005 17:48 schreef Oblivion het volgende:
Boodschapenlijstje maken, en je er aan houden...![]()
Valt de schade mee...![]()
*Aan het koken is...
Waarom ging ik ookalweer boodschappen doen? Oja omdat ik eten nodig had. Helaas, dat was dus even geen optiequote:Op maandag 9 mei 2005 18:58 schreef Martijn_77 het volgende:
En na het eten boodschappen gaan doen scheelt ook heel veel![]()
Oke maar voor je weekboodschappen vaak welquote:Op maandag 9 mei 2005 19:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Waarom ging ik ookalweer boodschappen doen? Oja omdat ik eten nodig had. Helaas, dat was dus even geen optie
Nog zoiets, ik doe niet aan week boodschappen. Ik ga dan ook bijna dagelijks naar de supermarkt. als deze zondag open was had ik ook nooit op zaterdag boodschappen gedaan voor twee dagen.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:16 schreef Martijn_77 het volgende:
Oke maar voor je weekboodschappen vaak wel![]()
Wij gaan ongeveer 2 tot 3 keer per week naar de supermarkt waarvan een keer voor de weekboodschappen en de andere keren voor vers spulquote:Op maandag 9 mei 2005 19:25 schreef Vork het volgende:
[..]
Nog zoiets, ik doe niet aan week boodschappen. Ik ga dan ook bijna dagelijks naar de supermarkt. als deze zondag open was had ik ook nooit op zaterdag boodschappen gedaan voor twee dagen.
Een Cola voor Obliquote:
Vandaag gewoon standaard AVG (Aardappels Vlees en Groenten)quote:Op maandag 9 mei 2005 23:12 schreef Oblivion het volgende:
Zo vandaag lekker gegeten!
Wat heb jij gegeten?
Waarom niet Obli? Is wel erg lekker een mals vleesquote:Op maandag 9 mei 2005 23:29 schreef Oblivion het volgende:
Kalfsvlees...![]()
Das nou 1 ding wat ik niet eet...![]()
Ook daar heb ik geen problemen mee s'middag mee zwemmen en s'avonds opeten totaal geen probleem.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:49 schreef Oblivion het volgende:
Oh, ik heb het wel geprobeerd! Ja, want anders kan je ook geen oordeel vellen.
Sterker nog, heb met mijn voeten aan de schitterende baai gestaan op Hawaii....
De snorkelman heeft me gesmeekt het water in te stappen, want ik zou spijt krijgen.
Het enige wat ik uit kon brengen. I eat fish, I don't swim with them...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |