T-A wilde toch wat lekkers eten wat niet "duh" is? Dit is lekkerquote:
Oooooooooh... Ik miste het punt dus compleet...quote:Op donderdag 12 mei 2005 07:52 schreef Beaker het volgende:
[..]
T-A wilde toch wat lekkers eten wat niet "duh" is? Dit is lekkeren niet duh
Geeft niks hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oooooooooh... Ik miste het punt dus compleet...![]()
tja, het is echt weer even wennen als je in Nederland komt, ik wil echt al die lekkere dingen zelf gaan maken, maar het ontbreekt vaak een beetje aan de ingredientenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:06 schreef Oblivion het volgende:
Jou miste ik al van de week...![]()
Klinkt allemaal heel erg lekker...![]()
Ik heb net ontzettend lekkere pomorodi-tomaten gekocht op de marktquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:19 schreef Chielus het volgende:
[..]
tja, het is echt weer even wennen als je in Nederland komt, ik wil echt al die lekkere dingen zelf gaan maken, maar het ontbreekt vaak een beetje aan de ingredienten
Gaat het ook over. Gaat over het aanschaffen van een nieuwe auto voor mij.quote:
Penis, Martijn een penis...quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Gaat het ook over. Gaat over het aanschaffen van een nieuwe auto voor mij.
Maakt hoor totaal niks uit is volgens haar voor de man toch maar een verlengstuk van de....
Was het zwaar?quote:
Ja dat wel maar zij moet hem ook wel mooi vinden. Gaat over een paar jaar haar auto vervangenquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Penis, Martijn een penis...![]()
Maakt toch niks uit, dan kies jij lekker...![]()
Nee, nee, nee zo werkt dat niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:46 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja dat wel maar zij moet hem ook wel mooi vinden. Gaat over een paar jaar haar auto vervangen
Is al gemeld.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
hm, dr is hier n scheve topicvernaaiende banner
die van dayzers
Weer zo'n typische vrouwen opmerkingquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:48 schreef Oblivion het volgende:
Niet zo moeilijk doen hoor, tis maar een auto...![]()
Nou als je dat wil doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
morgen ga ik lekker n chocoladetaart bakken
zal ook t recept even neerplempen dan
Uhm... ik herken mezelf hierinquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Weer zo'n typische vrouwen opmerking![]()
Zo doen jullie dat ook altijd is de mannen gekookt hebben....
Nee, het is net zo goed een mannen opmerking.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Weer zo'n typische vrouwen opmerking![]()
Zo doen jullie dat ook altijd is de mannen gekookt hebben....
* Mr.Noodle vandaag weer nieuwe auto krijgtquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:46 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja dat wel maar zij moet hem ook wel mooi vinden. Gaat over een paar jaar haar auto vervangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |