Zelfde hier mijn vrouw ligt al op bed en ik moet eerst tot rust komenquote:Op zondag 8 mei 2005 23:23 schreef Oblivion het volgende:
nee...
Heb vandaag zoveel gedaan, dat ik te jumpy ben om te gaan liggen.
Zit al langzaam in te kakken...
oh, kom ik toch nooit...quote:Op zondag 8 mei 2005 23:30 schreef krakkemieke het volgende:
Eh, was het wao topic Obli, I got carried away...
Ja, dan heb ik er de hele nacht last van. Dan kan ik beter een uur achter de PC wat in kakken dan kost wat kost gaan proberen te slapen.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:33 schreef Oblivion het volgende:
@ Martijn: Ja, als je dat hebt kan je wel gaan liggen, maar je woelt je bed uit.
Nee, een of twee glazen Port en muziek van Enya op de achtergrond en wat Fokken werk bij mij perfektquote:Op zondag 8 mei 2005 23:35 schreef krakkemieke het volgende:
Yoga oid is het enige wat bij mij dan helpt Martijn....
Wat lief!quote:Op zondag 8 mei 2005 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga lekker naar m'n droomhuis (met frambozenstruiken) als ik niet kan slapen.
Je hebt toch wel de lichten uit gedaan en de deur achter te dichtgetrokken toen je het pand verliet?quote:
Daarna iets doen wat hij leuk vindt?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:39 schreef Oblivion het volgende:
Sterkte met de junk, Vork!
Zo vandaag ook weer aan de slag...![]()
Moet verder met de slaapkamer...
*kind meesleept...![]()
Hij wil niet...![]()
Hij wil fietsen!!!!
Hmmm, maar even een overeenkomst sluiten...![]()
Junks slapen nooit ergens zonderer een goor zootje van te maken, is mijn ervaring...quote:Op maandag 9 mei 2005 09:32 schreef Vork het volgende:
Dat van de politie had ik al toegevoegd. Die is inderdaad al een keer ingeschakeld en dat is ook het eerste wat ik ga doen. Kijk, ik vind het niet erg dat iemand daar in het verder niet gebruikte stukje onderdak een slaapplaats zoekt, maar dan liever wel zonder messen en zonder gespuit en zonder al die andere rommel die zo'n junk met zich meebrengt.
quote:Op maandag 9 mei 2005 09:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Daarna iets doen wat hij leuk vindt?
Of saampjes koekjes bakken?
Je slaapt zoals je bentquote:Op maandag 9 mei 2005 09:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Junks slapen nooit ergens zonderer een goor zootje van te maken, is mijn ervaring...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |