Dat is ook best wel erg!quote:
Ach ja.... ik was al volledig uitgeput na mijn eerste volledige werkweek in bijna 10 maanden. En toen had ik gisteravond dus ook nog de behoefte om er even uit te gaan, en tja, dan kan t gebeuren he?quote:
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:35 schreef Jane het volgende:
Ik heb een goede stoel en de RSI-klachten zijn (nagenoeg) over.
Ja, en dan verkleed als David Lee Roth, Robert Smith van the Cure of Boy George of zo..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:37 schreef dwerg het volgende:
Ik zou gewoon gaan trouwens.
als limahlquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:41 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ja, en dan verkleed als David Lee Roth, Robert Smith van the Cure of Boy George of zo..
Zoveel haar heb ik niet. Dan mag ik eerst wel een pruikenwinkel overvallen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:41 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, en dan verkleed als David Lee Roth, Robert Smith van the Cure of Boy George of zo..
Oew! Ga je het doen?quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 01:59 schreef Tokus het volgende:
Sebbo! wil je een poster van een Lacrimosa concert?
*ril*quote:
Wie is Katie Melua? (nummer 98?)quote:Op zondag 15 mei 2005 12:32 schreef dwerg het volgende:
De album top 100 aller tijden volgens de bejaarde luisteraars van Radio 2.
Daar heb ik mijn moeder wel eens over gehoord. Die wilde daar een cd van hebben, volgens mij. Dus dat zal wel niks zijn.quote:
Katie Melua - Call Off The Searchquote:Op zondag 15 mei 2005 13:05 schreef julekes het volgende:
Wie is Katie Melua? (nummer 98?)
Lekker voorspelbaar weer.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:32 schreef dwerg het volgende:
De album top 100 aller tijden volgens de bejaarde luisteraars van Radio 2.
Nee, sorry. Ik kan dan niet.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:14 schreef nipeng het volgende:
Wie van jullie heeft al meegedaan met de Brainpower prijsvraag?
(Prijsvraag) Brainpower album release party!
Maar wie moet je dan gaan opvolgen?!quote:Op maandag 16 mei 2005 15:29 schreef nipeng het volgende:
Nee dat is redelijk serieus.
* nipeng luistert naar een uur durende mix van jaren 70 Italiaanse funk
Zeg euh... hoe kunnen we daaraan komen?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:29 schreef nipeng het volgende:
* nipeng luistert naar een uur durende mix van jaren 70 Italiaanse funk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |