Ja die was samen met joker1977 echt geweldigquote:
Ze worden toch gemerged meissie.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:25 schreef Redux het volgende:
[..]
Liever niet, in GC is het een stuk gezelliger!!
Deze discussie vind ik nu een teken van matige moderatie.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[...]
Korton, het toverwoord in deze zaak is dan ook: integrerenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:27 schreef Loedertje het volgende:
Verbeterpuntje mutant, niet zo star zijn en luisteren naar de argumenten van anderen.
Gelijk heb je, er is nu net een lijst opgesteld die naar de FA's gemaild wordtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Deze discussie vind ik nu een teken van matige moderatie.![]()
Gewoon die users afbekken en dan iedereen die er over door gaat bannen. Klaar is de moderatie voor vandaag.*
*ik ben niet verantwoordelijk voor de bans als dit ook gebeurd.
Dat vind ik dan wel weer tof, u is zuurpruim afquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:24 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zal jullie tegemoetkomen door de thread schoon te maken en dan weer open te gooien. En Loedertje nogmaals lees je niet wat ik schrijf, geeft niet.
zuurpruim on!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelijk heb je, er is nu net een lijst opgesteld die naar de FA's gemaild wordt![]()
Hij kan er waarschijnlijk niets aan doen..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:31 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Korton, het toverwoord in deze zaak is dan ook: integreren![]()
Mijn cultuur zeg ik jequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij kan er waarschijnlijk niets aan doen..
Joh, ook met van die geweldig sterke argumenten ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelijk heb je, er is nu net een lijst opgesteld die naar de FA's gemaild wordt![]()
Idd, dé opvoeding.quote:
Zoals ooit een groot man zeiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Joh, ook met van die geweldig sterke argumenten ?
Dat waren nog eens tijdenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:29 schreef Loedertje het volgende:
Ja die was samen met joker1977 echt geweldig
Grote rampen gingen naar GC omdat * men nog geen nieuwsbericht in het plaatselijke sufferdje had gelezen en het daarom geen nieuws was![]()
Ach ik ben niet vies van dictatoriale trekjes. Martelen is de manier.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, dé opvoeding.
Een beetje een bevel cultuur toch?
De slachtofferrol zoeken, ook heel typischquote:
Komt ook door mijn cultuur zeg ik jequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:38 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
De slachtofferrol zoeken, ook heel typisch![]()
Wie?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:37 schreef Mutant01 het volgende:
Martelen is de manier.
BSBquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wie?
Noem het beestje eens bij zijn naam als je lef hebt..
Kloon van jouquote:
Volgens de FA's is ie gemergedquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij leiden die 2 topics nog steeds een dubbelleven.
Waarom post jij op zo'n manier waar je eerder een slot voor plaatste? Je zit duidelijk het topic te frustreren. Slotverzoek van topicopener, het topic mag op slot.quote:
Onzin, ik vroeg het me werkelijk af en ik had het werkelijk verkeerd gelezen. Je moet wat minder gefrustreerd reageren.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:59 schreef Redux het volgende:
[..]
Waarom post jij op zo'n manier waar je eerder een slot voor plaatste? Je zit duidelijk het topic te frustreren. Slotverzoek van topicopener, het topic mag op slot.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin, ik vroeg het me werkelijk af en ik had het werkelijk verkeerd gelezen. Je moet wat minder gefrustreerd reageren.
Wat ik en loedertje onderling er eventjes snel tussendoor hadden was inderdaad offtopic, maar wat ik mij afvroeg was ontopic. Maar ik had het bij het verkeerde eind, en daar wees je mij op.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:01 schreef Redux het volgende:
[..]Loedertje ook? Die attendeerde je al 2 keer op het feit dat je offtopic in het topic aan het posten was.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:50 schreef luked45 het volgende:
[..]
Raar, een enkele keer lijk je gematigd, maar m.i. ben je een gevaarlijke extremist. Ik hoop dat de A.I.V.D. ooit zal bestaan uit intelligente mensen die ook jou in de gaten houden. Maar helaas; voorlopig zijn het daar wereldvreemde wezentjes die door nóg wereldvreemdere wezens (de Laurel & Hardy van de 2e Kamer, Donner en Remkes) geleid worden. Het wordt met de dag enger in Nederland, mede door de aanwezigheid van jou en "jouw" Hofstadgroep, èn, niet te vergeten, jouw vrienden de haatprekende imams. Zo lang dit land wordt gerund door Balkenende en z'n christengemeenschap zijn we ten dode opgeschreven, tenzij we met z'n allen met onze bek naar Mekka gaan liggen, en jouw allah en jouw mohammed (zonder hoofdletters, expres) gaan eren. Buddy Holly (wel eens van gehoord?) zong ooit: "That'll be the day", en daar sluit ik me graag bij aan.
Mag dit zomaar ? Dit is toch echt off-topic allemaalquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Mag dit zomaar ? Dit is toch echt off-topic allemaalBelgië: Moslimextremisten verliezen nationaliteit
2
Tarak, waar is dat nou voor nodig? Doe normaal manquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:28 schreef Tarak het volgende:
[..]
Niet alleen een relkloon, ook nog een zeikkloon.
![]()
Het is weg maar je moet je eigen laatste reactie in de thread maar even zelf wijzigen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Mag dit zomaar ? Dit is toch echt off-topic allemaalBelgië: Moslimextremisten verliezen nationaliteit
2
Tnxquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is weg maar je moet je eigen laatste reactie in de thread maar even zelf wijzigen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is weg maar je moet je eigen laatste reactie in de thread maar even zelf wijzigen.
quote:
Het is niet verboden, maar het laat de discussie verzanden dus liever nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:34 schreef Tarak het volgende:
[..]Is BSB als kloon identificeren ook al verboden?
[..]Hoi!!!!
![]()
Wat bedoel je precies zoalshetis? Denk je dat ik een kloon ben? Kom op zeg. Drugshond heeft nog met me gewerkt. Zou een kloon hoessein@hotmail.com registreren? Denk het nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:54 schreef zoalshetis het volgende:
nu ik bsb een mail heb gestuurd wil ik wel dondersgraag en ontzettend snel weten wie of wat ik gemaild heb.
ok dan, ff checken. geinig dat kwadraatquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Kom op zeg. Drugshond heeft nog met me gewerkt.2
En volgens jou?quote:
Wat heb jij tegen Mutant01quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |