Wat een homoreactie.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:07 schreef Mutant01 het volgende:
Dolletjes
quote:
We kunnen natuurlijk óók gaan speculeren waarom hij zo radicaal reageerde, zou het iets met zijn opvoeding te maken hebben? (en waarom die suf kijkende smileys als toevoeging bij zijn postings?)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:08 schreef milagro het volgende:
te overhaast streng radicaal gereageerd hebt
Nee, ik geef niks toe. Jij zit gewoon te klagen over iets wat je helemaal niet aangaat. Ten tweede had ik genoeg reden om hem te sluiten, en die heb ik ook duidelijk gemaakt, 40 reply's terug. Ik ga hier nu geen discussie met je voeren over wat jij nu wel of niet terecht vind, immers iedereen vindt wel wat anders.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh ja, geef nu gewoon maar toe dat je iets te overhaast streng radicaal gereageerd hebt, dan kun je dat soort makkelijke antwoorden ' doe jij het dan maar, als je het zo goed weet' achterwege laten
Ach zuurpruimquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, de onzinnige reacties zijn een gevolg van je OP ja. Dus gaf ik je een advies.
Precies waarom dump je het dan in NWS als er toch geen stelling over te verzinnen is?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:08 schreef Redux het volgende:
[..]Wat wil je dan? Een discussie over het hoe en waarom mensen opduiken? Waarom mensen die mogelijk een trauma hebben opgelopen zo reageren???
Slap slotje van je.
Pardon?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik geef niks toe. Jij zit gewoon te klagen over iets wat je helemaal niet aangaat.
Nee, zo ver waren wij ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:10 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, ik geef niks toe.
De onzin reacties waren toch het probleem? Volgens mij snap jij je eigen slot niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies waarom dump je het dan in NWS als er toch geen stelling over te verzinnen is?
Ik noem 40 reacties nou niet echt net begonnen, maar nogmaals ik blijf erbij hij blijft op slot tot.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:10 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach zuurpruim
Onzinnige reacties, kom op, het was gewoon wat lollig gebracht gespeculeer.
Speculeren over de afkomst van de man lijkt me niet meer dan logisch, maar blijkbaar mag dat alleen dodelijk serieus gebracht worden.
Kom op zeg, het topic was net begonnen, geef het dan even de tijd en waarschuw eerst even dan ipv meteen op slot te gooien.
Iets wat me niet aangaatquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik geef niks toe. Jij zit gewoon te klagen over iets wat je helemaal niet aangaat. Ten tweede had ik genoeg reden om hem te sluiten, en die heb ik ook duidelijk gemaakt, 40 reply's terug. Ik ga hier nu geen discussie met je voeren over wat jij nu wel of niet terecht vind, immers iedereen vindt wel wat anders.
Maar dat is dan ook cultureel bepaald, wellicht?quote:
Nee volgens mij snap jij mijn slot niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:12 schreef Redux het volgende:
[..]
De onzin reacties waren toch het probleem? Volgens mij snap jij je eigen slot niet.
Sorry maar er zijn vele nieuwsberichten in NWS geweest met een stelling die nergens op sloeg of zonder stelling. Hij had er wel heel creatief een stelling bij kunnen plaatsen maar de reacties waren dan toch echt vrijwel identiek geweest. (of verwacht jij dat er bij dit onderwerp een discussie op niveau had onstaan over de eventuele oorzaken van geheugenverlies compleet met latijnse medische termen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies waarom dump je het dan in NWS als er toch geen stelling over te verzinnen is?
Ja, nu wel hoor, hij kan alleen niet meer terug.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:12 schreef Redux het volgende:
Volgens mij snap jij je eigen slot niet.
nou, gezien de vele reacties in dit feedbacktopicje aan de hand van je briljante slot denk ik toch echt dat jij degene bent die het niet helemaal heeft begrepen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee volgens mij snap jij mijn slot niet.
Maar jij weet zelf dat wij NWS naar een bepaald niveau willen brengen, en dat we daardoor een stuk strenger dan vroeger moeten modereren. Het niveau van NWS een tijd terug was nou niet bepaald leuk te noemen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sorry maar er zijn vele nieuwsberichten in NWS geweest met een stelling die nergens op sloeg of zonder stelling. Hij had er wel heel creatief een stelling bij kunnen plaatsen maar de reacties waren dan toch echt vrijwel identiek geweest. (of verwacht jij dat er bij dit onderwerp een discussie op niveau had onstaan over de eventuele oorzaken van geheugenverlies compleet met latijnse medische termen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:13 schreef HarigeKerel het volgende:
Maar dat is dan ook cultureel bepaald, wellicht?![]()
Tja, dat zou speculeren zijn en dát is in NWS niet toegestaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:10 schreef Loedertje het volgende:
We kunnen natuurlijk óók gaan speculeren waarom hij zo radicaal reageerde, zou het iets met zijn opvoeding te maken hebben? (en waarom die suf kijkende smileys als toevoeging bij zijn postings?)
Ik noem 40 reacties een teken dat het topic aanslaat...en dát zou een argument moeten zijn om het OPEN te laten mutant.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik noem 40 reacties nou niet echt net begonnen, maar nogmaals ik blijf erbij hij blijft op slot tot.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar jij weet zelf dat wij NWS naar een bepaald niveau willen brengen, en dat we daardoor een stuk strenger dan vroeger moeten modereren. Het niveau van NWS een tijd terug was nou niet bepaald leuk te noemen.
Waarom kwam je hier dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:15 schreef Mutant01 het volgende:
Het niveau van NWS een tijd terug was nou niet bepaald leuk te noemen.
De vele reacties van een selecte groep mensen. De hoeveelheid doet er niet toe aangezien het om een en dezelfde mod-actie gaat. De antwoorden op die klachten is dan ook hetzelfde. Er waren gewoon te veel "lollige reacties", goed twee of 3 kan altijd. Maar het werd reactie op reactie op reactie, en dan verzand een topic gewoon. Na 40 reacties vond ik het wel genoeg, nu heb je hem al geopend in GC, ik heb bij de FA's gemeld dat ie gemerged moet worden....klaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:15 schreef Redux het volgende:
[..]
nou, gezien de vele reacties in dit feedbacktopicje aan de hand van je briljante slot denk ik toch echt dat jij degene bent die het niet helemaal heeft begrepen.
En JIJ weet heel goed dat het de laatste maanden een puinzooi is en had dan wat *rust* kunnen brengen door her en der AANWEZIG te zijn zonder dat je daarbij alleen de rol van *ik weet het beter DUS er komt een slot want daar heb IK zin in *posting te plaatsen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar jij weet zelf dat wij NWS naar een bepaald niveau willen brengen, en dat we daardoor een stuk strenger dan vroeger moeten modereren. Het niveau van NWS een tijd terug was nou niet bepaald leuk te noemen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De vele reacties van een selecte groep mensen. De hoeveelheid doet er niet toe aangezien het om een en dezelfde mod-actie gaat. De antwoorden op die klachten is dan ook hetzelfde. Er waren gewoon te veel "lollige reacties", goed twee of 3 kan altijd. Maar het werd reactie op reactie op reactie, en dan verzand een topic gewoon. Na 40 reacties vond ik het wel genoeg, nu heb je hem al geopend in GC, ik heb bij de FA's gemeld dat ie gemerged moet worden....klaar.
Dan is als een bezetene met slotjes kwakken natuurlijk dé oplossing.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:15 schreef Mutant01 het volgende:
dat wij NWS naar een bepaald niveau willen brengen
Onzin zeg, als een bepaald topic loopt betekent dat niet dat je het onvoorwaardelijk open moet laten. Dat weet jij dondersgoed en ik begrijp niet dat je dat zo negeert. Er zijn bijvoorbeeld talloze bash-topics geweest die äansloegen, maar toch gesloten werden om een bepaalde reden.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik noem 40 reacties een teken dat het topic aanslaat...en dát zou een argument moeten zijn om het OPEN te laten mutant.
En een eventuele bijsturende posting van een mod kan dan de thread een ietwat ander kleurtje geven en de discussie zachtjes ombuigen naar wat DE MOD WIL....
Maar ja, het gaat om de users nietwaar?
Je gaat een topic met 40 reacties sluiten om vervolgens datzelfde KUTtopic (jouw woorden) te mergen en weer te heropenen???quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
Na 40 reacties vond ik het wel genoeg, nu heb je hem al geopend in GC, ik heb bij de FA's gemeld dat ie gemerged moet worden....klaar.
Hij word gemerged met eenje in GC, daar zou het eventueel nog wel kunnen (na een schoonmaak). Overigens Kut-topic?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je gaat een topic met 40 reacties sluiten om vervolgens datzelfde KUTtopic (jouw woorden) te mergen en weer te heropenen???
Wat mis ik hier?
God man, in dit topic werd er niet gebashed op geloof of afkomst of wat dan ook voor de veranderingquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is je dan niet erg goed gelukt aanhanger van een pedofielquote:
Een discussie? Loedertje, jij deed het op jouw manier, ik doe het op mijn manier. Laten we het daar maar op houden he.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:18 schreef Loedertje het volgende:
Niet een discussie zonder flames op slot gooien omdat je een rotbui hebt.
Logisch, jij leest gewoon TOTAAL niet wat ik schrijf.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:21 schreef Loedertje het volgende:
Maar goed, logisch..
Topics die volgens een mod geen potentie hebben met veel reacties..---> die laat je mergen![]()
Nee, jij bent scherp!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Logisch, jij leest gewoon TOTAAL niet wat ik schrijf.
En die ís beroerd mutant, om te janken om te janken zo slecht.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
ik doe het op mijn manier.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:23 schreef Larafairy het volgende:
Waar gaat dit over?
Dat zullen de fa's leuk vinden, eerst mergen en dan pas opruimenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij word gemerged met eenje in GC, daar zou het eventueel nog wel kunnen (na een schoonmaak). Overigens Kut-topic?
En Golferquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:22 schreef Redux het volgende:
Man, ik denk met weemoed terug aan de tijd dat loedertje op NWS modde..
Liever niet, in GC is het een stuk gezelliger!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:24 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zal jullie tegemoetkomen door de thread schoon te maken en dan weer open te gooien. En Loedertje nogmaals lees je niet wat ik schrijf, geeft niet.
Weemoed?quote:
Ja mijn manier was werkelijk te zot voor woorden en daar konden de users van NWS zich dan ook absoluut niet in vinden gezien alle dagelijkse FB klachten. Vandaar dat ik eens kritisch ben gaan kijken en heb besloten dat het niet klikte/ niet werkte en ben weggegaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een discussie? Loedertje, jij deed het op jouw manier, ik doe het op mijn manier. Laten we het daar maar op houden he.
Naja, in het land der blinden hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:26 schreef Xenomaniac het volgende:
Weemoed?
Okay, beter dan mutant, maar hey...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |