Ja, het is inderdaad een discussie waard. Het probleem is alleen die eeuwige tolerantie hier en het allochtonenknuffelgehalte van de linkse partijen. Die zullen altijd hun grote bekken opentrekken dat dat niet mag, niet kan, niet menswaardig is en alle andere flauwekul; de term "menswaardig" past niet eens bij fundamentalisten/extremisten.quote:Op maandag 16 mei 2005 08:36 schreef Gia het volgende:
Van de frontpage:
Belgische moslimextremisten verspelen nationaliteit
Toch wel een discussie waard, dacht ik.
Als men ze inderdaad ziet als landverraders, lijkt me dat dit hier toch ook mogelijk moet zijn met die lui van de Hofstad-groep!
Statenloos worden ze er niet van. En met alleen een andere nationaliteit kunnen ze het land uitgezet worden.
Ik zie het persoonlijk rooskleurig tegemoet. Zie: De ver-islamisering van Nederland en het Westen !quote:Op maandag 16 mei 2005 09:25 schreef luked45 het volgende:
Ik persoonlijk zie de toekomst heel negatief tegemoet.
Lekker cynisch. Ik was trouwens vergeten om in mijn reply op Gia's post te melden dat onze "vriend" Banshee Boy ook wel weer van zich zou laten horen. En verdomd, daar is-ie weer. Hoe is het mogelijk, hè? Hij is er altijd. Zelfs door de weeks, als WIJ werken en naar school zijn. Banshee MOET wel een steuntrekker zijn, of een fake-WAO'er, of een onhandelbare jongere moslim, want daarvan kunnen we er niet genoeg krijgen, hè, met je "rooskleurig inzien van de toekomst door de ver-islamitisering van Nederland". Daar krijg jij wel jeuk aan je besneden pikkie van, hè, griezel? Dit kost me waarschijnlijk een ban, of dit wordt ge-edit, maar voordat dit gebeurt heb jij het in elk geval gelezen. Scheelt weer.quote:Op maandag 16 mei 2005 09:49 schreef dancemacabre het volgende:
Wederom een asociale maatregel t o v de moslims.
Zo duurt het nog eeuwen voor de integratie een succes kan worden.
Begrijp je nu waarom de Berbers zo agressief worden?
Begrip en tolerantie daar moet eerst aan gewerkt worden.
Je kan de verantwoordelijkheid tot aanpassing aan onze complexe samenleving niet éénzijdig opleggen en daar moet eerst wat tegenover staan, zoals degelijke huisvesting, aangenaam goed betaald werk dat leidt tot zelfontplooing en een cabriootje voor de zomer.
Dat ze hier in Nederland zo onnozel zijn om het islamfacisme te laten zegevieren, daar twijfel ik ook haast niet aan. Maar dat de overige landen van West-Europa zo dom zouden zijn, daar kun je je wel eens behoorlijk in vergissen.quote:Op maandag 16 mei 2005 09:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie het persoonlijk rooskleurig tegemoet. Zie: De ver-islamisering van Nederland en het Westen !
Cool Luked45 !! maar je moet toegeven dat BansheeBoy een hoge amusementswaarde heeft.....quote:Op maandag 16 mei 2005 10:13 schreef luked45 het volgende:
[..]
Lekker cynisch. Ik was trouwens vergeten om in mijn reply op Gia's post te melden dat onze "vriend" Banshee Boy ook wel weer van zich zou laten horen. En verdomd, daar is-ie weer. Hoe is het mogelijk, hè? Hij is er altijd. Zelfs door de weeks, als WIJ werken en naar school zijn. Banshee MOET wel een steuntrekker zijn, of een fake-WAO'er, of een onhandelbare jongere moslim, want daarvan kunnen we er niet genoeg krijgen, hè, met je "rooskleurig inzien van de toekomst door de ver-islamitisering van Nederland". Daar krijg jij wel jeuk aan je besneden pikkie van, hè, griezel? Dit kost me waarschijnlijk een ban, of dit wordt ge-edit, maar voordat dit gebeurt heb jij het in elk geval gelezen. Scheelt weer.
....
Ik denk dat je hier groot gelijk in hebt, of krijgt. Nederland is al reddeloos verloren wat dat betreft, maar in de ons omringende landen zijn de regeringen gelukkig héél wat intelligenter dan de onze, met Jantje-Petertje-met-z'n-oogkleppen als vaandeldrager.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:14 schreef Gaffer het volgende:
[..]
Dat ze hier in Nederland zo onnozel zijn om het islamfacisme te laten zegevieren, daar twijfel ik ook haast niet aan. Maar dat de overige landen van West-Europa zo dom zouden zijn, daar kun je je wel eens behoorlijk in vergissen.
Dat zie ik zo niet...tenzij je van griezelfilms als amusement houdt. Ik vind 'm hééééél eng. Hij lacht mij teveel 'in z'n vuistje'!quote:Op maandag 16 mei 2005 10:16 schreef Gaffer het volgende:
[..]
Cool Luke45 !! maar je moet toegeven dat BansheeBoy een hoge amusementswaarde heeft.....
Neen hoor, geen van dit allen. Ik heb gewoon een betaalde baan op een helpdesk als supportmedewerker. Auto-tje van de zaak, afin, je kent het wel. Ik zit de hele dag achter de pc en heb weleens tijd om te Fok!kenquote:Op maandag 16 mei 2005 10:13 schreef luked45 het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk, hè? Hij is er altijd. Zelfs door de weeks, als WIJ werken en naar school zijn. Banshee MOET wel een steuntrekker zijn, of een fake-WAO'er, of een onhandelbare jongere moslim, want daarvan kunnen we er niet genoeg krijgen, hè, met je "rooskleurig inzien van de toekomst door de ver-islamitisering van Nederland".
En je baas weet hiervan? Vindt-ie dat goed, of durft-ie niet tegen je op te treden, omdat je een gevaarlijke persona non grata bent, waar-ie niks tegen kan doen? Even serieus: ik ben niet gelovig, maar om het Christendom een B-godsdienst te noemen................!!!!!!quote:Op maandag 16 mei 2005 10:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen hoor, geen van dit allen. Ik heb gewoon een betaalde baan op een helpdesk als supportmedewerker. Auto-tje van de zaak, afin, je kent het wel. Ik zit de hele dag achter de pc en heb weleens tijd om te Fok!ken
Hahahahahhaha nee het is natuurlijk allemaal onze eigen schuld he ?quote:Op maandag 16 mei 2005 09:49 schreef dancemacabre het volgende:
Je kan de verantwoordelijkheid tot aanpassing aan onze complexe samenleving niet éénzijdig opleggen en daar moet eerst wat tegenover staan, zoals degelijke huisvesting, aangenaam goed betaald werk dat leidt tot zelfontplooing en een cabriootje voor de zomer.
idere keer als ik weer eens zo een topic zie weet ik gewoon dat er weer zo een sukkel komt die zo een belangrijk onderwerp alleen maar wil gebruiken om links eens effe lekker te bashen. Volledig onrechtvaardig vanzelfsprekend want welke regeringspartij zat onlangs nog te preken voor het behoud van religieuze scholen (dus in de praktijk voorla moslimscholen)? Juist, de meest rechtse variant die het CDA ooit heeft gekend. Ook de VVD stond tot voor kort nog altijd vooraan om de meest politieke uitspraken te doen (waar weer wel erkend moet worden dat Bolkenstijn, die voor verder niks deugt, hier een voortrekkersrol heeft gespeeld). dus hou aub op over links, het huidige allochtonenprobleem is vooral een probleem geworden door politieke correctheid, iets wat tot voor kort een gewoonte was bij zowel links als rechts.quote:Op maandag 16 mei 2005 09:25 schreef luked45 het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad een discussie waard. Het probleem is alleen die eeuwige tolerantie hier en het allochtonenknuffelgehalte van de linkse partijen. Die zullen altijd hun grote bekken opentrekken dat dat niet mag, niet kan, niet menswaardig is en alle andere flauwekul; de term "menswaardig" past niet eens bij fundamentalisten/extremisten.
he????? dat meen je toch niet serieus? vertel me eens, wat zou er met mij gebeuren als ik in saoedi arabië (of marroco) opgepakt zou worden met plannen om aanslagen te plegen, dit terwijl ik taal uistla dat iedereen die niet een streng christen is minderwaardig is en dood mag. Zou ik dan een cursusje "aanpassen" krijgen en een batterij hulpverleners? Zou men begrip en tolerantie tonen? Nee, in west-europa is men veel te lang veel te mild geweest. keihard aanpakken zulk tuig (ook om de goede naam van de wel hardwerkende en welwillende allochtonen niet verder ten onrechte te besmeuren).quote:Op maandag 16 mei 2005 09:49 schreef dancemacabre het volgende:
Inderdaad. Uitzetten is voor die terroristen alleen maar het verplaatsen van het probleem. Beter niet meer vrijlatenquote:Op maandag 16 mei 2005 11:02 schreef HarigeKerel het volgende:
Eigenlijk ben ik meer voor het levenslang opsluiten, eigenlijk.
Het beste is een europees Guatanamo ergens op een eiland b.v de Azoren...quote:Op maandag 16 mei 2005 11:28 schreef gargamel het volgende:
[..]
Inderdaad. Uitzetten is voor die terroristen alleen maar het verplaatsen van het probleem. Beter niet meer vrijlaten
Tja, dat mag je niet vergelijken, natuurlijk, dat land heeft gewoon strengere wetten!!quote:Op maandag 16 mei 2005 11:06 schreef attila het volgende:
[..]
he????? dat meen je toch niet serieus? vertel me eens, wat zou er met mij gebeuren als ik in saoedi arabië (of marroco) opgepakt zou worden met plannen om aanslagen te plegen, dit terwijl ik taal uistla dat iedereen die niet een streng christen is minderwaardig is en dood mag. Zou ik dan een cursusje "aanpassen" krijgen en een batterij hulpverleners? Zou men begrip en tolerantie tonen? Nee, in west-europa is men veel te lang veel te mild geweest. keihard aanpakken zulk tuig (ook om de goede naam van de wel hardwerkende en welwillende allochtonen niet verder ten onrechte te besmeuren).
Als je bedoeld een strafkolonie, mij best. Mits er maar rechtspraak aan te pas is gekomen. Iets wat bij Guatanomo niet het geval is.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:53 schreef Gaffer het volgende:
[..]
Het beste is een europees Guatanamo ergens op een eiland b.v de Azoren...
Goed idee !! Groenland !! Een strafkolonie met rechtspraak uiteraard.. militaire ...quote:Op maandag 16 mei 2005 11:59 schreef gargamel het volgende:
[..]
Als je bedoeld een strafkolonie, mij best. Mits er maar rechtspraak aan te pas is gekomen. Iets wat bij Guatanomo niet het geval is.
Ik stel voor groenland, de azoren is veels te lekker weer.
allemaal martelaren.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:51 schreef DaveHarris het volgende:
De doodstraf voor hoogverraad weer invoeren, en dan niet de electrische stoel ofzo maar van die echte oude Hollandse straffen zoals radbraken of levend koken ofzo. Lijkt me wel wat om te zien hoe de dreiging van al die Samir A`s en Mohammed B`s tezamen met hun achterlijke geloofsovertuiging publiekelijk teniet gedaan wordt.
nee, die strengere wetten moeten er niet komen. het is toch ongelooflijk, dat wij in een democratische, open en tolerante samenleving hebben kunnen leven zolang en dat dat zou moeten worden opgeven voor een stel gefrusteerde "religieuzen"? (ik zet religie tussen aanhalingstekens want een rechte religieuze zou volgens zijn/haar eigen regels zich nooit zo mogen gedragen). er moet worden nagedacht hoe we van die parasieten afkomen zonder onze maatschappij vollediog te hervormen. dat dit niet makkelijk is , spreekt voor zich maar er zijn wel zwaardere hindernissen genomen . maar mensen die onze maatschappij haten terugsturen (of stimuleren te emigreren naar een land waar ze wel volgens hun maatstaven leven) is in ieder geval al een eerste stap. ook religieuze scholen moeten worden afgeschaft (immers religie is een persoonlijk iets). Moskeen moeten voorlopig onder zeer zwaar censuur komen te staan en geen financien van bijv. arabië mogen ontvangen . ook moet alles in het nederlands worden gedaan daar.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, dat mag je niet vergelijken, natuurlijk, dat land heeft gewoon strengere wetten!!
Die strengere wetten moeten dan in Europa ook maar komen. Andere landen hebben betere ideëen om moslimextremisme aan te pakken dan Nederland. Lijkt me goed om voor de grondwet te tekenen, zodat dat soort gemeenschappelijke wetgeving ingevoerd kan worden.
Tot zover helemaal mee eens.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:06 schreef attila het volgende:
maar mensen die onze maatschappij haten terugsturen (of stimuleren te emigreren naar een land waar ze wel volgens hun maatstaven leven) is in ieder geval al een eerste stap. ook religieuze scholen moeten worden afgeschaft (immers religie is een persoonlijk iets). Moskeen moeten voorlopig onder zeer zwaar censuur komen te staan en geen financien van bijv. arabië mogen ontvangen .
Alles in 't Nederlands is niet nodig. Bepaalde geloofsgebonden zaken moeten in het arabisch kunnen en mogen. Net zoals in katholieke kerken sommige delen soms in 't Latijn zijn.quote:ook moet alles in het nederlands worden gedaan daar.
Okay, maar naar mijn mening moet dit beperkt blijven tot algemene standaardzinnen. een hele mis moet door iedereen te begrijpen zijn.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:18 schreef Gia het volgende:
Alles in 't Nederlands is niet nodig. Bepaalde geloofsgebonden zaken moeten in het arabisch kunnen en mogen. Net zoals in katholieke kerken sommige delen soms in 't Latijn zijn.
gelukkig kent elke moskee een infiltrant die perfect arabisch kan.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:25 schreef attila het volgende:
[..]
Okay, maar naar mijn mening moet dit beperkt blijven tot algemene standaardzinnen. een hele mis moet door iedereen te begrijpen zijn.
Ja, zeker van dat soort dat bij de AIVD werkt.....quote:Op maandag 16 mei 2005 14:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gelukkig kent elke moskee een infiltrant die perfect arabisch kan.
overlopers heb je overal. de meerderheid is goed te vertrouwen en vaak christelijker dan fuif en 9 bij elkaar.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:39 schreef Gaffer het volgende:
[..]
Ja, zeker van dat soort dat bij de AIVD werkt.....
Niet waarquote:Op maandag 16 mei 2005 14:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gelukkig kent elke moskee een infiltrant die perfect arabisch kan.
LOL, dit kan gewoon niet waar zijn. De AIVD had al moeite om 1 (!!!!) Arabische sprekend persoon in dienst te krijgen (hij heeft ze vervolgens nog te grazen genomen ookquote:
en toch is het zo bsb. je hoort er niet zoveel van, maar dat is ook logisch.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, dit kan gewoon niet waar zijn. De AIVD had al moeite om 1 (!!!!) Arabische sprekend persoon in dienst te krijgen (hij heeft ze vervolgens nog te grazen genomen ook), laat staan de minimaal 350 aanwezige moskeeen voorzien van Arabischsprekende infiltranten
ja, het ligt aan jou.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:13 schreef eddeie het volgende:
Ligt het aan mij of zij jullie een stel overparanoia kaaskoppen?
Je kunt ook overdrijven, jammer.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:31 schreef misteriks het volgende:
4
![]()
nog , grof geschat , zo'n 300.000 te gaan![]()
Natuurlijk liggen de terroristen in spé hier niet wakker van, maar als ze uit België vertrekken zijn de randfiguren natuurlijk niet meer het probleem van de staat België.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:59 schreef Ulx het volgende:
En terecht. Stel dat de daders van 9/11 belgen waren. Met deze wet zouden ze dat dan mooi niet meer zijn. Dat zal ze leren!
Dat heet dan wel de verplaatsing van het probleem. Over het algemeen ook na het feit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 07:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Natuurlijk liggen de terroristen in spé hier niet wakker van, maar als ze uit België vertrekken zijn de randfiguren natuurlijk niet meer het probleem van de staat België.
-weg-quote:Op maandag 16 mei 2005 15:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, dit kan gewoon niet waar zijn. De AIVD had al moeite om 1 (!!!!) Arabische sprekend persoon in dienst te krijgen (hij heeft ze vervolgens nog te grazen genomen ook), laat staan de minimaal 350 aanwezige moskeeen voorzien van Arabischsprekende infiltranten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |