quote:Op zondag 8 mei 2005 04:39 schreef berenboot het volgende:
2 ex-en van me waren nog nooit klaar gekomen tijdens t neuken met een man. Maar met mij gaat t als een trein met neuken en klaarkomen. Waarschijnlijk omdat mn leuter aardig groot en breed is. Bestrijkt dan toch een wat groter erogeen gebied.
Om te weten of t puur aan de penis ligt zou je als test met me moeten neuken om te vergelijken, maar dat moet je zelf maar beslissen.
Gelul. (en je mag zelf kiezen wat ik daarmee bedoel)quote:Op zondag 8 mei 2005 04:39 schreef berenboot het volgende:
Waarschijnlijk omdat mn leuter aardig groot en breed is.
Kijk, de grote kneus met de domme opmerking is ook van de partij.quote:Op zondag 8 mei 2005 07:51 schreef 370HSSV-0773H het volgende:
sorry meid dan heb je niet de goeie sex partner.
probeer eens een echte vent die wel van wante weet.
Probeer eens de misionarishouding maar neem de lul van je vriend in je hand een speel er zo eens mee aan je poes. Zo kom je mischien klaar van de aanraking van zijn lul maar op de plaatsen waar jij het wil. Dit is een eerste stap om dan over te gaan naar neuken.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:18 schreef Hondagirl het volgende:
Om te zeggen dat ik nu niet de juiste sex-partner zou hebben, vind ik niet eerlijk omdat je nog niets van me (en/of mijn partner) weet.
Als hij me juist op dit forum wijst om m'n vraag te stellen, vind ik dat juist van klasse getuigen.
Hij wil me op die manier gerust stellen om me van m'n onzekerheid af te helpen.
Grote van de penis doet er voor mij niet toe. Het gaat erom hoe je verder met elkaar omgaat.
Doordat wij nogal wat qua leeftijd verschillen, ben ik zijn eerste (sex-)partner en ben ik al meer 'ervaren'.. Maar daardoor heb ik ook al meer vernederingen doorgemaakt. En is hij de eerste die me geruststeld en me aanvaard zoals ik ben. Alleen ik mezelf nog niet.
Ik denk idd dat ik mezelf teveel focus op het klaarkomen en dat als eindprestatie zie. Ik weet niet anders, dan dat dat het belangrijkste is. Bij mijn vriend is dat niet zo. Ook van gewoon lekker knuffelen en kroelen kan hij ontzettend genieten.![]()
Ik had het niet beter kunnen zeggen. Jammer dat je/jullie sex zo prestatiegericht benaderen. Dat hoeft toch helemaal niet?quote:Op zondag 8 mei 2005 03:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
Er is niets vreemds aan dat je alleen maar op die manier klaar kunt komen, heel veel vrouwen hebben dat "probleem" (met nadruk op de " " !!)
Dat een relatie daarop stuk loopt vind ik jammer en dat hoeft helemaal niet.
Mijn vriendin lukt het vaak ook maar op 1 bepaalde manier en daar hebben we mee leren sexen, het past nu prima in ons sex leven.
Ik ken ook vrouwen die het het fijnst vinden om zichzelf klaar te vingeren als ze geneukt worden, niets vreemds mee, niemand is tenslotte hetzelfde (gelukkig maar).
Wat ik hier dus mee wil zeggen is, zie het niet als iets vreemds maar leer er mee omgaan en geniet ervan.
Ik ben het (voor de veranderingquote:Op zondag 8 mei 2005 12:23 schreef MikeyMo het volgende:
als je relatie stuk gaat omdat je als vrouw enkel klaarkomt als je jezelf bijvingert tijdens het neuken, waar is je relatie dan uberhaupt op gebaseerd
Het zou ook heel simpel kunnen komen doordat je een wijde kut hebt. Sommige vrouwen zijn strakker dan anderen. Voel je dus ook minder.quote:Op zondag 8 mei 2005 01:45 schreef Hondagirl het volgende:
Had m'n vraag al in een ander topic gesteld maar daar geen antwoord gekregen.
Dus hier maar opnieuw proberen.
Het volgende: Het lukt me alleen maar om klaar te komen, als ik mezelf vinger.
Mijn partner lukt het niet. Ook niet op een andere manier.
Omdat een vorige relatie o.a. hierdoor is stukgelopen, vind ik het best wel frustrerend.
En door gesprekken met andere vrouwen, kreeg ik het idee dat ik de enige ben die hier last
van heeft.![]()
Mijn huidige vriend adviseerde me om mijn vraag hier eens te stellen, zodat ik zou merken dat
ik het tegendeel zou horen.
Mogelijk dat mijn vriendinnen er niet vooruit durven te komen?![]()
Dus zou ik graag van andere vrouwen willen weten: Zijn er meerdere vrouwen die alleen maar klaar kunnen komen als ze hetzelf doen?![]()
dat vind jij wel geil he... zulke opmerkingenquote:Op zondag 8 mei 2005 13:54 schreef berenboot het volgende:
[..]
Het zou ook heel simpel kunnen komen doordat je een wijde kut hebt. Sommige vrouwen zijn strakker dan anderen. Voel je dus ook minder.
wtf heeft dat met dit te maken?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:54 schreef berenboot het volgende:
[..]
Het zou ook heel simpel kunnen komen doordat je een wijde kut hebt. Sommige vrouwen zijn strakker dan anderen. Voel je dus ook minder.
met neuken en beffen ook niet. ik ken hele ongevoelige strakke kutjes en supergevoelige zwembaden.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
wtf heeft dat met dit te maken?
Met vingeren maakt het geen bal uit of je nauw of niet bent
dat bedoel ik maarquote:Op zondag 8 mei 2005 15:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met neuken en beffen ook niet. ik ken hele ongevoelige strakke kutjes en supergevoelige zwembaden.
ik wilde ff de reikwijdte aangeven van mijn voorgevallenen. verder diep respect voor die wezens.quote:
Daar gaat mijn vraag ook eigenlijk over. Maar als ik het hier zo lees, is er eigenlijk niemand die zegt: dat heb ik ook. (Of lees ik nu ergens overheen?)quote:Op zondag 8 mei 2005 03:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
Er is niets vreemds aan dat je alleen maar op die manier klaar kunt komen, heel veel vrouwen hebben dat "probleem" (met nadruk op de " " !!)
Ik vond het ook eigenlijk vernederend. Net alsof al het andere er niet toe deed.quote:Dat een relatie daarop stuk loopt vind ik jammer en dat hoeft helemaal niet.
Dat lukt me niet echt goed. Dan kan ik m'n klitje niet goed 'opentrekken'. Èn ik kan me niet goed concentreren. (maar misschien doe ik dat juist té goed??)quote:Ik ken ook vrouwen die het het fijnst vinden om zichzelf klaar te vingeren als ze geneukt worden, niets vreemds mee, niemand is tenslotte hetzelfde (gelukkig maar).
quote:Wat ik hier dus mee wil zeggen is, zie het niet als iets vreemds maar leer er mee omgaan en geniet ervan.
quote:Op zondag 8 mei 2005 17:14 schreef Hondagirl het volgende:
Ik heb ook het idee dat dat hetgene is, wat ik uit jullie antwoorden moet leren.![]()
Zoals ik het lees kun je je blijkbaar op een of andere manier nog steeds niet helemaal geven zeg maar. Dat je je nog steeds inhoudt en dit dan natuurlijk een weerslag geeft op het daadwerkelijke genieten ervan?quote:Op zondag 8 mei 2005 17:14 schreef Hondagirl het volgende:
[..]
Daar gaat mijn vraag ook eigenlijk over. Maar als ik het hier zo lees, is er eigenlijk niemand die zegt: dat heb ik ook. (Of lees ik nu ergens overheen?)
Het lukt ook niet als ik gebefd wordt of op enig andere manier.
[..]
Ik vond het ook eigenlijk vernederend. Net alsof al het andere er niet toe deed.
Maar dit soort reakties heeft er bij mij toe geleid dat ik het nu als een tekortkoming zie.
[..]
Dat lukt me niet echt goed. Dan kan ik m'n klitje niet goed 'opentrekken'. Èn ik kan me niet goed concentreren. (maar misschien doe ik dat juist té goed??)
[..]
Ik heb ook het idee dat dat hetgene is, wat ik uit jullie antwoorden moet leren.![]()
Zo'n vermoeden begin ik ook langzaam te krijgen.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:20 schreef Mukie het volgende:
Zoals ik het lees kun je je blijkbaar op een of andere manier nog steeds niet helemaal geven zeg maar. Dat je je nog steeds inhoudt en dit dan natuurlijk een weerslag geeft op het daadwerkelijke genieten ervan?
= Beginnersfout nr.1quote:Op zondag 8 mei 2005 21:40 schreef Hondagirl het volgende:
[..]
Haal me nou niet uit m'n concentratie, anders gaat het nooit lukken.
Kijk je zegt het zelf al. Hou je de komende tijd eens bezig met gewoon te leren genieten. Je *moet* niet klaarkomen, het is een prettig bijproduct van een fijne vrijpartij. Anders wordt het alleen maar een soort van prestatiedrang, die, wanneer je je idd niet meer kunt concentreren, behoorlijk in de weg naar een orgamse kan gaan zitten.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:40 schreef Hondagirl het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden begin ik ook langzaam te krijgen.![]()
Ik ben ook lang niet altijd met m'n gedachten erbij. En daar voel ik me dan ook weer schuldig over.
Mijn vriend heeft ook vaak momenten dat hij ons beiden aan het lachen maakt, terwijl ik dan zoiets
heb van: Haal me nou niet uit m'n concentratie, anders gaat het nooit lukken.
Ook heb ik wel ergens gelezen, dat ik door moet ademen ipv m'n adem inhouden.![]()
Maar ik heb dan juist het gevoel dat ik de spanning opvoer.
Ik heb al heel wat meegemaakt (w.o. partnerruil, triootje, lichte sm, lesbische relatie en dit alles niet uit eigen beweging maar op verzoek van m'n eerste echtgenoot/b]), maar blijkbaar ben ik altijd [b]alleen maar met het genot van anderen bezig geweest. En weet ik nu niet hoe ikzelf moet (durven) genieten en durf mezelf dus ook niet helemaal te geven.
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 04:39 schreef berenboot het volgende:
2 ex-en van me waren nog nooit klaar gekomen tijdens t neuken met een man. Maar met mij gaat t als een trein met neuken en klaarkomen. Waarschijnlijk omdat mn leuter aardig groot en breed is. Bestrijkt dan toch een wat groter erogeen gebied.
Om te weten of t puur aan de penis ligt zou je als test met me moeten neuken om te vergelijken, maar dat moet je zelf maar beslissen.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden!quote:Op maandag 9 mei 2005 08:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Kijk je zegt het zelf al. Hou je de komende tijd eens bezig met gewoon te leren genieten. Je *moet* niet klaarkomen, het is een prettig bijproduct van een fijne vrijpartij. Anders wordt het alleen maar een soort van prestatiedrang, die, wanneer je je idd niet meer kunt concentreren, behoorlijk in de weg naar een orgamse kan gaan zitten.
Dus voor jou alleen nog maar genieten, van je partner en de dingen die jullie samen doen. Kijk eens wat jullie samen lekker vinden, of laat het hem zien. Veel speelplezier !
Ik ben geen beginner, kan inmiddels verdomd goed klaarkomen, maar als ik me niet concentreer kun je likken, vingeren en wippen tot je een ons weegt, er gebeurt écht niks....quote:Op zondag 8 mei 2005 22:13 schreef berenboot het volgende:
[..]
= Beginnersfout nr.1
Des te meer je je juist concentreert, des te minder kans op een orgasme.
jij stelt het wel weer erg cruquote:Op maandag 9 mei 2005 13:29 schreef berenboot het volgende:
Ik lees hier dat bijna iedereen steeds tegen zn vriendin aan t praten is tijdens t sexen. Ja zo is ie goed. Ja ontspan maar. Ja je kan t. Doe maar. Ja, t is goed, durf jezelf maar te laten gaan.
Nederlanders vergaderen zelfs in bed.....................
Vind ik toch wel veelzeggend. Dit wil zeggen dus dat je normaal totaal NIET ontspannen bent. Vraag me dan toch wel af wat voor relatie je hebt of hoe je in t algemeen met mensen praat. OOK altijd zo op je hoede?
Ooit welles een Braziliaan met dit soort dilemma's zien worstelen?
Ben ik nu de enige die de reacties van berenboot een beetje vreemd vind...en misschien zelfs onzinnig?quote:Op maandag 9 mei 2005 13:29 schreef berenboot het volgende:
...blah...
Is dit nu een zinnige opmerking?quote:Op maandag 9 mei 2005 13:29 schreef berenboot het volgende:
Meestal is dat ook geen probleem maar hier vind ik het best jammer dat op zon manier het topic vervuilt wordt.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:57 schreef zoalshetis het volgende:
nee er zijn er meer die dat vinden, maar dat maakt fok zo gemeleerd...
My point exactlyquote:Op maandag 9 mei 2005 15:26 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Meestal is dat ook geen probleem maar hier vind ik het best jammer dat op zon manier het topic vervuilt wordt.
Wat voor informatie krijgt de TS er nu van?
Dat ze een man met een "lange dikke leuter" moet zoeken?
Nou ik kan je vertellen dat een (te) lange leuter meer pijn veroorzaakt dan de meeste mannen zich realiseren..
Dat je een Braziliaan moet hebben voor goede sex?
Ik heb andere verhalen gehoord, van snel klaar en weg wezen...
Een andere verklaring heb ik er niet voor.
Nee aan dat pseudo amateur-sextherapeutgeleuter van jou heeft ze veel.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:26 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Meestal is dat ook geen probleem maar hier vind ik het best jammer dat op zon manier het topic vervuilt wordt.
Wat voor informatie krijgt de TS er nu van?
Dat ze een man met een "lange dikke leuter" moet zoeken?
Nou ik kan je vertellen dat een (te) lange leuter meer pijn veroorzaakt dan de meeste mannen zich realiseren..
Dat je een Braziliaan moet hebben voor goede sex?
Ik heb andere verhalen gehoord, van snel klaar en weg wezen...
Een andere verklaring heb ik er niet voor.
Jij ontmoet de verkeerde vrouwenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:40 schreef berenboot het volgende:
[..]
Nee aan dat pseudo amateur-sextherapeutgeleuter van jou heeft ze veel.
Ik heb goeie tips gegeven maar als je alleen wil lopen zeiken, moet je zelf weten.
Misschien kan je t je niet voorstellen, maar de gemiddelde nederlandse vrouw is Ongelooflijk saai en zakelijk in bed. Zeker als je weet hoe t anders kan. Met een wilde Braziliaanse idd bv. Sorry maar de waarheid is soms niet de jouwe. Nederlanders bepraten sex zelfs alsof t over de boodschappen doen ipv gewoon helemaal LOS te gaan.
Ik zeg 1 ding: Carnaval Rio de Janeiro. PASSIEEEEEEEEEEEEE.
Hebben Nederlanders gewoon niet. Minder vergaderen, meer los gaan, das alles.
Offtopic: Makkelijk he generaliseren..quote:Op maandag 9 mei 2005 15:40 schreef berenboot het volgende:
[..]
Ik heb goeie tips gegeven maar als je alleen wil lopen zeiken, moet je zelf weten.
Misschien kan je t je niet voorstellen, maar de gemiddelde nederlandse vrouw is Ongelooflijk saai en zakelijk in bed. Zeker als je weet hoe t anders kan. Met een wilde Braziliaanse idd bv. Sorry maar de waarheid is soms niet de jouwe. Nederlanders bepraten sex zelfs alsof t over de boodschappen doen ipv gewoon helemaal LOS te gaan.
Juist...en dus de foute vrouwen...quote:
Nou, ik kan anders weinig tot niets met die paar losse gemeenplaatsen van jou. Wat is los gaan? Wat is ' Passieieieieiieieie'? Voor jou misschien logische zaken, maar wat heeft TS er nou conreet aan.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:40 schreef berenboot het volgende:
[..]
Concreet heeft TS dr eraan dat ze sex moet DOEN en vooral niet nadenken. Genieten doe je met je GEVOEL. Wees gewoon spontaan en ga met die banaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou, ik kan anders weinig tot niets met die paar losse gemeenplaatsen van jou. Wat is los gaan? Wat is ' Passieieieieiieieie'? Voor jou misschien logische zaken, maar wat heeft TS er nou conreet aan.
Hahaha, Gutteguttegut weet hoe hij een vrouw kan verwennen hoor.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:40 schreef berenboot het volgende:
[..]
dude, ik kan ook prima met mn vriendin praten tijdens de seks, is soms wel fijn zelfs. Beetje op een losse grappige manier praten haalt de spanning juist weg. En soms idd zeggen we helemaal nietsquote:Op maandag 9 mei 2005 13:29 schreef berenboot het volgende:
Ik lees hier dat bijna iedereen steeds tegen zn vriendin aan t praten is tijdens t sexen. Ja zo is ie goed. Ja ontspan maar. Ja je kan t. Doe maar. Ja, t is goed, durf jezelf maar te laten gaan.
Nederlanders vergaderen zelfs in bed.....................
Vind ik toch wel veelzeggend. Dit wil zeggen dus dat je normaal totaal NIET ontspannen bent. Vraag me dan toch wel af wat voor relatie je hebt of hoe je in t algemeen met mensen praat. OOK altijd zo op je hoede?
quote:Op maandag 9 mei 2005 15:59 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hahaha, Gutteguttegut weet hoe hij een vrouw kan verwennen hoor.![]()
Niks geen amateur-sex geleuter....
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:44 schreef Lllaura het volgende:
geen problemen mee en m'n vriend vind het ook nog 'ns hartstikke geil.
Ey Bloempje, ondanks dat het raar klinkt, doet het toch wel goed te weten dat ik niet de enige ben die met dit 'probleem' zit. Daar was het mij ook eigenlijk om te doen toen ik dit topic startte.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:09 schreef Bloempje19 het volgende:
Hey Hondagirl,
misschien een beetje een late reactie, maar heb het net pas gelezen. Ik zit met precies hetzelfde probleem. Mijn vriend lukt het ook niet en als ik het zelf doe wel...Misschien dat ik ook wat heb aan de tips die iedereen hier geeft...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |