Hoe gaat het me je op te richten politieke partij pberends?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:18 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/53807#2012861.
Er gaan veel gekken op pberends 2007 stemmen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:20 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Hoe gaat het me je op te richten politieke partij pberends?
raarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:41 schreef Harry_Sack het volgende:
die fokke en sukke plaatjes doen het op de een of andere manier nooit![]()
't is vast een darkroomblockquote:
paardenfluisteraar.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij kunt ook wel een influisteraar gebruiken.
Schatje, vroegah gebruikte je volop dequote:
Jij bent ook speciaal door Oprah uitverkoren.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Schatje, vroegah gebruikte je volop de-smiley
Nu gebruik je telkens de-smiley
Je smiley heeft weer een face-lift nodig, want ik vond hem vroeger leuker.
Oh, is dat zo?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent ook speciaal door Oprah uitverkoren.
Als ontbijt?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent ook speciaal door Oprah uitverkoren.
quote:"Z'n ballen moeten eraf. 't Klinkt hard, en dat is het ook, maar laten we er niet omheen draaien. Ik geloof dat ik het geilste hondje heb van Amsterdam."
Bedankt voor deze reflectie, Dr Phil.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het oestrogeen druipt er vanaf. ''Je smiley heeft weer een face lift nodig, girl friend.''
Graag gedaan, Jorn.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Bedankt voor deze reflectie, Dr Phil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |