Ik zie in Almere meestal alleen maar allochtonen voor het grootste deel. Daar niet van...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die herken je zo aan hun coltrui met gouden kettinkjes en zonnebankkopjes.![]()
Die onrust staat me juist tegen. Maar ik kan wel begrijpen hoe dat een stad lekker levendig maakt. Ik ben zelf zeer pro Utrecht. Groot genoeg, zat te beleven. Maar zonder alle junks, toeristen, toeristen accomodaties, en vooral..MET de domtorenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het heeft geschiedenis, het heeft uitstraling, het heeft alles wat ik wil
En het is altijd onrustig in Amsterdam, altijd spectakel.
Niet alleen in A'dam. Kom maar eens in Utrecht of Leidenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:11 schreef TGT het volgende:
Teringveel mooie vrouwen in Adam.
Tivoliquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:12 schreef Laton het volgende:
[..]
Die onrust staat me juist tegen. Maar ik kan wel begrijpen hoe dat een stad lekker levendig maakt. Ik ben zelf zeer pro Utrecht. Groot genoeg, zat te beleven. Maar zonder alle junks, toeristen, toeristen accomodaties, en vooral..MET de domtoren
Toch mogen ze van mij Paradiso en de Melkweg wel even verhuizen naar Utrecht.
wat hebben jullie toch met Almere?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:11 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik zie in Almere meestal alleen maar allochtonen voor het grootste deel. Daar niet van...
Die zitten niet voor niets hierquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:12 schreef Laton het volgende:
[..]
Toch mogen ze van mij Paradiso en de Melkweg wel even verhuizen naar Utrecht.
Daar wonen de verdoemde Amsterdammers. De Amsterdammers die Amsterdams praten zoals de Amerikanen het Engels verneuken.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
wat hebben jullie toch met Almere?
Cohen mag van mij opstappen, en aangezien ik hem nooit ontmoet heb en niet van de herenliefde ben, maakt mij dat zeker een uitzonderingquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:55 schreef pberends het volgende:
Alle Amsterdam-fans zijn cocksuckers van Job Cohen!!!
Dat valt reuze mee. En de allochtonen die er wonen hebben stuk voor stuk een goede baan en geld.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:11 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik zie in Almere meestal alleen maar allochtonen voor het grootste deel. Daar niet van...
Eindhoven is een boerengat.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Eindhoven dat is nog eens een goede stad
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:05 schreef laffer het volgende:
Amsterdam
![]()
ën ik schrijf het zelfs met een hoofdletter terwijl ik op fok bijna nooit hoofdletters gebruik![]()
quote:Top 20 onveiligste gemeenten
1. Rotterdam
2. Arnhem
3. Eindhoven
4. Amsterdam
5. Utrecht
6. 's-Hertogenbosch
7. Tilburg
8. Roermond
9. Heerlen
10. Breda
11. Alkmaar
12. Schiedam
13. Groningen
14. Maastricht
15. Nijmegen
16. Hoorn
17. Dordrecht
18. Helmond
19. Sittard-Geleen
20. Amersfoort
Het stinkt daarquote:
Almere staat er lekker niet tussenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:12 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Eindhoven en arnhem staan er zelf boven
Nee was er laatst en op veel plekken in de stad stonk het gewoon vooral dat straatje met al die kroegen wat een zure stinklucht zegquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Woon je er dan? En weet je zeker dat je niet je bovenlip ruikt?
En ik hep geen bovenlip zonder 1 geborenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Woon je er dan? En weet je zeker dat je niet je bovenlip ruikt?
Ernhum is kei veilig mênquote:
Ik voel me er wel thuis eigenlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:21 schreef schatje het volgende:
Arnhem is ook vreselijk ja. Daar lijkt het net alsof je je in een of andere stad uit het Oostblok waant.
Verdient lekker, mits je een goede pooier hebtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:28 schreef pberends het volgende:
schatje = werkneemster rosse buurt Amsterdam.
Ze geeft wel verdacht veel geld uit aan kleding en andere schoonheidsprodukten....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:28 schreef pberends het volgende:
schatje = werkneemster rosse buurt Amsterdam.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Verdient lekker, mits je een goede pooier hebt
Dat is juist toch supervet!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:01 schreef pberends het volgende:
teringveel hoge gebouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |