Dat betekent dief en komt uit het Hebreeuws (ganob)quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar vertel nu eens..............................wat is de correcte vertaling van het woord "gannuf of gannef"". Dat zij mijn opa altijd tegen iemand die weer eens brutaal tegen hem was.
Groningen is de meest kutte stad die ik ken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:29 schreef Blokhut het volgende:
Er gaat niets boven Groningen!
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:43 schreef Monidique het volgende:
Eens. Amsterdam is een vuile, ongemanierde, chaotische stad. Dat heeft natuurlijk z'n charmes, maar echt trots zou ik er niet op zijn als stad, als steden emoties konden vertonen, allicht. Maar goed, dit is toepasbaar op elkestad
in Nederland.
We spreken dat dialectje van jullie nou eenmaal niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Amsterdam , Rotterdam en Utrecht zijn kut steden
Je bedoelt wereldtaal.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
We spreken dat dialectje van jullie nou eenmaal niet.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je bedoelt wereldtaal.
En leren ze in het noorden eerst maar eens de G uit spreken
In het noorden schreewen ze zo de G alsof ze door 5 negers worden gepakt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:20 schreef speedfreakssj het volgende:
in limburg wonen gewoon zielige papkindjes die bang zijn dat ze normaal overkomen en moetne de G utspreken alzof ze door een flikker genomen worden terwijl ze diaree hebben.
Ik ook, maar toen ik er kwam was het daar nòg erger als op de TV. Het is daar net Irak, maar dan zonder Amerikanen om de buitenlanders onder controle te houden.quote:
!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik ook, maar toen ik er kwam was het daar nòg erger als op de TV. Het is daar net Irak, maar dan zonder Amerikanen om de buitenlanders onder controle te houden.
Du bist ein nazi?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zelfs hier in Apeldoorn lopen minder toeristen en asielzoekers rond. Ze mogen allemaal afmarcheren naar de ovens.
Jij bent eng.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zelfs hier in Apeldoorn lopen minder toeristen en asielzoekers rond. Ze mogen allemaal afmarcheren naar de ovens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |