Kijk maar uit.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij hebben mensen die dat spul voor ons naar Amsterdam vervoeren.......
Weer zo'n figuur die is blijven steken in de middeleeuwen. Dat jij je vreten nou nog plukt en konijnen schiet...quote:
Ja, we zijn idd doodsbang voor mensen uit andere delen van Nederland/de wereldquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:56 schreef LaZZ het volgende:
Het enige wat wij doen is het een in een magnetron stoppen. Dat is een soort kast die eten warm maakt.![]()
Denkfout nr2 van de amsterdammer:quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Das geen denkfout
Das gezonde arrogantie![]()
Och nee, af en toe verbreden ook wij wel eens onze horizon. Een reisje naar New York af en toe kan ons dan ook nog enigszins beroeren.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:54 schreef Laton het volgende:
[..]
Denkfout nr1 van de amsterdammer:
Niet amsterdam = platteland![]()
Denkfout nummer 1-1000 van de niet Amsterdammer, denken dat het ons ook maar ene moer kan verrotten wat "de rest" van ons denktquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:58 schreef Laton het volgende:
[..]
Denkfout nr2 van de amsterdammer:
arrogantie is iets positiefs/amsterdam is iets om trots op te zijn![]()
En gelukkig ontneemt de schiphol tunnel je elk zicht op dat verpauperde moeras dat zich buiten A'dams stadsgrenzen bevindt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:58 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Och nee, af en toe verbreden ook wij wel eens onze horizon. Een reisje naar New York af en toe kan ons dan ook nog enigszins beroeren.
Hallo, ik kom van platteland. ik denk niet eens.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denkfout nummer 1-1000 van de niet Amsterdammer, denken dat het ons ook maar ene moer kan verrotten wat "de rest" van ons denkt.
Weer zo'n figuur die nooit opgelet heeft op school. We hongeren jullie uit, jullie krijgen niets meer, ga maar uit blik vreten, als je al weet hoe je bij of uit de haven komt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:56 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Weer zo'n figuur die is blijven steken in de middeleeuwen. Dat jij je vreten nou nog plukt en konijnen schiet...
Wij laten dat doen en laten het ook nog een klaarmaken, vervoeren, in een bak stoppen.
Het enige wat wij doen is het een in een magnetron stoppen. Dat is een soort kast die eten warm maakt.![]()
Zelfkennnis is ok!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:00 schreef Laton het volgende:
[..]
Hallo, ik kom van platteland. ik denk niet eens.![]()
Wij hebben spionnen en smokkelaars buiten Amsterdam. En connecties op Schipholquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Weer zo'n figuur die nooit opgelet heeft op school. We hongeren jullie uit, jullie krijgen niets meer, ga maar uit blik vreten, als je al weet hoe je bij of uit de haven komt.![]()
Ik heb zo goed opgelet dat ik weet dat wij het kloppend hart zijn van Nederland. Zonder Amsterdam kunnen de boeren wel allemaal weggaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Weer zo'n figuur die nooit opgelet heeft op school. We hongeren jullie uit, jullie krijgen niets meer, ga maar uit blik vreten, als je al weet hoe je bij of uit de haven komt.![]()
Almere is cool, althans, best veel echte A'dammers die daar nu wonen. Wel hebben ze natuurlijk Amsterdam verlaten, wat een zonde is.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Je weet wel, die nep-amsterdammers in Zaandam, Purmerend en Almere
Het heeft geschiedenis, het heeft uitstraling, het heeft alles wat ik wilquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:05 schreef Laton het volgende:
Maar serieus, wat is het aan Amsterdam dat het zo;n plek maakt om trots op te zijn?
Oh? Wat doet A'dam zo kloppen in Nederland?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:04 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik heb zo goed opgelet dat ik weet dat wij het kloppend hart zijn van Nederland. Zonder Amsterdam kunnen de boeren wel allemaal weggaan.
En ik woon zo ongeveer naast de haven, daar niet van.
Die herken je zo aan hun coltrui met gouden kettinkjes en zonnebankkopjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Je weet wel, die nep-amsterdammers in Zaandam, Purmerend en Almere
Ik zie in Almere meestal alleen maar allochtonen voor het grootste deel. Daar niet van...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die herken je zo aan hun coltrui met gouden kettinkjes en zonnebankkopjes.![]()
Die onrust staat me juist tegen. Maar ik kan wel begrijpen hoe dat een stad lekker levendig maakt. Ik ben zelf zeer pro Utrecht. Groot genoeg, zat te beleven. Maar zonder alle junks, toeristen, toeristen accomodaties, en vooral..MET de domtorenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het heeft geschiedenis, het heeft uitstraling, het heeft alles wat ik wil
En het is altijd onrustig in Amsterdam, altijd spectakel.
Niet alleen in A'dam. Kom maar eens in Utrecht of Leidenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:11 schreef TGT het volgende:
Teringveel mooie vrouwen in Adam.
Tivoliquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:12 schreef Laton het volgende:
[..]
Die onrust staat me juist tegen. Maar ik kan wel begrijpen hoe dat een stad lekker levendig maakt. Ik ben zelf zeer pro Utrecht. Groot genoeg, zat te beleven. Maar zonder alle junks, toeristen, toeristen accomodaties, en vooral..MET de domtoren
Toch mogen ze van mij Paradiso en de Melkweg wel even verhuizen naar Utrecht.
wat hebben jullie toch met Almere?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:11 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik zie in Almere meestal alleen maar allochtonen voor het grootste deel. Daar niet van...
Die zitten niet voor niets hierquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:12 schreef Laton het volgende:
[..]
Toch mogen ze van mij Paradiso en de Melkweg wel even verhuizen naar Utrecht.
Daar wonen de verdoemde Amsterdammers. De Amsterdammers die Amsterdams praten zoals de Amerikanen het Engels verneuken.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
wat hebben jullie toch met Almere?
Cohen mag van mij opstappen, en aangezien ik hem nooit ontmoet heb en niet van de herenliefde ben, maakt mij dat zeker een uitzonderingquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:55 schreef pberends het volgende:
Alle Amsterdam-fans zijn cocksuckers van Job Cohen!!!
Dat valt reuze mee. En de allochtonen die er wonen hebben stuk voor stuk een goede baan en geld.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:11 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik zie in Almere meestal alleen maar allochtonen voor het grootste deel. Daar niet van...
Eindhoven is een boerengat.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Eindhoven dat is nog eens een goede stad
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:05 schreef laffer het volgende:
Amsterdam
![]()
ën ik schrijf het zelfs met een hoofdletter terwijl ik op fok bijna nooit hoofdletters gebruik![]()
quote:Top 20 onveiligste gemeenten
1. Rotterdam
2. Arnhem
3. Eindhoven
4. Amsterdam
5. Utrecht
6. 's-Hertogenbosch
7. Tilburg
8. Roermond
9. Heerlen
10. Breda
11. Alkmaar
12. Schiedam
13. Groningen
14. Maastricht
15. Nijmegen
16. Hoorn
17. Dordrecht
18. Helmond
19. Sittard-Geleen
20. Amersfoort
Het stinkt daarquote:
Almere staat er lekker niet tussenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:12 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Eindhoven en arnhem staan er zelf boven
Nee was er laatst en op veel plekken in de stad stonk het gewoon vooral dat straatje met al die kroegen wat een zure stinklucht zegquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Woon je er dan? En weet je zeker dat je niet je bovenlip ruikt?
En ik hep geen bovenlip zonder 1 geborenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Woon je er dan? En weet je zeker dat je niet je bovenlip ruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |