Want daar kom jij natuurlijk, afgezien van Amsterdam, ook dagelijksquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:10 schreef Sas22 het volgende:
Lijkt net wel de Bronx.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:58 schreef Laton het volgende:
Mensen wees toch blij met Amsterdam..het trekt al het kansloze volk + toeristen aan, af en toe kun je er heen om aapjes te kijken en de bijenkorf te bezoeken. En daarna lekker weer naar je eigen relaxte woonplaats die dankzij Adam gevrijwaard wordt van al dat schreeuwerige gedoe.
Je hebt hier wel een punt idd. 7.gifquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:58 schreef Laton het volgende:
Mensen wees toch blij met Amsterdam..het trekt al het kansloze volk + toeristen aan, af en toe kun je er heen om aapjes te kijken en de bijenkorf te bezoeken. En daarna lekker weer naar je eigen relaxte woonplaats die dankzij Adam gevrijwaard wordt van al dat schreeuwerige gedoe.
Hehe, als je in m'n profiel had gekeken had je ook kunnen zien dat die opmerking niet serieus was.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, ook ik wordt schijtziek van die wannabe toeristen die altijd teveel aandacht willen door de hele tijd te schreeuwen als ze uitgaan. Kutgasten zijn het die acosiale boeren
Ik ontwijk het dan ook als de pestquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:37 schreef blaatgast het volgende:
[..]
Je hebt hier wel een punt idd. 7.gif
De vraag is of Amsterdammers wel blij zijn met al die aapjes die aapjes komen kijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:58 schreef Laton het volgende:
Precies, niet normaal door het verkeer kunnen komen om maar eens wat te noemen. Japannertjes die overal doorheen lopen. Etc...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De vraag is of Amsterdammers wel blij zijn met al die aapjes die aapjes komen kijkenQua toerisme uiteraard, al werk ik gelukkig niet in die shitty horeca-business. Verder bezorgen ze bijzonder veel overlast, met name op feestdagen.
Who gives a fuck wat amsterdammers willen? Je veranderd er toch niks aan. En voor de rest van het land werkt dit systeem prima. Alleen jammer dat er maar 1 Operagebouw in nederland is. Stomme parkeerprijzen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De vraag is of Amsterdammers wel blij zijn met al die aapjes die aapjes komen kijkenQua toerisme uiteraard, al werk ik gelukkig niet in die shitty horeca-business. Verder bezorgen ze bijzonder veel overlast, met name op feestdagen.
Ja joh, over tolerantie gesprokenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:46 schreef Laton het volgende:
[..]
Who gives a fuck wat amsterdammers willen? Je veranderd er toch niks aan. En voor de rest van het land werkt dit systeem prima. Alleen jammer dat er maar 1 Operagebouw in nederland is. Stomme parkeerprijzen.![]()
Geheel mee eens, er vanuit gaande dat Amsterdammers ook IN amsterdam bliijven.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:50 schreef LaZZ het volgende:
Ik pleit voor het toelaten van niet-Amsterdammers op gezette tijden dmv een soort tolsysteem. Als er teveel zijn moeten ze maar even wachten.
Wij hebben bijzonder weinig op het platteland te zoekenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:52 schreef Laton het volgende:
[..]
Geheel mee eens, er vanuit gaande dat Amsterdammers ook IN amsterdam bliijven.![]()
Wat vreet jij dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wij hebben bijzonder weinig op het platteland te zoeken
Denkfout nr1 van de amsterdammer:quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wij hebben bijzonder weinig op het platteland te zoeken
Wij hebben mensen die dat spul voor ons naar Amsterdam vervoeren......quote:
Gezonde groentequote:
Kijk maar uit.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij hebben mensen die dat spul voor ons naar Amsterdam vervoeren.......
Weer zo'n figuur die is blijven steken in de middeleeuwen. Dat jij je vreten nou nog plukt en konijnen schiet...quote:
Ja, we zijn idd doodsbang voor mensen uit andere delen van Nederland/de wereldquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:56 schreef LaZZ het volgende:
Het enige wat wij doen is het een in een magnetron stoppen. Dat is een soort kast die eten warm maakt.![]()
Denkfout nr2 van de amsterdammer:quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Das geen denkfout
Das gezonde arrogantie![]()
Och nee, af en toe verbreden ook wij wel eens onze horizon. Een reisje naar New York af en toe kan ons dan ook nog enigszins beroeren.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:54 schreef Laton het volgende:
[..]
Denkfout nr1 van de amsterdammer:
Niet amsterdam = platteland![]()
Denkfout nummer 1-1000 van de niet Amsterdammer, denken dat het ons ook maar ene moer kan verrotten wat "de rest" van ons denktquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:58 schreef Laton het volgende:
[..]
Denkfout nr2 van de amsterdammer:
arrogantie is iets positiefs/amsterdam is iets om trots op te zijn![]()
En gelukkig ontneemt de schiphol tunnel je elk zicht op dat verpauperde moeras dat zich buiten A'dams stadsgrenzen bevindt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:58 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Och nee, af en toe verbreden ook wij wel eens onze horizon. Een reisje naar New York af en toe kan ons dan ook nog enigszins beroeren.
Hallo, ik kom van platteland. ik denk niet eens.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denkfout nummer 1-1000 van de niet Amsterdammer, denken dat het ons ook maar ene moer kan verrotten wat "de rest" van ons denkt.
Weer zo'n figuur die nooit opgelet heeft op school. We hongeren jullie uit, jullie krijgen niets meer, ga maar uit blik vreten, als je al weet hoe je bij of uit de haven komt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:56 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Weer zo'n figuur die is blijven steken in de middeleeuwen. Dat jij je vreten nou nog plukt en konijnen schiet...
Wij laten dat doen en laten het ook nog een klaarmaken, vervoeren, in een bak stoppen.
Het enige wat wij doen is het een in een magnetron stoppen. Dat is een soort kast die eten warm maakt.![]()
Zelfkennnis is ok!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:00 schreef Laton het volgende:
[..]
Hallo, ik kom van platteland. ik denk niet eens.![]()
Wij hebben spionnen en smokkelaars buiten Amsterdam. En connecties op Schipholquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Weer zo'n figuur die nooit opgelet heeft op school. We hongeren jullie uit, jullie krijgen niets meer, ga maar uit blik vreten, als je al weet hoe je bij of uit de haven komt.![]()
Ik heb zo goed opgelet dat ik weet dat wij het kloppend hart zijn van Nederland. Zonder Amsterdam kunnen de boeren wel allemaal weggaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Weer zo'n figuur die nooit opgelet heeft op school. We hongeren jullie uit, jullie krijgen niets meer, ga maar uit blik vreten, als je al weet hoe je bij of uit de haven komt.![]()
Almere is cool, althans, best veel echte A'dammers die daar nu wonen. Wel hebben ze natuurlijk Amsterdam verlaten, wat een zonde is.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Je weet wel, die nep-amsterdammers in Zaandam, Purmerend en Almere
Het heeft geschiedenis, het heeft uitstraling, het heeft alles wat ik wilquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:05 schreef Laton het volgende:
Maar serieus, wat is het aan Amsterdam dat het zo;n plek maakt om trots op te zijn?
Oh? Wat doet A'dam zo kloppen in Nederland?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:04 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik heb zo goed opgelet dat ik weet dat wij het kloppend hart zijn van Nederland. Zonder Amsterdam kunnen de boeren wel allemaal weggaan.
En ik woon zo ongeveer naast de haven, daar niet van.
Die herken je zo aan hun coltrui met gouden kettinkjes en zonnebankkopjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Je weet wel, die nep-amsterdammers in Zaandam, Purmerend en Almere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |