Dat betekent dief en komt uit het Hebreeuws (ganob)quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar vertel nu eens..............................wat is de correcte vertaling van het woord "gannuf of gannef"". Dat zij mijn opa altijd tegen iemand die weer eens brutaal tegen hem was.
Groningen is de meest kutte stad die ik ken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:29 schreef Blokhut het volgende:
Er gaat niets boven Groningen!
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:43 schreef Monidique het volgende:
Eens. Amsterdam is een vuile, ongemanierde, chaotische stad. Dat heeft natuurlijk z'n charmes, maar echt trots zou ik er niet op zijn als stad, als steden emoties konden vertonen, allicht. Maar goed, dit is toepasbaar op elkestad
in Nederland.
We spreken dat dialectje van jullie nou eenmaal niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Amsterdam , Rotterdam en Utrecht zijn kut steden
Je bedoelt wereldtaal.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
We spreken dat dialectje van jullie nou eenmaal niet.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je bedoelt wereldtaal.
En leren ze in het noorden eerst maar eens de G uit spreken
In het noorden schreewen ze zo de G alsof ze door 5 negers worden gepakt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:20 schreef speedfreakssj het volgende:
in limburg wonen gewoon zielige papkindjes die bang zijn dat ze normaal overkomen en moetne de G utspreken alzof ze door een flikker genomen worden terwijl ze diaree hebben.
Ik ook, maar toen ik er kwam was het daar nòg erger als op de TV. Het is daar net Irak, maar dan zonder Amerikanen om de buitenlanders onder controle te houden.quote:
!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik ook, maar toen ik er kwam was het daar nòg erger als op de TV. Het is daar net Irak, maar dan zonder Amerikanen om de buitenlanders onder controle te houden.
Du bist ein nazi?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zelfs hier in Apeldoorn lopen minder toeristen en asielzoekers rond. Ze mogen allemaal afmarcheren naar de ovens.
Jij bent eng.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zelfs hier in Apeldoorn lopen minder toeristen en asielzoekers rond. Ze mogen allemaal afmarcheren naar de ovens.
Als je Cohen nu eens eruitschopt, dan heb je al 50% van de problemen opgelost. De rest gaat namelijk vanzelf.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:30 schreef Fronsertje het volgende:
Als je a'dam niet tof vindt, blijf dan lekker weg, 10 tegen 1 dat we jouw ook liever zien gaan dan komen...er loopt al genoeg kansloos volk rond in de stad en daar zijn we teringdruk mee.
Gast, flikker jij toch een end op man.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:30 schreef Fronsertje het volgende:
Als je a'dam niet tof vindt, blijf dan lekker weg, 10 tegen 1 dat we jouw ook liever zien gaan dan komen...er loopt al genoeg kansloos volk rond in de stad en daar zijn we teringdruk mee.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Tsja, als je bang bent van mensen om je heen moet je gewoon lekker in een buitenwijk van Lutjebroek gaan wonen.
Ik kom overigens graag in Amsterdam. Er zitten daar meer fatsoenlijke kroegen dan in Rotterdam.
En als je wegwijzers kan lezen verdwaal je ook niet.
In Rotterdam is het allemaal wat beter zoeken.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:01 schreef Sanne het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij kent de betere kroegen uit Amsterdam
Hij heeft ze nog steeds niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:02 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
In Rotterdam is het allemaal wat beter zoeken.
Hmm, je voelt je toch niet aangesproken hoop ik?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:58 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Gast, flikker jij toch een end op man.
[afbeelding]
In A'dam ook, wil je niet gelijk door een leather boy in je kont geknepen worden...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:02 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
In Rotterdam is het allemaal wat beter zoeken.
Almere is geen stad, dat is een ontwerp. Behoorlijk mislukt overigens.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:59 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Na Amsterdam nomineer ik Almere als kutstad.. Wat een pauperbende
Hij heeft wel gelijk, ook ik wordt schijtziek van die wannabe toeristen die altijd teveel aandacht willen door de hele tijd te schreeuwen als ze uitgaan. Kutgasten zijn het die acosiale boerenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:58 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Gast, flikker jij toch een end op man.
[afbeelding]
Want daar kom jij natuurlijk, afgezien van Amsterdam, ook dagelijksquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:10 schreef Sas22 het volgende:
Lijkt net wel de Bronx.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:58 schreef Laton het volgende:
Mensen wees toch blij met Amsterdam..het trekt al het kansloze volk + toeristen aan, af en toe kun je er heen om aapjes te kijken en de bijenkorf te bezoeken. En daarna lekker weer naar je eigen relaxte woonplaats die dankzij Adam gevrijwaard wordt van al dat schreeuwerige gedoe.
Je hebt hier wel een punt idd. 7.gifquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:58 schreef Laton het volgende:
Mensen wees toch blij met Amsterdam..het trekt al het kansloze volk + toeristen aan, af en toe kun je er heen om aapjes te kijken en de bijenkorf te bezoeken. En daarna lekker weer naar je eigen relaxte woonplaats die dankzij Adam gevrijwaard wordt van al dat schreeuwerige gedoe.
Hehe, als je in m'n profiel had gekeken had je ook kunnen zien dat die opmerking niet serieus was.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, ook ik wordt schijtziek van die wannabe toeristen die altijd teveel aandacht willen door de hele tijd te schreeuwen als ze uitgaan. Kutgasten zijn het die acosiale boeren
Ik ontwijk het dan ook als de pestquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:37 schreef blaatgast het volgende:
[..]
Je hebt hier wel een punt idd. 7.gif
De vraag is of Amsterdammers wel blij zijn met al die aapjes die aapjes komen kijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:58 schreef Laton het volgende:
Precies, niet normaal door het verkeer kunnen komen om maar eens wat te noemen. Japannertjes die overal doorheen lopen. Etc...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De vraag is of Amsterdammers wel blij zijn met al die aapjes die aapjes komen kijkenQua toerisme uiteraard, al werk ik gelukkig niet in die shitty horeca-business. Verder bezorgen ze bijzonder veel overlast, met name op feestdagen.
Who gives a fuck wat amsterdammers willen? Je veranderd er toch niks aan. En voor de rest van het land werkt dit systeem prima. Alleen jammer dat er maar 1 Operagebouw in nederland is. Stomme parkeerprijzen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De vraag is of Amsterdammers wel blij zijn met al die aapjes die aapjes komen kijkenQua toerisme uiteraard, al werk ik gelukkig niet in die shitty horeca-business. Verder bezorgen ze bijzonder veel overlast, met name op feestdagen.
Ja joh, over tolerantie gesprokenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:46 schreef Laton het volgende:
[..]
Who gives a fuck wat amsterdammers willen? Je veranderd er toch niks aan. En voor de rest van het land werkt dit systeem prima. Alleen jammer dat er maar 1 Operagebouw in nederland is. Stomme parkeerprijzen.![]()
Geheel mee eens, er vanuit gaande dat Amsterdammers ook IN amsterdam bliijven.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:50 schreef LaZZ het volgende:
Ik pleit voor het toelaten van niet-Amsterdammers op gezette tijden dmv een soort tolsysteem. Als er teveel zijn moeten ze maar even wachten.
Wij hebben bijzonder weinig op het platteland te zoekenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:52 schreef Laton het volgende:
[..]
Geheel mee eens, er vanuit gaande dat Amsterdammers ook IN amsterdam bliijven.![]()
Wat vreet jij dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wij hebben bijzonder weinig op het platteland te zoeken
Denkfout nr1 van de amsterdammer:quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wij hebben bijzonder weinig op het platteland te zoeken
Wij hebben mensen die dat spul voor ons naar Amsterdam vervoeren......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |