je stond niet toevallig in de rij voor de wc?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:12 schreef justshutup het volgende:
Spike van Di-rect! Ik kom hem vaak tegen bij het uitgaan en hij was mensen aan het uitlachen. Ook stond hij een keer op de trap waardoor hij deze blokkeerde dus ik vragen of ik er even langs mocht hij draait zich om en zegt: 'o, dus jíj wilt erlangs?' en toen draaide hij zich weer om...Ik heb hem toen hardhandig opzij geduwd en ben doorgelopen. Toen ik terugkwam zei hij tegen mij nota bene dat ík arrogant was! Ahahaha
Westlife.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:25 schreef R_Style het volgende:
kent iemand ook bekende buitenlanders die ook arrogant zijn...
Eensch... als BN'er moet je blijkbaar 24/7 naar iedereen lachen en aardig doen.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:56 schreef TheVulture het volgende:
je moet natuurlijk niet vergeten dat ook BN'ers af en toe zin hebben om gewoon hun normale dingen te doen zonder te worden bekeken of aangeklampd te worden. Ik snap heel goed dat je daar niet altijd zin in hebt en dan wordt je misschien al snel arrogant gevonden...
idd. dat is vaak het hele eiereneten, maar er zitten arroganten tussen. ook privé dus, anders heeeft iemand voor mij zowieso weinig recht van spreken, als hij/zij een keer een bn-er is tegengekomen die ff geen zin in gezeik had...quote:Op zondag 8 mei 2005 23:50 schreef HarigeKerel het volgende:
Och mensen noemen snel iemand arrogant hoor, toen ik nog met modellen werkte kregen die meisjes op lokatie de meest nare dingen toegeroepen en als ze dat dan negeerden waren ze "arrogant"![]()
Als andere arrogante ook-dat-nog-er kan ik Gregor Frenkel Frank noemen, yukquote:Op zondag 8 mei 2005 20:24 schreef ChrisJX het volgende:
Oh, ik bedenk me net een bijdrage!
Hans Böhm. Ik kon hem in Ook dat nog best hebben, maar hij loopt in het echt rond met een blik van "Jullie kennen me allemaal wel he"
wat? dat hij juist wel arrogant zou zijn of niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:55 schreef DJ_Fritz het volgende:
Dat van Paskal van Bløf heb ik vaker gehoord...
ik ken ze niet in reallife maar vind ze als band wel heel erg arrogant overkomen de laatste jaren. Vinden zichzelf helemaal geweldig. Ze gingen bijvoorbeeld naar huis bij de TMF-awards toen K-otic hen versloeg (terwijl ik dat logisch vond want K-otic is TMF-doelgroep) en nog erger ...toppunt vond ik dat ze bij de herdenking voor Andre Hazes hun eigen nummers speelden en geen Hazes-songquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
wat? dat hij juist wel arrogant zou zijn of niet?
ik zei dus dat ik t vaak hoor dat hij t wel is, maar dat dat dus niet waar is
tsjah, als band let ik niet op ze, dacht dat het om de personen ging, en of zij arrogant waren of niet...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ken ze niet in reallife maar vind ze als band wel heel erg arrogant overkomen de laatste jaren. Vinden zichzelf helemaal geweldig. Ze gingen bijvoorbeeld naar huis bij de TMF-awards toen K-otic hen versloeg (terwijl ik dat logisch vond want K-otic is TMF-doelgroep) en nog erger ...toppunt vond ik dat ze bij de herdenking voor Andre Hazes hun eigen nummers speelden en geen Hazes-song
Nee, de muziek is ook niet te vergelijken, maar als je bij de TMF-Awards verliest van K-Otic vind ik dat niet vreemd en dat kun je gewoon verwachten, omdat die band de jeugd op dat moment meer aansprak dan de 'volwassen' muziek van Blof. Dan moet je niet zo zielig en arrogant doen door dan maar gelijk naar huis te gaan...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:28 schreef Rnej het volgende:
[..]
tsjah, als band let ik niet op ze, dacht dat het om de personen ging, en of zij arrogant waren of niet...
en ik weet alleen dat paskal jakobsen een relaxte kerel is...
en als ik in een band zoals Blof zou spelen zou ik me trouwens ook zo gedragen, want blof maakt muziek, geen commerciele rotherrie, of gewoon herrie zoals andre hazes![]()
(hou trouwens totaal niet van blof, maar vind ze duidelijk op een ander vlak muziek maken dan andre hazes of k-otic)
wel arrogant...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
wat? dat hij juist wel arrogant zou zijn of niet?
ik zei dus dat ik t vaak hoor dat hij t wel is, maar dat dat dus niet waar is
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:34 schreef DrDentz het volgende:
ik vind de koningin zo superarrogant, met zon deftige stem en een deftig loopje, en dat handje zo zwaaien
en zon houding van "ik sta overal boven" "ik sta boven het volk"
omg wat een maf kind zeg
Hans Kraaij Jr is een enge vent die je persoonlijke ruimte niet respecteert. Ten tijde van het Sport 7 debacle werkte we in hetzelfde John de Mol pand en hij vond altijd wel een manier om net iets te dicht tegen je aan te gaan staan. Echt arro vind ik hem niet, wel irriquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:50 schreef Vivi het volgende:
Hans Kraay Jr is een walgelijke kwal die denkt dat hij God's gift to women is...bahbah...
Die is dan ook een Duitsequote:Op donderdag 12 mei 2005 19:05 schreef Hebberig het volgende:
hmmm heb nog niemand Tanja Jess zien noemen.
maar misschien komt het gewoon door dat hoofd, dat ze arrogant overkomt![]()
jij zat dus eigenlijk stiekum in de bediening?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:18 schreef chantaldominique het volgende:
Een vriend van mij die zit in dat wereldje, en ben dus veel naar feestjes geweest waar BNers ook waren, Sylvie staat bij mij op nummer 1 die heb ik meerdere malen meegemaakt... wat een arrogante trut, te lui om gewoon aardig te zijn tegen anderen (bediening,figuranten enz)![]()
Nee ze was aanwezig op een feestje waar ik ook was. Ik heb ook een paar keer wat figuranten werk gedaan in costa (niks bijzonders hoor) super arrogant deed ze tegen ons(figuranten) en ze had toen een woordenwisseling met Rafael.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij zat dus eigenlijk stiekum in de bediening?
figurantenquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:51 schreef chantaldominique het volgende:
[..]
Nee ze was aanwezig op een feestje waar ik ook was. Ik heb ook een paar keer wat figuranten werk gedaan in costa (niks bijzonders hoor) super arrogant deed ze tegen ons(figuranten) en ze had toen een woordenwisseling met Rafael.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 02:42 schreef R_ON het volgende:
Als je bekend bent zou je meteen de hele dag gezellig moeten doen tegen iedereen? Wat een onzin zeg.
Ik zou - als ik bekend was - ook weleens denken: fuck op met je zeikhoofd. Ik moet je niet. Doei.
Wat een onzin. Maarten is Maarten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:29 schreef Echtwelkloon het volgende:
Maarten van Rossem.
Wat een klootzak!
De verklaring, van deze site geplukt:quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:05 schreef Hebberig het volgende:
hmmm heb nog niemand Tanja Jess zien noemen.
maar misschien komt het gewoon door dat hoofd, dat ze arrogant overkomt![]()
Tanja is hartstikke lief hoorquote:Bowien is een superbitch maar hoe ben jij echt?
In het echt niet! Oke, ik schijn vrij bot uit de hoek te kunnen komen, maar dat doe ik niet bewust. Dat komt volgens andere mensen door de blik in mijn ogen. Een ex-vriend zei eens: Jij kunt me aankijken alsof ik een hoop stront ben.
Het leek wel of ze stoned was....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:45 schreef karoltje het volgende:
Aukje v Ginneken was gister bij Jensen duidelijk niet in dr hum.
Heeft hij nooit gedaan, zijn dochter had iets met de man die in de eerste Pino zat, maar Aart moest hem ontslaan wegen reorganisatie en toen heeft zijn dochter hem gechanteerd doordat verhaal te verzinnen en dreigen het naar buiten te brengen (omstreeks begin jaren '80).quote:Op zondag 8 mei 2005 21:59 schreef DrDentz het volgende:
ach ja wie niet
aart staartjes lijkt me wel een aardige vent [haar strak naar achteren, altijd kwaad], alleen misbruikt ie zn dochter.. maar dat moet je maar door de vingers zien
Zou ik ook doen als ik bij Jenssen zat maargoed.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:15 schreef miki het volgende:
Vond 'r ook stom...kon geen lachje vanaf, en als ze lachte, was het nep, als een boer met kiespijn..
Peter R. de Vries is inderdaad niet arrogant... het is wel een stijve hark, maar verre van arrogantquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Peter de Vries doet op straat wel autoritair als hij met onderzoek bezig is maar niet arrogant.
Dat zou ik ook zijn als ik zulke belachelijke vragen zou krijgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:50 schreef BVO het volgende:
Aukje is echt een ontzettende graftak.
Onze keukenboer zegt van wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Peter R. de Vries is inderdaad niet arrogant... het is wel een stijve hark, maar verre van arrogant.
Ik zag laatst 'wedden dat' gadver ik kon niet langer dan 10 min. naar hem kijkenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:15 schreef Beach het volgende:
Jos Brink
vond je hem zo arrogant? of irritant?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:39 schreef de_Druif het volgende:
[..]
Ik zag laatst 'wedden dat' gadver ik kon niet langer dan 10 min. naar hem kijken![]()
Helemaal mee eens. Tanja Jess is een super leuke vrouw met een heerlijke dosis zefspot!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:06 schreef Novak het volgende:
[..]
De verklaring, van deze site geplukt:
[..]
Tanja is hartstikke lief hoor
Ach nee man. Totaal niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:08 schreef surferr het volgende:
piet paulusma kon anders ook niet lachen bij jensen hoor, die zou ook nog wel 's arrogant kunnen zijn
Staat niet lachen dan gelijk aan arrogant?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:08 schreef surferr het volgende:
piet paulusma kon anders ook niet lachen bij jensen hoor, die zou ook nog wel 's arrogant kunnen zijn
bespeur ik hier een vorm van cynisme dat niet door twee bovenstaande users is begrepen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:08 schreef surferr het volgende:
Laten we 't daar maar op houden.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bespeur ik hier een vorm van cynisme dat niet door twee bovenstaande users is begrepen?
Dan moet desbetreffende user maar een smiley of PI gebruiken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bespeur ik hier een vorm van cynisme dat niet door twee bovenstaande users is begrepen?
hey! wist je trouwens dat het de hoogste tijd is voor koud bier?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Laten we 't daar maar op houden.
nee jammer genoeg niet,quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jahquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:39 schreef surferr het volgende:
boeiend hé
Verbaast mij ook. Die is arro!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:05 schreef Catootje het volgende:
karin bloemen nog niet genoemd??
Die is wat mij betreft nummer 1 !quote:
En de kassameisjes die met zo'n chagrijnig smoelwerk achter de kassa zitten zijn ook allemaal arrogant?quote:Op zondag 29 mei 2005 13:25 schreef Clauw het volgende:
Ik heb Aukje en Marieke beiden al een aantal keer aan de kassa gehad. Aukje doet idd erg arrogant terwijl Marieke gewoon normaal doet tegen je.
Ik zit niet chagrijnig achter de kassa hoorquote:Op zondag 29 mei 2005 15:14 schreef R_ON het volgende:
[..]
En de kassameisjes die met zo'n chagrijnig smoelwerk achter de kassa zitten zijn ook allemaal arrogant?
Ja raar wel ja.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:41 schreef Suko het volgende:
[..]
Is niet zo'n verrassing, vind ik zo al een raar tiep.![]()
Die zat achter m'n zwager aan.... een smerige HOER is het!!!! Een smerig, hoerig, ranzig wijf!!quote:Op maandag 30 mei 2005 21:41 schreef Suko het volgende:
[..]
Is niet zo'n verrassing, vind ik zo al een raar tiep.![]()
die is harstikke tof man...quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:49 schreef kokoskip het volgende:
Me vriendin had Renate gezien (Die van TMF) Die schijnt ook vet arrogant te doen..
Renate is idd altijd relaxed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |