abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2005 @ 16:19:54 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26827077
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:12 schreef justshutup het volgende:
Spike van Di-rect! Ik kom hem vaak tegen bij het uitgaan en hij was mensen aan het uitlachen. Ook stond hij een keer op de trap waardoor hij deze blokkeerde dus ik vragen of ik er even langs mocht hij draait zich om en zegt: 'o, dus jíj wilt erlangs?' en toen draaide hij zich weer om... Ik heb hem toen hardhandig opzij geduwd en ben doorgelopen. Toen ik terugkwam zei hij tegen mij nota bene dat ík arrogant was! Ahahaha
je stond niet toevallig in de rij voor de wc?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26827279
Uhm ha-ha...Nee dus.
pi_26830456
Jack Spijkerman
Ivo Niehe

Gordon
pi_26830509
Albert Verlinde is trouwens ook wel een enorme eikel
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_26830772
je moet natuurlijk niet vergeten dat ook BN'ers af en toe zin hebben om gewoon hun normale dingen te doen zonder te worden bekeken of aangeklampd te worden. Ik snap heel goed dat je daar niet altijd zin in hebt en dan wordt je misschien al snel arrogant gevonden...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_26831092
vd vaart

en eddy zoey is( zoals iemand al eerder zei) dus totaal niet arrogant
pi_26831407
kent iemand ook bekende buitenlanders die ook arrogant zijn...
  zondag 8 mei 2005 @ 19:27:22 #108
16715 Mylene
*schatje*
pi_26831456
quote:
Op zondag 8 mei 2005 19:25 schreef R_Style het volgende:
kent iemand ook bekende buitenlanders die ook arrogant zijn...
Westlife.
  zondag 8 mei 2005 @ 19:28:10 #109
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_26831479
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:56 schreef TheVulture het volgende:
je moet natuurlijk niet vergeten dat ook BN'ers af en toe zin hebben om gewoon hun normale dingen te doen zonder te worden bekeken of aangeklampd te worden. Ik snap heel goed dat je daar niet altijd zin in hebt en dan wordt je misschien al snel arrogant gevonden...
Eensch... als BN'er moet je blijkbaar 24/7 naar iedereen lachen en aardig doen.
Één keertje even geen zin hebben in geschreeuw om je heen en je bent al arrogant.

Al heb je types als Aukje van Ginneken die door de showbizz gewoon arrogante trutten geworden zijn. Of dat al waren natuurlijk, dat weet ik niet.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_26833337
als ik een bekende nederlander tegenkom. zal ik gewoon normaal tegen ze doen. Moet ik ze dan als superster zien. Hun zijn ook gewoon mensen. Mar als ze dan op een arrogante manier zegge van. Je weet toch wel wie ik ben....
pi_26833378
Oh, ik bedenk me net een bijdrage!

Hans Böhm. Ik kon hem in Ook dat nog best hebben, maar hij loopt in het echt rond met een blik van "Jullie kennen me allemaal wel he "
pi_26834871
Boris (Idols)
pi_26836115
is Maud die ook aan Idols meegedaan heeft ook arrogant..
pi_26836557
Estelle Gullit vind ik eigelijk ook een arrogant takkewijf
pi_26836668
ach ja wie niet
aart staartjes lijkt me wel een aardige vent [haar strak naar achteren, altijd kwaad], alleen misbruikt ie zn dochter.. maar dat moet je maar door de vingers zien
pi_26837382
Ik heb ooit eens met Ruud van Nistelrooij op de plee gestaan in de kroeg, moet je je voorstellen dat je gewoon even wilt pissen. Ik heb er zelf al een hekel aan als er tegen me aan wordt geouwehoerd tijdens het zeiken en er naar je zakie wordt gekeken maar hij werd door iedereen op zijn rug geslagen en het Ruudje Ruudje Ruudje etc etc (was vlak na de EK in Portugal) kreeg ie van ik weet niet hoeveel zatte eikels te horen en ze gingen hem ook gewoon staan te bekijken tijdens het pissen. je kon merken dat ie het niet echt tof vond en ik kan me dat heel goed voorstellen...
maar dan heb je zon suflul die hem dan na roept, "He Ruudje niet zo arrogant he" )
  zondag 8 mei 2005 @ 23:50:45 #117
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26840404
Och mensen noemen snel iemand arrogant hoor, toen ik nog met modellen werkte kregen die meisjes op lokatie de meest nare dingen toegeroepen en als ze dat dan negeerden waren ze "arrogant"
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zondag 8 mei 2005 @ 23:59:42 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26840710
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:50 schreef HarigeKerel het volgende:
Och mensen noemen snel iemand arrogant hoor, toen ik nog met modellen werkte kregen die meisjes op lokatie de meest nare dingen toegeroepen en als ze dat dan negeerden waren ze "arrogant"
idd. dat is vaak het hele eiereneten, maar er zitten arroganten tussen. ook privé dus, anders heeeft iemand voor mij zowieso weinig recht van spreken, als hij/zij een keer een bn-er is tegengekomen die ff geen zin in gezeik had...

[ Bericht 1% gewijzigd door zoalshetis op 09-05-2005 00:05:32 ]
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2005 @ 00:31:59 #119
43556 miss_dynastie
pi_26841563
quote:
Op zondag 8 mei 2005 20:24 schreef ChrisJX het volgende:
Oh, ik bedenk me net een bijdrage!

Hans Böhm. Ik kon hem in Ook dat nog best hebben, maar hij loopt in het echt rond met een blik van "Jullie kennen me allemaal wel he "
Als andere arrogante ook-dat-nog-er kan ik Gregor Frenkel Frank noemen, yuk
25 jaar geleden heeft mn vader al eens een aanvaring met 'm gehad (meneer kreeg een rondleiding op het bedrijf en eiste van mn vader een of ander, toen zei ie 'weet je niet wie ik ben dan?', moet je net bij mn vader doen ) en ik 20 jaar later nog eens, als telefoniste bij datzelfde bedrijf, meneer Frenkel Frank beweerde allerbest bevriend te zijn met een van de marketingmensen en eiste naar het huisadres doorverbonden te worden. Op mijn vraag of ie dan niet het nummer heeft van zn allerbeste vriend, was het antwoord 'agenda vergeten' En daarna volgde nog een hele tirade. Die man hoeft de gouden eikel niet uit te delen, dat is ie zelf al. Echt een arrogant stuk verdriet
pi_26865388
Welke arrogante BN'er zou jij wel eens in de Boksring KO willen slaan...

Post hier in deze topic
Met welke BN'er zou jij in de boksring willen staan...
pi_26880466
karin bloemen nog niet genoemd??
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:30:34 #122
71115 Rnej
I walk the line
pi_26888050
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 16:55 schreef DJ_Fritz het volgende:
Dat van Paskal van Bløf heb ik vaker gehoord...
wat? dat hij juist wel arrogant zou zijn of niet?

ik zei dus dat ik t vaak hoor dat hij t wel is, maar dat dat dus niet waar is
pi_26890963
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:30 schreef Rnej het volgende:

[..]

ik ken ze niet in reallife maar vind ze als band wel heel erg arrogant overkomen de laatste jaren. Vinden zichzelf helemaal geweldig. Ze gingen bijvoorbeeld naar huis bij de TMF-awards toen K-otic hen versloeg (terwijl ik dat logisch vond want K-otic is TMF-doelgroep) en nog erger ...toppunt vond ik dat ze bij de herdenking voor Andre Hazes hun eigen nummers speelden en geen Hazes-song
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:28:42 #124
71115 Rnej
I walk the line
pi_26895203
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]

ik ken ze niet in reallife maar vind ze als band wel heel erg arrogant overkomen de laatste jaren. Vinden zichzelf helemaal geweldig. Ze gingen bijvoorbeeld naar huis bij de TMF-awards toen K-otic hen versloeg (terwijl ik dat logisch vond want K-otic is TMF-doelgroep) en nog erger ...toppunt vond ik dat ze bij de herdenking voor Andre Hazes hun eigen nummers speelden en geen Hazes-song
tsjah, als band let ik niet op ze, dacht dat het om de personen ging, en of zij arrogant waren of niet...

en ik weet alleen dat paskal jakobsen een relaxte kerel is...

en als ik in een band zoals Blof zou spelen zou ik me trouwens ook zo gedragen, want blof maakt muziek, geen commerciele rotherrie, of gewoon herrie zoals andre hazes

(hou trouwens totaal niet van blof, maar vind ze duidelijk op een ander vlak muziek maken dan andre hazes of k-otic)
pi_26897262
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:28 schreef Rnej het volgende:

[..]

tsjah, als band let ik niet op ze, dacht dat het om de personen ging, en of zij arrogant waren of niet...

en ik weet alleen dat paskal jakobsen een relaxte kerel is...

en als ik in een band zoals Blof zou spelen zou ik me trouwens ook zo gedragen, want blof maakt muziek, geen commerciele rotherrie, of gewoon herrie zoals andre hazes

(hou trouwens totaal niet van blof, maar vind ze duidelijk op een ander vlak muziek maken dan andre hazes of k-otic)
Nee, de muziek is ook niet te vergelijken, maar als je bij de TMF-Awards verliest van K-Otic vind ik dat niet vreemd en dat kun je gewoon verwachten, omdat die band de jeugd op dat moment meer aansprak dan de 'volwassen' muziek van Blof. Dan moet je niet zo zielig en arrogant doen door dan maar gelijk naar huis te gaan...
pi_26897626
Kennis van mij heeft ooit eens met d'r schoonvader aan Lingo meegedaan. Voor de camera is Nance superaardig en symphatiek, maar zodra de camera's uitstaan keurt ze de kandidaten geen blik meer waardig en snauwt ze het opnamepersoneel af.
pi_26899498
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:30 schreef Rnej het volgende:

[..]

wel arrogant...
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
  woensdag 11 mei 2005 @ 14:47:03 #128
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_26913839
Sylvie Meis....
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  woensdag 11 mei 2005 @ 14:50:11 #129
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_26913927
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 15:34 schreef DrDentz het volgende:
ik vind de koningin zo superarrogant, met zon deftige stem en een deftig loopje, en dat handje zo zwaaien
en zon houding van "ik sta overal boven" "ik sta boven het volk"
omg wat een maf kind zeg

lol

Hans Kraay Jr is een walgelijke kwal die denkt dat hij God's gift to women is...bahbah...

Sjorsjina...bleugh...liep zich een keer vreselijk aan te stellen en voor te dringen in de supperclub

Liesbeth Kamerling is ook best wel arro.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 11 mei 2005 @ 14:58:02 #130
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_26914191
*Op dreef komt* Nance is idd ook een stom wijf, op 1 of andere opening van de (toen) nieuwe tent van Henk Westbroek keek ze me de hele avond aan alsof ze me wilde vermoorden, En Jack Spijkerman kent een kennis van mij van vroeger, toen hij nog onderwijzer was, hij werrd toen altijd erg kwaad als je "Jackie met je spijkerjackie"tegen hem zei...

Viola Holt is trouwens wel erg aardig net als Marijke Helwegen...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 11 mei 2005 @ 15:06:22 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26914465
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 14:50 schreef Vivi het volgende:
Hans Kraay Jr is een walgelijke kwal die denkt dat hij God's gift to women is...bahbah...
Hans Kraaij Jr is een enge vent die je persoonlijke ruimte niet respecteert. Ten tijde van het Sport 7 debacle werkte we in hetzelfde John de Mol pand en hij vond altijd wel een manier om net iets te dicht tegen je aan te gaan staan. Echt arro vind ik hem niet, wel irri .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 11 mei 2005 @ 17:29:00 #132
120199 Echtwelkloon
Wat had je dan?
pi_26919501
Maarten van Rossem.

Wat een klootzak!
Ik heb mooie rooie kaplaarzen!
pi_26953129
hmmm heb nog niemand Tanja Jess zien noemen.
maar misschien komt het gewoon door dat hoofd, dat ze arrogant overkomt
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:10:27 #134
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26953285
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:05 schreef Hebberig het volgende:
Die is dan ook een Duitse
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_26953366
Mariska van Kolck. . Heb haar ooit ontmoet bij opnames van "Wie ben Ik" en ik kreeg een slap handje, m'vroi stond de hele tijd verveeld om zich heen te kijken. Zodra de camera's liepen big smile, maar als de camera's uitgingen, had ze meteen weer die chagerijnige afgetrokken kop. De rest van de BN'ers ging na afloop gezellig met het publiek babbelen, maar zij wist niet hoe snel ze weg moest komen.

Ook in de categorie zwaar arrogant, Martijn Reuser. Gelukkig is daar dan ook uiteindelijk helemaal niks van terecht gekomen. Whehehehe.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:13:59 #136
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26953388
ik kan ff een kunstwerkje op biervilt scannen (als het me lukt), dat tanja voor mij gemaakt heeft. leuk wijf als het uit is met je geliefde en je zoekt troost. gezonde arrogantie hooguit.
pi_26953523
Een vriend van mij die zit in dat wereldje, en ben dus veel naar feestjes geweest waar BNers ook waren, Sylvie staat bij mij op nummer 1 die heb ik meerdere malen meegemaakt... wat een arrogante trut, te lui om gewoon aardig te zijn tegen anderen (bediening,figuranten enz)
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:20:52 #138
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26953599
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:18 schreef chantaldominique het volgende:
Een vriend van mij die zit in dat wereldje, en ben dus veel naar feestjes geweest waar BNers ook waren, Sylvie staat bij mij op nummer 1 die heb ik meerdere malen meegemaakt... wat een arrogante trut, te lui om gewoon aardig te zijn tegen anderen (bediening,figuranten enz)
jij zat dus eigenlijk stiekum in de bediening?
pi_26974923
Barbie en Ken ( Meijs en vaartje )
MR EO : Adries ( Barf ) Knevel
Patty Brard
Peter R de Vries

[ Bericht 33% gewijzigd door Martinovibes op 13-05-2005 13:57:28 ]
pi_26976524
Trijntje Oosterhuis
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:52:40 #141
47102 Elvi
miemkwien
pi_26977185
Jack Spijkerman (ik moest een foto maken van hem en een vriendin van me en ik wist niet hoe dr camera werkte... Meneer vond t nodig om me af te snauwen...), Anita Witzier (domme doos... Ze was te gast bij de Lama's en ze snapte niks. Iedereen zat zich te irriteren en toen ging zij de mensen om dr heen afsnauwen. Ze ging ook meteen weg na de opnames en gunde niemand een blik waardig. Ze liep alsof ze Beatrix was.) En Rob Kamphues is soms een beetje arrogant
pi_27130913
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij zat dus eigenlijk stiekum in de bediening?
Nee ze was aanwezig op een feestje waar ik ook was. Ik heb ook een paar keer wat figuranten werk gedaan in costa (niks bijzonders hoor) super arrogant deed ze tegen ons(figuranten) en ze had toen een woordenwisseling met Rafael.
  woensdag 18 mei 2005 @ 23:22:25 #143
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27134965
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 21:51 schreef chantaldominique het volgende:

[..]

Nee ze was aanwezig op een feestje waar ik ook was. Ik heb ook een paar keer wat figuranten werk gedaan in costa (niks bijzonders hoor) super arrogant deed ze tegen ons(figuranten) en ze had toen een woordenwisseling met Rafael.
figuranten

dat zijn op mijn shoots ook altijd de grootste aandachttrekkers (ze moeten nog zo namelijk) bijzonder irritant volk dus. niet alleen voor artiesten, maar zeker ook voor de regisseur of uitvoerend team.
  donderdag 19 mei 2005 @ 00:58:23 #144
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27137300
Ook wel eens gefigureerd:
Als je niet weet dat je voetvolk en onbelangrijk bent, moet je het niet doen.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_27138241
Als je bekend bent zou je meteen de hele dag gezellig moeten doen tegen iedereen? Wat een onzin zeg.

Ik zou - als ik bekend was - ook weleens denken: fuck op met je zeikhoofd. Ik moet je niet. Doei.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_27162920
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 02:42 schreef R_ON het volgende:
Als je bekend bent zou je meteen de hele dag gezellig moeten doen tegen iedereen? Wat een onzin zeg.

Ik zou - als ik bekend was - ook weleens denken: fuck op met je zeikhoofd. Ik moet je niet. Doei.
I can't agree more
pi_27176716
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:29 schreef Echtwelkloon het volgende:
Maarten van Rossem.

Wat een klootzak!
Wat een onzin. Maarten is Maarten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_27177594
Sander Foppele en die troel met die rooie haren van de kids top 20.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 10:40:35 #149
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_27177722
De zoon van Youp van t Hek. (in ieder geval een aantal jaren terug)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_27177887
Ellemieke Vermolen, Toen ik vroeg of ik haar in haar ster mocht nemen, zei ze: Whatever
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  vrijdag 20 mei 2005 @ 12:06:40 #151
118223 Novak
Fo sjo!
pi_27180413
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:05 schreef Hebberig het volgende:
De verklaring, van deze site geplukt:
quote:
Bowien is een superbitch maar hoe ben jij echt?
In het echt niet! Oke, ik schijn vrij bot uit de hoek te kunnen komen, maar dat doe ik niet bewust. Dat komt volgens andere mensen door de blik in mijn ogen. Een ex-vriend zei eens: Jij kunt me aankijken alsof ik een hoop stront ben.
Tanja is hartstikke lief hoor
pi_27183605
Aukje v Ginneken was gister bij Jensen duidelijk niet in dr hum .
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:50:05 #153
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_27183764
Aukje is echt een ontzettende graftak.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_27188124
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:45 schreef karoltje het volgende:
Aukje v Ginneken was gister bij Jensen duidelijk niet in dr hum .
Het leek wel of ze stoned was.... .

Nou moet ik ook wel zeggen dat ze ook niet zulkle vragen kreeg.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 16:15:35 #155
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_27189500
Vond 'r ook stom...kon geen lachje vanaf, en als ze lachte, was het nep, als een boer met kiespijn..
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_27190118
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:59 schreef DrDentz het volgende:
ach ja wie niet
aart staartjes lijkt me wel een aardige vent [haar strak naar achteren, altijd kwaad], alleen misbruikt ie zn dochter.. maar dat moet je maar door de vingers zien
Heeft hij nooit gedaan, zijn dochter had iets met de man die in de eerste Pino zat, maar Aart moest hem ontslaan wegen reorganisatie en toen heeft zijn dochter hem gechanteerd doordat verhaal te verzinnen en dreigen het naar buiten te brengen (omstreeks begin jaren '80).
Toen de storm was gaan liggen eind '90 heeft hij het zelf naar buiten gebracht.
Aart Staartje Rules
Een heer met stijl
pi_27190335
Trouwens wat betreft sommige mensen als Beatrix, Peter R de vries en dergelijke, het lijkt dat wanneer mensen heel zelfverzekerd overkomen ze al snel als arrogant worden bestempeld en dat is onjuist.
Peter de Vries doet op straat wel autoritair als hij met onderzoek bezig is maar niet arrogant.
En Beatrix doet of loopt misschien wel zo, maar tijdens de vuurwerk ramp had ze haar arm om een vrouw uit die 'volksbuurt' geslagen.

En ook als mensen geen BN'ers zijn heb je arrogante mensen ertussen zitten, deze worden soms BN'er, ik geloof niet dat het BN'er zijn ze arrogant maakt het komt alleen duidelijker naar voren.
Een heer met stijl
pi_27190447
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:15 schreef miki het volgende:
Vond 'r ook stom...kon geen lachje vanaf, en als ze lachte, was het nep, als een boer met kiespijn..
Zou ik ook doen als ik bij Jenssen zat maargoed.
Anyway Aukje is wel arrogant ja.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 16:44:55 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27190506
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Peter de Vries doet op straat wel autoritair als hij met onderzoek bezig is maar niet arrogant.
Peter R. de Vries is inderdaad niet arrogant... het is wel een stijve hark, maar verre van arrogant .
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:15:29 #160
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_27191603
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:50 schreef BVO het volgende:
Aukje is echt een ontzettende graftak.
Dat zou ik ook zijn als ik zulke belachelijke vragen zou krijgen.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:17:09 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27191659
Maar dat weet je dan ook wel van tevoren als je bij Jenssen of all people gaat zitten.
Dan stel je je daar dan toch op in? (Niet dat ik het heb gezien, laat staan weet wat ie haar vroeg ) .
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:17:21 #162
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_27191665
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Peter R. de Vries is inderdaad niet arrogant... het is wel een stijve hark, maar verre van arrogant .
Onze keukenboer zegt van wel.
pi_27192302
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 21:15 schreef Beach het volgende:
Jos Brink
Ik zag laatst 'wedden dat' gadver ik kon niet langer dan 10 min. naar hem kijken
'Koop een taart en vier het'
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:40:07 #164
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27192337
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:39 schreef de_Druif het volgende:

[..]

Ik zag laatst 'wedden dat' gadver ik kon niet langer dan 10 min. naar hem kijken
vond je hem zo arrogant? of irritant?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:43:12 #165
593 sjak
Juffie Bloem
pi_27192424
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 12:06 schreef Novak het volgende:

[..]

De verklaring, van deze site geplukt:
[..]

Tanja is hartstikke lief hoor
Helemaal mee eens. Tanja Jess is een super leuke vrouw met een heerlijke dosis zefspot!
Lekker douchen!
pi_27193055
piet paulusma kon anders ook niet lachen bij jensen hoor, die zou ook nog wel 's arrogant kunnen zijn
sorry voor al m'n typfouten
pi_27193625
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:08 schreef surferr het volgende:
piet paulusma kon anders ook niet lachen bij jensen hoor, die zou ook nog wel 's arrogant kunnen zijn
Ach nee man. Totaal niet.
The gum you like, is coming back in style.
pi_27193673
quote:
Staat niet lachen dan gelijk aan arrogant?
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:34:33 #169
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27193720
quote:
bespeur ik hier een vorm van cynisme dat niet door twee bovenstaande users is begrepen?
pi_27193754
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

bespeur ik hier een vorm van cynisme dat niet door twee bovenstaande users is begrepen?
Laten we 't daar maar op houden.
The gum you like, is coming back in style.
pi_27193781
quote:

[..]

Dan moet desbetreffende user maar een smiley of PI gebruiken.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:37:48 #172
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27193796
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Laten we 't daar maar op houden.
hey! wist je trouwens dat het de hoogste tijd is voor koud bier?
pi_27193831
quote:

[..]

nee jammer genoeg niet,

Ik bedoel ook niet dat ie arrogant kan zijn omdat ie niet lacht, maar ik kreeg een indruk dat ie best wel 's arrogant zou kunnen zijn.
pi_27193852
boeiend hé
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:41:42 #175
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27193896
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:39 schreef surferr het volgende:
boeiend hé
jah
  dinsdag 24 mei 2005 @ 18:22:24 #176
120029 Lachuh
Same Thought
pi_27316152
volgens mij zijn alle bekende nederlanders al een keer opgenoemd
Being a genius is 1% inspiration and 99% transpiration
pi_27318764
Xander de Buisonje is niet erg vriendelijk, mits je enorme tieten hebt. En Vanessa en haar man Hans mogen ook wel eens wat vriendelijker worden.
pi_27325149
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:05 schreef Catootje het volgende:
karin bloemen nog niet genoemd??
Verbaast mij ook. Die is arro!
En is Harry Mullisch al genoemd?
  Moderator / Miss SHO donderdag 26 mei 2005 @ 04:14:21 #179
22592 crew  Ole
pi_27363363
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 23:42 schreef barman het volgende:

[..]

En is Harry Mullisch al genoemd?
Die is wat mij betreft nummer 1 !

Wat een kwal..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_27437465
Inge de Bruijn... Achternicht van mijn schoonzus en niet bepaald de vriendelijkste.
pi_27450427
Ik heb Aukje en Marieke beiden al een aantal keer aan de kassa gehad. Aukje doet idd erg arrogant terwijl Marieke gewoon normaal doet tegen je.

Verder Pierre Kartner ook een keer langs de kassa gehad, die was echt superaardig
pi_27453247
quote:
Op zondag 29 mei 2005 13:25 schreef Clauw het volgende:
Ik heb Aukje en Marieke beiden al een aantal keer aan de kassa gehad. Aukje doet idd erg arrogant terwijl Marieke gewoon normaal doet tegen je.
En de kassameisjes die met zo'n chagrijnig smoelwerk achter de kassa zitten zijn ook allemaal arrogant?
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_27454504
Met stip op 1 René Froger!
  zondag 29 mei 2005 @ 16:43:25 #184
62964 Little_Acorn
You would know
pi_27455981
Anita Meijer is in het echt ook heel aardig!
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  zondag 29 mei 2005 @ 16:44:43 #185
62964 Little_Acorn
You would know
pi_27456015
ow, is emile ratelband nog niet genoemd? die is uber-arro
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_27465378
Tim en Tom Coronel..allebei!
  Moderator / Miss SHO maandag 30 mei 2005 @ 17:39:08 #187
22592 crew  Ole
pi_27487743
Antonie en Isa al genoemd?
Ellen ten Damme
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_27493830
quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:14 schreef R_ON het volgende:

[..]

En de kassameisjes die met zo'n chagrijnig smoelwerk achter de kassa zitten zijn ook allemaal arrogant?
Ik zit niet chagrijnig achter de kassa hoor
pi_27493994
quote:
Op maandag 30 mei 2005 17:39 schreef Ole het volgende:
Antonie en Isa al genoemd?
Ellen ten Damme
Ellen ten Damme?
pi_27494367
quote:
Op maandag 30 mei 2005 21:32 schreef Airelle het volgende:

[..]

Ellen ten Damme?

Is niet zo'n verrassing, vind ik zo al een raar tiep.
pi_27513525
quote:
Op maandag 30 mei 2005 21:41 schreef Suko het volgende:

[..]

Ja raar wel ja.
Maar ik vind der altijd wel sympathiek over komen.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 14:45:02 #192
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_27513640
quote:
Op maandag 30 mei 2005 21:41 schreef Suko het volgende:

[..]

Die zat achter m'n zwager aan.... een smerige HOER is het!!!! Een smerig, hoerig, ranzig wijf!!
Gelukkig was ze niet echt reële concurrentie voor mijn zus!!!
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:29:43 #193
121994 Fokkertje35
Ook maar een mens
pi_27581395
Valt me op dat veel posters mensen die ze sowieso niet zien zitten dan maar arrogant noemen. En ik denk dat als ik bekend zou zijn, ik ook 'arrogant' zou worden genoemd. Je privacy gaat naar de klote en dat hoort bij het vak, maar ik zou ook best wel bot doen denk ik tegen de zoveelste sukkel die je aanklampt. En dan ook vindt dat je maar aardig moet doen omdat je 'publiek bezit' bent. Dat is pas arrogant!
  woensdag 22 juni 2005 @ 11:49:44 #194
110488 kokoskip
Wil je daar een nootje bij?
pi_28128406
Me vriendin had Renate gezien (Die van TMF) Die schijnt ook vet arrogant te doen..
I love lush!
  woensdag 22 juni 2005 @ 12:02:55 #195
32015 suus21
Andre rocks!
pi_28128861
die is ook zoooo dom met d'r afgeleefde kop
fijn!
pi_28132376
Jamie van direct..
Sowieso schrijf je zo.
pi_28132409
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 11:49 schreef kokoskip het volgende:
Me vriendin had Renate gezien (Die van TMF) Die schijnt ook vet arrogant te doen..
die is harstikke tof man...
  vrijdag 24 juni 2005 @ 23:07:53 #198
120029 Lachuh
Same Thought
pi_28208358
Daan Schuurmans en zijn vriendin ( zit bij mij op school) Damnzzz elke keer in de kantine moet ze ff laten weten dat ze de vriendin is van Daan Schuurmans DOE NORMAAL mens of beter gezegd GET A LIFE

Rafael v/d Vaart, klein opdondertje
Being a genius is 1% inspiration and 99% transpiration
  vrijdag 24 juni 2005 @ 23:10:04 #199
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_28208434
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:04 schreef BobRooney het volgende:

[..]

die is harstikke tof man...
Renate is idd altijd relaxed!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_28215497
Idd!, ze komt gewoon erg zelfverzekerd over! En dat mag best
Sowieso schrijf je zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')