Oh, die vind ik irl niet arrogant.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:15 schreef Beach het volgende:
Jos Brink
Het kan natuurlijk ook gewoon aan jou liggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:36 schreef elcastel het volgende:
Dat zal dan aan d'r bui hebben gelegen, ik heb Katja heel anders meegemaakt (Bloemendaal)..
Het was niet naar mij gericht uiteraard. Ik bedoel, dat was ik niet waard natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:44 schreef schatje het volgende:
Het kan natuurlijk ook gewoon aan jou liggen..
Das inderdaad een arrogante troel... was errug boos op mn vriendje, die was op een computerbeurs en zij vroeg of hij wist wie ze was. Hij had off course geen idee, net als de rest van de IT-ers die te vakfreak zijn om een stom computerspelletjesprogramma te kijken. Was ze helemaal boosquote:
Ja dat dacht ik eerst ook, maar als je haar wat beter leert kennen valt ze 100% mee.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:46 schreef BVO het volgende:
Nada van Nie? Lijkt me juist een graftak.
Ik heb haar alweer een tijdje niet gezien maar heb niks van haar overlijden vernomen dus neem aan dat ze nog leeftquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:55 schreef zoalshetis het volgende:
ik wist niet dat nada nog leefde...
Cindy Pielstroom heb ik een keer liggend aangetroffen in de toiletten van hoofdstedelijke Roxy (RIP) met Patty Brard er bovenop. Ze waren toen echt straalbezopen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Das inderdaad een arrogante troel... was errug boos op mn vriendje, die was op een computerbeurs en zij vroeg of hij wist wie ze was. Hij had off course geen idee, net als de rest van de IT-ers die te vakfreak zijn om een stom computerspelletjesprogramma te kijken. Was ze helemaal boos
Sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:17 schreef schatje het volgende:
Fabienne de Vries is echt arrogant![]()
![]()
.
De meest symphatieke Nederlander die ik tot nu heb ontmoet is Katja Schuurman. Haar zus daarentegen is ook arrogant.
ik heb al jaaaaren niks meer van er gehoord.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:57 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ik heb haar alweer een tijdje niet gezien maar heb niks van haar overlijden vernomen dus neem aan dat ze nog leeft![]()
quote:
Begin me niet over dat takkewijf!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:10 schreef Tarak het volgende:
Samira Abbos (niet haar echte naam overigens)
Nog nooit zo'n theatrale aandachtstrekster meegemaakt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]![]()
Dit is hij dus echt absoluut niet. Als er iemand gewoon blij is dat hij dit werk kan en mag doen dan is Jim het wel. Nog nooit zo'n vriendelijke artiest leren kennen. Hij waardeert zijn fans, geeft ze altijd alle aandacht, beantwoord veel vragen, werk mee aan goede doelen en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Ben benieuwd waar je het op basseert?.
die valt in het echt dus heel erg mee. leuk gezelschap, soms een beetje naief.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Begin me niet over dat takkewijf!
Die mening respecteer ik zekerquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:57 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
Dan wil ik nog ff kwijt, dat dit MIJN mening is over Jim.
Ik begrijp dat jij daar anders over denkt, en ik respecteer dat.
bridget maasland valt wel mee toch? die vind ik iig wel gaafquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:53 schreef niksan het volgende:
Gewoon iedereen die ooit bij TMF heeft gewerkt
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:06 schreef hannekethemaster het volgende:
[..]
bridget maasland valt wel mee toch? die vind ik iig wel gaaf![]()
hehe...je zit in het verkeerde topicquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:22 schreef elcastel het volgende:
-edit-
boefje!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:22 schreef elcastel het volgende:
-edit-
Beetje overenthousiastquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:25 schreef Davidboaz het volgende:
boefje!
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Die mening respecteer ik zeker, was benieuwd waar je het op basseerde. Ik ken 'm iets beter en langer denk ik, dus weet dat hij het niet is. Maar goed iedereen kan wel eens anders overkomen op anderen, maar inderdaad, ik denk daar anders over
![]()
Ik heb dr in een aantal dingen meegemaakt..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die valt in het echt dus heel erg mee. leuk gezelschap, soms een beetje naief.
als discussieleider is ze idd soms wat te testosteronnerig, toch kan ze moeilijke discussies goed leiden moet ik je bekennen, maar misschien vind jij een vrouw met een duidelijke mening een beetje eng?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb dr in een aantal dingen meegemaakt..
Ik vind dr dus echt een takkewijf..altijd maar bezig met dr eigen mening pushen als ze een discussieleider is
Totaal niet.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als discussieleider is ze idd soms wat te testosteronnerig, toch kan ze moeilijke discussies goed leiden moet ik je bekennen, maar misschien vind jij een vrouw met een duidelijke mening een beetje eng?
privé is ze een schatje![]()
grappig, misschien kennen we elkaar wel in het echtquote:Op zondag 8 mei 2005 14:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Totaal niet.
Zit vaak genoeg met vrouwen met sterke meningen om tafel vanwege mn werk voor de amsterdamse jongerenraad...
Zou best kunnenquote:Op zondag 8 mei 2005 14:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grappig, misschien kennen we elkaar wel in het echt![]()
Er is natuurlijk een verschil tussen arrogant en zelfverzekerd. Overigens ook een verschil tussen een keer je dag niet hebben of niet áltijd lastig gevallen willen worden en altijd maar lief lachen.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:43 schreef apestaartje het volgende:
Misschien dat ze het in eerste instantie niet allemaal zijn, maar dat ze het door alle aandacht WORDEN. Als de hele natie denkt dat je God bent, ga je het op een gegeven moment zelf geloven. 1 miljoen kijkers voor jouw tv-programma (of iets vergelijkbaars) lijkt me nogal een ego-boost.
Het zou me juist niets verbazen als er veel bn-ers zijn die uit onzekerheid de showbizz in gaan (Bridget Maasland beweerde ooit dat dat zo was, en dat zij zelf ook onzeker is. Dat zou je niet zeggen.). Jùist voor die ego-boost. En dan kan het gebeuren dat je heel erg gaat veranderen.
WTF .... meneer de Uil heeft kinderen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:03 schreef alsem het volgende:
van aartsen, ik was laatst bij thomas donner (zoon van) hadden we het er nog over..
je zou het niet alleen zeggen, het is pertinent onwaar. beetje met dat arrogante kutbekkie zieltjes winnen door zich kleiner voor te doen dan ze zichzelf voelt.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:43 schreef apestaartje het volgende:
Bridget Maasland beweerde ooit dat dat zo was, en dat zij zelf ook onzeker is. Dat zou je niet zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |