wel arrogant...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
wat? dat hij juist wel arrogant zou zijn of niet?
ik zei dus dat ik t vaak hoor dat hij t wel is, maar dat dat dus niet waar is
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:34 schreef DrDentz het volgende:
ik vind de koningin zo superarrogant, met zon deftige stem en een deftig loopje, en dat handje zo zwaaien
en zon houding van "ik sta overal boven" "ik sta boven het volk"
omg wat een maf kind zeg
Hans Kraaij Jr is een enge vent die je persoonlijke ruimte niet respecteert. Ten tijde van het Sport 7 debacle werkte we in hetzelfde John de Mol pand en hij vond altijd wel een manier om net iets te dicht tegen je aan te gaan staan. Echt arro vind ik hem niet, wel irriquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:50 schreef Vivi het volgende:
Hans Kraay Jr is een walgelijke kwal die denkt dat hij God's gift to women is...bahbah...
Die is dan ook een Duitsequote:Op donderdag 12 mei 2005 19:05 schreef Hebberig het volgende:
hmmm heb nog niemand Tanja Jess zien noemen.
maar misschien komt het gewoon door dat hoofd, dat ze arrogant overkomt![]()
jij zat dus eigenlijk stiekum in de bediening?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:18 schreef chantaldominique het volgende:
Een vriend van mij die zit in dat wereldje, en ben dus veel naar feestjes geweest waar BNers ook waren, Sylvie staat bij mij op nummer 1 die heb ik meerdere malen meegemaakt... wat een arrogante trut, te lui om gewoon aardig te zijn tegen anderen (bediening,figuranten enz)![]()
Nee ze was aanwezig op een feestje waar ik ook was. Ik heb ook een paar keer wat figuranten werk gedaan in costa (niks bijzonders hoor) super arrogant deed ze tegen ons(figuranten) en ze had toen een woordenwisseling met Rafael.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij zat dus eigenlijk stiekum in de bediening?
figurantenquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:51 schreef chantaldominique het volgende:
[..]
Nee ze was aanwezig op een feestje waar ik ook was. Ik heb ook een paar keer wat figuranten werk gedaan in costa (niks bijzonders hoor) super arrogant deed ze tegen ons(figuranten) en ze had toen een woordenwisseling met Rafael.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 02:42 schreef R_ON het volgende:
Als je bekend bent zou je meteen de hele dag gezellig moeten doen tegen iedereen? Wat een onzin zeg.
Ik zou - als ik bekend was - ook weleens denken: fuck op met je zeikhoofd. Ik moet je niet. Doei.
Wat een onzin. Maarten is Maarten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:29 schreef Echtwelkloon het volgende:
Maarten van Rossem.
Wat een klootzak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |