abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2005 @ 16:19:54 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26827077
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:12 schreef justshutup het volgende:
Spike van Di-rect! Ik kom hem vaak tegen bij het uitgaan en hij was mensen aan het uitlachen. Ook stond hij een keer op de trap waardoor hij deze blokkeerde dus ik vragen of ik er even langs mocht hij draait zich om en zegt: 'o, dus jíj wilt erlangs?' en toen draaide hij zich weer om... Ik heb hem toen hardhandig opzij geduwd en ben doorgelopen. Toen ik terugkwam zei hij tegen mij nota bene dat ík arrogant was! Ahahaha
je stond niet toevallig in de rij voor de wc?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26827279
Uhm ha-ha...Nee dus.
pi_26830456
Jack Spijkerman
Ivo Niehe

Gordon
pi_26830509
Albert Verlinde is trouwens ook wel een enorme eikel
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_26830772
je moet natuurlijk niet vergeten dat ook BN'ers af en toe zin hebben om gewoon hun normale dingen te doen zonder te worden bekeken of aangeklampd te worden. Ik snap heel goed dat je daar niet altijd zin in hebt en dan wordt je misschien al snel arrogant gevonden...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_26831092
vd vaart

en eddy zoey is( zoals iemand al eerder zei) dus totaal niet arrogant
pi_26831407
kent iemand ook bekende buitenlanders die ook arrogant zijn...
  zondag 8 mei 2005 @ 19:27:22 #108
16715 Mylene
*schatje*
pi_26831456
quote:
Op zondag 8 mei 2005 19:25 schreef R_Style het volgende:
kent iemand ook bekende buitenlanders die ook arrogant zijn...
Westlife.
  zondag 8 mei 2005 @ 19:28:10 #109
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_26831479
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:56 schreef TheVulture het volgende:
je moet natuurlijk niet vergeten dat ook BN'ers af en toe zin hebben om gewoon hun normale dingen te doen zonder te worden bekeken of aangeklampd te worden. Ik snap heel goed dat je daar niet altijd zin in hebt en dan wordt je misschien al snel arrogant gevonden...
Eensch... als BN'er moet je blijkbaar 24/7 naar iedereen lachen en aardig doen.
Één keertje even geen zin hebben in geschreeuw om je heen en je bent al arrogant.

Al heb je types als Aukje van Ginneken die door de showbizz gewoon arrogante trutten geworden zijn. Of dat al waren natuurlijk, dat weet ik niet.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_26833337
als ik een bekende nederlander tegenkom. zal ik gewoon normaal tegen ze doen. Moet ik ze dan als superster zien. Hun zijn ook gewoon mensen. Mar als ze dan op een arrogante manier zegge van. Je weet toch wel wie ik ben....
pi_26833378
Oh, ik bedenk me net een bijdrage!

Hans Böhm. Ik kon hem in Ook dat nog best hebben, maar hij loopt in het echt rond met een blik van "Jullie kennen me allemaal wel he "
pi_26834871
Boris (Idols)
pi_26836115
is Maud die ook aan Idols meegedaan heeft ook arrogant..
pi_26836557
Estelle Gullit vind ik eigelijk ook een arrogant takkewijf
pi_26836668
ach ja wie niet
aart staartjes lijkt me wel een aardige vent [haar strak naar achteren, altijd kwaad], alleen misbruikt ie zn dochter.. maar dat moet je maar door de vingers zien
pi_26837382
Ik heb ooit eens met Ruud van Nistelrooij op de plee gestaan in de kroeg, moet je je voorstellen dat je gewoon even wilt pissen. Ik heb er zelf al een hekel aan als er tegen me aan wordt geouwehoerd tijdens het zeiken en er naar je zakie wordt gekeken maar hij werd door iedereen op zijn rug geslagen en het Ruudje Ruudje Ruudje etc etc (was vlak na de EK in Portugal) kreeg ie van ik weet niet hoeveel zatte eikels te horen en ze gingen hem ook gewoon staan te bekijken tijdens het pissen. je kon merken dat ie het niet echt tof vond en ik kan me dat heel goed voorstellen...
maar dan heb je zon suflul die hem dan na roept, "He Ruudje niet zo arrogant he" )
  zondag 8 mei 2005 @ 23:50:45 #117
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26840404
Och mensen noemen snel iemand arrogant hoor, toen ik nog met modellen werkte kregen die meisjes op lokatie de meest nare dingen toegeroepen en als ze dat dan negeerden waren ze "arrogant"
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zondag 8 mei 2005 @ 23:59:42 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26840710
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:50 schreef HarigeKerel het volgende:
Och mensen noemen snel iemand arrogant hoor, toen ik nog met modellen werkte kregen die meisjes op lokatie de meest nare dingen toegeroepen en als ze dat dan negeerden waren ze "arrogant"
idd. dat is vaak het hele eiereneten, maar er zitten arroganten tussen. ook privé dus, anders heeeft iemand voor mij zowieso weinig recht van spreken, als hij/zij een keer een bn-er is tegengekomen die ff geen zin in gezeik had...

[ Bericht 1% gewijzigd door zoalshetis op 09-05-2005 00:05:32 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2005 @ 00:31:59 #119
43556 miss_dynastie
pi_26841563
quote:
Op zondag 8 mei 2005 20:24 schreef ChrisJX het volgende:
Oh, ik bedenk me net een bijdrage!

Hans Böhm. Ik kon hem in Ook dat nog best hebben, maar hij loopt in het echt rond met een blik van "Jullie kennen me allemaal wel he "
Als andere arrogante ook-dat-nog-er kan ik Gregor Frenkel Frank noemen, yuk
25 jaar geleden heeft mn vader al eens een aanvaring met 'm gehad (meneer kreeg een rondleiding op het bedrijf en eiste van mn vader een of ander, toen zei ie 'weet je niet wie ik ben dan?', moet je net bij mn vader doen ) en ik 20 jaar later nog eens, als telefoniste bij datzelfde bedrijf, meneer Frenkel Frank beweerde allerbest bevriend te zijn met een van de marketingmensen en eiste naar het huisadres doorverbonden te worden. Op mijn vraag of ie dan niet het nummer heeft van zn allerbeste vriend, was het antwoord 'agenda vergeten' En daarna volgde nog een hele tirade. Die man hoeft de gouden eikel niet uit te delen, dat is ie zelf al. Echt een arrogant stuk verdriet
pi_26865388
Welke arrogante BN'er zou jij wel eens in de Boksring KO willen slaan...

Post hier in deze topic
Met welke BN'er zou jij in de boksring willen staan...
pi_26880466
karin bloemen nog niet genoemd??
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:30:34 #122
71115 Rnej
I walk the line
pi_26888050
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 16:55 schreef DJ_Fritz het volgende:
Dat van Paskal van Bløf heb ik vaker gehoord...
wat? dat hij juist wel arrogant zou zijn of niet?

ik zei dus dat ik t vaak hoor dat hij t wel is, maar dat dat dus niet waar is
pi_26890963
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:30 schreef Rnej het volgende:

[..]

wat? dat hij juist wel arrogant zou zijn of niet?

ik zei dus dat ik t vaak hoor dat hij t wel is, maar dat dat dus niet waar is
ik ken ze niet in reallife maar vind ze als band wel heel erg arrogant overkomen de laatste jaren. Vinden zichzelf helemaal geweldig. Ze gingen bijvoorbeeld naar huis bij de TMF-awards toen K-otic hen versloeg (terwijl ik dat logisch vond want K-otic is TMF-doelgroep) en nog erger ...toppunt vond ik dat ze bij de herdenking voor Andre Hazes hun eigen nummers speelden en geen Hazes-song
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:28:42 #124
71115 Rnej
I walk the line
pi_26895203
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]

ik ken ze niet in reallife maar vind ze als band wel heel erg arrogant overkomen de laatste jaren. Vinden zichzelf helemaal geweldig. Ze gingen bijvoorbeeld naar huis bij de TMF-awards toen K-otic hen versloeg (terwijl ik dat logisch vond want K-otic is TMF-doelgroep) en nog erger ...toppunt vond ik dat ze bij de herdenking voor Andre Hazes hun eigen nummers speelden en geen Hazes-song
tsjah, als band let ik niet op ze, dacht dat het om de personen ging, en of zij arrogant waren of niet...

en ik weet alleen dat paskal jakobsen een relaxte kerel is...

en als ik in een band zoals Blof zou spelen zou ik me trouwens ook zo gedragen, want blof maakt muziek, geen commerciele rotherrie, of gewoon herrie zoals andre hazes

(hou trouwens totaal niet van blof, maar vind ze duidelijk op een ander vlak muziek maken dan andre hazes of k-otic)
pi_26897262
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:28 schreef Rnej het volgende:

[..]

tsjah, als band let ik niet op ze, dacht dat het om de personen ging, en of zij arrogant waren of niet...

en ik weet alleen dat paskal jakobsen een relaxte kerel is...

en als ik in een band zoals Blof zou spelen zou ik me trouwens ook zo gedragen, want blof maakt muziek, geen commerciele rotherrie, of gewoon herrie zoals andre hazes

(hou trouwens totaal niet van blof, maar vind ze duidelijk op een ander vlak muziek maken dan andre hazes of k-otic)
Nee, de muziek is ook niet te vergelijken, maar als je bij de TMF-Awards verliest van K-Otic vind ik dat niet vreemd en dat kun je gewoon verwachten, omdat die band de jeugd op dat moment meer aansprak dan de 'volwassen' muziek van Blof. Dan moet je niet zo zielig en arrogant doen door dan maar gelijk naar huis te gaan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')