barbaar!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Overal waar je moeder is.
Ich liebe es, wenn ein Plan funktioniert.
Nieuwe campagne?quote:
'Moord op Fortuyn geen éénmansactie'quote:Een groep die zich 'de Vrienden van Pim Fortuyn' noemt, meent dat de moord op de politicus en afhandeling daarvan aan alle kanten stinkt. Woordvoerster Jennifer Vetter zegt in het weekblad Aktueel dat de Hilversumse (KLPD) agent, die onlangs zijn gezin en uiteindelijk ook zichzelf doodschoot, meer wist maar uiteindelijk is bezweken onder de opgelegde zwijgplicht. Volgens de vriendengroep heeft de agent precies geweten ''hoe het in elkaar zat''.
quote:Woordvoerster Jennifer Vetter zegt in het weekblad Aktueel
Ik kijk geen NOVA nu.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:22 schreef pberends het volgende:
Wie is dat gothiclijk dat bij bij NOVA zit?
Maar we zijn het wel eensch over grote pauperstedenquote:
Ach ja, ik kom natuurlijk wel van platteland.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar we zijn het wel eensch over grote paupersteden.
strafadvocate Inez Weskiquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:22 schreef pberends het volgende:
Wie is dat gothiclijk dat bij bij NOVA zit?
Vol = vol in de grote steden, veel te chaotisch daar.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ach ja, ik kom natuurlijk wel van platteland.
als je zulke korte texten blijft posten, moet je voor straf tot 26.000 doorgaanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kont, tieten, kut.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
als je zulke korte texten blijft posten, moet je voor straf tot 26.000 doorgaan
Wat moet ik dan doen? Wil je lange teksten? Wil je onthullingen? Wil je openbaringen? Wil je koffie? Wil je sex? Wil je vrienden? Wil je een echt leven?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
niet huilen, het is je eigen schuld
ik wil wel een biertje.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? Wil je lange teksten? Wil je onthullingen? Wil je openbaringen? Wil je koffie? Wil je sex? Wil je vrienden? Wil je een echt leven?
![]()
![]()
quote:
Nog een stukje behang voor het slapen gaan?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:25 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik ga slapen. Tyfuszooi, morgen is het mooi,!
met je nagels alle verf van de muur schrappenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nog een stukje behang voor het slapen gaan?![]()
Jij bent mijn grote vriend.quote:
Dit is moeilijk, maar wat een overgave!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als jij weg gaat, ga ik ook weg.
Behang, behanger, behing.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:32 schreef Monidique het volgende:
W
/ \
W-W
Walging, Walger, Walgelijk. De Drieëenheid.
ik moet nog 875 posts +-quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dit is moeilijk, maar wat een overgave!![]()
![]()
![]()
Ik nog 574, je moet haast maken!quote:
Nee jij moet meer tijd steken in je reacties!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik nog 574, je moet haast maken!
Walgedelgestelde.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:32 schreef Monidique het volgende:
W
/ \
W-W
je wordt oud manquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:47 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben vandaag een beetje afwezig.
Ik zit hier een verzamel CD te monterenNat King Cole Frank Sinatra Dean Martin Sammy Davis Jr
Gewoon een beetje oude muziek, waar ik vroeger niet naar omkeek. Maar nu schijnbaar toch begin te waarderen.
Ja, maar wat moet ik typen? Het is allemaal zo vaak gezegd. Waar zijn de juweeltjes? Waar is lucida, waar is sjun? Voor mijn part Ryan3, maar die lappen tekst, achterlijk of niet, die zijn er niet. Alleen wannebagezever en Monidique, die is nog wel apart. Apart. Mooi woord. Apart apart. Nog mooier.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nee jij moet meer tijd steken in je reacties!
fastfinger Eddy!
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet ik typen? Het is allemaal zo vaak gezegd. Waar zijn de juweeltjes? Waar is lucida, waar is sjun? Voor mijn part Ryan3, maar die lappen tekst, achterlijk of niet, die zijn er niet. Alleen wannebagezever en Monidique, die is nog wel apart. Apart. Mooi woord. Apart apart. Nog mooier.
Dat zijn wel de betere. Mijn onderbuurvrouw heb ik eens op bezoek gehad. Knettergek. Wilde gelijk neuken. Ook roodharig. Geschift en geil. Gevaarlijk, maar wel avontuur!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BIIIEEEEEEERRRRRRRR
Die roodharige blijkt trouwens een paar draadjes los te hebben. LABIEL. Maar dat is ook weer een uitdaging.
Moet m'n hele register optrekken aan trucs om dat een beetje in banen te leiden. Wat een projectiel!
Dat is ook het doel. Maar ja het is net een strijker. Wanneer die afgaat weet je ook nooit precies!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat zijn wel de betere. Mijn onderbuurvrouw heb ik eens op bezoek gehad. Knettergek. Wilde gelijk neuken. Ook roodharig. Geschift en geil. Gevaarlijk, maar wel avontuur!
Sexplosief!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:04 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat is ook het doel. Maar ja het is net een strijker. Wanneer die afgaat weet je ook nooit precies!
Wiequote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik word geil van die franse blonde op Neerlandaise trois. Ik moet haar neuken, maar weet niet waar ze woont en ik spreek nauwelijks Frans. Hmmm. Zondag pas sex.
Ja, Sandrine Kiberlain. Haar vocht.quote:
Nee, dat is de Vader, de Zoon en de Heilge Geest.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:32 schreef Monidique het volgende:
W
/ \
W-W
Picca?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]Ik ben nog bezig met die roodharige op msn.
quote:
Ze is ook lerares in opleiding en zit bij 1 vak bij mijn in dezelfde klas. en ik merkte al dat ze vaker naar me keek. Ik dus een keer naast haar gaan zitten. Wij gezellig ouwehoeren, een paar weken erna weer naast haar gaan zitten. Wederom erg gezellig, veel plagen uitdagen. Ik haar email-adres opgeduikeld en toegevoegd op msn.quote:
Geef je wel op gezette tijden updates van je relaas, ik moet namelijk gaan slapen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ze is ook lerares in opleiding en zit bij 1 vak bij mijn in dezelfde klas. en ik merkte al dat ze vaker naar me keek. Ik dus een keer naast haar gaan zitten. Wij gezellig ouwehoeren, een paar weken erna weer naast haar gaan zitten. Wederom erg gezellig, veel plagen uitdagen. Ik haar email-adres opgeduikeld en toegevoegd op msn.
Alle investeringen worden dus nu virtueel gedaan. En voorlopig gaat het behoorlijk goed.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:27 schreef George-Butters het volgende:
Alle investeringen worden dus nu virtueel gedaan. En voorlopig gaat het behoorlijk goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |