Leermomentquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:15 schreef Herkauwer het volgende:
[..]Geweldig! Dat flikt die inderdaad nooit meer
Niet perse slecht, als ze maar niet door blijven gaan. 2x erin maaien zorgt ook dat het afgelopen is zonder dat ze volledig afgeranseld hoeven te worden.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:16 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ja, 2 maal als toeschouwer in lloret de mar. De eerste keer hadden er 2 jongens ruzie, en ze begonnen te slaan. De Guardia Civil of Mossos D'esquadra (?) kwam er naar toe, sloeg de 2 knapen met behulp van een knuppel uit elkaar en ging toen eens onderzoeken wat er nu eigenlijk aan de hand was.
Does niet zo opgefokt man. Ik zeg niks over Marokkanen. Ik zeg alleen dat ik werkelijk niemand ken die goed is geholpen door de politiepussies na een geweldsdelict.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en alle marokkanen moeten het land uit omdat sommigen soms wat te veel rotzooi trappen
Pricelessquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:48 schreef daReaper het volgende:
of dit: http://www.big-boys.com/articles/copfinger.html
Wedden dat ze wel voorzien kunnen worden van een 25 mm kanonquote:Op maandag 13 juni 2005 19:48 schreef Ulx het volgende:
[afbeelding]
Helaas kunnen deze machines niet worden voorzien van een 25mm kanon èn een radarverklikker, maar het zou een uitkomst zijn voor de verkeerspolitie.
Ja en voor grenscontroles wil je zeker Huey Gunships inzetten. En voor Patrouilles rond scheveningen zeker zwaarbewapende Black Hawks...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 05:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wie heeft het over achtervolgen? Een paar schoten op de banden zou voldoende moeten zijn.
Voor achtervolgingen kan men de KLPD uitrusten met Apaches.
Moet je opletten hoe snel de mensen weer heer in het verkeer zijn.
het was niet per se opgefokt bedoeld en Marokkanen hebben er idd nix mee te makenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Does niet zo opgefokt man. Ik zeg niks over Marokkanen. Ik zeg alleen dat ik werkelijk niemand ken die goed is geholpen door de politiepussies na een geweldsdelict.
Ik ken iemand die kreeg een geweer op dr kop en toen ze in alle stress vergeten was hoe de dader eruit zag kreeg ze een geërgerde kutreactie van de agent die haar aangifte aannam. Vervolgens vertelde hij haar dat ze geen slachtofferhulp nodig had. (Anderhalf jaar later kwam de zaak voor en kwam de dader op het bankje tegenover ons zitten voorafgaand aan de zitting, ook een leuk detail. Zitting was 2 uur vertraagd en zo hebben we dus 2,5 uur tegenover een randdebiel gezeten die achteraf ook nog zijn ouders in elkaar gemept bleek te hebben en eenverkrachting op zn naam had staan. Zitting werd verdaagd...)
Een ander heeft een boekenwinkel en is op 1 dag 2 x door dezelfde junk aangevallen. Politie wachtte om de hoek tot hij uitgebeten was. Dat kostte weer maanden stress totdat ze op AIDS getest kon worden..
En mijn vader werd aangekeken alsof hij gek was toen hij aangifte kwam doen van een poging tot diefstal waarbij hij de dader achternagerend was totdat deze zn laptop weer van zich afgooide. Een dader achtervolgen, dat doe je niet. Er kunnen wel ongelukken gebeuren!
3 gevallen van een stuk of 20 in mijn omgeving. Dus ja, van mij mag er wel iets gebeuren. En daar hebben Marokkanen niks mee te maken.
blackhawks hebben we niet maar misschien is dit watquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:11 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
En voor Patrouilles rond scheveningen zeker zwaarbewapende Black Hawks...![]()
![]()
Keequote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
het was niet per se opgefokt bedoeld en Marokkanen hebben er idd nix mee te maken
ik trek enkel een vergelijking, als iemand roept dat alle marokkanen eruit moeten dan staat heel Nederland op zijn kop, toch kan ik jouw een stuk meer gevallen van ontspoorde marokkanen in mijn omgeving opsommen dan goedwillende vriendelijke varianten ervan.
Helaas was elk van bovengenoemde gevallen in een andere wijk en andere stad.quote:het is gewoon onzin wat je zegt, zal wel aan je wijk liggen ofzo,
Ik ben blij dat jij je prima beschermd voelt en dat jij geen nare ervaringen heb met het inroepen van hulp. Dat verschilt ook per wijk, overigens. In de wijk waar ik tot voor kort woonde, lieten ze je rotten. Nu woon ik in een wijk waar ze idd ook binnen het kwartier verschijnen én iets doen. Dat verschil geeft mij ook een naar gevoel, eigenlijk.quote:ik heb het afgelopen jaar 4x de politie gebeld (1x hadden de buren gebeld maar ze moesten bij mij zijn) en die waren er toch allemaal keurig op tijd. Als ik uitga en er is een vechtpartij moet je 5 minuten wachten en er staan politieagenten bij etc. sterker nog ik heb weinig slechte ervaringen met die gasten de laatste tijd, toch hoor je mij niet roepen dat alles perfect is bij die gasten (andere uiterste).
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Maar het topic gaat over het slechte imago van de politie nav van juist die nare gevallen. Daar is een hoop schade in te halen.quote:ze doen hun werk over het algemeen naar behoren en als de politiek ze wat minder loden pijpen tussen de wielen steekt dan kunnen ze beter hun best doen
Idd ook wel eens gezien in Spanje. Mogen ze hier ook gaan doen. Dat is er een hele hoop zooi minder tijdens het uitgaan neem dat maar van mij aan.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:16 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ja, 2 maal als toeschouwer in lloret de mar. De eerste keer hadden er 2 jongens ruzie, en ze begonnen te slaan. De Guardia Civil of Mossos D'esquadra (?) kwam er naar toe, sloeg de 2 knapen met behulp van een knuppel uit elkaar en ging toen eens onderzoeken wat er nu eigenlijk aan de hand was. Een uurtje later liepen we voorbij een grote burgerking, alwaar de stoelen binnen rond vlogen. Er bleken 2 groepen Nederlanders ruzie te hebben, een man of 25 dus. De Spaanse hermandad ging met zo'n 6 man naar binnen, gebruikte de knuppel eventjes en het was al snel weer rustig. Dat zie ik in Nederland niet gebeuren.
En dat wordt ook alleen maar erger door al die niet doorgelichte allochtonen die tegenwoordig bij de politie werkenquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:12 schreef sizzler het volgende:
Nouja, in de VS zijn ze voornamelijk bang voor de politie omdat die zo corrupt als de pest is. Niet dat ze hier in Nederland brandschoon zijn (verre van dat)
Dit kun je vast onderbouwen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
En dat wordt ook alleen maar erger door al die niet doorgelichte allochtonen die tegenwoordig bij de politie werken.
Wou je zeggen dat het niet waar wasquote:
Voor een baan als agent wordt er toch altijd eerst naar je verleden gekeken?quote:
Normaal gesproken wel inderdaad, maar niet als je een allochtoon bent. Dat is nu net m'n hele punt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:58 schreef sigvard het volgende:
[..]
Voor een baan als agent wordt er toch altijd eerst naar je verleden gekeken?
Ik ben heel benieuwd naar de cijfers waarmee je keihard gaat aantonen dat allochtone agenten vaker dan autochtone agenten dingen doen die niet mogen.quote:
Daar zijn geen cijfers over, dat is namelijk niet toegstaan binnen de links politiek-correcte censuur waaronder wij nog steeds gebukt gaan. Maar ik en velen met mij weten wel beterquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar de cijfers waarmee je keihard gaat aantonen dat allochtone agenten vaker dan autochtone agenten dingen doen die niet mogen.
We kunnen dus vaststellen dat het een stigmatiserende opmerking was zonder enige concrete onderbouwing.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Daar zijn geen cijfers over, dat is namelijk niet toegstaan binnen de links politiek-correcte censuur waaronder wij nog steeds gebukt gaan. Maar ik en velen met mij weten wel beter.
Je hoeft me niet te geloven hoor, ik zit daar niet mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |