abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juni 2005 @ 12:34:41 #101
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27914942
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:15 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Geweldig! Dat flikt die inderdaad nooit meer
Leermoment
Vampire Romance O+
  dinsdag 14 juni 2005 @ 12:39:46 #102
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27915055
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:16 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Ja, 2 maal als toeschouwer in lloret de mar. De eerste keer hadden er 2 jongens ruzie, en ze begonnen te slaan. De Guardia Civil of Mossos D'esquadra (?) kwam er naar toe, sloeg de 2 knapen met behulp van een knuppel uit elkaar en ging toen eens onderzoeken wat er nu eigenlijk aan de hand was.
Niet perse slecht, als ze maar niet door blijven gaan. 2x erin maaien zorgt ook dat het afgelopen is zonder dat ze volledig afgeranseld hoeven te worden.
Vampire Romance O+
pi_27915662
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 12:24 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja en alle marokkanen moeten het land uit omdat sommigen soms wat te veel rotzooi trappen
Does niet zo opgefokt man. Ik zeg niks over Marokkanen. Ik zeg alleen dat ik werkelijk niemand ken die goed is geholpen door de politiepussies na een geweldsdelict.
Ik ken iemand die kreeg een geweer op dr kop en toen ze in alle stress vergeten was hoe de dader eruit zag kreeg ze een geërgerde kutreactie van de agent die haar aangifte aannam. Vervolgens vertelde hij haar dat ze geen slachtofferhulp nodig had. (Anderhalf jaar later kwam de zaak voor en kwam de dader op het bankje tegenover ons zitten voorafgaand aan de zitting, ook een leuk detail. Zitting was 2 uur vertraagd en zo hebben we dus 2,5 uur tegenover een randdebiel gezeten die achteraf ook nog zijn ouders in elkaar gemept bleek te hebben en eenverkrachting op zn naam had staan. Zitting werd verdaagd...)
Een ander heeft een boekenwinkel en is op 1 dag 2 x door dezelfde junk aangevallen. Politie wachtte om de hoek tot hij uitgebeten was. Dat kostte weer maanden stress totdat ze op AIDS getest kon worden..
En mijn vader werd aangekeken alsof hij gek was toen hij aangifte kwam doen van een poging tot diefstal waarbij hij de dader achternagerend was totdat deze zn laptop weer van zich afgooide. Een dader achtervolgen, dat doe je niet. Er kunnen wel ongelukken gebeuren!

3 gevallen van een stuk of 20 in mijn omgeving. Dus ja, van mij mag er wel iets gebeuren. En daar hebben Marokkanen niks mee te maken.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_27915746
quote:
Priceless
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 14 juni 2005 @ 15:02:44 #105
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_27919811
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:48 schreef Ulx het volgende:
[afbeelding]

Helaas kunnen deze machines niet worden voorzien van een 25mm kanon èn een radarverklikker, maar het zou een uitkomst zijn voor de verkeerspolitie.
Wedden dat ze wel voorzien kunnen worden van een 25 mm kanon Alleen het moet wel binnen de perken blijven met het geweld he. Tenzij het oorlog is, maar dat is wat anders.
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 15:11:07 #106
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_27920090
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 05:41 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wie heeft het over achtervolgen? Een paar schoten op de banden zou voldoende moeten zijn.

Voor achtervolgingen kan men de KLPD uitrusten met Apaches.

Moet je opletten hoe snel de mensen weer heer in het verkeer zijn.
Ja en voor grenscontroles wil je zeker Huey Gunships inzetten. En voor Patrouilles rond scheveningen zeker zwaarbewapende Black Hawks...
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
  Moderator dinsdag 14 juni 2005 @ 15:35:08 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_27920851
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 12:59 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Does niet zo opgefokt man. Ik zeg niks over Marokkanen. Ik zeg alleen dat ik werkelijk niemand ken die goed is geholpen door de politiepussies na een geweldsdelict.
Ik ken iemand die kreeg een geweer op dr kop en toen ze in alle stress vergeten was hoe de dader eruit zag kreeg ze een geërgerde kutreactie van de agent die haar aangifte aannam. Vervolgens vertelde hij haar dat ze geen slachtofferhulp nodig had. (Anderhalf jaar later kwam de zaak voor en kwam de dader op het bankje tegenover ons zitten voorafgaand aan de zitting, ook een leuk detail. Zitting was 2 uur vertraagd en zo hebben we dus 2,5 uur tegenover een randdebiel gezeten die achteraf ook nog zijn ouders in elkaar gemept bleek te hebben en eenverkrachting op zn naam had staan. Zitting werd verdaagd...)
Een ander heeft een boekenwinkel en is op 1 dag 2 x door dezelfde junk aangevallen. Politie wachtte om de hoek tot hij uitgebeten was. Dat kostte weer maanden stress totdat ze op AIDS getest kon worden..
En mijn vader werd aangekeken alsof hij gek was toen hij aangifte kwam doen van een poging tot diefstal waarbij hij de dader achternagerend was totdat deze zn laptop weer van zich afgooide. Een dader achtervolgen, dat doe je niet. Er kunnen wel ongelukken gebeuren!

3 gevallen van een stuk of 20 in mijn omgeving. Dus ja, van mij mag er wel iets gebeuren. En daar hebben Marokkanen niks mee te maken.
het was niet per se opgefokt bedoeld en Marokkanen hebben er idd nix mee te maken

ik trek enkel een vergelijking, als iemand roept dat alle marokkanen eruit moeten dan staat heel Nederland op zijn kop, toch kan ik jouw een stuk meer gevallen van ontspoorde marokkanen in mijn omgeving opsommen dan goedwillende vriendelijke varianten ervan.

het is gewoon onzin wat je zegt, zal wel aan je wijk liggen ofzo, ik heb het afgelopen jaar 4x de politie gebeld (1x hadden de buren gebeld maar ze moesten bij mij zijn ) en die waren er toch allemaal keurig op tijd. Als ik uitga en er is een vechtpartij moet je 5 minuten wachten en er staan politieagenten bij etc. sterker nog ik heb weinig slechte ervaringen met die gasten de laatste tijd, toch hoor je mij niet roepen dat alles perfect is bij die gasten (andere uiterste).

ze doen hun werk over het algemeen naar behoren en als de politiek ze wat minder loden pijpen tussen de wielen steekt dan kunnen ze beter hun best doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 14 juni 2005 @ 15:36:16 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_27920892
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 15:11 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

En voor Patrouilles rond scheveningen zeker zwaarbewapende Black Hawks...
blackhawks hebben we niet maar misschien is dit wat

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_27931469
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 15:35 schreef sp3c het volgende:

[..]

het was niet per se opgefokt bedoeld en Marokkanen hebben er idd nix mee te maken

ik trek enkel een vergelijking, als iemand roept dat alle marokkanen eruit moeten dan staat heel Nederland op zijn kop, toch kan ik jouw een stuk meer gevallen van ontspoorde marokkanen in mijn omgeving opsommen dan goedwillende vriendelijke varianten ervan.
Kee
Maar kun jij je voorstellen dat iemand die tot 800 keer toe door een ontspoorde Marokkaan benadeeld is iets ontwikkelt tegen Marokkanen?
De politie is 1 van de weinige onderwerpen waar ik vanuit mijn gevoel ga spreken (typen) en dat gevoel is enorm negatief.
quote:
het is gewoon onzin wat je zegt, zal wel aan je wijk liggen ofzo,
Helaas was elk van bovengenoemde gevallen in een andere wijk en andere stad.
quote:
ik heb het afgelopen jaar 4x de politie gebeld (1x hadden de buren gebeld maar ze moesten bij mij zijn ) en die waren er toch allemaal keurig op tijd. Als ik uitga en er is een vechtpartij moet je 5 minuten wachten en er staan politieagenten bij etc. sterker nog ik heb weinig slechte ervaringen met die gasten de laatste tijd, toch hoor je mij niet roepen dat alles perfect is bij die gasten (andere uiterste).
Ik ben blij dat jij je prima beschermd voelt en dat jij geen nare ervaringen heb met het inroepen van hulp. Dat verschilt ook per wijk, overigens. In de wijk waar ik tot voor kort woonde, lieten ze je rotten. Nu woon ik in een wijk waar ze idd ook binnen het kwartier verschijnen én iets doen. Dat verschil geeft mij ook een naar gevoel, eigenlijk.
quote:
ze doen hun werk over het algemeen naar behoren en als de politiek ze wat minder loden pijpen tussen de wielen steekt dan kunnen ze beter hun best doen
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Maar het topic gaat over het slechte imago van de politie nav van juist die nare gevallen. Daar is een hoop schade in te halen.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 21:34:54 #110
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_27931555
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:16 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Ja, 2 maal als toeschouwer in lloret de mar. De eerste keer hadden er 2 jongens ruzie, en ze begonnen te slaan. De Guardia Civil of Mossos D'esquadra (?) kwam er naar toe, sloeg de 2 knapen met behulp van een knuppel uit elkaar en ging toen eens onderzoeken wat er nu eigenlijk aan de hand was. Een uurtje later liepen we voorbij een grote burgerking, alwaar de stoelen binnen rond vlogen. Er bleken 2 groepen Nederlanders ruzie te hebben, een man of 25 dus. De Spaanse hermandad ging met zo'n 6 man naar binnen, gebruikte de knuppel eventjes en het was al snel weer rustig. Dat zie ik in Nederland niet gebeuren.
Idd ook wel eens gezien in Spanje. Mogen ze hier ook gaan doen. Dat is er een hele hoop zooi minder tijdens het uitgaan neem dat maar van mij aan.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 15 juni 2005 @ 08:10:53 #111
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_27940811
Tsja, ik heb de Guardia Civil ook meerdere malen zien rennen in Lloret, Blanes en Madrid.
Hetzelfde geldt voor de Italiaanse politie en carabinieri (beiden in ME uitrusting).

Dus maak jezelf geen illusies. Dat zogenaamd 'keiharde' optreden is nergens wanneer het echt los gaat. Ja, een half uur later wellicht, wanneer de versterkingen massaal zijn uitgerukt. Maar daar heb je weinig aan.

Probeer eerst eens goed na te denken over wat de poltie nou eigenlijk is, en wat hun precieze rol is in een democratische rechtsstaat. Als je een beetje kunt redeneren kun je alleen tot de conclusie komen dat geweld een middel is waar door de politie voorzichtig mee moet worden omgesprongen. Het gebruiken van buitensporig geweld wanneer er geen geweld tegen de dienders zelf wordt gebruikt valt daar dus niet onder.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_28629531
Ik zie geen politiemensen op die foto's.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 17:22:56 #114
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28629726
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:12 schreef sizzler het volgende:
Nouja, in de VS zijn ze voornamelijk bang voor de politie omdat die zo corrupt als de pest is. Niet dat ze hier in Nederland brandschoon zijn (verre van dat)
En dat wordt ook alleen maar erger door al die niet doorgelichte allochtonen die tegenwoordig bij de politie werken .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_28629989
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 17:22 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

En dat wordt ook alleen maar erger door al die niet doorgelichte allochtonen die tegenwoordig bij de politie werken .
Dit kun je vast onderbouwen.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 17:45:40 #116
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28630537
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 17:30 schreef k_man het volgende:

[..]

Dit kun je vast onderbouwen.
Wou je zeggen dat het niet waar was
  vrijdag 8 juli 2005 @ 17:53:27 #117
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28630785
mocht je jezelf niet aangeven, Pberends?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  vrijdag 8 juli 2005 @ 17:58:06 #118
106431 sigvard
Fly me to the moon and...
pi_28630941
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 17:45 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Voor een baan als agent wordt er toch altijd eerst naar je verleden gekeken?
...let me play among the stars...
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:00:03 #119
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28631007
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 17:58 schreef sigvard het volgende:

[..]

Voor een baan als agent wordt er toch altijd eerst naar je verleden gekeken?
Normaal gesproken wel inderdaad, maar niet als je een allochtoon bent. Dat is nu net m'n hele punt.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:04:09 #120
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_28631114
-edit-
Ongewenst

[ Bericht 85% gewijzigd door Sidekick op 08-07-2005 22:53:39 ]
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_28631470
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 17:45 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd naar de cijfers waarmee je keihard gaat aantonen dat allochtone agenten vaker dan autochtone agenten dingen doen die niet mogen.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:21:08 #122
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28631520
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:19 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd naar de cijfers waarmee je keihard gaat aantonen dat allochtone agenten vaker dan autochtone agenten dingen doen die niet mogen.
Daar zijn geen cijfers over, dat is namelijk niet toegstaan binnen de links politiek-correcte censuur waaronder wij nog steeds gebukt gaan. Maar ik en velen met mij weten wel beter .

Je hoeft me niet te geloven hoor, ik zit daar niet mee.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:23:44 #123
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28631561
-edit-
Ongewenst offtopic

[ Bericht 93% gewijzigd door Sidekick op 08-07-2005 22:20:38 ]
pi_28631916
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:21 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Daar zijn geen cijfers over, dat is namelijk niet toegstaan binnen de links politiek-correcte censuur waaronder wij nog steeds gebukt gaan. Maar ik en velen met mij weten wel beter .

Je hoeft me niet te geloven hoor, ik zit daar niet mee.
We kunnen dus vaststellen dat het een stigmatiserende opmerking was zonder enige concrete onderbouwing.
pi_28631938
-edit-
Normale reactie op verwijderde post ook verwijderd

[ Bericht 87% gewijzigd door Sidekick op 08-07-2005 22:21:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')