Ja, alsof ik ze alleen mag openen!quote:
Jij sloot hem tochquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, alsof ik ze alleen mag openen!Ik wachtte op een geweldig PeRi topic
Christine is bijna klaar met afstuderen, en nu wil ze vlak voor de finsh afstappenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:19 schreef Dada het volgende:
Wat is hier aan de hand?
Is dat een regel dan? Wie hem sluit opent de nieuwequote:
Maar vast niet in Meppel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:20 schreef PeRi het volgende:
Oh trouwens. Ja ik had het over mezelf. Ik ga ook de pabo doen. En FF ook. En jij dus.
Weet ik niet. Maar ik was iig te lui dit keer.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is dat een regel dan? Wie hem sluit opent de nieuwe?
Rotterdam. Of Tilburg. Ik moet nog beslissen of ik thuis blijf wonen of niet.quote:
Geen andijvie meer?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:22 schreef Bupatih het volgende:
Bouillon.
Nee joh.quote:
Ik zou het huis uit gaan. Dat is keigaaf mên!quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Rotterdam. Of Tilburg. Ik moet nog beslissen of ik thuis blijf wonen of niet.
Zou ik niet doen Christine. Maar waarom wil je nu stoppen met je studie? Je kunt het ook e mailenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:20 schreef Svensational het volgende:
Christine is bijna klaar met afstuderen, en nu wil ze vlak voor de finsh afstappen
Het is helemaal geen mooie dag vandaagquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee joh.
Op zo'n mooie dag als vandaag valt andijvie in het niet.
Ik vond het wel eens tijd dat de bouillon in het zonnetje werd gezet.
Kippenbouillon? Runderbouillon?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee joh.
Op zo'n mooie dag als vandaag valt andijvie in het niet.
Ik vond het wel eens tijd dat de bouillon in het zonnetje werd gezet.
Geen zin meer, en teveel gezeikquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:23 schreef Dada het volgende:
[..]
Zou ik niet doen Christine. Maar waarom wil je nu stoppen met je studie? Je kunt het ook e mailen
Nou weet je wat het is. Als ik het huis uitga en dus naar Tilburg verkas. Trek ik bij FF thuis in. Dus er is niet zoveel verschilquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou het huis uit gaan. Dat is keigaaf mên!
Mooi zo, ik maak mezelf ook weleens vrolijkquote:
Soep!quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:22 schreef Bupatih het volgende:
Bouillon.
Zou wel erg veel zonde zijn. Het kan tenslotte ook een fase zijn waar je later spijt van krijgt. Gewoon even doorzetten lijkt mijquote:
Woont FF nog bij z'n ouders?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nou weet je wat het is. Als ik het huis uitga en dus naar Tilburg verkas. Trek ik bij FF thuis in. Dus er is niet zoveel verschil
Ja, ik ga dadelijk weer hard aan de slagquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:27 schreef Dada het volgende:
[..]
Zou wel erg veel zonde zijn. Het kan tenslotte ook een fase zijn waar je later spijt van krijgt. Gewoon even doorzetten lijkt mij![]()
Mijn ouders zijn ook op vakantie.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik ga dadelijk weer hard aan de slag
Ik wou alleen dat m'n ouders er waren, maar die zijn echt altijd op vakantie als er iets is
Maarja...
Het is hemelvaart, niet kerstquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:28 schreef Svensational het volgende:
* Svensational luistert Youp van 't Hek - Flappie
Mooi zo, sterke meidquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:28 schreef Christine het volgende:
Ja, ik ga dadelijk weer hard aan de slag
Ik wou alleen dat m'n ouders er waren, maar die zijn echt altijd op vakantie als er iets is
Maarja...
Welles.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is helemaal geen mooie dag vandaag![]()
Geen idee, maar PeRi gaat bij hem wonen als ze in Tilburg gaat studeren.quote:
Ook een maand?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn ook op vakantie.
Nee, 4 dagen maar.quote:
Jij mag kiezenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kippenbouillon? Runderbouillon?
Enlight me![]()
FF = FlyingFox.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geen idee, maar PeRi gaat bij hem wonen als ze in Tilburg gaat studeren.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geen idee, maar PeRi gaat bij hem wonen als ze in Tilburg gaat studeren.
Ja, dan maakt het weinig uit waar je gaat studeren.quote:
Het is koudquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welles.
Het is lekker weer.
Het is vakantie.
En het is 5 mei
Nou 1 dag vrij noem ik geen vakantie heur!quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welles.
Het is lekker weer.
Het is vakantie.
En het is 5 mei
Ik heb geen idee waar mn ouders zijn. Boeit me ook niet, woon er toch niet bij. Mn huisgenoot komt helaas morgen weer terug.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:33 schreef ZOWIEE het volgende:
Mijn ouders gaan over 2,5 week op vakantie
Ik ookquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:33 schreef Svensational het volgende:
Als hij zegt dat hij het hok goed had dichtgedaan, dan geloof ik dat.
En dat moet ik op deze manier vernemen?!quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nou weet je wat het is. Als ik het huis uitga en dus naar Tilburg verkas. Trek ik bij FF thuis in. Dus er is niet zoveel verschil
Ja, dat flikt ie ook niet nog een keerquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ookmaar zijn pappa heeft het hok weer open gedaan
Trut, je stalkt mequote:Op donderdag 5 mei 2005 12:35 schreef Auticia het volgende:
[..]
En dat moet ik op deze manier vernemen?!
Stalk ik?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Trut, je stalkt me
En ja, maar het is niet officieel nog ofzo. Het idee is alleen geopperd.
Door zijn pa.!
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:38 schreef Bupatih het volgende:
Je mag mij altijd stalken.
quote:
Nou ja, probeer het gewoon.quote:
Nee, want nu issie doodquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat flikt ie ook niet nog een keer!
Hij was maar een.....konijn.quote:
En papa dan?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij was maar een.....konijn.
En nu is 'ie dood
We hadden het over papaquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij was maar een.....konijn.
En nu is 'ie dood
Het was tweede kerstdag 1961, moeder weet dat nog zo goedquote:
Flappiequote:Op donderdag 5 mei 2005 12:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het was tweede kerstdag 1961, moeder weet dat nog zo goed
Vaders bed was leeg
En ik zei dat zij niet in de schuur mocht komen
En als ze lief ging spelen
Dat ze dan wat lekkers kreeg
Deel 1 had ze af.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:47 schreef Dizer het volgende:
Hoi allemaal
Zeg Christine, je had je scriptie toch al af
Ga wegquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:53 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja. En wat een vreugd en vree!
Morgen is het 06-05-05!
Jullie vrouwen geilen toch op zo een gespierde gast?quote:
Dat kan toch haast niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jullie vrouwen geilen toch op zo een gespierde gast?
En of.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:12 schreef BVO het volgende:
Dus.
Neen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welk soort vrouwen spreek jij dat je met deze wijsheid komt?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Blubberbuikjes zijn veel leuker hequote:Op donderdag 5 mei 2005 13:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Welk soort vrouwen spreek jij dat je met deze wijsheid komt?
Want als er iets is waar ik op afknap, is het zo'n gespierde stier.
Ik hou zelfs niet van wasbordjes.
Ja, eerlijk gezegd is vleesch lekkerder dan spieren.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Blubberbuikjes zijn veel leuker he!
Als dit een droom is, dan droom ik jou erbijquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:21 schreef Svensational het volgende:
Dans je de hele nacht met mij? [afbeelding]
Die droom van jou is niet zo slecht,quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Als dit een droom is, dan droom ik jou erbij
Gezelligquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goedendag, vriendjes en vriendinnetjes van ShowChat.
In Deurne is nu een dweilorkestenconcert..
Dus ben ik maar aardrijkskunde aan het samenvatten.
Ik benaderde het examen als een proefwerk, oftewel de avond vantevoren leren...quote:
Ja, dat moest ik ook. Al m'n examens onvoldoendequote:Op donderdag 5 mei 2005 13:41 schreef Svensational het volgende:
Ik moest wel herexamen doen. Ik kon kiezen tussen AK en GS dus deed ik AK. Ik moest een 5.3 halen ofzo en ik haalde een 5.6
Ik hoop vanavond bevreeën te wordenquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:45 schreef babette21 het volgende:
en, voelen we ons nog 'n beetje bevrijd vandaag?!!?![]()
![]()
Christine, je imago.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik hoop vanavond bevreeën te worden
Ik wil wel wat doen maar weet niet wat... ik had net 't plan om naar Assen te gaan, maar niemand wil meequote:Op donderdag 5 mei 2005 13:45 schreef babette21 het volgende:
en, voelen we ons nog 'n beetje bevrijd vandaag?!!?![]()
![]()
Ik hoop dat er bij mij ook iets vrij komtquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik hoop vanavond bevreeën te worden
is goed... momentje dan nog, ff crea-beaën....quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:48 schreef Svensational het volgende:
Zeg, babs, open jij dat ONM-topic nou maar. Soapie is gevlogen
quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Al dat gepraat over school... heb er totaal geen zin in.
Watquote:
Oh ja, die is leukquote:
quote:
Ik heb dit blok dubbele tentamensquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:43 schreef mark_03 het volgende:
Denk je dat je van je examens af bentheb er in mei ook nog 5 ...
Bleh... en afstudeeropdracht inleveren en 5 examens in dezelfde week
En moet nog beginnen ook
* mark_03 zet snel De Toppers - Over de top aan
Ik heb je betrapt in het avatar-topic!quote:
Uuhm... 75% ja en 25% nee... gaat weer de goede kant opquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga echt weer instorten vanmiddag geloof ik, met al die lieve mensen...![]()
Weet je al of je komt zondag?
En zo hoort het!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:03 schreef ZOWIEE het volgende:
Nog niet begonnen natuurlijk want ik heb vakantie
Jaquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:31 schreef Christine het volgende:
Ik mail je nog
Weet je zeker dat je zondag niet komt?
We moeten nog een locatie afsprekenquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm... 75% ja en 25% nee... gaat weer de goede kant op
Ja,en het was helemaal niet voor een avater!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb je betrapt in het avatar-topic!
Jawel, je deed net of Noa en Nano twee verschillende personen warenquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:10 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja,en het was helemaal niet voor een avater!
Ja iddquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel, je deed net of Noa en Nano twee verschillende personen waren
Lees dan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel, je deed net of Noa en Nano twee verschillende personen waren
Idd even inlezen!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Lees dan.. Het was niet voor een avatar, maar waarschijnlijk voor die site van haar en Orgi.
Och, daar gng het mij toch helemaal niet omquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Lees dan.. Het was niet voor een avatar, maar waarschijnlijk voor die site van haar en Orgi.
Maar zij is ookquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:21 schreef Bupatih het volgende:
Wat heb ik toch met oudere vrouwen?
[afbeelding]
Ja, erg knap dat je gewoon doorgaat danquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:37 schreef Airelle het volgende:
Ze speelt toch nog gewoon in Meiden van de Wit?
Hoe kom je daarbij dan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, erg knap dat je gewoon doorgaat dan![]()
Nou en of!quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:22 schreef QyRoZ het volgende:
Druk hier.
Have some toast instead.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:23 schreef QyRoZ het volgende:
Vreselijk.
Ik over 2,5 week 3 weken alleen thuisquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:25 schreef BVO het volgende:
Ben volgende week paar dagen alleen thuis. [afbeelding].
Ik ben nu alleen thuis!quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:25 schreef BVO het volgende:
Ben volgende week paar dagen alleen thuis. [afbeelding].
*jaloers.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik over 2,5 week 3 weken alleen thuis [afbeelding]
Doe je best met je rijexamen!quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:27 schreef BVO het volgende:
[..]
*jaloers..
Ik van dinsdag t/m donderdag..
Dinsdagochtend rijexamen, dus als ik geslaagd ben... [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding].
Maar dat zal wel weer niet..
quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:27 schreef BVO het volgende:
[..]
*jaloers..
Dinsdagochtend rijexamen, dus als ik geslaagd ben... [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding].
Kom es op msnquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:27 schreef BVO het volgende:
[..]
*jaloers..
Ik ga eerst eten als je het niet erg vindt.quote:
M'n 62e les. Ofzo. Geloof ik.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ga eerst eten als je het niet erg vindt..
Ja, tis nog vroeg, maar heb zo weer rijles..
Haha.. oke.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ga eerst eten als je het niet erg vindt..
Ja, tis nog vroeg, maar heb zo weer rijles..
Ik heb er nul gehadquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:36 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb er ook 60+ gehad hoor.
Gelukkig nu al weer 8 jaar rijbewijs.
Ik ook!quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:40 schreef Airelle het volgende:
Ik heb mijn verkeersexamen op de fiets gehaald.
Jij koopt gewoon een rijbewijs op de zwarte markt?quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga denk ik geen rijexamen doen als ik 18 ben.
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat ik het nooit zal doen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat lijkt me veel handiger.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:42 schreef QyRoZ het volgende:
Jij koopt gewoon een rijbewijs op de zwarte markt?
In Amsterdam ben je waarschijnlijk beter af met fiets dan met auto dus...quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat lijkt me veel handiger..
Nee, maar ik bedoel, ik ben 18 juli jarig, dus dan heb ik heel weinig tijd om voor m'n studie te slagen en aangezien ik naar Amsterdam ga verplaats ik me daar wel per fiets en tram.
Ach zeur nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:45 schreef Svensational het volgende:
En welk stuk onverlaat beweerde vandaag dat het lekker weer was?![]()
It's freezing outside
Dan moet je even gymnastieken, warm je van opquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:45 schreef Svensational het volgende:
En welk stuk onverlaat beweerde vandaag dat het lekker weer was?![]()
It's freezing outside
Ik wil ook in Amsterdam wonen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat lijkt me veel handiger..
Nee, maar ik bedoel, ik ben 18 juli jarig, dus dan heb ik heel weinig tijd om voor m'n studie te slagen en aangezien ik naar Amsterdam ga verplaats ik me daar wel per fiets en tram.
Ik wil eigenlijk in Enschede wonen, maar ik ben atechnisch, dus daar kan ik niks.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:46 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wil ook in Amsterdam wonen.
En ik neem aan dat je van vrouwen houdt? Dan zit je hier verkeerd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk in Enschede wonen, maar ik ben atechnisch, dus daar kan ik niks.
Oh ja.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:49 schreef QyRoZ het volgende:
En ik neem aan dat je van vrouwen houdt? Dan zit je hier verkeerd.
Vin Diesel, toch?quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:51 schreef Airelle het volgende:
[afbeelding]
Had een van jullie nu 'The Pacifier' gezien?
( ja ik heb het al gevraagd... maar er zijn nu weer nieuwe mensen)
Ik kan het ook niet meer aanquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:49 schreef QyRoZ het volgende:
Ik word helemaal nerveus van als die rare smilies. [afbeelding]
quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:49 schreef QyRoZ het volgende:
Ik word helemaal nerveus van als die rare smilies. [afbeelding]
Nee, maar lijkt me vre-se-lijk. Kreeg 2 v/d 5 sterretjes op nu.nl.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:51 schreef Airelle het volgende:
[afbeelding]
Vin Diesel is niet kut!quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vin Diesel, toch?
Die lijkt me zo enorm kut..
Aan mij moet je echt niets over films vragen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:51 schreef Airelle het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet meer aan [afbeelding]
Schop je RFD-topic over die smiley eens omhoogquote:
Wiehiieee!quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:53 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] All hail Auticia's new icon [afbeelding]
I was just entirely freaking out.quote:
Die smilie doet dat ook.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
I was just entirely freaking out.
Off course
Musequote:Op donderdag 5 mei 2005 16:55 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ga maar eens mn kamer opruimen met Muse Live @ Glastonbury hard aan op de achtergrond [afbeelding]
* Auticia deelt uit.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zei iemand iets over een feestje?
[afbeelding]
Het is: Musequote:Op donderdag 5 mei 2005 16:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Muse [afbeelding]
oké ik kap nu met die irritante smilies
Bouillon en kandijkoekquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:59 schreef Auticia het volgende:
En deze zijn voor Bu.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Bah, der zitten nog witte randjes omheen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
*luistert naar Muse en negeert Sven* [afbeelding]
Lijkt me lekkerquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
How 'bout a nice cup of shut the fuck up, Sven?
Je kan niet alles hebben hequote:Op donderdag 5 mei 2005 17:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bah, der zitten nog witte randjes omheen.
Ja, vort!quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben he
Ohja, kamer opruimen
quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bouillon en kandijkoek![]()
Nu alleen nog andijvie en het feest is compleet
Ook leuk Mars Volta.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo, het werd wel weer eens tijd voor een nieuwe avatar en sig en ondertitel.
The Mars Volta is echt mijn ontdekking van het jaar, tot nu toe.quote:
Dat is nog best een leuk nummer ook.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:08 schreef Svensational het volgende:
Nee, dan Destiny's Child!
[i[You cannot hide for your friend, giiiiiiiiiiiiiiiiiirl[/i]
quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
The Mars Volta is echt mijn ontdekking van het jaar, tot nu toe.. Wat een geniale band zeg.
Ik ben heel benieuwd naar ze op Werchter. Ze treden tegelijkertijd op met Nine Inch Nails, waar veel mensen van gaan kwijlen enzo. Maar ik ken weinig van NIN, dus voor mij is het makkelijk.
Uhuhquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is nog best een leuk nummer ook..
Mij een beetje te zoetsappig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:08 schreef Svensational het volgende:
Nee, dan Destiny's Child!
You cannot hide for your friend, giiiiiiiiiiiiiiiiiirl
BVO?quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zeker, het is niet voor iedereen weggelegd. Ik denk niet dat Svurno aan de Mars Volta zal gaan.
BVO misschien nog wel, er zitten een hoop latininvloeden in. Maar of hij ook tegen een nummer van ruim 30 minuten kan?
Oh ja, dat klopt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:13 schreef Airelle het volgende:
BVO?
Nee joh die vind het altijd het tegenovergestelde van wat je denk dat hij vind.
Zeg, ik ben niet helemaal een muziekbarbaar hoor!quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zeker, het is niet voor iedereen weggelegd. Ik denk niet dat Svurno aan de Mars Volta zal gaan.
Ik luister nu naar Quincy Jones - Summer in the City.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh ja, dat klopt..
Bovendien vindt BVO alle muziek die ik goed vind kut, dus ja..
* Tom_Tom- luistert nu Paranoid Android..
Heeft ook niets met muziekbarbaar zijn of niet te maken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, ik ben niet helemaal een muziekbarbaar hoor!Franz Ferdinand vind ik bijvoorbeeld ook erg goed, net als QOTS
taps?quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:14 schreef Auticia het volgende:
En wederom presteer ik het een taps toelopende sjaal te haken..
Toe maar.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:14 schreef Auticia het volgende:
En wederom presteer ik het een taps toelopende sjaal te haken..
Ik ken Summer in the City van Lovin Spoonful. En Summer in the City van Soulvation. Maar ik weet niet of ik 'm ken van Quincy Jones.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:15 schreef Airelle het volgende:
Ik luister nu naar Quincy Jones - Summer in the City.
Ken je dat?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:18 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik ga ff downen dan, dat weten we dat ook weer
quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Whehehe, ik zoek op Hooverphonic bij google.fok.nl en de eerste 2 topics die eruit komen zijn ShowChat..
Nee, dat was ikquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:34 schreef Duiveltja het volgende:
Ik had hier nog niet gepost he
Jawel!quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:34 schreef Duiveltja het volgende:
Ik had hier nog niet gepost he
Dat is kut, zeg.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:42 schreef ZOWIEE het volgende:
Mn nichtje heeft een bobbeltje in haar borst
Naja, ze is naar het ziekenhuis geweest en ze hebben vocht eruit gehaald en dat wordt onderzocht. Maar dat duurt nog een paar weken voor ze het wetenquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is kut, zeg..
Is het goedaardig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |