Haha.. oke.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ga eerst eten als je het niet erg vindt..
Ja, tis nog vroeg, maar heb zo weer rijles..
Ik heb er nul gehadquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:36 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb er ook 60+ gehad hoor.
Gelukkig nu al weer 8 jaar rijbewijs.
Ik ook!quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:40 schreef Airelle het volgende:
Ik heb mijn verkeersexamen op de fiets gehaald.
Jij koopt gewoon een rijbewijs op de zwarte markt?quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga denk ik geen rijexamen doen als ik 18 ben.
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat ik het nooit zal doen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat lijkt me veel handiger.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:42 schreef QyRoZ het volgende:
Jij koopt gewoon een rijbewijs op de zwarte markt?
In Amsterdam ben je waarschijnlijk beter af met fiets dan met auto dus...quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat lijkt me veel handiger..
Nee, maar ik bedoel, ik ben 18 juli jarig, dus dan heb ik heel weinig tijd om voor m'n studie te slagen en aangezien ik naar Amsterdam ga verplaats ik me daar wel per fiets en tram.
Ach zeur nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:45 schreef Svensational het volgende:
En welk stuk onverlaat beweerde vandaag dat het lekker weer was?![]()
It's freezing outside
Dan moet je even gymnastieken, warm je van opquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:45 schreef Svensational het volgende:
En welk stuk onverlaat beweerde vandaag dat het lekker weer was?![]()
It's freezing outside
Ik wil ook in Amsterdam wonen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat lijkt me veel handiger..
Nee, maar ik bedoel, ik ben 18 juli jarig, dus dan heb ik heel weinig tijd om voor m'n studie te slagen en aangezien ik naar Amsterdam ga verplaats ik me daar wel per fiets en tram.
Ik wil eigenlijk in Enschede wonen, maar ik ben atechnisch, dus daar kan ik niks.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:46 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wil ook in Amsterdam wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |