Welk soort vrouwen spreek jij dat je met deze wijsheid komt?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jullie vrouwen geilen toch op zo een gespierde gast?
Blubberbuikjes zijn veel leuker hequote:Op donderdag 5 mei 2005 13:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Welk soort vrouwen spreek jij dat je met deze wijsheid komt?
Want als er iets is waar ik op afknap, is het zo'n gespierde stier.
Ik hou zelfs niet van wasbordjes.
Ja, eerlijk gezegd is vleesch lekkerder dan spieren.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Blubberbuikjes zijn veel leuker he!
Als dit een droom is, dan droom ik jou erbijquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:21 schreef Svensational het volgende:
Dans je de hele nacht met mij? [afbeelding]
Die droom van jou is niet zo slecht,quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Als dit een droom is, dan droom ik jou erbij
Gezelligquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goedendag, vriendjes en vriendinnetjes van ShowChat.
In Deurne is nu een dweilorkestenconcert..
Dus ben ik maar aardrijkskunde aan het samenvatten.
Ik benaderde het examen als een proefwerk, oftewel de avond vantevoren leren...quote:
Ja, dat moest ik ook. Al m'n examens onvoldoendequote:Op donderdag 5 mei 2005 13:41 schreef Svensational het volgende:
Ik moest wel herexamen doen. Ik kon kiezen tussen AK en GS dus deed ik AK. Ik moest een 5.3 halen ofzo en ik haalde een 5.6
Ik hoop vanavond bevreeën te wordenquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:45 schreef babette21 het volgende:
en, voelen we ons nog 'n beetje bevrijd vandaag?!!?![]()
![]()
Christine, je imago.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik hoop vanavond bevreeën te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |