Oh ja, dat klopt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:13 schreef Airelle het volgende:
BVO?
Nee joh die vind het altijd het tegenovergestelde van wat je denk dat hij vind.
Zeg, ik ben niet helemaal een muziekbarbaar hoor!quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zeker, het is niet voor iedereen weggelegd. Ik denk niet dat Svurno aan de Mars Volta zal gaan.
Ik luister nu naar Quincy Jones - Summer in the City.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh ja, dat klopt..
Bovendien vindt BVO alle muziek die ik goed vind kut, dus ja..
* Tom_Tom- luistert nu Paranoid Android..
Heeft ook niets met muziekbarbaar zijn of niet te maken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, ik ben niet helemaal een muziekbarbaar hoor!Franz Ferdinand vind ik bijvoorbeeld ook erg goed, net als QOTS
taps?quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:14 schreef Auticia het volgende:
En wederom presteer ik het een taps toelopende sjaal te haken..
Toe maar.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:14 schreef Auticia het volgende:
En wederom presteer ik het een taps toelopende sjaal te haken..
Ik ken Summer in the City van Lovin Spoonful. En Summer in the City van Soulvation. Maar ik weet niet of ik 'm ken van Quincy Jones.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:15 schreef Airelle het volgende:
Ik luister nu naar Quincy Jones - Summer in the City.
Ken je dat?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:18 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik ga ff downen dan, dat weten we dat ook weer
quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Whehehe, ik zoek op Hooverphonic bij google.fok.nl en de eerste 2 topics die eruit komen zijn ShowChat..
Nee, dat was ikquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:34 schreef Duiveltja het volgende:
Ik had hier nog niet gepost he
Jawel!quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:34 schreef Duiveltja het volgende:
Ik had hier nog niet gepost he
Dat is kut, zeg.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:42 schreef ZOWIEE het volgende:
Mn nichtje heeft een bobbeltje in haar borst
Naja, ze is naar het ziekenhuis geweest en ze hebben vocht eruit gehaald en dat wordt onderzocht. Maar dat duurt nog een paar weken voor ze het wetenquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is kut, zeg..
Is het goedaardig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |