JaH Dat deden wij ook niet bij Gullit toen ie nog bij Milan speelde.....quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:01 schreef VoreG het volgende:
Kan dat kutpubliek niet gewoon een keer hun bek houden met dat gefluit
Het is Seedorf maarquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:01 schreef VoreG het volgende:
Ach, Seedorf is de Anti-Christ van Nederland. Het is triest, maar wat kan je ertegen doen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:01 schreef VoreG het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:01 schreef WaStEd het volgende:
[..]
JaH Dat deden wij ook niet bij Gullit toen ie nog bij Milan speelde.....
Ik welquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:03 schreef JaWi het volgende:
Sorry, ik zie dit echt niet gebeuren.
Nicht immer.. aber immer ofter....quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:03 schreef Zwansen het volgende:
Het eigen Ajax publiek floot Seedorf zelfs uit...
Wie?quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:03 schreef WaStEd het volgende:
Hij wil weer bij Volendam gaan voetballen...
Ik hoop zelf de 90+4quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:03 schreef Guard het volgende:
hoe later de 2-0 valt hoe minder tijd Milan heeft om er eentje te maken (slecht bedacht he?)
Van een vuurpijl in z'n reet krijgt ie vleugels jah.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:04 schreef JaWi het volgende:
Lucius speelt verdacht goed voor een mongolide vuurwerkhandelaar.
Frank de Boer is minstens even slecht.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
Wat is Bouma toch een onrustfactor.
Die wilden ze ooit Frank de Boer laten vervangen.
Ik tilde m'n vader 2 meter de lucht in en het bier dat hij in z'n handen had vloeide alle kanten op.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:08 schreef Isabeau het volgende:
Goed, ik hou niet van voetbal. Maar mijn vriend en mijn ouders zitten hier in de woonkamer heel enthousiast te kijken en ik ben oprecht blij voor PSV met dit doelpunt. Ik begon zowaar mee te juichen
Moet jij niet in Eindhoven zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:08 schreef cultheld het volgende:
WAT EEN AVOND
ksssssssssssssst wegwezen jijquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:08 schreef StarGazer het volgende:
Tzou wel eens humor zijn als Tomasson in de 94e minnuut eens een keer in eigen doel knalt
Stout.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:08 schreef Isabeau het volgende:
Goed, ik hou niet van voetbal. Maar mijn vriend en mijn ouders zitten hier in de woonkamer heel enthousiast te kijken en ik ben oprecht blij voor PSV met dit doelpunt. Ik begon zowaar mee te juichen
Agh nu weer 8 jaar niksquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:08 schreef keeper het volgende:
Ze overdrijven wel een beetje he in eindhoven. Ok, ok, die tweede ronde hebben jullie eindelijk gehaald. Maar dan hoef je hem niet meteen te gaan winnen.
En het is nog niet eens afgelopen die avond.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:08 schreef cultheld het volgende:
WAT EEN AVOND
Frank de Boer even slecht?quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Frank de Boer is minstens even slecht.
PSVquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:09 schreef pberends het volgende:
Bij welke Nederlandse clubs speelde Stam eigenlijk? Is het niet eens tijd dat hij weer naar Nederland komt?
Zeg ik in eigen doel, is het weer niet goedquote:
Euh nee, dat doen alleen uitgerangeerde wannabe's. Stam is nog altijd toppiejoppie.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:09 schreef pberends het volgende:
Bij welke Nederlandse clubs speelde Stam eigenlijk? Is het niet eens tijd dat hij weer naar Nederland komt?
Ja die is oud en versletenquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Frank de Boer even slecht?
ÉÉN van Neerlands recordinternationals slecht?
Jarenlang Oranje en Barca's leidende factor in de verdediging slecht?
Zwolle en PSV?quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:09 schreef pberends het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:08 schreef keeper het volgende:
Ze overdrijven wel een beetje he in eindhoven. Ok, ok, die tweede ronde hebben jullie eindelijk gehaald. Maar dan hoef je hem niet meteen te gaan winnen.
Cambuur Willem II PSVquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:09 schreef pberends het volgende:
je bent te laat harryquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:09 schreef pberends het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:10 schreef tong80 het volgende:
Meer mensen die genieten van Langs de Lijn ?
Voor minder dan een plasma tv zou ik niet zo opzichtig slecht gespeeld hebben ;Pquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:11 schreef StarGazer het volgende:
Seedorf mag nu z'n beloofde stereotoren in ontvangst nemen. Dit viel nl wel heel erg op
Waarom zit jij niet in het stadionquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:11 schreef cultheld het volgende:
Wow, Robert er in voor Bouma.
Als PSV naar de finale gaat, betaal jij het bier vrijdagquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:11 schreef Bananenman het volgende:
Waar blijft Cart_man om z'n held toe te juichen?
Goed planquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:10 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het over de periode waarin Bouma De Boer zou gaan vervangen. Toen er sprake was van die wissel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Frank de Boer even slecht?
ÉÉN van Neerlands recordinternationals slecht?
Jarenlang Oranje en Barca's leidende factor in de verdediging slecht?
Die komt pas onder z'n steen vandaan als Tomasson scoort.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:11 schreef Bananenman het volgende:
Harry Vermeegen - 1-2-3-4 Dennis Bier.mp3quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:09 schreef paultjuhhh het volgende:
die stammoet gelijk aan harry vermeegen denken
das de goden verzoekenquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:11 schreef Bananenman het volgende:
Die lopen hier extreem achter....quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:10 schreef tong80 het volgende:
2 jaar maar?quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:12 schreef VoreG het volgende:
Kijk allemaal leuk en aardig, maar ik wil gewoon niet 2 jaar lang aanhoren dat PSV wel in de finale stond en Ajax niet.
Ik word verdorie gewoon gehersenspoeld. Ik ken inmiddels diverse spelers, weet welke club welke trainer heeft, weet het verschil tussen de diverse bekerwedstrijden čn weet wat buitenspel isquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:08 schreef keeper het volgende:
Stout.
nee dat loopt een btje achter als je naar de tv kijktquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:10 schreef tong80 het volgende:
Haha ik heb ook staan springen jaquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:11 schreef Svensational het volgende:
Ik ben ook voor Ajax.Maar ik spring dansend door het huis nu.
En die Tomasson werkt me op de zenuwen
Slechte biografie dan, hij heeft toch echt in Tilburg gespeeldquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:13 schreef adekr het volgende:
[..]
en DOS kampen. Ben ooit aan zijn biografie begonnen(Wat een slecht boek maar goed)
oh duidelijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax moet volgend jaar weer wat gaan bouwen, het jaar daarop winnen wij de CL
Calimero.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:12 schreef VoreG het volgende:
Kijk allemaal leuk en aardig, maar ik wil gewoon niet 2 jaar lang aanhoren dat PSV wel in de finale stond en Ajax niet.
De radio loopt voor juistquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nee dat loopt een btje achter als je naar de tv kijkt
Het is 2005quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je moet de radio pakken, niet via Internet.
Van Bommel is een matige voetballer. Dat zeg ik al jaaaaaaren. Vreselijk overschat.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Godgloeiende die van Bommel werkt werkelijk op mijn zenuwen, met zijn wegglijdpartijen.
Met de weeksalaris die Seedorf bij Milan krijgt, kan hij wekelijks 250 plasma tv's kopen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor minder dan een plasma tv zou ik niet zo opzichtig slecht gespeeld hebben ;P
Och een jaartje overdoen heb je er toch wel voor overquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik besef dat ik niet naar Istanboel kan want dan heb ik examenweek
Via Home Cinemaquote:
idd op de belg hadden ze het er ook over. elke bal brengt hij iemand in problemenquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:14 schreef Peregrijn het volgende:
Van Bommel speelt wel een slechte pot zeg
hij wil geen gele kaart oplopenquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:14 schreef Peregrijn het volgende:
Van Bommel speelt wel een slechte pot zeg
dan begrijp ik die stereotoren helemaal nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Met de weeksalaris die Seedorf bij Milan krijgt, kan hij wekelijks 250 plasma tv's kopen.
en Seedorf kan hem niet meer nemenquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:14 schreef Razor21 het volgende:
Ik ben alleen bang dat we de 96e minuut extra tijd een penalty tegen krijgen.![]()
als het aan mij zou liggenquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:16 schreef kamagurka het volgende:
Psv mag nu niks meer weggeven! Prachtige wedstrijd evenwel!!
Nee!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als PSV naar de finale gaat, betaal jij het bier vrijdag.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:15 schreef Zwansen het volgende:
Oei, Milan speelt echt matig... Dit moet je afmaken PSV! Anders wordt het zo'n 74 trauma...
Sibon..quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:17 schreef erikh het volgende:
heeft PSV eigenlijk nog een spits achter de hand? Vennegoor komt er niet echt geweldig aan te pas.
Sibonquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:17 schreef erikh het volgende:
heeft PSV eigenlijk nog een spits achter de hand? Vennegoor komt er niet echt geweldig aan te pas.
Sibonquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:17 schreef erikh het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:17 schreef erikh het volgende:
ligt aan de temperatuurquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:18 schreef nikk het volgende:
Onbegrijpelijk hoe slecht Milan speelt.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
Sibon mag straks warmlopen en er niet als vorige keer niet inkomen omdat Guus te laat is.
Telt wel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:19 schreef MarkPeterse het volgende:
Hoe zit het nou met die dubbeltelling in de verlenging? Op tv zeggen ze nou weer dat het WEL geldt :S
Of hoe goed psv speelt..quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:18 schreef nikk het volgende:
Onbegrijpelijk hoe slecht Milan speelt.
Dat is het altijd al geweest.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:19 schreef MarkPeterse het volgende:
Hoe zit het nou met die dubbeltelling in de verlenging? Op tv zeggen ze nou weer dat het WEL geldt :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |