Slechte biografie dan, hij heeft toch echt in Tilburg gespeeldquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:13 schreef adekr het volgende:
[..]
en DOS kampen. Ben ooit aan zijn biografie begonnen(Wat een slecht boek maar goed)
oh duidelijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax moet volgend jaar weer wat gaan bouwen, het jaar daarop winnen wij de CL
Calimero.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:12 schreef VoreG het volgende:
Kijk allemaal leuk en aardig, maar ik wil gewoon niet 2 jaar lang aanhoren dat PSV wel in de finale stond en Ajax niet.
De radio loopt voor juistquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nee dat loopt een btje achter als je naar de tv kijkt
Het is 2005quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je moet de radio pakken, niet via Internet.
Van Bommel is een matige voetballer. Dat zeg ik al jaaaaaaren. Vreselijk overschat.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Godgloeiende die van Bommel werkt werkelijk op mijn zenuwen, met zijn wegglijdpartijen.
Met de weeksalaris die Seedorf bij Milan krijgt, kan hij wekelijks 250 plasma tv's kopen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor minder dan een plasma tv zou ik niet zo opzichtig slecht gespeeld hebben ;P
Och een jaartje overdoen heb je er toch wel voor overquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik besef dat ik niet naar Istanboel kan want dan heb ik examenweek
Via Home Cinemaquote:
idd op de belg hadden ze het er ook over. elke bal brengt hij iemand in problemenquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:14 schreef Peregrijn het volgende:
Van Bommel speelt wel een slechte pot zeg
hij wil geen gele kaart oplopenquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:14 schreef Peregrijn het volgende:
Van Bommel speelt wel een slechte pot zeg
dan begrijp ik die stereotoren helemaal nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Met de weeksalaris die Seedorf bij Milan krijgt, kan hij wekelijks 250 plasma tv's kopen.
en Seedorf kan hem niet meer nemenquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:14 schreef Razor21 het volgende:
Ik ben alleen bang dat we de 96e minuut extra tijd een penalty tegen krijgen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |