Ik tilde m'n vader 2 meter de lucht in en het bier dat hij in z'n handen had vloeide alle kanten op.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:08 schreef Isabeau het volgende:
Goed, ik hou niet van voetbal. Maar mijn vriend en mijn ouders zitten hier in de woonkamer heel enthousiast te kijken en ik ben oprecht blij voor PSV met dit doelpunt. Ik begon zowaar mee te juichen
Moet jij niet in Eindhoven zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:08 schreef cultheld het volgende:
WAT EEN AVOND
ksssssssssssssst wegwezen jijquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:08 schreef StarGazer het volgende:
Tzou wel eens humor zijn als Tomasson in de 94e minnuut eens een keer in eigen doel knalt
Stout.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:08 schreef Isabeau het volgende:
Goed, ik hou niet van voetbal. Maar mijn vriend en mijn ouders zitten hier in de woonkamer heel enthousiast te kijken en ik ben oprecht blij voor PSV met dit doelpunt. Ik begon zowaar mee te juichen
Agh nu weer 8 jaar niksquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:08 schreef keeper het volgende:
Ze overdrijven wel een beetje he in eindhoven. Ok, ok, die tweede ronde hebben jullie eindelijk gehaald. Maar dan hoef je hem niet meteen te gaan winnen.
En het is nog niet eens afgelopen die avond.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:08 schreef cultheld het volgende:
WAT EEN AVOND
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |